Breaking: Gud er i Iran!
Fra : /John

Dato : 04-09-10 18:08

Ayatollah'erne gi'r den ikke for lidt.

"En fremtrædende kvindelig menneskerettighedsaktivist blev lørdag stillet
for retten i Iran, hvor hun blandt andet blev anklaget for at føre krig mod
Gud. En anklage, der kan straffes med døden ... Fem personer, der var blevet
kendt skyldige i ... krig mod Gud, blev henrettet ved hængning i Iran i
maj":

http://www.information.dk/telegram/243734

Nå for f...

Så har ham Gud nok brokket sig til ham dér dværgen og alle hans
ayatollah'er, og så falder der brænde ned.

Men ku' Gud ikke selv ha' klaret dén sag? Ellers er det jo godt, han har de
'flinke' ayatollah'er til at gi' en hjælpende hånd.

Hva' så, højtråbende venstrefløjsere?

Ska' der ikke protesteres? Hældes maling på Irans ambassade? Fises flag og
biler af på Nørrebro? Kastes brosten og knuses ruder?

Hvorfor ikke?

Jeg vidste forøvrigt slet ikke, at Gud er i Iran i denne tid..

John

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 18:42

On Sat, 4 Sep 2010 19:08:09 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Hvorfor ikke?
>
>Jeg vidste forøvrigt slet ikke, at Gud er i Iran i denne tid..

Hvis man er Gud kender man kommandovejen og går til Vogternes Råd ,
der vogter *over* dværg Almadinedjad

Fra : \"@'

Dato : 04-09-10 19:44

wrote:

> [...]
>for retten i Iran, hvor hun blandt andet blev anklaget for at føre krig mod

mod hvem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????

>En anklage, der kan straffes med døden ... Fem personer, der var blevet
>kendt skyldige i ... krig mod Gud, blev henrettet ved hængning i Iran i
>maj":

"De er skøre de iranere"

/frit efterObelix/

>Så har ham Gud nok brokket sig til ham dér dværgen og alle hans
>ayatollah'er, og så falder der brænde ned.

hvis jeg en dag skulle møde denne gud så #gud hjlæpe mig#

så falder der altså brænde ned

>Men ku' Gud ikke selv ha' klaret dén sag? Ellers er det jo godt, han har de
>'flinke' ayatollah'er til at gi' en hjælpende hånd.

en gud som ikke kan klare paragrafferene uden hjælp fra iranske
neanderthalere er vist ikke meget bevendt

>Hva' så, højtråbende venstrefløjsere?
>
>Ska' der ikke protesteres? Hældes maling på Irans ambassade? Fises flag og
>biler af på Nørrebro? Kastes brosten og knuses ruder?

tavsheden vil forblive temmelig larmende

>Hvorfor ikke?
>
>Jeg vidste forøvrigt slet ikke, at Gud er i Iran i denne tid..
>
>John

jeg har aldrig været i Iran

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 21:41

Ja der er mere mellem himmel og jord.....

Evengelisten Johannes har det svar du søger

"GUD ER KÆRLIGHED"

Fra : /John

Dato : 05-09-10 03:59

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> jeg har aldrig været i Iran

ROFL!

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 09:52

On Sun, 5 Sep 2010 04:58:44 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
JEg rejste gennem med bus da jeg forlod AFghanistan sammen med en
cand.psyk og hendes datter.
Det var under shaken og man så lykkelige muslimer uden burka og
optimismen var stor.
Næste år angreb russerne Afghanistan og så kom ayatollaen til

De selvpiskende shiaer som var ved at vinde indpas i Kabul da jeg
rejste har siden skabt steningshelvede

Men Gud er kærlighed og helligkrigere får løn i paradis så vi skal
bare holde os væk og holde rosset væk herfra

Lyrik mener at de er Guds børn , men han må begrunde om de forpligter
OS ?