Langsom HTC Smart
Fra : Steen

Dato : 02-09-10 07:27

Jeg kender to personer, der uafhængigt af hinanden fortæller, at deres
HTC Smart er blevet meget sløve og langsomme.
Hvordan kan det mon være - er der kommet softwareopdateringer til dem,
og hvordan hentes den?

--
Steen

Fra : emjeppesen

Dato : 02-09-10 09:28

Steen skrev:

>Jeg kender to personer, der uafhængigt af hinanden fortæller, at deres
>HTC Smart er blevet meget sløve og langsomme.

De er jo også kun udstyret med en processor på kun 300 MHz, så det er
vel ikke så underligt, at de er lidt sløve, Man får ikke meget for
1500 kr.

>Hvordan kan det mon være - er der kommet softwareopdateringer til dem,
>og hvordan hentes den?

Det må fremgå af manualen, hvordan den opdateres.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk