Og NU klipepr robotten i tøjet
Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-10 17:26

TV2 har sygelig optagethed af hvert skridt i bombemarieoperatørernes
afklipning af bombebælte fra Luxemburg-fyrens

Det handler om underholdning

Ikke om oplysninger som demokratiet har brug for, for at vi kan afveje
om vi skal stemme DF eller V

Autoritative kilder siger at fyren var etbenet, altså selvhader som
let kan rekrutteres til halvhjernet selvmordsbombehappening

Så spørger man selveste politiets talsmand

Kandu bekræfte at han var etbenet?
og talsmanden svarer DET VED JEG IKKE VI SKAL TAGE FORHOLDSREGLER SÅ
INGENKOMMER TIL SKADE

Fra : El Trabajador

Dato : 10-09-10 18:41

> [...]
>
> Det handler om underholdning
>
> Ikke om oplysninger som demokratiet har brug for, for at vi kan afveje

Kun idioter stemmer på V.
--
El Trabajador

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-09-10 19:44

On Fri, 10 Sep 2010 19:40:38 +0200, El Trabajador wrote:

> Kun idioter stemmer på V.

Jeg er da meget ked af, at du skriver at du vil stemme på Venstre næste
gang.

--
MVH
Bruno

Fra : Lyrik

Dato : 10-09-10 16:19

On 10 Sep., 18:25, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Kandu bekræfte at han var etbenet?
> og talsmanden svarer  DET VED JEG IKKE VI SKAL TAGE FORHOLDSREGLER SÅ
Jeg giver dig ret! det er pisseirriterende at høre på alt det
hemmelighedskræmmeri! Alt det de påstår ikke at måtte oplyse om er
skandaløst efterhånden! Det er en gang skæg og blå briller at høre på
politiet! det er vores politi og vi får intet oplyst af samme-. Vi
bruger 10 milliarder årligt på de klaphatte! Og de leverer ikke varen!

Jens