Et evner røde aldrig PRODUKTION
Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 05:02

   Den lykkelige fantaserer aldrig, det gør kun den
utilfredsstillede"      Sigmund Freud.
   Det er bedre at slides op end at ruste væk. George
Whitefeld
   Det er den travleste mand, der har tid til overs. Cyril N.
Parkinson.
   Det er lettere at udføre et arbejde end at forklare, hvorfor
man ikke har gjort det. Martin van Buren
   Det er sjovere at arbejde end at have det sjovt. Curt Nicolin
   Det vi lærer, lærer vi ved at gøre det. Aristotles
   Every one has time if he likes. Business runs after nobody:
people cling to it of their own free will and think that to be busy is
a proof of happiness.       Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)
Happiness is a ball after which we run, wherever it rolls, and we push
it with our feet when it stops Goethe "
   Hårdt arbejde bortjager de tre store onder, kedsomhed, last og
fattigdom. Francois de Voltaire
   Heldet gør ingenting, som ikke allerede er forberedt. Alexis
de Tocqueville
   His life is the fairest who thinks least about life.Nietzsche
Ideer er ikke sommerfugle, de er facit af hårdt arbejde. Rudolf Rolfs
   Iøvrigt hader jeg alt det, der kun belærer mig uden at forøge
eller umiddelbart stimulere min virkelyst Goethe
   It is necessary to work, if not from inclination, at least
from despair. Everything considered, work is less boring than amusing
oneself. Baudelaire
   Jeg holder aldrig et foredrag, ikke fordi jeg er genert eller
en dårlig taler, men simpelt hen fordi jeg hader den slags folk som
går til foredrag, og jeg ønsker ikke at træffe dem. Mencken
   Kraft gennem glæde. Tysk slogan i nazi-tiden, muligvis
inspireret af Nietzsche : "Er livet ikke tusind gange for kort til at
kede sig?" (Zarathustra)
   Kun de tamme fugle længes. De vilde flyver.    Elmer
Diktonius
   Laziness may appear attractive, but work gives satisfaction.
Anne Frank
   Lediggang er roden til alt ondt. Biblen
   Mænd, der ryger pibe, har en skjult svaghed: De har brug for
noget at holde fast i.    Norma Clarke
   Man arbejder endnu, for arbejdet underholder. Men man sørger
for at underholdningen ikke tager overhånd.
   Man kan ikke nyde lediggang, hvis der ikke er en masse arbejde
der skal gøres. Jerome K. Jerome (1859-1927)
   Man kan kun glemme tiden ved at bruge den. Charles
Baudelaire
   Måtte du leve alle dage af dit liv.      Jonathon Swift
   Only work which is the product of inner compulsion can have
spiritual meaning.      Walter Gropius
   Passivitet er den virkelige synd mod helligånden. Nietzsche