35.000 sygemelder sig dagligt med stress
Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-10 07:17

Vi er stressede som aldrig før. Det koster 55 milliarder kroner årlig,
hvoraf 10 procent bruges til behandling

Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1396940.ece

Mon ikke bare de skal ud af vagten, hvis det er så svært for dem at holde
sig vågen på jobbet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 26-08-10 19:28

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1396940.ece
>
> Mon ikke bare de skal ud af vagten, hvis det er så svært for dem at holde

Det er jo bare den "nye" modediagnose. I 90% af tilfældende pjæk.

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-10 20:03

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jo bare den "nye" modediagnose. I 90% af tilfældende pjæk.

Har du noget reel dokumentation for din påstand?

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-10 12:22

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Har du noget reel dokumentation for din påstand?

Altså et "nej" fra dig så.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-08-10 18:19

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen

> Har du noget reel dokumentation for din påstand?

Hvordan skulle jeg dog kunne bevise det? Lægerne skriver jo bare under på
diagnosen. De er vel ikke meget for at påstå at folk lyver og det kan være
RET svært at dignosgticere. Depression og Stress er modediagnoser som bliver
misbrugt til at holde fri på andres regning, i rigtig mange tilfælde. Jeg
har selv set mindst to konkrete eksempler på det alene på min egen
arbejdsplads og et par stykker på min kærestes. I det ene tilfælde var man
"deprimeret" og kunne ikke "overskue" at passe arbejdet og gik hjemme og fes
den af i over et år... men når der var fest, kunne den sygemeldte sagtens
deltage og mødte op i højt humør. Den slags giver jeg sgu ikke meget for.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 03:16

On Thu, 26 Aug 2010 08:16:48 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1396940.ece
>
>Mon ikke bare de skal ud af vagten, hvis det er så svært for dem at holde

Stress er sundt
Nej det der slider
Er at tro man
Ikke gider