Kbh SNAFU: Ældre får pigtrådshegn mod unge~
Fra : /John

Dato : 27-08-10 03:05

(SNAFU: Situation Normal, All Fucked Up)

Muhammedaner-terror for fuld musik; denne gang rammer det vore ældre
borgere.

Myndighederne gør tilsyneladende ingenting: "Kom nu bare, Ahmed, der sker
ikke en sk..."

"Et næsten 2,5 meter højt hegn med pigtråd på toppen. Det er, hvad der skal
til, for at de ældre i boligforeningen Hothers Plads kan være i fred.

Indvandrerunge fra nabobebyggelsen Mjølnerparken - et af Københavns hårdt
belastede boligområder - har igennem længere tid indtaget den have, som
ellers tilhører de ældre. Bebyggelsen er i forvejen plaget af indbrud,
hærværk, tyverier og stenkast ... Indtil videre har de unge saboteret
opførslen af hegnet og skræmt håndværkerne væk. Men hegnet skal op, lyder
det fra boligselskabet":

http://www.berlingske.dk/danmark/aeldre-vil-rejse-pigtraadshegn-mod-unge

Ældre mennesker? Stenkast? Pigtråd? Er det virkelig mit Danmark anno 2010?

Nåh.. men København har vist også rødt styre og så'n, så det er vel bare en
SNAFU-situation, og de åbenbart værdiløse ældre udtjente liv kan jo bare
holde sig indendøre.. og så'n :(

Hvor er de lovende unge kultur-berigeres forældre mon henne i dén sag?

Og Københavns bystyre? Myndigheder? Hvad laver de dog allesammen? Triller
bussemænd?

Fik politiet forresten ikke så'n et smart pansret køretøj m/ vandkanon for
nogen tid siden? Mon ikke det ku' trænge til at blive luftet?

Men bortset fra det, fru Kammerherreinde, så går det godt, så går det
godt...

John

Fra : Malene P

Dato : 27-08-10 05:06

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Ældre mennesker? Stenkast? Pigtråd? Er det virkelig mit Danmark anno 2010?

Nogen har tydeligvis den opfattelse, at det ikke længere er dit Danmark

> Hvor er de lovende unge kultur-berigeres forældre mon henne i dén sag?

Nogle af dem er sikkert ligeglade så længede har/får foræret succes med at
ødelægge landet. Andre er skræmt og tilsidesat i disresoejkt fra deres eget
øgleyngel.

> Og Københavns bystyre? Myndigheder? Hvad laver de dog allesammen? Triller
> bussemænd?

I så fald er det sikkert de fremmedes bussemænd de triller og spiser med
stor appetit.

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 27-08-10 05:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nogle af dem er sikkert ligeglade så længede har/får foræret succes med at
> ødelægge landet. Andre er skræmt og tilsidesat i disresoejkt fra deres

disrespekt, fummelfinger

Iøvrigt var det sørgeligt at høre her i morgennyhederne, at de ældre selv
kommer til at betale for beskyttelsen, mens Warmingskvattet og kommunen
beredvilligt vil træde til med danskernes penge, når hyænernes krav skal
opfyldes.

Malene P

Fra : /John

Dato : 27-08-10 06:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Warmingskvattet og kommunen beredvilligt vil træde til med danskernes
> penge, når hyænernes krav skal opfyldes.

Jaja, og dermed optræder ovennævnte skvat/kommune i rollen som
muhammedanernes 'nyttige idioter'.

Nå, men københavnerne har vel selv valgt et rødt bystyre, der slikker
autonome og muhammedanere i r..., så de ligger som de har redt!

Men det er synd for de sagesløse gamle..

John

Fra : /John

Dato : 27-08-10 08:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Iøvrigt var det sørgeligt at høre her i morgennyhederne, at de ældre selv
> kommer til at betale for beskyttelsen

Tsk tsk!

Det ville klæ' Warming-fidusen og Københavns Kommune at la' de lovende unge
kulturberigere eller deres forældre betale!

Forældrene har vel for f... også et ansvar!

Nå, men det er jo nok ikke politisk korrekt :(

John

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 09:01

On Fri, 27 Aug 2010 04:05:12 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>hærværk, tyverier og stenkast ... Indtil videre har de unge saboteret
>opførslen af hegnet og skræmt håndværkerne væk.

Hvorfor kan politi ikke beskytte håndværkerne , give dem gqsmasker på
og overdænge muslimteenagerne med alskens kvalme,peber og tåre gas,
Bombardere dem med knippelslag og gummikugler

Hvor svært kan det være . Tazeren er opfundet og kan betjenes af
håndværkerne selv - nogle vil ku lide det frysegode at sende volt og
ampere gennem røvhullerne

Og der er intet de kan klage over hvis alt er filmet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-10 16:12

On 2010-08-27 04:05, /John wrote:
> [...]
>
> "Et næsten 2,5 meter højt hegn med pigtråd på toppen. Det er, hvad der skal
> til, for at de ældre i boligforeningen Hothers Plads kan være i fred.

Det er jo de forkerte der hegnes inde. tsk tsk tsk tsk tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-08-10 18:25

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
> borgere.
>
> Myndighederne gør tilsyneladende ingenting: "Kom nu bare, Ahmed, der sker

en dag falder der brænde ned over muhamedanerne. Når folk først får nok,
sker der ting og sager. Det er så småt begyndt med støtten til HA og AK81,
selvom jeg hellere havde set andre være dem der tager kampen op. It ain't
gonna be pretty.

/Kim