Det reelt eksisterende FE-diktatur skal ad~
Fra : steen hjortsoe

Dato : 28-08-10 04:53

Politiken meddelte i går, den 27. august, at FE skal have ny chef.

Thomas Ahrenkiel er cand. polit. og har som sin væsentligste
kvalifikation, nøjagtig ligesom forsvarschefen Knud Bartels, et
længerevarende ophold i Bruxelles, hjembyen for NATO-hovedkvarteret.

Knud Bartels forkyndte jo omkring tidspunktet for sin tiltræden, at
”vi har ikke noget at skjule”. Meningen var vistnok, at en sådan
statement skulle og kunne skabe tillid til forsvarschefen og det
danske forsvar. Det er måske lidt for meget forlangt, at en spionchef
skal udstede en tilsvarende (falsk) tryghedsskabende erklæring ved sin
tiltræden som chef for tankepolitiet for jordens lykkeligst uvidende
folk.

Bartels’s erklæring blev udsendt samtidig med, at FE
(elektromagnetisk) vader ind og ud af danske civile borgeres sove- og
badeværelser, hvor de, naturligvis af rent videnskabelige grunde,
undersøger, om den intetanende danske civilbefolkning er i god seksuel
form.

Så vidt de unge og kønne. Når det drejer sig om et gammelt fjols som
undertegnede, nøjes man med lidt festlig og ganske smertefuld tortur.
Hvad siger I til læg- og lårmuskelkramper induceret med et sæt ca. en
gang i timen under min sparsomme nattesøvn. Jeg lover jer, det gør
nas. Jo, og så naturligvis det løse i dagens løb.

Det er klart, at behovet for at normalisere FE’s massivt
grundlovsstridige (læs: svært kriminelle) adfærd fører til tanker om
rutiner og organisation. Svineriet skal kort sagt administreres og
behøver en cand. polit., som er godt integreret i den umanerlig
succesrige om end kendeligt aldersstegne NATO-organisations
paradoksaladfærd og -sprogbrug. Så derfor Thomas Ahrenkiel.

Jeg gætter på, at den nye FE-chef holder i under to år og vil
personligt og så kraftigt, jeg kan, ved førstkommende gunstige
lejlighed anbefale det danske folk at afsætte ham og opløse
landsforræder- og statsterroristorganisationen FE.

På engelsk hedder den kommende modstandskamp: the right to resist
unjust authority = formlen for en lang og af mange borgere værdsat
europæisk tradition. Det bliver en helt utrolig oplevelse at se de
tusinder og atter tusinder frihedskæmperarmbind på armene af de mange,
mange rettænkende danskere, som har støttet og selv deltaget i
modstandskampen. Når dagen kommer.

Steen Hjortsø

P.S.
Når jeg kalder NATO succesrig, mener jeg naturligvis, at NATO’s
retoriske begavelser indtil dato har haft held med at lægge sordin på
eller endda bortforklare NATO’s mishaps, massakrer, nederlaget (i
enhver henseende) i Afghanistan og generelle fem årtier lange
elektromagnetiske overfald på Amerikas, Canadas og Europas
civilbefolkninger.

Fra : P.N.

Dato : 28-08-10 12:44

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

<badeværelser, hvor de, naturligvis af rent videnskabelige grunde,
>undersøger, om den intetanende danske civilbefolkning er i god seksuel

Nogen gange kan lívet her i gruppen tangere det lidt monotone, men Steen du
hæver dig op over monotonien, dine indlæg er alt andet end kedelige.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-08-10 23:43

On 2010-08-28 13:43, P.N. wrote:

> Nogen gange kan lívet her i gruppen tangere det lidt monotone, men

Så er det da heldigt du har "Arbejderen"

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-10 19:21

On Sun, 29 Aug 2010 00:42:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Så er det da heldigt du har "Arbejderen"

Som dog er klogere end Koranen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-10 01:16

steen hjortsoe wrote:

> [...]
> badeværelser, hvor de, naturligvis af rent videnskabelige grunde,
> undersøger, om den intetanende danske civilbefolkning er i god seksuel

Kender du nogen, der er blevet voldtaget ved hjælp af EM?

Fra : P.N.

Dato : 29-08-10 08:26

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Kender du nogen, der er blevet voldtaget ved hjælp af EM?

Det der elektromagnetiske stråleapparat som du hævdede kunne gøre kvinder
liderlige Steen, det vil jeg stadigvæk meget låne/leje/købe osv. Jeg er
faktisk helt desperat for at få fingrene i det.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-10 16:24

P.N. wrote:
> [...]
> kvinder liderlige Steen, det vil jeg stadigvæk meget låne/leje/købe
> osv. Jeg er faktisk helt desperat for at få fingrene i det.

Så må du jo søge ind i FE - hvis altså Steen ikke lige ved, hvordan man
selv kan bygge det hjemme i garagen.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-08-10 20:26

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det der elektromagnetiske stråleapparat som du hævdede kunne gøre kvinder
> liderlige Steen, det vil jeg stadigvæk meget låne/leje/købe osv. Jeg er
> faktisk helt desperat for at få fingrene i det.

Det tror jeg gerne du vil. Vi andre bruger vores eget "stråleapparat".

/Kim