Kurt W får fornem pris
Fra : /John

Dato : 07-09-10 13:27

"Freedom of speech, use it or lose it"

Fornem hæder til en ytringsfrihedens frontkæmper.

"Muhammedtegneren Kurt Westergaard modtager onsdag aften den tyske presses
mediepris for sin indsats og forsvar for presse- og meningsfrihed":
http://www.information.dk/telegram/243974

"Kurt Westergaard erhält deutschen Medien Preis - Gauck und Merkel
gratulieren":
http://www.achgut.com/dadgdx/index.php/dadgd/article/kurt_westergaard_erhaelt_deutschen_medien_preis_angela_merkel_gratuliert/

"Der dänische Mohammed-Karikaturist Kurt Westergaard erhält in diesem Jahr
den Medienpreis der Potsdamer Journalistenvereinigung M100. "Westergaard ist
zum Symbol der Presse- und Meinungsfreiheit geworden", sagte Potsdams
Oberbürgermeister Jann Jacobs":
http://www.rundschau-online.de/html/artikel/1283329918627.shtml

Æres den som æres bør :)

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-10 13:46

On 2010-09-07 14:26, /John wrote:
> [...]
> zum Symbol der Presse- und Meinungsfreiheit geworden", sagte Potsdams

Velfortjent

Den tyske kansler, Angela Merkel, skal levere hovedtalen ved
konferencen, der holdes på Sanssouci-slottet i Potsdam, og hvis emne i
år er pressefriheden i Europa.

Blandt deltagerne i konferencen er chefredaktører fra hele Europa,
deriblandt også Jørn Mikkelsen og Tøger Seidenfaden fra henholdsvis
Jyllands-Posten og Politiken.

Hva faen skal dhimmi-Thøger dér??

Mvh
Martin

Fra : /John

Dato : 07-09-10 14:36

> Blandt deltagerne i konferencen er chefredaktører fra hele Europa,
> deriblandt også Jørn Mikkelsen og Tøger Seidenfaden fra henholdsvis
> Jyllands-Posten og Politiken.
>
> Hva faen skal dhimmi-Thøger dér??

Fortælle, at vi bare skal bøje nakken, så skal det nok gå altsammen, "Peace
in our Time.." og alting?

(Se mit andet indlæg i denne tråd)

John

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-10 15:28

On Tue, 07 Sep 2010 14:46:11 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Blandt deltagerne i konferencen er chefredaktører fra hele Europa,
>deriblandt også Jørn Mikkelsen og Tøger Seidenfaden fra henholdsvis

Foregive at han har et meget interessant mellemstandpunkt - noget med
at JP er som et barn der siger "prut" når der er gæster og gentager
sig selv

Fra : /John

Dato : 07-09-10 14:32

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Æres den som æres bør :)

- og slet ingen grund til at ære ham her:

"Forfatter fjernede Muhammed-tegninger fra religionsbog. Frygt for overgreb
fra islamister har ændret vilkårene for landets gymnasielærere":

http://politiken.dk/indland/1053686/forfatter-fjernede-muhammed-tegninger-fra-religionsbog/

Altså: Bøj nakken og få "Peace in our time.."?

Er der virkelig nogen, der stadig tror på dét?

Danmark skal denne gang tilpasse sig, ikke nazi'erne, men muhammedanerne?

Historien genta'r sig; hvor er det dog deprimerende!

John

Fra : /John

Dato : 07-09-10 14:43

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Danmark skal denne gang tilpasse sig, ikke nazi'erne, men muhammedanerne?
> Historien genta'r sig; hvor er det dog deprimerende!

Kaj Munk gik imod nazi-censuren; det kostede ham livet.

Kurt W gik imod muhammedaner-censuren; det havde nær kostet ham livet.

Er jeg mon den eneste, der ser en tydelig parallel mellem
nazisme/muhammedanisme?

John

Fra : \"@'

Dato : 07-09-10 16:28

On Tue, 7 Sep 2010 15:42:57 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Kurt W gik imod muhammedaner-censuren; det havde nær kostet ham livet.
>
>Er jeg mon den eneste, der ser en tydelig parallel mellem

næh

den har været tydelig lige siden nazismen blev opfundet

gad vide hvorfor så mange BEVIDST sætter kikkerten for det blinde øje?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 07-09-10 16:27

On Tue, 7 Sep 2010 15:31:50 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Altså: Bøj nakken og få "Peace in our time.."?
>
>Er der virkelig nogen, der stadig tror på dét?

Chamberlain levede DESVÆRRE ikke forgæves

>Danmark skal denne gang tilpasse sig, ikke nazi'erne, men muhammedanerne?

fjolserne VIL ikke se kendsgerningerne i øjnene -

gale køtere skyder man ned hvis man vil være i fred -

gå i "dialog" med sådan køter og du mister hånden

>Historien genta'r sig; hvor er det dog deprimerende!

det mest deprimerende er at alt for mange tåber ikke VIL tage ved lære

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 08-09-10 17:09

> [...]
>
> "Muhammedtegneren Kurt Westergaard modtager onsdag aften den tyske presses
> mediepris for sin indsats og forsvar for presse- og meningsfrihed":

Jeg syntes at han skulle holde lav profil. De tegninger har kostet så mange
liv at stolt det bør han ikke være.

Fra : Jens G

Dato : 08-09-10 18:43

On Wed, 8 Sep 2010 18:09:29 +0200, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:

>"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

>Jeg syntes at han skulle holde lav profil. De tegninger har kostet så mange
>liv at stolt det bør han ikke være.

Ja,- det er uforståeligt at nogle tegninger kan koste liv.
Mon ikke dem der gik amok over dem er flove nu?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Ivannof

Dato : 09-09-10 14:24

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes at han skulle holde lav profil. De tegninger har kostet så
> mange liv at stolt det bør han ikke være.

Pjat med dig. Tegninger kan ikke holde på en kniv eller pistol. Eller har du
set en tegning svinge en fysisk kølle?

Årsagen er en anden.

Hvis "hardwaren" har været pistol eller kølle, har softwaren været
forskruede oplysninger i en eller andens hjerne. Og hvor kom dét fra?

Hilsen Ivan

Fra : Mark Jensen

Dato : 11-09-10 12:52

On Wed, 08 Sep 2010 18:09:29 +0200, P.N. wrote:

> Jeg syntes at han skulle holde lav profil. De tegninger har kostet så
> mange liv at stolt det bør han ikke være.

Vanvittig tankegang. Det er jo ikke hans værker der er problemet men de
sataner der ikke kan tåle dem.
I din optik skulle Salman Rushdie altså flove sig over at skrevet de
Sataniske Vers fordi der var tåber der ikke kunne tåle indholdet.

Mærkelig forhold til ytringsfrihed du har.