HMMM Sonofon?
Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-08-01 21:24

Sig mig er sonofon nede???
Deres Site virker ikke og ingen af de ca. 50 numre jeg har fra sonofon går
igennem den mellder enten den sædvanlige "nummeret-findes-ikke" hyletone
ellers en form for optaget signal bare med en lidt skæv rytme
er det kun mig eller???
Har prøvet både fra fastnet og mobil begget med TDC/Vic/whatever men da jeg
ringede til en sonofon-mobil kunde fra min fastnet til hans fastnet sagde
han at han ikke kunne sende sms... (og nej han er ikke polle)

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Fischer

Dato : 07-08-01 05:25

> Sig mig er sonofon nede???

I aftes kunne jeg i al fald ikke få adgang til Sonofons net. Mobilos skrev:
"Ingen adgang".
Nu er de kørende igen.

*Fischer

Fra : THOR14

Dato : 07-08-01 15:42

"Fischer" skrev d. 07-08-01 05:25 dette indlæg :

> I aftes kunne jeg i al fald ikke få adgang til Sonofons net. Mobilos
skrev:
> "Ingen adgang".
> Nu er de kørende igen.
>
> *Fischer
>
>Jeg er bange for at de har sprunget Polle i luften. I Hvert fald
fungerer deres kundeservice, som om en bombe var sprunget der. Den 6.
juli opsagde TDC mit abonnement men Sonofon( p.g.a dækningsproblemer
hvor jeg bor) Nu 1 måned efter har jeg ringet til Sonofon for 6 gang og
ventet 20 minutter hver gang. Nå jeg kommer igennem siger de at de
mennesker enten er optaget eller er på ferie. Men jeg er velkommen til
at kontakte dem imorgen. For 14 dage siden modtog jeg SIM kortet fra
TDC, men kan ikke bruge det p.g.a Sonofons snøvleri.

http://www.kandu.dk/