Afmægtige fremmede til festival
Fra : Malene P

Dato : 13-08-10 08:28

Endnu et voldeligt røveri begået af fremmede. Men i stedet for at kritisere
de fremmede hyæner, skulle vi hellere analysere ofrets andel i, at de
fremmede var nødt til at handle som de gjorde. Han kunne jo feks bare have
givet sig til at ryge. Ikke sandt, "Patrulje"?
http://lokalavisen.dk/26-aarig-slaaet-sparket-og-roevet-/20100812/artikler/708179923/1864

Malene P

Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 11:19

Malene P ytrede sig i <4c64f416$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>fremmede var nødt til at handle som de gjorde. Han kunne jo feks bare have
>givet sig til at ryge. Ikke sandt, "Patrulje"?

Ay Malene hvad skulle jeg gøre med de Gym venner som brugte min bil til
at ryge hash i?

Jeg brugte 2 uger til at lufte min bil ud og har også ignoreret Claus
Elming som var en af dem, lige siden....

Hvordan går det med at undgå livmore kræft ved at få en unge før fuldt
udvokset som 21-'23 årig - hvert år stiger faren jo med 10% og vurderet
samfundsomkostning med 15k

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-08-10 12:43

ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
f2rc66hvq27mdp5svhmdv9ohi6qgkcft2c@4ax.com:

> Hvordan går det med at undgå livmore kræft ved at få en unge før fuldt
> udvokset som 21-'23 årig - hvert år stiger faren jo med 10% og
> vurderet samfundsomkostning med 15k

Hvordan går det med at holde dig ædru?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 14:35

Jens Bruun ytrede sig i <M7ednVfhWeraHPvRnZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com>
med dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>f2rc66hvq27mdp5svhmdv9ohi6qgkcft2c@4ax.com:

>Hvordan går det med at holde dig ædru?

Ikke for godt, jeg var nede på 1xbrandet per 3-4 måned, men nu ligger
det på 1-2 gange per måned igen.

Håber på at efterårssæsong med træning i klub ( chai chi) 2 gange om
ugen og hygge træning mandag med Chi Gung, samt vægt træning med en ven
3 gange om ugen vil få mig helt væk fra det igen!

Min ven er storryger (min 40 cigi om dagen), og jeg håber på samtidig
med at få stoppet selv - aftalt med om vægt træning fredag, men en anden
vil gerne svømme med mig samme dag.

Helt sikker er det at jeg kommer til at træne 3-5 gange om ugen med 2
venner i efteråret udover klub træning!

Helt sikker er det også at jeg de næste 2-4 måneder er konstant øm, for
jeg har et mål om spagat om 3 måneder og split omn 6 måneder!

Jeg har kun haft 14 års pause, så det kan trænes op hurtigt