Danskere frastjålet formuer i Malmø
Fra : /John

Dato : 18-08-10 01:07

"Flere danskere er blevet frastjålet flere hundrede tusinde kroner, efter at
de har betalt med kreditkort på en café i Malmø ... To mænd med tilknytning
til caféen er anholdt ... Transaktionerne er sket ... i et land uden for
Europa, siger Magnus Nilsson fra ... Malmøs politi":

http://ekstrabladet.dk/112/article1392254.ece

* et land uden for Europa *

De svenskere er da osse bare noget så politisk korrekte, at det næsten gør
ondt...

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 07:05

On Wed, 18 Aug 2010 02:07:20 +0200, /John wrote:

> [...]
>
> * et land uden for Europa *
>
> De svenskere er da osse bare noget så politisk korrekte, at det næsten gør

Prøv lige at læse artiklen en gang til.

Fra : Volger Garfield

Dato : 18-08-10 13:00

Ja??

Volger

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-10 13:06

Volger Garfield wrote:

> Ja??

Thomsen fangede vist ikke pointen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 14:21

On Wed, 18 Aug 2010 14:05:37 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Thomsen fangede vist ikke pointen.

Jo, det ver netop det jeg gjorde og JEG KAN LÆSE.

Der står:

"Transaktionerne er sket i udlandet, i et land uden for Europa, siger
Magnus Nilsson fra bedrageriafdelingen ved Malmøs politi til Sydsvenskan".

Svensk politi vil sgu da IKKE snakke om "udlandet" hvis det var sket i
Sverige, vel.

Lær at læse.!!!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-10 14:26

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> Sydsvenskan".
>
> Svensk politi vil sgu da IKKE snakke om "udlandet" hvis det var sket i

Der her er for let. Jeg kan ikke få mig selv til at gøre det. Kan en
eller anden behjertet sjæl ikke fortælle Thomsen, at Sveriges placering
i Europa er alment kendt, og vi allerede vidste, det ikke var det, der
var pointen?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 14:34

On Wed, 18 Aug 2010 15:26:26 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Der her er for let. Jeg kan ikke få mig selv til at gøre det.

Men du kunne bare ikke lade være med at dumme dig EN GANG TIL.

>Kan en
> eller anden behjertet sjæl ikke fortælle Thomsen, at Sveriges placering
> i Europa er alment kendt, og vi allerede vidste, det ikke var det, der
> var pointen?

Du bliver da dummere og dummere.

Pointen var som /John skrev:

------
* et land uden for Europa *

De svenskere er da osse bare noget så politisk korrekte, at det næsten gør
ondt...
------

Det har sgu da INTET med politisk korrekthed at gøre, hvis man kalder
f.eks. Kina, USA eller Nigeria, for "et land uden for Europa".

Fra : /John

Dato : 18-08-10 15:20

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det har sgu da INTET med politisk korrekthed at gøre, hvis man kalder
> f.eks. Kina, USA eller Nigeria, for "et land uden for Europa".

Nå, hvorfor så ikke bare nævne landet..?

(Hint: De fleste muhammedanske lande ligger uden for Europa)

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 16:05

On Wed, 18 Aug 2010 16:19:55 +0200, /John wrote:

> Nå, hvorfor så ikke bare nævne landet..?

Aner det ikke.

> (Hint: De fleste muhammedanske lande ligger uden for Europa)

Mon ikke det mest sandsynlige land er Kina.?

Fra : /John

Dato : 18-08-10 16:18

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det mest sandsynlige land er Kina.?

Måske, men:

(Hint 2: Der er MANGE muhammedanere i Malmö, såee..)

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 16:28

On Wed, 18 Aug 2010 17:18:06 +0200, /John wrote:

> Måske, men:
>
> (Hint 2: Der er MANGE muhammedanere i Malmö, såee..)

Men det var jo netop IKKE i Sverige.

PS: Jeg ved godt at du forsøger at kringle den rundt til at Malmö ikke
længere er en del af Europa, men en del af Mellemøsten.

Fra : Malene P

Dato : 18-08-10 16:35

> Men det var jo netop IKKE i Sverige.
>
> PS: Jeg ved godt at du forsøger at kringle den rundt til at Malmö ikke
> længere er en del af Europa, men en del af Mellemøsten.

Kunne det ikke tænkes at /John tænkte i lidt andre baner? (Hint 2½:
hjemlandet)

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-10 17:14

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> PS: Jeg ved godt at du forsøger at kringle den rundt til at Malmö ikke
> længere er en del af Europa, men en del af Mellemøsten.

Mon ikke nærmere han er inde på at det er et land i mellemøsten.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 17:45

On Wed, 18 Aug 2010 18:14:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Mon ikke nærmere han er inde på at det er et land i mellemøsten.

De er sgu nok ikke kvikke nok til at lave sådan et nummer. De er mere til
den voldelige måde at skaffe penge på.

Fra : /John

Dato : 18-08-10 17:21

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men det var jo netop IKKE i Sverige.

Jojo:

Kortenes magnetstribe blev kopieret på cafeen (og to fjolser dér er
arresteret), men pengene er hævet i 'et land uden for Europa'.

Det er jo osse så'n det plejer at foregå.

> PS: Jeg ved godt at du forsøger at kringle den rundt til at Malmö ikke
> længere er en del af Europa, men en del af Mellemøsten.

Nei, behöves jag da inte.. kalder svenskerne ikke selv Malmö for Malmöstan..
?

Sandfærdig beretning fra det virkelige liv:

(En israeler bosat i London blev ringet op af sin bank, som spurgte: Har du
været i Istanbul for nylig, og dér hævet 5000 pund? Nej, svarede manden, der
to dage tidligere have besøgt en tyrkisk restaurant.. i London)

Resten overlades til fantasien :)

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-08-10 17:48

On Wed, 18 Aug 2010 18:20:35 +0200, /John wrote:

> [...]
>
> Det er jo osse så'n det plejer at foregå.

> Nei, behöves jag da inte.. kalder svenskerne ikke selv Malmö for Malmöstan..

Lidt ligesom Ishøj bliver kaldt Istanhøj.?

Her i byen har vi også et boligområde, der i folkemunde hedder "Little
SriLanka".

> [...]
> været i Istanbul for nylig, og dér hævet 5000 pund? Nej, svarede manden, der
> to dage tidligere have besøgt en tyrkisk restaurant.. i London)

Hvad har det med din oprindelige snak om "politisk korrekthed" at gøre.?

Fra : /John

Dato : 18-08-10 17:53

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med din oprindelige snak om "politisk korrekthed" at gøre.?

(SUK)

John

Fra : /John

Dato : 18-08-10 17:31

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men det var jo netop IKKE i Sverige.

Fra hestens egen mund:

"Enligt polisens misstankar ska skimningsverksamheten ha varit satt i
system. Kortuppgifterna har tankats över till ett utomeuropeiskt land - och
sedan har kundernas kort länsats på pengar":

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2101040/polisen-slog-till-mot-cafe-nesta

John

Fra : /John

Dato : 18-08-10 17:36

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men det var jo netop IKKE i Sverige.

"Ägaren och sonen är anhållna för skimning. Alla som handlat på Café Nesta
uppmanas att kontakta deras bank och spärra deras kort!!!!":

http://www.cafekartan.se/0730/Cafe_Nesta

(Scroll ned på ovenstående side)

John

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-10 20:39

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
1kp654hckciyf.ni0nd6bi0vr1$.dlg@40tude.net:

> Men det var jo netop IKKE i Sverige.
>
> PS: Jeg ved godt at du forsøger at kringle den rundt til at Malmö ikke
> længere er en del af Europa, men en del af Mellemøsten.

Brug nu et par af dine angivelige 145 IK-points.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-10 11:27

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Brug nu et par af dine angivelige 145 IK-points.

LOL

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-10 17:18

/John wrote:

> Nå, hvorfor så ikke bare nævne landet..?
>
> (Hint: De fleste muhammedanske lande ligger uden for Europa)

Thomsen ved alltså bedre end du selv, hvad din pointe var. Du kan lige
så godt give op.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-10 11:27

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er alment kendt, og vi allerede vidste, det ikke var det, der var pointen?

Nu ved du hvordan jeg har følt det.

Jeg føler i øvrigt med alle i denne tråd; Prøv om I ikke kan bære over med
ham. Det er nok alligevel det bedste.

Fra : Volger Garfield

Dato : 18-08-10 22:07

<hrsvendsen@msn.com> wrote:

>Thomsen fangede vist ikke pointen.

Det tyder stærkt på det, kan jeg efterfølgende se

Volger