Når Bellahøj-politiet flasher deres pædo-h~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-10 09:07

Når Bellahøj-politiet flasher deres pædo-hallucinationer.
Klage+anmeldelse
Søndag 11.4 var en bitterlig kold vindblæst overskyet frostdag hvor
jeg i min have havde travlt med hårdt havearbejde, der gjorde mig
svedig, så kl 15 sommertid, altså sidst på eftermiddagen da det var
ved for alvor at blive koldt, gik jeg en kort tur til
Stefansgade-fortovet opad den mega-store voksen og barn legeplads hvor
jeg slappede af med at optælle de hundredtallige antal forældre i
ikke-børnedelen nær Stefansgade. Jeg har selv haft børn og været
flittig bruger af både voksen og barn del af arealet.

Børn var der ingen af på denne del af legepladsen hvis ikke de var
spæde og sad på mors skød, for legepladsens: gynger, vipper,
sandkasser og klatrestativer er alle samlet i den diametralt modsatte
del af kæmpelegepladsen.
En dansk far sad på en bænk med et mærkeligt 3hjulet løbehjul og jeg
er søn af en ingeniør og meget nysgerrig og gik til indgangen nærmest
Jægersborg og Hørsholmgade og ind og direkte hen til faderen og
udspurgte ham et par sekunder og gik straks derefter tilbagem de ti
meter til legepladsindgangen og ud på fortovet hvor jeg blev stoppet
af hr V Selmanovski som bor i Husumgade 45, 2 tv med udsigt over min
baggård.
Ham kender jeg gennem fem år hvor han ugentlig har skreget sin hals i
laser, idet han har åbnet sit køkkenvindue og besværet sig over min
mangel på bukser, når jeg har løbet fra min kælderindgang i baggården
til min hovedindgang, hvilket er eneste adkomstvej jeg har til daglig
bad og tøjvask, eftersom stuelejligheden, hvor jeg bor kun har toilet
så jeg må udendørs og en etage ned for at tage styrtebad og vaske tøj
i vaskemaskinen som også står i et rum, der kun har udgang til
baggården.
Der er ti skridt fra min indgangsdør til badeværelsesindgangen, så
som den viking jeg er løber jeg undertiden om sommeren nøgen fra
entredør til bade og vaskerum, og det provokerer voldsmanden V
Selmanovski, der hver gang råber trusler og fornærmelser om min
racistiske etik fordi han jo ved af læserbreve, at jeg er
DF-sympatisør.
Ofte er de voldstruende verbale udfald med detaljer om hans
baseballbat. og jeg svarer en sjælden gang, hvis jeg har tid, "ring
til politiet", fordi hans udskæld undertiden går på mine bare tær og
ben, som han og hans kone kan se fra deres køkkenvindue hvis de
hænger ud der, mens jeg passerer på 50 meters afstand et par sekunder.
Han svarer da typisk, at politiet nok ikke vil hjælpe ham og så er
"selvtægtsvold det eneste rigtige."
Men søndag denne klamme grå uge var han på Stefansgade fortovet og bad
mig vente på, at han fik tilkaldt politiet, hvilket jeg med glæde
gjorde, for som have-naturist er jeg grænsesøgende og nysgerrig, altid
rigeligt på den rigtige side af lovens grænser.
Et par sekunder efter han havde ringet fra sin mobiltelefon lød hårde
opbremsninger af to politipersonbiler og ud sprang syv betjente og jeg
foreslog igen og igen, at vi kørte til Bellahøj, så en juridisk
kompetent chef ku skaffe autoritativ klarhed om det lovlige i min
adfærd - jeg har en måned før været chikaneret at to andre betjente
der trængte ind i min have pga en anden autonoms anmeldelse for at gå
med nederdel, og de to betjente var aldeles uvidende om både KjoleOle
precedens fra Viborg om dametøjs acceptabilitet overalt, og at ens
egen have er privat område, når man ikke er direkte uterlig mod
naboer, der kan se ind.
Men mine gentagne ønsker om1. at betjentene ville køre os til
stationen og 2. fotografere mit antræk øjeblikkeligt på åstedet
efterkom ikke (?) men ramboerne var ivrige i at overgå hinanden i
vildt fantasifulde psykiatriske injurier imod mig, der har papirer fra
en halv snes overlæger bl.a. Preben Brandt om at min førtidspension
aldrig har været begrundet i en psykose, således som betjentene denne
søndag hallucinerede om.
Da jeg omsider fandt på at vise de rablende injurianter, at jeg som de
fleste andre pensionerede gymnasielærere på 64 år er villaejer, indså
indsatslederen sin fadæse og gik de 20 meter frem og tilbage fra min
havelåge til sine biler, dog uden at undskylde.
Indsatslederen opdigtede efter at have spildt min tid i en snes
minutter, at det hele var for min egen skyld "for baseball-bat
anmelderen kunne jo hakke mig smadder."
Detaljerne om hvordan får mig til hermed at anmelde hr Selmanovski for
ulovlige og alvorlige trusler.
Hvis Selmanovskis teenagerbørn eller andre børn havde været i
nærheden, så ville jeg have opdaget det og betjentene ville have gjort
bemærkning derom, men der var kun voksne indenfor synsvidde.
Jeg var iført lag på lag af tekstil foruden diverse
urininkontinenshjælpemidler, som jeg fører daglig emailkorrespondence
om med firmaet Coloplast, som jeg er forsøgsperson for, og netop har
sneglepostet til, hvilket I kan ringe til Espergærde om og få
bekræftet fra dette Novoagtige eksportgavnlige firma som jeg forsker
sammen med.
Diverse burretapearrangementer gjorde det umuligt for mig at bære
egentlige bukser under mit havearbejde, men da to vindjakker nåede til
knæet var en blufærdighedskrænkelse - som samtlige betjente gejlede
hinanden op til at hallucinere om, - helt utænkelig. Jeg beder om
svar på diverse korrespondence fraogtil migogJer om hærværk i november
2009 mod mit hjem og nævnte baggård og kælder, som formodentlig hr V
Selmanovski står bag og som jeg har anmeldt dengang og da betjente ved
flere besigtigelser opdigtede at det var "chikane" fik jeg mit
forsikringsselskab Tryg til at udfærdige detaljeret skadesrapport og
de indså som alle andre at et målrettet dyrt hærværks-angreb er rette
betegnelse og de sendte mig check på 10900 kr så jeg har klaget og en
overbetjent vistnok en hr Ludvigsen har skrevet, at han vil kontakte
mig og se på sagen, men har ikke henvendt sig, hvilket efterlyses, at
han gør.
Mest hastende er dog jeres aktion mod vold som netop er blevet truet
med, når politi er uvillige til at tage sig af den blottersag, som
Selmanovski opdigtede her i det iskolde forår. Kender I nogen der
blotter sig i frostvejr uden at have indsatsgear på?
Jeg overværede anmelders telefonsnak med Bellahøj som var ultrakort og
ikke omfattede at han udspurgtes, om hvorvidt der var uledsagede børn
på legepladsen, hvad der næppe var , eller om der var børn i den
aktuelle legeredskabsfri afdeling. Men jeg overværede ikke anmelders
snak med indsatslederne, da de kom, så hvor detaljerede hans
baseballbattrusler var, som indsatsleder gentog, ved jeg ikke .
Ved det ofte i november gentagne hærværk fra det aflåste
Husumgade-gård-enklave, blev smidt en kæmpe stål-grill ind i min
baggård, hvor der er vidner på, at den landede på det cykelskurhalvtag
hvor den stadig ligger. Hr Selmanovski er et muskelbundt og måske den
eneste, der har kræfter til at smide stål-sagen så højt og dette
anmeldtes til politiet, som ignorerede dengang. Han har tidligere
smidt lettere ting efter mig fra sit Husumgadeterritorie , der som
nævnt er aflåst så kun han og nogle få andre har adgang.
Den blev smidt, mens jeg og en af mine lejere ryddede op efter andet
hærværk og kunne have dræbt en af os, hvis ikke mørke havde forhindret
at ramme. Lejerens motorcykel beskadigedes .
Det er tankevækkende at mediernes pædofilhysteri i disse tider gir hr
Selmanovski tro på at han kan gøre al tænkelig vold ustraffet og at
selvtægt er lovlig.
jEG HAR SET DENNE tunge grill blive brugt af Selmanovski/hans
bandemedlemmer til grillbrug sidste sommer og jeg har bedt om
politiets medvirken til at den kommer tilbage til sine rette ejermænd,
men politiet håner kun borgere der viser sådant samfundsssind.
Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N
PS En skottekilt som jeg tidligere har brugt, har typisk 8 meter
klæde viklet omkring og min skræddersyede nederdel den dag -
fabrikeret for 150 kr af en Jægersborggade dametøjbutik og skrædderi
(jeg har kvitteringen) er knap så lang men een vinding hang delvist
synligt under vindjakkenedersømmen dog ikke så flashing ku uforvarende
ske, men det afviste man at tjække om. Man klart afskyede al interesse
for sagens substans.