Fremmede slikmunde
Fra : Malene P

Dato : 03-09-10 04:35

Sådan. Cherokee´n er tanket, pakket og kørt i stilling og bedriften overladt
til et par gode venner. Om en times tid ruller vi afsted op langs den norske
vestkyst i telt, på hotel og til bryllupsfest hos en barndomsveninde. Fri
for bekymringer om fremmedinvasion og de ulykker den har medført. Den
bærbare bliver hjemme denne gang. Men jeg skulle da lige kigge mig lidt
omkring først. På ½ minut fandt jeg, at nu er det så ældre Hjem-is
chauffører, de fremmede hyæner har kastet sig over:
http://ekstrabladet.dk/112/article1402652.ece , et værtshusrøveri
http://ekstrabladet.dk/112/article1402654.ece og sikkert flere andre
episoder, jeg ikke gider at lede efter. Inden vi kommer tilbage igen, er det
nok lykkes de fremmede at finde et offer på over 100, slå et offer eller en
brand- eller politimand helt ihjel og klynke sig til mere "respekt" og
belønning for deres ugerninger fra naive danske medløbere. Men nu gælder
det ferien og jeg har en plan om ikke at vende tilbage her i gruppen - der
er gået for meget "du er dum" i det efterhånden. Takket være personager som
ahw, krysterkim og "Patruljen". Om det så også holder fremmedproblemerne
væk, tvivler jeg på . Man kan i nu have det godt, i der fortjener det - og
her tænker jeg ikke på krysteren, patruljen eller den syge grimrian.

Malene P