Biler feset af i Tingbjerg
Fra : /John

Dato : 11-08-10 01:21

"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger kunne brandvæsenet først rykke ind og
slukke ilden, da politiet var nået frem med forsvarlig opbakning"

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1388788.ece#ixzz0wFgkCVIL

Jaja.. her går det godt, fru kammerherreinde.

John

Fra : Malene P

Dato : 11-08-10 05:03

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1388788.ece#ixzz0wFgkCVIL
>
> Jaja.. her går det godt, fru kammerherreinde.

"I øvrigt undrer politiet sig over årsagen til det grove hærværk. Nogle
gange sker bilafbrændinger som hævn for eksempel for anholdelser, men i dag
har der ikke været nogen ydre anledning i Tingbjerg - så vidt politiet
umiddelbart er orienteret." Nogle gange må man tage sig til hovedet over
politiets naivitet. Fremmedynglen skal ikke have nogen som helst "ydre
anledning" til at lave blade. Men hver gang de gør det, kommer endnu mere
naive politikere og velmenere rendende og tisser på gulvet med deres pivende
undskyldninger og bortforklaringer og krav om mere dialog med øglerne. Nej,
der skal ikke dialog til. Der skal udvisninger til og de må gerne begynde
her til morgen.

Malene P

Fra : /John

Dato : 11-08-10 12:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogle gange må man tage sig til hovedet over politiets naivitet.

Måske dansk politi ku' få et par hotte tips af Hamas-politiet, eftersom:

" 'Vi fordømmer Hamas-politiets hårde kurs ... Mange af vores ledere og
medlemmer blev kvæstet af stave og geværkolber' ":
http://www.information.dk:80/telegram/241313

Ingen blødsødenhed dér!

Måske vort politi ligefrem kunne låne en håndfuld Hamas-betjente til at
sætte ind i muhammedaner-betændte områder i Danmark?

John

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-08-10 19:00

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Måske vort politi ligefrem kunne låne en håndfuld Hamas-betjente til at
> sætte ind i muhammedaner-betændte områder i Danmark?

Hellere israelere. De ved hvordan man rydder op i det pak.

Jeg har i øvrigt hørt at deres hunde er trænede til at angribe enhver der
råber "Allahu Akbar" ... kan ikke huske om det var herinde jeg læste
det.

/Kim