Jantelov skaber nøgenhedsforbud
Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-10 04:04

Jantelov skaber nøgenhedsforbud
Den første aldrende stenalderhøvding der var misundelig på sine unge
krigeres sexede kroppe, sagde ja til medicinmandens lovforslag om, at
lændeklæder skal hindre de sexede flotte konkurrenter at vise pik.
Du skal ikke tro du er noget ,er ikke dansk jantelov men universel
egoisme for de, der har magt og mindreværdsfølelse
Børn hader at få ble og andet slør-pjat på - det er frihedsberøvelse,
og nøgenhed er bekvemt og behageligt
At det efterhånden falder dem naturligt at være anstændige som alle
andre , skyldes delvis at jantelov gennemsyrer alle samfund og man er
panisk angst for at man ved at vise pik misforstås som om man tror man
er noget.
Flashere og andre ekshibitionister menes at håbe på, at de ved at
fremvise flot organ får sex - hvilket skyldes, at sladder pådutter
afvigere en dårskab, de slet ikke har

Når politi til nederdels-anstændige mig påstår, at jeg er "nøgen" og
ønsker at vise mig frem, så er det nok resultat af fejlagtig psykologi
undervisning på politiskolen og en lyst til at håne afvigende
individualister, der overgår racisters (og er det mon forekommet at en
64-årig overvægtig ønskede at vise sig frem? Måske bilkørende
papirnussere er misundelige på min extreme solbrændthed, men andet
udseende har jeg ikke at være stolt af, og penis kan vist slet ikke
blive solbrændt, kan den?