Når udvisning ikke kan gennemføres...
Fra : Malene P

Dato : 01-09-10 09:36

... ja, så er det mest naturlige i verden jo åbenbart at de udvisningsdømte
fremmede kan gå frit omkring og begå ny kriminalitet. Den hyæne hænger vi
sikkert på til tid og evighed og der kommer sikkert også nye ofre.
http://www.berlingske.dk/danmark/udvist-serieroever-doemt-igen-vold

Malene P

Fra : Patruljen

Dato : 01-09-10 03:18

On 1 Sep., 10:36, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> fremmede kan gå frit omkring og begå ny kriminalitet. Den hyæne hænger vi

Formentlig nogenlunde ligesom du kan gå frit omkring uden den
fjerneste nytteværdi for nogen-som-helst. Bortset fra at jeg ikke vi
kalde dig for en hyæne, og du sandsynligvis ikke foretager den type
kriminalitet, fornemtlig ikke fordi du ikke har trangen, men mere
fordi du ikke har modet - så mener jeg egentlig ikke, der er anledning
til at antage at du er til megen mere gavn for vores samfund end den
omtalte person.

Gad vide hvor mange penge du egentlig selv har kostet Danmark -

Prøv at fortæl lidt om digselv:

Hvad er din uddannelse?

Har du selv betalt for ekstrauddannelse - eller har samfundet skulle
betale for den uddannelse du har, hvad den så end er?

Hvor mange børn har du?

Bor du i et socialt boligselskab?

Arbejder du og betaler skat?

Eller lever du af overførselsindkomst?

Har du lavet en pensionsopsparing eller skal du leve på andres
skatteindbetalinger når du bliver gammel?

Foretager du dig noget-som-helst der har en nytteværdi for samfundet?
Eller sidder du dagligt og dæmoniserer og umenneskeliggør hele
befolkningsgruper og derved bidrager til yderligere marginalisering af
udsatte børn og unge?

Fra : JBH

Dato : 01-09-10 20:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

omtalte person.

Gad vide hvor mange penge du egentlig selv har kostet Danmark -

Snip..

Hvorfor undlader du at spørge om hvor megen kriminalitet Malene har begået ?
Det mener du måske ikke er relevant ?

/JBH