Tre fremmede idømt kollektive straffe
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-10 12:38

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-10 13:13

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c652eaf$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1390169.ece
>
> Supert!

Sikkert. De er så ikke idømt "kollektive straffe", "Thomas", men ingen grund
til at blande fakta ind i sagen, når du nu tror, du har en pointe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 13-08-10 14:12

> Sikkert. De er så ikke idømt "kollektive straffe", "Thomas", men ingen
> grund til at blande fakta ind i sagen, når du nu tror, du har en pointe.

> [...]

Men ikke desto mindre er 3 danskersvin blevet kendt kollektivt skyldige i
manddrab, er du ked af det Jens Bruun siden du tør til flueknepperi.

"en bemærkelsesværdig dom ved Retten i Næstved i dag er tre personer blevet
kendt kollektivt skyldige i manddrab på den 33-årige Kenneth Helbæk
Kristensen."

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1390169.ece#ixzz0wUVh2Hgr

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-10 14:39

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i43gbi$nk2$1@speranza.aioe.org:

> Men ikke desto mindre er 3 danskersvin blevet kendt kollektivt
> skyldige i manddrab, er du ked af det Jens Bruun siden du tør til
> flueknepperi.

Det hedder "tyer til flueknepperi", Flemse. Og nej - jeg er ikke spor ked af
det. Jeg synes, det er fint, at alle tre "danskersvin" er dømt for drab.
Bare vi også kunne få nogle flere "muslimsvin" dømt på samme måde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kert Rats

Dato : 13-08-10 15:44

> Det hedder "tyer til flueknepperi", Flemse. Og nej - jeg er ikke spor ked
> af det. Jeg synes, det er fint, at alle tre "danskersvin" er dømt for
> drab. Bare vi også kunne få nogle flere "muslimsvin" dømt på samme måde.

Netop! Ugerningen er grusom og forkastelig, og den bør straffes helt
uafhængigt af, hvem der har begået ugerningen. Det kan være en jydetamp, en
bornholmersnude eller en religiøst belastet skarnsknægt.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-10 16:08

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Sikkert. De er så ikke idømt "kollektive straffe", "Thomas", men ingen
> grund til at blande fakta ind i sagen, når du nu tror, du har en pointe.

Detaljer, detaljer; Det går vi ikke så meget op i herinde.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-08-10 15:49

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> [...]
>

> "en bemærkelsesværdig dom ved Retten i Næstved i dag er tre personer blevet
> kendt kollektivt skyldige i manddrab på den 33-årige Kenneth Helbæk

Har du egentligt nogen ide om hvorfor P.N. er blevet muslim?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-08-10 20:07

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article1390169.ece
>
> Supert!

Du skal nok oppe dig gevaldigt hvis du skal op på siden af Malene, med
hensyn til links fra EB.

Synd at EB ikke har hele deres arkiv på nettet, så kunne du linke til mord
voldtægt og hvad har vi, på Morten Korchs tid.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-10 20:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Du skal nok oppe dig gevaldigt hvis du skal op på siden af Malene, med
> hensyn til links fra EB.

Nå for satan; Jeg var ikke klar over at det var en konkurrence!

> Synd at EB ikke har hele deres arkiv på nettet, så kunne du linke til mord
> voldtægt og hvad har vi, på Morten Korchs tid.

Ja, det ku' være køøøøøøl.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-08-10 22:22

..dk> skrev i meddelelsen

> Nå for satan; Jeg var ikke klar over at det var en >konkurrence!

Er der en anden grund til at du linker til EB om tre etniske danske mordere
og kalder dem fremmede i subj?

> Ja, det ku' være køøøøøøl.

Ja lige din boldgade Thomas, lutter etniske danske kriminelle, og ifølge
Wilstrup var der sager nok dengang, sagerne blev ihvertfald ført i
døgnraporterne, men vist nok ikke efterforsket med mindre det var et rigt
svin det gået ud over.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-10 23:02

> Er der en anden grund til at du linker til EB om tre etniske danske
> mordere og kalder dem fremmede i subj?

Jeg kender dem ikke, så for mig er de fremmede.

Er du evt. i familie med dem da, siden de ikke er fremmede for dig?

Fra : Malene P

Dato : 13-08-10 23:12

> [...]
>
> Jeg kender dem ikke, så for mig er de fremmede.
>
> Er du evt. i familie med dem da, siden de ikke er fremmede for dig?

Du er vist ude på tynd is nu.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-10 16:16

"Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> sager nok dengang, sagerne blev ihvertfald ført
> i døgnraporterne, men vist nok ikke efterforsket
> med mindre det var et rigt svin det gået ud

Plager sandheden dig?

Fra : Malene P

Dato : 15-08-10 16:18

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
> meddelelsen news:4c65b76a$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Plager sandheden dig?

Og det skulle komme fra dig, syge grimrian?

Malene P

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-08-10 20:37

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Plager sandheden dig?

Nææ det er jo dit udsagn! på Morten Korchs tid var der lige så meget
kriminalitet som idag.

Morten Korch levede fra 1876 til 1954.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-10 15:38

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Nææ det er jo dit udsagn! på Morten Korchs tid
> var der lige så meget kriminalitet som idag.

Mit udsagn var at der ikke var mindre kriminalitet
i forhold til indbyggertallet dengang end i dag,
men at man anmeldte mindre, ligesom der også er
anden form for kriminalitet i dag end der var
dengang. Fx var det ikke kriminelt at slå sine
børn - endsige andres - men det er det i dag. Blot
et eksempel blandt mange.

> Morten Korch levede fra 1876 til 1954.

ja, og?