Nyt fra Amnesty International -
Fra : Patruljen

Dato : 17-08-10 06:46

Amnesty international Amnesty International veroordeelt de steniging
van een Afghaans koppel door de Taliban scherp http://bit.ly/cpjFkI
#taleban #stoning

Læs mere: http://home.myspace.com/index.cfm?fuseaction=home#ixzz0wrncJ3pX

Fra : /Peter

Dato : 17-08-10 15:08

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Amnesty international Amnesty International veroordeelt de steniging
van een Afghaans koppel door de Taliban scherp http://bit.ly/cpjFkI
#taleban #stoning

jeg fatter intet.....
Hedder denne grupe ikke .DK og ikke .NL
du kunne liegsågodt have henvist til denne :
http://cid-25f35e9067c8dc09.spaces.live.com/blog/cns!25F35E9067C8DC09!1395.entry

Fra : \"@'

Dato : 17-08-10 16:15

On Tue, 17 Aug 2010 05:46:28 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Amnesty international Amnesty International veroordeelt de steniging
> [...]

og til dem der ikke er så skrappe til kaudervælsk:
http://www.amnesty.ca/resource_centre/news/view.php?load=arcview&article=5546&c=Resource+Centre+News'

better late than never

det er meget godt at AI fordømmer stening og jeg mener meget godt,

men hvor er ramaskriget fra AI og andre
meneskerettighedsorganisationer og grupper når det gælder kvinders
rettigheder generelt i muhamedansk styrede lande?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 18-08-10 01:30

On 17 Aug., 17:14, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og til dem der ikke er så skrappe til kaudervælsk:http://www.amnesty.ca/resource_centre/news/view.php?load=arcview&arti...
>
> better late than never

Måske er det bare fordi du ikke er så velinformeret @
Amnesty International, UN og Human rights watch har været aktive -
også - på den scene i årevis.

http://www.hrw.org/

http://www.amnestyusa.org/violence-against-women/page.do?id=1011012

Fra : \"@'

Dato : 18-08-10 15:34

og det har så mundet ud i ??

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 18-08-10 02:55

On 17 Aug., 16:08, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:
> [...]
>
> Amnesty international Amnesty International veroordeelt de steniging

Amnesty international A man whose work invokes so much respect:
Stoning case defence lawyer Mohammed Mostafaei talks to Amnesty

http://bit.ly/dqOfxb #iran

Fra : Patruljen

Dato : 18-08-10 12:10

On 18 Aug., 16:34, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og det har så mundet ud i  ??

At tingene bliver dokumenterede, sådan at regimet (regeringerne) ikke
kan løbe fra deres misgerninger.

Alting starter med en bevidstgørelse og i sidste ende en
bevidsthedsændring. I den forbindelse er ungdommen - de næste
generationer vigtige. Jeg fik tilsendt dette link fra en israeler, som
jeg kender og er i dialog med jævnligt.

Prøv at se med her: http://www.youtube.com/watch?v=OIP38eq-ywc&feature=player_embedded

Det vil eksempelvis også være et vigtigt skridt på vejen - fremad - at
sådan en fyr som dig, opdager at muslimer ikke bare er muslimer, der
er muslimer, som alle er eller terrorister. Begivenhederne i Iran
viser med al tydelighed, at verden er mere kompleks end som så.

Den unge kvinde her er iraner. Og også muslim. Tror du virkelig selv
på, at hun er enig med præstestyret i Iran eller sympatiserer med Bin
Ladens holdninger?

Kik dog på hende @: http://www.youtube.com/watch?v=Pwl30DqGkiQ&feature=fvw
og svar mig så på mit sprørgsmål bagefter.

Fra : \"@'

Dato : 19-08-10 16:08

On Wed, 18 Aug 2010 11:09:39 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>At tingene bliver dokumenterede, sådan at regimet (regeringerne) ikke
>kan løbe fra deres misgerninger.

men dog ikke i noget konkret som en boykot af sådanne regimer,

eller kan boykot kun komme på tale når det drejer sig om mindre lande
som f.eks. Burma?

>Det vil eksempelvis også være et vigtigt skridt på vejen - fremad - at
>sådan en fyr som dig, opdager at muslimer ikke bare er muslimer

muhamedanere er muhamedanere og selv om der er folk som ikke VIL
erkende fakta, så viser mere end 1300 års historie hvorledes det altid
er gået hvor muhamedanere slår sig ned og formerer sig

det er ikke fortid

det er både gammel historie men så sandlig også blodig nutid

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-10 12:14

On 19 Aug., 17:08, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
>
> --
> Si vis pacem - para bellum- Skjul tekst i anførselstegn -

Ja. det er ikke en diskussion, jeg agter at indgpå i m.mindre du
holder dig til de almindelige saglige spilleregler. Man sletter ikke
modpartens tekst indtil der er ladt enkelte ord tilbage, som som du så
besvarer med oneliners som i: Våseri, idiot, Fjols osv. osv.

Du forholder dig til hvad jeg skriver eller bringer istedet og hvis du
har indvendinger, som er sgalige, så bringer du dine redelige og
lødige kildeangivelser og dokumenterer dine udsagn.

Hvis du kan overholde disse regler, så vil jeg - til hver en tid -
kunne give dig en ren ble på. Og når du ikke kan diskutere på et
sagligt niveau, så er du somend bare rendyrket spildtid -

Fra : \"@'

Dato : 20-08-10 18:07

On Thu, 19 Aug 2010 11:14:14 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja. det er ikke en diskussion, jeg agter at indgpå

nej det er jo soleklart

når tingene bliver FOR besværlige vil du ikke være med mere

f.eks. at debattere hvorfor man efter FN-beslutning boykotter Burma
men ikke boykotter lande hvor systematisk kvindeundertrykkelse,
systematisk forfølgelse af folk som ikke lige er tilhængere af een
bestemt religion samt overtrædelse af stort set alt der er prentet i
FN's verdenserklæring om menneskerettighederne finder sted

det forstår jeg udmærket at du ikke vil debattere, fordi uanset hvor
meget du end snor sig vil en sådan debat munde ud i at skap kritik og
boykot af dine elsekde muhamedanere vil være lige så relevant som
boykot af Burma.

--
Si vis pacem - para bellum