Libanon: 15.000 raketter rettet mod Israel
Fra : /John

Dato : 03-09-10 23:22

"Den libanesiske Hizbollah-bevægelse har opstillet omkring 15.000 raketter
langs Libanons grænse til Israel ... Ifølge ambassadøren har Hizbollah
placeret nogle af de 15.000 raketter under hospitaler og i skoler"

http://www.information.dk/telegram/243708

Ja, muhammedanerne plejer jo at bruge civile som levende skjold. Meget
islamisk.

15.000 raketter? Hva'ba'?

Det bli'r flot når fyrværkeriet starter; jeg kan allerede se nogle af de
harmdirrende overskrifter for mig, når Israel svarer igen:

"Israel bomber hospital i Libanon"

"Libanesiske skolebørn ofre for israelsk luftangreb"

"Israel dræber kvinder og børn i Libanon"

"Syrien og Tyrkiet kræver Sikkerhedsrådet indkaldt"

"Dværgen i Teheran truer med at udslette USA og Europa" (Mindre kan ikke
gøre det)

"Ruder knust og flere biler i brand på Nørrebro" (Hvordan det så end skulle
hjælpe nogen)

FN vil fordømme som de plejer; venstrefløjen i Danmark vi gå fuldstændig i
selvsving; Politiken får en field dag, mens Tøger arrangerer indsamling af
penge til ofrene, og DR vil vise os den ene gribende palliwood-video efter
den anden.

Altsammen for endnu engang at vise, at israelerne er noget så modbydelige,
mens Hizbollah/ Syrien/ Iran er rene som nyfalden sne.

Og i Damaskus og Teheran vil hhv retarden og dværgen grine deres r*v i
laser, mens de skåler med deres håndgangne mænd; alt er jo gået som
planlagt.

Det bliver festligt, folkeligt og fornøjeligt, nøjagtig som det plejer.

John

Fra : \"@'

Dato : 03-09-10 23:41

On Sat, 4 Sep 2010 00:21:57 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"Den libanesiske Hizbollah-bevægelse har opstillet omkring 15.000 raketter
>langs Libanons grænse til Israel

er det netop dette scenarie vi i dyre domme betaler FN's
udstationerede tropper i at forhindre?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 03-09-10 23:46

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> er det netop dette scenarie vi i dyre domme betaler FN's
> udstationerede tropper i at forhindre?

Jeps :(

John

Fra : \"@'

Dato : 04-09-10 00:05

On Sat, 4 Sep 2010 00:45:47 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Jeps :(

klart og tydeligt

FN går ind i(endnu) en konflikt hvor Israel er blevet angrebet,
får lavet en våbenhvile, og med løfter om at få styr på den angribende
part og lave en zone langs Israels grænse hvor Hizbolla ikke må
opstille raketter får man israelerne til at afholde sig fra at gøre
arbejdet færdigt

kan det undre nogen at Israel siden juni 1967 ikke har stolet på FN?

men FN kan da jage køer over grænser og skrive fine resolutioner
betænkninger og fordømmelser

på tide at få Danmark ud af det cirkus der efterhånden gør mere skade
end gavn og blot er en udgift man ikke får noget for

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 18:01

On Sat, 04 Sep 2010 00:41:21 +0200, "\"@'" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

>er det netop dette scenarie vi i dyre domme betaler FN's
>udstationerede tropper i at forhindre?

Drop FN - det er en helligkriger domineret bølleklub

Selv WHO er totalt uden gavn

Det mest positive der kan siges om dansk cirkusMili i Helmand er at
det er et signal om at vi er parat til at kæmpe for Israel