Fremmede hyæneunger er nu en trussel mod æ~
Fra : Malene P

Dato : 27-08-10 04:59

Man planlægger at opføre et pigtrådshegn for at beskytte danskerne imod de
forbandede fremmede kryb, som endnu engang viser sig at gå efter de
svageste. De uhyggelige virkninger af den hæslige forræderiske udlændingelov
fra 1983 viser sig ny for alvor i takt med at de fremmede viser deres sande
ansigt. Måtte de ansvarlige for gennemtrumfning af loven og de, der
vedligeholder, den rådne op i det sorteste helvede. Som vanligt pives der og
sludres fra myndighedernes side. Der skal igen dialog med hyænerne og tumper
som "Patruljen " vil sikkert snart galpe op om, at der bør indledes en
undersøgelse af de ældres egen andel i at hyænerne er nødt til at overfalde
dem. "- Men det er jo noget, som tager tid. Jeg synes bestemt ikke, at et
hegn er en optimal løsning," siger Mikkel Warming fra EL fejt og usselt.
Hvad mon dette ynkelige skvat så synes er en optimal løsning? Mere
bestikkelse og røvslikkeri til de fremmede hyæner? Bøder til de ældre for at
bevæge sig rundt i deres egen have og på den måde provokere hyænerne? Eller
måske ligefrem nedlæggelse af plejehjemmet? En ting er sikkert - kommer
hegnet endeligt op, vil der hurtigt begynde at forsvinde boltsakse fra
lokale byggemarkeder og mon ikke også vi vil se endnu flere overfald på
ældre danskere på gaden udenfor plejehjemmets grund. Noget at sige til at vi
fortsat er nogle der ikke klapper i hænderne over fremmedflodbølgen?

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 26-08-10 22:19

On 27 Aug., 05:59, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> ældre danskere på gaden udenfor plejehjemmets grund. Noget at sige til at vi

,,,,,,,,,,,,,,,

Citat:

"De unge fra Mjølnerparken har gennem længere tid indtaget den have,
som ellers tilhører de ældre i boligforeningen Hothers Plads.
Bebyggelsen er i forvejen plaget af indbrud, hærværk, tyverier og
stenkast.

Hegnet skal være 2,5 meter højt og have pigtråd på toppen.

Indtil videre har de unge saboteret opførslen af hegnet og skræmt
håndværkerne væk. Men hegnet skal op, lyder det fra boligselskabet
Lejerbo, som står for at opføre det."

Alle dårligdomme serveres på et sølvfad.

Hvis vi nu vender det lidt så kunne det lyde:

"Gamle som har været udsat for tyverier, lader nu deres harme gå ud
over nogle unge som nyder at sidde sammen med dem i den have der er
uden for deres boliger. De tåler ikke at "perkere" sidder i deres
have. For at tilspidse situationen vil de i nultolerancens ånd have et
2,5 meter højt pigtrådshegn ind til naboerne!"

Med de nabostridigheder der allerede nu er i "nultoleranceland" kan
det ikke undre nogen. Men her leder man efter "konfliktløsninger!" og
føler behov for godt naboskab. Hvorfor ikke også her? det kunne måske
begge grupper have fordel af!?

Den foreslåede løsning med det 2,5 meter høje pigtrådshegn, ser lidt
udansk, nærmest Israelsk ud i mine øjne. Haven "tilhører" de ældre
siges det. Men hvordan var det nu med Danmark og adgangen til grønne
områder? Jo de tilhørte adelen og de rige, men så fik offentligheden
adgang til de rekreative områder.
Det er en dårlig udvikling for ældre som i forvejen bliver isoleret
fra det øvrige samfund, at blive ghettoiseret bag et 2,5 meter højt
pigtrådshegn! der skal gøres noget for naboskabet i DK ellers ender vi
i hver sin hule bag et pigtrådshegn!

Jens

Fra : /John

Dato : 27-08-10 06:11

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> der skal gøres noget for naboskabet i DK ellers ender vi
> i hver sin hule bag et pigtrådshegn!

Ja.

Med en omskrivning af en linje i en kendt dansk sang:

Det ugræs, der har føget over hegnet, skal luges væk.

John

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 06:40

On Thu, 26 Aug 2010 21:19:24 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Den foreslåede løsning med det 2,5 meter høje pigtrådshegn, ser lidt
>udansk, nærmest Israelsk ud i mine øjne.

så kan du måske få øjnene op for hvilke problemer israelerne har haft
at døjes med i 60 år, bare tifold værre

> Haven "tilhører" de ældre
>siges det.

har du grund til at betvivle at lejerbo ejer området?

>Det er en dårlig udvikling for ældre som i forvejen bliver isoleret
>fra det øvrige samfund, at blive ghettoiseret bag et 2,5 meter højt
>pigtrådshegn!

løsningen er jo i stedet for pigtård at fjerne de udyr som gør sådant
hegn nødvendigt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-08-10 12:44

"@' wrote:

> så kan du måske få øjnene op for hvilke problemer israelerne har haft
> at døjes med i 60 år, bare tifold værre

Det svarer til, at muhamedanerne i Danmark satte hegn op for at holde
danskerne på plads.

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 12:58

On Fri, 27 Aug 2010 13:43:32 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det svarer til, at muhamedanerne i Danmark satte hegn op for at holde
>danskerne på plads.

forkert

det hegn israelerne har sat op er sat op med nøjagtig samme
begrundelse som det der påtænkes i København

begge steder er det for at kunne være i fred for muhamedansk
djævle-yngel

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-08-10 13:29

"@' wrote:

> forkert

Hvad er det forkerte?

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 14:57

On Fri, 27 Aug 2010 14:29:18 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Hvad er det forkerte?

det du klippede væk forklarede at din beskrivelse var forkert

hvorfor klippede du den væk?

her er den igen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-08-10 18:23

"@' wrote:

> det du klippede væk forklarede at din beskrivelse var forkert

Nej.

> hvorfor klippede du den væk?

Den var irrelevant

> her er den igen
>
> det hegn israelerne har sat op er sat op med nøjagtig samme
> begrundelse som det der påtænkes i København

Det viser ikke, at det jeg skrev, var forkert. Du påstår bare noget.

> begge steder er det for at kunne være i fred for muhamedansk
> djævle-yngel

Viser heller ikke, at mit skriv er forkert.

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 20:43

On Fri, 27 Aug 2010 19:22:44 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Nej.

>Den var irrelevant

>Det viser ikke, at det jeg skrev, var forkert. Du påstår bare noget.

næ,

din påstand er forkert,

både i Israel og i danmark er hegnene beregnet på at holde
muhamedanere på afstand,

derfor er din påstand om at holde danskere på plads forkert

>Viser heller ikke, at mit skriv er forkert.

det er lige nøjagtig hvad det gør

begge hegn er beregnet på at holde muhamedanere væk, ingen af dem på
at holde danskere på plads

hvis dit forsøg på sammenligning skulle være rigtig, så skulle hegnet
i Danmark jo bygges af muahmedanerene for at holde danskerne væk, og
det er ikke tilfældet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 09:16

"@' wrote:

> næ,
>
> din påstand er forkert,

Det er muligt; men du viser det ikke. Du påstår det bare.

> både i Israel og i danmark er hegnene beregnet på at holde
> muhamedanere på afstand,
>
> derfor er din påstand om at holde danskere på plads forkert

Du kan ikke bygge et 'derfor' på ren påstand. Desuden er din påstand
forkert. Ydermere forholder din påstand sig slet ikke til mit skriv.
Måske har du simpelthen overset pointen.

> [...]
>

> hvis dit forsøg på sammenligning skulle være rigtig, så skulle hegnet
> i Danmark jo bygges af muahmedanerene for at holde danskerne væk, og

Okay, du har misforstået. Ingen steder skriver jeg, at hegnet var
beregnet til at holde danskere væk.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 09:34

> [...]

>siges det. Men hvordan var det nu med Danmark og adgangen til grønne
>områder? Jo de tilhørte adelen og de rige, men så fik offentligheden

Min genbo, ved siden af børnehaven har 3 m gange 8 m græsplæne mellem
hus og fortov og det har været omgærdet med et stakit indtil dette
forår hvor revonationshåndværkere kom til at vælte det beyond repair

Det har fristet mig til i timerne før solen når ind i min have at
smide mig i det bløde klippede græs, som ingen bruger, og læse avisen
der.
Igår skrev viceværten at jeg sku "skrubbe over til mit rådne hus som
er en skamplet for kvarteret"

Hans tone provokerede mig til at ignorere ham så han ringede efter
politiet det mindsandten gad komme - vi har ikke travlt IDAG
undskyldte de - og jeg forlod plænen hvor jeg ellers "forstyrrede
husfreden"
Jeg havde tækkelige shorts på

I Rungsted er der en privat plæne mod stranden , hvor ejeren har sat
skilte om 1. ingen adgang for ikke-ejere og 2.forbud mod samleje, som
mange irriterede den snerpede ejer med.
Retskendelse forbød fornylig begge hans skilte

Så jeg syns politiet sku have ignoreret bagatellen eller spurgt ham om
han skulle bruge sit græs til gardenparty idag eller om ikke han ku
ignorere mig.
Jeg håber at opdrage politiet til at kritisere deres chef for dårlig
prioritering.

Nok er viceværten ansat af en ejer - som ikke konsulteredes - eller
han påstod at være sådan ansat.
Men jeg hærværkede ikke , larmede ikke, svinede ikke, efterlod ikke
andre spor end et par bøjede græsstrå og blottede kun vom, ansigt,
arme og knæ og der var ingen på gaden og lejere skal stikke hovedet
langt ud over altankant for at se plænen.
Men slaven ku li at føle sig som ejer og var målløs over, at hans
nedgørende skrigen op og saftige kritik af min uvedkommende matrikel,
ikke var nok til at drive mig væk

Politiet udtrykte STOR taknemlighed over at jeg forføjede mig
frivillig!

Men jeg vil gentage det når sol, og viceværten ses sjældent men vil
nok høre at hans ulejligen af politiet ikke tyrraniserede mig varigt -
lejerne har sagt at de er ligeglade og ejerens sekretær har engang
bedyret, da jeg spurgte hende, at de ikke mener at min matrikels image
påvirker den pris de kan tage i leje (ca 13000 kr/md for 100 m2)
- hverken negativt eller positivt (jeg tror positivt!)

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-10 01:25

On 27 Aug., 07:39, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
>
> har du grund til at betvivle at lejerbo ejer området?

> løsningen er jo i stedet for pigtård at fjerne de udyr som gør sådant
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er hverken ugræs eller udyr. Det er mennesker som Jesus Kristus er
død for at frelse.

Jens

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 12:30

On Fri, 27 Aug 2010 00:25:09 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Det er hverken ugræs eller udyr. Det er mennesker som Jesus Kristus er
>død for at frelse.

ondskabsfuldt kryb som ikke kan finde ud af at lade gamel folk være i
fred er intet af hvad du påstår de er

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-10 22:33

> [...]
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Det er hverken ugræs eller udyr. Det er mennesker som Jesus Kristus er

Kan du få ungmuslimerne til at opføre sig så de gamle får
menneskerettigheder?