De fremmedes unge piger klarer sig angivel~
Fra : Malene P

Dato : 22-08-10 19:52

Her er hvad de fremmedes drenge er ret dygtige til:
http://lokalavisen.dk/tre-unge-roevet-paa-gaden-/20100822/artikler/100829828/1022 .
Hvem fanden kan fortsat forsvare, at den slags hyæner befinder sig her i
landet?

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-10 00:54

On Sun, 22 Aug 2010 20:51:56 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Hvem fanden kan fortsat forsvare, at den slags hyæner befinder sig her i

Det kan danskere, der tjener penge på at behandle de mange problemer
med muslimer.
De har stor magt over medierne og kan gøre sort til hvidt uden
modsigelse

Denne såkaldte godhedsindustri ser ikke på danskernes behov men
abstrakte menneskerettigheder¨
De bør bekæmpes og modsiges mest muligt, og DF bør fremmes.

JEg tror det er sundt og klogt at sammenligne med hyæner, der er et
fredet dyr som opererer i flok og er farlig for mennesker.
Rotter er sjov og folkelig sammenligning pga vild formering. Aber pga
junglelovs-styring og mangelfuldt udviklet intelekt