Somalia: US-Marines generobrer kapret frag~
Fra : /John

Dato : 09-09-10 23:05

Vi har i nogen tid ikke hørt nyt om de griske muhammedanske pirater, men de
praktiserer skam stadig deres skændige håndværk.

Her er nyeste meget dramatiske beretning.

"(AP) -- U.S. Marine commandos stormed a pirate-held cargo ship off the
Somalia coast Thursday, reclaiming control and taking nine prisoners ... The
mission ... ranks among the most dramatic high seas confrontations with
pirates by the task force":

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/P/PIRACY?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2010-09-09-16-50-02

De der US-Marines-fyre kan deres kram!

John

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-10 00:06

On Fri, 10 Sep 2010 00:04:49 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>mission ... ranks among the most dramatic high seas confrontations with

De kan langt mere end de tør

Hvor mange piratskibe har de sænket? Nul

At tage fanger er at skabe flygtningeinvasion i EU

Fra : /John

Dato : 10-09-10 19:40

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> De der US-Marines-fyre kan deres kram!

Nåh ja; det kan vore egne marinere da forresten også:

"Det danske krigsskib, "Esbern Snare", anholdt fredag syv formodede pirater
i Aden Bugten ... "Esbern Snare" rykkede ud på et tip fra et japansk
patruljefly om et mistænkeligt fartøj ... "Esbern Snare"s helikopter blev
sendt i luften og standsede det mistænkelige fartøj med to varselsskud i
boven efter forgæves at have forsøgt sig med varselsskud foran fartøjet":

http://jp.dk/indland/article2179746.ece

John

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 09:51

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
meddelelsen
> Vi har i nogen tid ikke hørt nyt om de griske
> muhammedanske pirater, men de praktiserer skam
> stadig deres skændige håndværk.

Gad vide hvad "muhamedanske pirater" er for noget
og det ville også være interessant at vide hvorfra
du har den oplysning at piraterne skulle være
'muhamedanske' - hvad det så end måtte være for en
størrelse. Jeg tror at alt hvad du ikke kan lide
er "muhammedansk", men så sig det da lige ud i
stedet for alle dine omsvøb.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 10:31

"ahw" <nix> wrote in message

> Gad vide hvad "muhamedanske pirater"

Hvorfor lyve? du er jo på ingen måde interesseret i at vide noget som helst
om muslimske kriminelle.

--
MVH. N_B_DK