Anmeldelse tl Bellahøj Politi
Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-10 09:07

V Selmanovski (eller Zelmanovski) har får få år siden angrebet mig
voldeligt og trussel om baseballbatangreb kom fra ham idag søndag 11.4
vedr min lovlige bæren kvindetøj jvf KjoleOlesag i Viborg
Han bor sammen med en J Haralsted Husumgade 45 2 tv og kan se ned i
min baggård og ofte når jeg fra mit bade værelse som er i kælderen med
eneste adgang via denne baggård på få sekunder løber nøgen på til min
stuelejlighed skriger han voldstrusler ud til hele kvarteret

Samtidig beder jeg om en så autoritativt som mulig af meddele
afklaring skriftligt eller mundtligt vedr selvmodsigelser som jeres
betjente og en af jeres jurister er kommet med vedr bukseløshed

For få uger siden trængte to betjente ind i min have og kritiserede
mig for ikke at have bukser på og nægtede at anerkende urininkontinens
som legitimering af sådan lægeordineret bekvemhed.

Tidligere har betjente fra Jer blåstemplet at når man har knælang
vindjakke på må man godt gå ud på eget fortov og placere en avis på
målerskab og lignende
Og engang jeg ønskede afklaring vedr Jeres selvmodsigelser besvarede
en af jeres jurister i langt brev at al halvnøgenhed er OK når man
ikke er UTERLIG altså udfører sex-fokuserende adfærd fx
ekshibitionisme, onani og lignende

Medier synes idag at kræve sanktioner hvis en eller anden mener sig
blufærdighedskrænket selvom vedkommende fx en messedreng ikke vil
vedstå sandhed om sin identitet overfor politiet - så i lyset af hr V
Zelmanovskis grumme trusler som Politiet igår rykkede ud på og tog
alvorligt og advarede mig mod, så appelerer jeg til reaktion overfor
denne notoriske voldsmand , som måske ikke er den eneste fjende jeg
har i kvarteret omend han er den eneste der har kastet ting efter mig.
Uanset at jeg for 5 år siden ramtes af en justitsmordsdom for
blufærdighedskrænkelse har ingen andre end samlevere nogensinde set
noget blufærdighedskrænkende på mig i siden jeg flyttede hjemmefra for
46 år siden -
- udover et enkelt postbud der er på min havegang har passeret en
rygvendt nøgen mig på 5 meters afstand på min havegang under en
hedebølge og det er usandsynligt at værre ting nogensinde kan ske men
som sagt har jeg fjender der mishages ved såkaldt racisme og derfor
opdigter pædofili mm
Det er lovligt at bolle nøgen på andres private strand i Rungsted
ifølge en dom fra sidste år så HVOR ER GRÆNSEN
Venligst chek jeres tidligere svar og korriger hvis der er noget i det
som Bellahøj Station ikke længere står ved - igår overraskede man mig
med oplysning om at al politivedtægt sku være ophævet§

Betjentes injurier idag mod mig om at jeg sku være psykiatrisk syg var
helt urimelige, uetiske og måske strafbare , og klages hermed over

Samtidig rykker jeg om svar som I har lskriftligt ovet bl.a. en ka.
Ludvigsen (evt et lignende navn) vedr hærværk nov-dec 2009 Som Jeres
betjente før min klage kaldte chikane men Tryg Forsikring erstattede
hærværket med 10900 kr og det lovedr en vistnok hr Ludvigsen at
kontakte mig om men har glemt sit løfte