Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2 piger på lystsejlads - billede til kriti~
Fra : Aagaard

Dato : 07-08-01 06:34

2 dejlige piger med på sejltur op ad Øresund i vores sejlbåd.
http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm

Kritik modtages gerne.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - fotoalbum, postkort, gæstebog m.m.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-08-01 16:22

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote in message
> 2 dejlige piger med på sejltur op ad Øresund i vores sejlbåd.
> http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm
>
> Kritik modtages gerne.

ahh,, ik lige det aller bedste billede...

- For meget vand
- Kan ikke se pigernes ansigter
- Ingen henvendelse til publikum

Rimeligt godt vandret, du har fået taget billedet I, ved at holde kammeraet
ud i ventre hånd.

Men ville være federe,, hvis du havde kravlet op i masten,,, og få taget et
fugle perspektiv, af båden.

Eller hvis havde taget billedet fra spidset af båden.. Så du havde fået
´pigernes ansigte med, og så hele båden.

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 08-08-01 16:57

Eller måske havde fået pigerne til at vende sig om....

Fra : Aagaard

Dato : 09-08-01 17:05

Hej Tim
Jeg mener billedet ville blive ødelagt, hvis pigerne vender sig om ... som
det er taget, så er perspektivet fremad mod nye horisonter, nye mål, nye
oplevelser.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - fotoalbum, postkort, gæstebog m.m.

Fra : Aagaard

Dato : 09-08-01 17:04

> [...]
>
> Eller hvis havde taget billedet fra spidset af båden.. Så du havde fået
> ´pigernes ansigte med, og så hele båden.

Ud mod horisonten, mod nye mål, mod nye oplevelser ... billedet adskiller
sig fra et typisk familiealbums billede ved at der er noget perspektiv i
pigernes placering forrest i stævnen, og billedet ville i mine øjne blive
ødelagt, hvis de begge drejede sig for at se ind i kameraet. Det ville have
været kunstigt.
Billedet er ikke opstillet. Pigerne har ofte siddet i der, netop fordi de så
har fri udsigt.
Det aktuelle billede har for øvrigt været brugt på forsiden af en rapport om
'Med (xxxx kommune) ind i fremtiden'.
Billeder fra masten har vi også, men jeg synes ikke de er gode nok til at
udstille.
Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - Vores dejlige baby.

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 09-08-01 21:57

Hej Aagaard

On Tue, 7 Aug 2001 07:33:38 +0200, "Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote:

>2 dejlige piger med på sejltur op ad Øresund i vores sejlbåd.
>http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm
>
>Kritik modtages gerne.

Jeg syntes det er et fint billede, det eneste negative jeg kan sige,
og det er noget jag bare visker, er at det nu havde väret morsomt om
en af dem havde set agterud.

Nej jeg syntes faktisk det er et fint billede du har der.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Aagaard

Dato : 10-08-01 06:44

> [...]
> en af dem havde set agterud.
>
> Nej jeg syntes faktisk det er et fint billede du har der.

Tak for de pæne ord, Hans Peter.

Med venlig hilsen
Aagaard
--