Hvad kræves der?
Fra : Hugo P Sørensen

Dato : 28-08-10 21:50

Mine unger vil have en ny PC. De er spillegale, og nu skal jeg have fundet
noget der kan køre alle spil i fornuftig hastighed.

Er selv kommet frem til Core2 duo, 3,2 - 4 Gb - 1 Gb Ati Win XP.

Er det skørt som ren spille PC?

Fra : Peter Martinsen

Dato : 28-08-10 23:59

"Hugo P Sørensen" <hugops@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> noget der kan køre alle spil i fornuftig hastighed.
>
> Er selv kommet frem til Core2 duo, 3,2 - 4 Gb - 1 Gb Ati Win XP.

Hvorfor Win XP ???

Mvh Peter

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-08-10 00:23

Hugo P Sørensen skrev:

> Er selv kommet frem til Core2 duo, 3,2 - 4 Gb
> - 1 Gb Ati Win XP.

Hvor vil du købe en Windows XP i dag? I dag
bruger man Windows 7, som i øvrigt er meget
bedre optimeret til den slags.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-10 07:35

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Hvor vil du købe en Windows XP i dag? I dag
> bruger man Windows 7, som i øvrigt er meget
> [...]
Og 1 GB ATI, der findes rigtig mange ATI grafikkort men mange af dem kan
ikke spille alle spil
selv om de har 1gb ram, det er GPU der afgør dette.
Fortæl hvad for nogle spil de spiller, det er det der er afgørende, Simson
og sikkeline kræver ikke meget
men COD MW2 og BF2 BC kræver en masse af grafikkort og CPU.

Mvh
Kurt

Fra : Henning

Dato : 30-08-10 15:13

On Sat, 28 Aug 2010 22:50:23 +0200, "Hugo P Sørensen" <hugops@ofir.dk>
wrote:

>Mine unger vil have en ny PC. De er spillegale, og nu skal jeg have fundet
>noget der kan køre alle spil i fornuftig hastighed.

Playstation?