Hjælp til en kopi knap fra en tekst boks
Fra : Hamid

Dato : 31-08-10 20:27

Jeg har en dropdown menu med forskellige valg muligheder, når jeg
vælger en funktion fra dropdown menuen skrives den automatisk i
min tekst boks. Jeg vil gerne have at jeg istedet for skal
manuelt marker min tekst og tryk "ctrl c" have en knap der kan
kopiere min tekst automatisk.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : hamid

Dato : 01-09-10 08:10

Hamid wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> min tekst boks. Jeg vil gerne have at jeg istedet for skal
> manuelt marker min tekst og tryk "ctrl c" have en knap der kan

Jeg har kodet i HTML

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-09-10 10:43

Kan ikke lade sig gøre med HTML så spørgsmålet hører ikke til i denne
nyhedsgruppe. For den korrekte gruppe at bruge se:
http://www.usenet.dk/

Så kan du poste det korrekte sted hvis du får problemer med dette:
http://www.geekpedia.com/tutorial126_Clipboard-cut-copy-and-paste-with-JavaScript.html

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 01-09-10 19:48

On 31-08-2010 21:26, Hamid wrote:
> [...]
> min tekst boks. Jeg vil gerne have at jeg istedet for skal
> manuelt marker min tekst og tryk "ctrl c" have en knap der kan

Prøv at se om du kan bruge noget her:

http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/3458851/Click-Its-Copied.htm

--
Karl Erik.