Stopper ved nedlukning
Fra : Flemming

Dato : 28-08-10 11:33

Hej ,
Jeg har en bærbar med XP pro sp3, som ved nedlukning stopper og kun viser en
hvid skærm og der er kun en blæser, som kører.
Ingen reaktioner på tastaturtryk eller andre "stimuli". Harddisklyset er
også slukket, så det må vel formodes at det er en hardwarefejl ?
Har ikke prøvet at fjerne batterierne - er det en farbar vej ?

mvh Flemming

Fra : Henning

Dato : 28-08-10 12:33

On Sat, 28 Aug 2010 12:33:12 +0200, "Flemming" <nobody@nobody.com>
wrote:

> [...]
>Ingen reaktioner på tastaturtryk eller andre "stimuli". Harddisklyset er
>også slukket, så det må vel formodes at det er en hardwarefejl ?
Absolut ikke.

>Har ikke prøvet at fjerne batterierne - er det en farbar vej ?
Ja - prøv det? Eller hold afbryderknappen nede i 5 sekunder.

Fra : Flemming

Dato : 28-08-10 12:42

afbryderknap giver ingen reaktion, men jeg har fjernet batteriet og isat
igen . HURRA, det virkede.....
Tak for hjælpen - Flemming

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-08-10 00:19

Flemming skrev:

> afbryderknap giver ingen reaktion, men jeg har
> fjernet batteriet og isat igen . HURRA, det virkede.....

Det er noget at det første jeg gør når jeg får den
slags problemer ind på værkstedet - det fungerer
i 90% af tilfældene - resten er normalt fejl på
hardware.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk