De unge hyæner keder sig jo bare...
Fra : Malene P

Dato : 27-08-10 23:50

.... og skal belønnes med jobs for deres terror mod svage danskere. Nej ud
med det infame unyttige og ondskabsfulde lort og send gerne den tåbelige
"gademedarbejder" ned.
http://www.berlingske.dk/koebenhavn/hegn-loeser-ikke-problemet

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 10:25

Malene P wrote:
> ... og skal belønnes med jobs for deres terror mod svage danskere.
> Nej ud med det infame unyttige og ondskabsfulde lort og send gerne
> [...]

Skal vi vædde på, at flertallet af de ældre selv har stemt og stadig
stemmer på de partier, der er ansvarlige for, at rakket overhovedet er i
Danmark? Det er selvfølgelig synd for de ældre; men når de ikke har
villet vise rettidig omhu, så må de jo føle.

Fra : Malene P

Dato : 28-08-10 11:07

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark? Det er selvfølgelig synd for de ældre; men når de ikke har villet

Hvilke muligheder havde man at stemme på op til 1983? Frp var vist det
eneste parti, der direkte gik imod den hæslige udlændingelov og man kan
næppe påstå at de gjorde det særligt elegant. Og det var jo ikke let at
vide, at Frp på mange måder havde ret i deres advarsler når de øvrige
politikere i så stort antal viste sig at være infame løgnalse og næsten
landsforrædere. Flygtninge skulle hjem igen, når der var fred i deres
hjemland. Det ville jo kun komme til at dreje sig om nogle få promille af
befolkningen, Danmark skulle ikke være et multietnisk samfund og under alle
omstændigheder var de fremmede en "kulturberigelse". Fint med en pizzabar på
hvert gadehjørne (Mimi), Lad os labbe al deres kultur i os (en tv-dværg hvis
navn jeg ikke kan stave til) og så alle de hadefulde angreb på skeptikere -
som leverpostejfarvede, racister, fremmedfjendske, osv osv. Mon ikke de
ældre i givet fald har fortrudt deres stemmer og mon ikke det var de
ansvarlige politikere, der skulle betale for deres forræderi og ikke svage
menige danskere?

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 13:34

Malene P wrote:
> [...]
> ældre i givet fald har fortrudt deres stemmer og mon ikke det var de
> ansvarlige politikere, der skulle betale for deres forræderi og ikke

Væglerne er mere ansvarlige end politikerne. Ja, de fleste af dem løj og
lyver fortsat; men det kunne man jo konstatere første gang og ikke blive
ved med at stemme på dem valg efter valg. Og jo, efter DF indtog i dansk
politik fik vælgerne et reelt alternativ. Det benyttede de ikke i
tilstrækkeligt omfang.

Pointen er, at i et demokrati, ligger vælgerne, som de selv har redt.

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-10 11:46

"Henrik Svendsen" <

> Skal vi vædde på, at flertallet af de ældre selv har stemt og stadig
> stemmer på de partier, der er ansvarlige for, at rakket overhovedet er i
> Danmark?

Skal vi vædde på, at det gør flertallet så ikke længere?

Mvh Eyvind

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 13:35

Eyvind Dk wrote:
> "Henrik Svendsen" <

> Skal vi vædde på, at det gør flertallet så ikke længere?

Det kan vi godt.

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-10 19:08

"Henrik Svendsen"
> Det kan vi godt.

Hmmm, "der er ansvarlige for" er vel i praksis SAMTLIGE
partier, ikk'?
Jeg mener de partier der har ændret holdning og går ind for de
nyere strammere indvandrelove!

Så jeg vil gerne indrømme at jeg ikke tør tage væddemålet på de
betingelser som du først opstillede.

Men jeg tror at DF er gået helt enormt meget frem i det pågældende
område ved de sidste 3 valg!
Men flertal har DF vel knapt - indrømmet!!

Mvh Eyvind

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-10 01:09

Eyvind Dk wrote:
> [...]

> Men jeg tror at DF er gået helt enormt meget frem i det pågældende
> område ved de sidste 3 valg!
> Men flertal har DF vel knapt - indrømmet!!

Se på det på denne måde. Vi er på Nørrebro. Flertallet af de ældre har
været røde hele deres liv. Nogen af dem har ligefrem været radigale. Se
på ham, de har gjort til deres bestyrelsesformand. En dansker der helt
og fuldt har underkastet sig muhamedanismen. Flertallet af disse ældre
har stemt helt forkert i forhold til deres livsaftens problemer, og de
stemmer stadig helt forkert.

Helt ærligt - de ligger som de har redt, og deres klynk er til at brække
sig over. Simpelthen fordi deres dumheder bare fortsætter, og de rammer
ikke bare dem selv, de rammer os alle.

Fra : \"@'

Dato : 28-08-10 12:33

On Sat, 28 Aug 2010 11:25:11 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>Danmark? Det er selvfølgelig synd for de ældre; men når de ikke har
>villet vise rettidig omhu, så må de jo føle.

skal vi vædde på at du altid kan komme med en komentar som

enten

friholder muhamedanere for ansvar for egne handlinger
eller
skyder skylden på andre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 13:35

"@' wrote:

> [...]
>
> enten
>
> friholder muhamedanere for ansvar for egne handlinger

Jeg friholder ingen muhamedanere for ansvar.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-08-10 12:20

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> med det infame unyttige og ondskabsfulde lort og send gerne den tåbelige

For nu lige at citere Shubiduas "Sagnet om Regnormen Kurt & Arken i Parken"
(melodien tyvstjålet fra Beach Boys' "Surfin' USA"):

"Se at kom' afsted - og ta' geden med!"

http://www.getalyric.com/mp3/lyrics/songs/shu_bi_dua-6833/shu_bi_dua_2-21663/sagnet_om_regnormen_kurt_og_arken_i_parken-113204/

(De gamle tossehoveder i Shubidua må i deres unge dage ha' røget så meget
"stærk tobak" at de på eet eller andet tidspunkt er begyndt at kunne se ind
i fremtiden. jvf. deres nu legendariske miljøprofetier om et "Costa
Kalundborg")

Anders Peter Johnsen

Fra : E.M.

Dato : 28-08-10 18:14

Jeg kan ikke lide at du kalder disse idioter for hyæner, det er ikke fair
overfor hyænerne, det er nemlig intelligente dyr.

E.M.

Fra : Malene P

Dato : 28-08-10 19:17

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lide at du kalder disse idioter for hyæner, det er ikke fair
> overfor hyænerne, det er nemlig intelligente dyr.

Tjah såmænd, men ellers er der da mange lighedspunkter.

Malene P

Fra : E.M.

Dato : 28-08-10 19:55

> Tjah såmænd, men ellers er der da mange lighedspunkter.

Det synes jeg ikke, dyr er ikke ondskabsfulde, de følger bare deres natur,
ok det gør disse primitive sataner også, men de burde så gøre det i deres
hjemlande.

E.M.

Fra : Malene P

Dato : 28-08-10 20:05

> Det synes jeg ikke, dyr er ikke ondskabsfulde, de følger bare deres natur,
> ok det gør disse primitive sataner også, men de burde så gøre det i deres
> hjemlande.

Der er jeg så enig. Det værste er, at de i tide og utide galper op om at de
vil have respekt. Respelt er ikke noget man kræver eller truer sig til. Det
er noget man gr sig fortjent til. Og den slags øgleyngel (undskyld, 4-benede
øgler), der er tale om her, fortjener ingen respekt overhovedet og får det
heller aldrig. Igen: bare ud med skraldet.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 08:26

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> Det synes jeg ikke, dyr er ikke ondskabsfulde,
> de følger bare deres natur, ok det gør disse
> primitive sataner også, men de burde så gøre det
> i deres hjemlande.

Deres hjemlande? Altså Danmark?

Fra : E.M.

Dato : 29-08-10 08:40

> Deres hjemlande? Altså Danmark?

Vis danmark være deres hjemlan, hvoffo dem so snagge so mærgeli?

E.M.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 08:53

> Vis danmark være deres hjemlan, hvoffo dem so
> snagge so mærgeli?

Det gør jyderne da også, eller bornholmerne, eller
fynboerne eller... sproget udvikler sig - det
dansk forfærdrene talte var ikke det samme dansk
du hører i dag. I øvrigt: når de fremmede kommer
hertil, tager det da tid at lære dansk - og selvom
de bliver danske statsborgere, betyder det jo ikke
at de taler bedre dansk end en indfødt - men det
skal de åbenbart efter din mening?

Fra : E.M.

Dato : 29-08-10 10:15

> [...]
> da tid at lære dansk - og selvom de bliver danske statsborgere, betyder
> det jo ikke at de taler bedre dansk end en indfødt - men det skal de

Nu må du sgu holde op, selv når 3. generations børn kommer i skole er der
mange af dem der ikke kan èt ord dansk, men det synes du måske er helt i
orden?

E.M.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 12:39

"E.M."
> Nu må du sgu holde op, selv når 3. generations børn kommer i skole er der
> mange af dem der ikke kan èt ord dansk, men det synes du måske er helt i
> orden?

Du ka' sparke Stalinisten i røven med logik og fakta, og
Stalinisten ville ikke opdage det.
Denne mand er alt for optaget af sit eget grandiose og
narcisitiske ego til at deltage i meningsgivende debat!!!

Mvh Eyvind

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 23:28

> Nu må du sgu holde op, selv når 3. generations
> børn kommer i skole er der mange af dem der ikke
> kan èt ord dansk, men det synes du måske er helt
> i orden?

Det er det rene sludder- jeg har aldrig oplevet
en eneste der er kommet i skole som
"3.generations" barn og som ikke kunne dansk.
Jeg har oplevet at 1. generationsbørn ikke kunne
så meget dansk, men det lærer de hurtigt.
I det hele taget baserer du dine synspunkter på
massive fordomme,som ikke hører en værdig debat
til.
Og i øvrigt: hvad vil du egentlig have? Du kan nok
så mange gange tale om at "sende dem hjem" , men
for det første: på hvilket grundlag? Det er jo
ikke de 5-6-årige der begår vold, vel?
For det andet: de fleste er kommet for at blive -
du får dem ikke "sendt hjem" uanset hvor meget du
råber og skriger - så hvad med at skifte plade og
forholde dig til virkeligheden i stedet for dine
drømme? Du får ikke et Morten Korch samfund igen,
uanset hvor meget du truer, trygler eller beder -
så vågn da op og forhold dig til realiteterne.

Lad os altså være enige om: De "fremmede" rejser
ikke hjem og de bliver heller ikke sendt hjem
(hvad hjem ellers måtte være). Vi kan altså lige
så godt erkende det først som sidst og så forsøge
at få dem integreret i samfundet. Når vi først
erkender den virkelighed, så er det næste: hvordan
får vi dem integreret (ikke assimileret)? Vi gør
det bestemt ikke ved at håne dem, at genere dem,
at fare ud med bål og brand mod dem eller at
skrive generaliserende udtalelser på enkeltstående
tilfælde om de relativt få der begår kriminalitet
her i landet. Akkurat som vi ikke klandrer alle
danskere for at begå kriminalitet på baggrund af
nogle få danskere der gør det, så nytter det
heller ikke noget at generalisere over for de få
fremmede der begår kriminalitet her i landet. Vi
kan altså ikke klandre samtlige fremmede fordi
nogle af dem er voldelige, kriminelle eller har en
religion vi ikke synes om.

Så i stedet for at sætte dig hen i et hjørne og
surmule, så kunne du komme ind i kampen og stryge
dine let racistiske opfattelser og give dig til at
hjælpe dem som de medmennesker de er - med mindre
du vil fortsætte denne golde fremmedhad som
fjolserne i DF fremturer med.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-10 13:48

ahw <nix> skrev i meddelelsen
4c7a0b8d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Deres hjemlande? Altså Danmark?

Nej, stalinist. Disse hyæner angiver ikke selv Danmark som deres hjemland,
når de spørges. Men det tæller måske ikke med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"@'

Dato : 28-08-10 22:48

On Sat, 28 Aug 2010 19:13:37 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>Jeg kan ikke lide at du kalder disse idioter for hyæner, det er ikke fair
>overfor hyænerne, det er nemlig intelligente dyr.
>
>E.M.

som tager sig af afkom og får dette opdraget,

og i øvrigt ikke formerer sig uhæmmet og lader sig forsørge af andre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-10 08:48

On 28 Aug., 00:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> med det infame unyttige og ondskabsfulde lort og send gerne den tåbelige

De skulle hellere sende dig ud på en isflage i golfstrømmen, så man
var sikker på at den smeltede rundt regnet midt ude i Atlanterhavet -

Fra : N_B_DK

Dato : 31-08-10 09:33

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> De skulle hellere sende dig ud på en isflage i golfstrømmen, så man
> var sikker på at den smeltede rundt regnet midt ude i Atlanterhavet -

Det er nemlig rigtigt, for det løser alle problemerne med de utilpassede
indvandrere, du har set lyset....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-10 08:51

On 29 Aug., 14:47, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> ahw <nix> skrev i meddelelsen
> 4c7a0b8d$0$36567$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Nej, stalinist. Disse hyæner angiver ikke selv Danmark som deres hjemland,
> når de spørges. Men det tæller måske ikke med?

Endnu en højrerabiat telepat-specialist, der ved hvad - alle de andre
- tænker og mener. Det er virkelig en helt særlig gave de højrerabiate
har fået der -

Det ander du jo ikke en dyt om Jens Erik Bruun. Du er aldrig i
nærheden af noget der ligner andet end en artikel fra Ekstrabladet
eller lidt skriverier fra Junikredsen -