Diskrimination OK i Pakistan
Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-10 00:34

Diskrimination pr lovgivning er selvfølge i det muhammedansk annekterede
Indien ved navn Pakistan.
Kristne får *ingen* nødhjælp under katastrofen.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/378450:Kirke---tro--Diskriminering-af-kristne-stikker-dybt

DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en
verdensfjern kleptokratelite?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 04:33

On Fri, 27 Aug 2010 01:34:20 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
>eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en

Min yndlnigs-etnisk handlende var en Sikh-butiksejer på Stefansgade og
han var superpopulær så jeg måtte stå i kø for at få en snak om
Indiens muslimer
Pludselig er han blevet presset til at sælge butikken til en
pakistaner og kvarterets mange pensionister der elskede ham og hans
kone og deres baby skummer af raseri, men er magtesløse

Han var søn af en skoleinspektør og jeg kommer til at savne ham.

Han var politisk korrekt nok til at værdsætte Gandhi, men han erkendte
at briterne fra Clive i 1763 yil Mountnatten i 1947 havde reddet
inderne fra barbariske muslimske stormoguler der holocaustede vildt

Klog hindu der dræbte muslimvennen Gandhi - attentatmanden roste
landsfaderen mens han skød ham mellem øjnene på klods hold, skabte
størst mulig lykke for flest mulig asiater, for helligkrigernes
Mumbai massakre viser det eneste som Pakistan er god til - mord i
flæng.

Da Clives soldater døde som fluer i the Black Hole of Calcutta var det
ikke mogul-barbari men selvhad og psykosomatik der dræbte

Fangvogterne havde sjældent mast så FÅ fanger ind i fangehullet - de
syntes de havde været gentlemen!
Slatne briter hvis overlevendes beretninger viser at pis og lort var
det de var oprørte over - ingen iltmangel, men STRESS og hysterisk
gejlen sig selv op til dødelig selvmedlidenhed.

AT de briter få årtier senere lammetævede Napoleon ved Trafalgar er
uforståeligt

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 06:29

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
>eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en

du taler for døve øren,

de aldeles unyttige nyttige idioter vil ikke høre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 08:55

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
>eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en
Hvorlænge?
DEt afgør den selv
Alt oprør der lykkes er et skridt mod mindre autoritetstro og dermed
massiv muslimudvisning

Passivitet er fjenden

Så måske jeg på plankeværket skriver

Vis pik. Ærlighed varer længst. Vær ikke en tøj-facade, vær dig selv.
Vær ikke et slør-monster. Eksemplet smitter incl mellem kønnene

Kun religiøse masokister gør det ondt på . Især på muslimer der ikke
engang kan finde ud af at se til den anden side hvis nogen er
utilsløret eller nøgen eller trykker en profettegning

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-08-10 14:44

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
> eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en

Lad for alt i verden de kristne selv klare den sag. Ellers er slet ingen
chance for, at de nogensinde lærer noget.

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 15:01

On Fri, 27 Aug 2010 15:43:34 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Lad for alt i verden de kristne selv klare den sag. Ellers er slet ingen
>chance for, at de nogensinde lærer noget.

det skulle lige være nogle sorte i Syd Afrika eller muhamedanere i
Danmark så ville din komentar helt sikkert have været en HELT anden

<<<<<
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/378450:Kirke---tro--Diskriminering-af-kristne-stikker-dybt
Dertil kommer den pakistanske lovgivning, hvor bestemte paragraffer
næsten udelukkende bruges til undertrykkelse af det kristne mindretal
<<<<

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-08-10 18:21

"@' wrote:

> det skulle lige være nogle sorte i Syd Afrika eller muhamedanere i
> Danmark så ville din komentar helt sikkert have været en HELT anden

Som f.eks. ?

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 20:40

On Fri, 27 Aug 2010 19:21:15 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Som f.eks. ?

som da alle de "frelste" med de "allerrigtigste" meninger fordømte
styret i Syd Afrika

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-10 10:12

"@' wrote:

> som da alle de "frelste" med de "allerrigtigste" meninger fordømte
> styret i Syd Afrika

Nej, jeg mener - hvad ville min kommentar så have været?

Fra : \"@'

Dato : 27-08-10 15:05

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>DK bør symmetrisk også klart sige fra når det gælder muhammedanere -
>eller hvor længe skal kulturkristne gammeldanske gøres til grin af en

man skal nok ikke forvente at de samme personer som er MEGET hurtige
til at udråbe Israel som en apartheidstat er lige så hurtige til at
udråbe Pakistan til det samme

<<<<<<
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/378450:Kirke---tro--Diskriminering-af-kristne-stikker-dybt?page=2
Den pakistanske lovgivning er også med til at undertrykke landets
kristne. En del af straffeloven er paragrafferne om dødsstraf for
blasfemi og nedsættende omtale af islam. De bestemmelser bliver
kristne ofte dømt efter, og ifølge både Stig Toft Madsen og Henrik
Ertner Rasmussen er de ofte kun et påskud for, at muslimer kan få ret
i en nabostrid om retten til jord eller ejendom. Kristne bliver her
beskyldt for blasfemi mod profeten eller vanhelligelse af Koranen, for
på den måde vinder muslimer sager ved domstolene. Andre gange bruges
blasfemiparagrafferne til at retfærdiggøre fysiske angreb på kristne.

Der er ringe udsigter til, at blasfemiparagrafferne vil blive
afskaffet. De blev oprindeligt indført under militærdiktaturet i
landet i 1980?erne for at imødekomme krav fra landets yderligtgående
muslimer, og ingen af de efterfølgende demokratisk valgte regeringer
har gjort særlig meget for at afskaffe dem, selvom også internationale
opfordringer har påpeget diskriminationen af de kristne.
<<<<<<<
--
Si vis pacem - para bellum