Søvndal: Helle er meget hæderlig
Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-10 11:12

http://www.bt.dk/politik/soevndal-helle-er-meget-haederlig

Manden gør ALT for at komme til magten, heldigvis skyder de sig selv i
fødderne ved at støtte heksen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 10-08-10 11:26

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/politik/soevndal-helle-er-meget-haederlig
>
> Manden gør ALT for at komme til magten, heldigvis skyder de sig selv i
> [...]

Om hun så havde begået mord ville vi ha hende frem for fadølsbamsen med
bilagsproblemer.

Fra : hanzen

Dato : 10-08-10 11:29

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Om hun så havde begået mord ville vi ha hende frem for fadølsbamsen med
> bilagsproblemer.

Hvem er "vi"?

Dig og Taleban?
--

hilzen
hanzen

Fra : P.N.

Dato : 10-08-10 11:37

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er "vi"?
>
> Dig og Taleban?
> hilzen
> hanzen

Jeg er sikker på at også Taleban støtter Helle når hun vil stoppe
nedslagtningen af unge danskere i Afghanistan.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-10 11:39

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.bt.dk/politik/soevndal-helle-er-meget-haederlig
>
> Manden gør ALT for at komme til magten, heldigvis skyder de sig selv i
> fødderne ved at støtte heksen.

Hendes mand har nosset rundt i Danmark's skatteregler. Meget underligt, når
man tager i betragtning, at de er så usædvanligt nemme og overskuelige at
finde rundt i.

Vil til enhver tid foretrække Søvndal eller Thorning ved magten, i stedet
for de menneskefjerne tåber der sidder der nu.

Fra : TS

Dato : 10-08-10 19:35

Den 10-08-2010 12:39, "-_Thomas_-" skrev:

> [...]
>
> Vil til enhver tid foretrække Søvndal eller Thorning ved magten, i
> stedet for de menneskefjerne tåber der sidder der nu.

er det da bedre at være virkelighedsfjern?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-10 10:21

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c612c54$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Vil til enhver tid foretrække Søvndal eller Thorning ved magten, i
> stedet for de menneskefjerne tåber der sidder der nu.

Det er der så færre og færre af din slags, der vil, "Thomas". Lars Løkke har
dags dato igen flertal, og Gucci-Helles parti er styrtdykket fra 27% til
23%. Heldigvis støttes hun stadig af løgner-Villy.

Tilsyneladende er ikke alle vælgere ligeglade med, at partilederen har et
noget anstrengt forhold til sandheden, når der skal fuppes og bedrages.

Helle Thorning og Villy Søvndal er et pragtpar. En sand pryd for
demokratiet. Ærlige. Totalt ligeglade med magt for magtens egen skyld.
Proppet med integritet. Ligger ikke under for folkestemninger. Langt fra
opportunistiske. Og slet ikke hykleriske. Med dem ved magten kan Danmark kun
gå lysere tider i møde. Dét siger sig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-10 16:15

"Jens Bruun"
> Det er der så færre og færre af din slags, der vil, "Thomas". Lars Løkke
> har dags dato igen flertal, og Gucci-Helles parti er styrtdykket fra 27%
> til 23%. Heldigvis støttes hun stadig af løgner-Villy.

Heldigvis?
Jens Bruun ønsker rød stue held?
Meget skal man se før øjnene triller ud!

> Tilsyneladende er ikke alle vælgere ligeglade med, at partilederen har et
> noget anstrengt forhold til sandheden, når der skal fuppes og bedrages.

Høm host host, hvem har fuppet og bedraget?

Mvh Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-10 16:56

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4c62be6d$0$277$14726298@news.sunsite.dk:

> Heldigvis?
> Jens Bruun ønsker rød stue held?
> Meget skal man se før øjnene triller ud!

Tænk lidt over det, Eyvind Dk. Helle Thorning og Villy Søvndal er rød stues
værste fjender. Så længe, de to hænger sammen som ærtehalm, kan det kun gå
dejligt galt for S-SF.

> Høm host host, hvem har fuppet og bedraget?

Det har Helle Thorning og hendes mand. Du har hørt lidt om det - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-10 19:53

"Jens Bruun"
> Det har Helle Thorning og hendes mand. Du har hørt lidt om det - ikke?

Helle har da ikke fuppet eller bedraget nogen - ikke for en flad 50øre!
Hun har udtrykt sig dumt og klodset i en email, det er vist alt, sofar!
Fuldstændig uden nogen økonomisk betydning - overhovedet!
Mon ikke du har hørt mere end der er belæg for, eller pynter du selv
på historien - forøvrigt en ny dansk journalistisk uskik, som ikke pynter
på journalisternes eller dit CV!

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-08-10 20:09

On Wed, 11 Aug 2010 20:53:23 +0200, Eyvind Dk wrote:

> "Jens Bruun"
>
> Helle har da ikke fuppet eller bedraget nogen - ikke for en flad 50øre!
> Hun har udtrykt sig dumt og klodset i en email, det er vist alt, sofar!

Hun har bevidst løjet overfor en offentlig myndighed.

> [...]
> Mon ikke du har hørt mere end der er belæg for, eller pynter du selv
> på historien - forøvrigt en ny dansk journalistisk uskik, som ikke pynter

Lev du bare videre i din lykkelige uvidenhed.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-10 21:32

"S.A.Thomsen"
> Hun har bevidst løjet overfor en offentlig myndighed.

Bevidst? Hvad ved du om det? Det lyder fuldstændig ulogisk hvis
det skulle være bevidst. Hun vinder ikke en 50øre på det!!!

> Lev du bare videre i din lykkelige uvidenhed.

Ang. uvidenhede virker du til at have taget det korteste strå!

Mvh Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-10 21:37

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4c6308af$0$279$14726298@news.sunsite.dk:

> Bevidst? Hvad ved du om det? Det lyder fuldstændig ulogisk hvis
> det skulle være bevidst. Hun vinder ikke en 50øre på det!!!

Du vender tingene på hovedet, Eyvind Dk. Parret har valgt at betale skat i
Danmark med tilbagevirkende kraft. Hvorfor mon? Parret har først *efter* at
have fyldt offentlige myndigheder med løgn fået at vide, at løgnen ikke
giver en økonomisk fordel. Havde de nu vist det på forhånd, havde det været
en no-brainer at give korrekte informationer og dermed slippe for at blive
hængt offentligt til tørre. Det kan du godt se - ikke?

Det er tilladt at tænke selv nu og da.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-10 21:48

"Jens Bruun"
> [...]
> været en no-brainer at give korrekte informationer og dermed slippe for at
> blive hængt offentligt til tørre. Det kan du godt se - ikke?

Jeg har set adskillige af landet "klogeste" skatteeksperter udtale sig
med aldeles forskellige konklusioner på denne helt vildt opblæste
"skattesag".
Mon ikke du gør dig bedst Jens Bruun, i at vente til myndighederne
har talt i denne sag?

> Det er tilladt at tænke selv nu og da.

Det ville være rart, så slap vi måske for dine overgearede
hate-mails om rød stue!!!

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-08-10 05:44

On Wed, 11 Aug 2010 22:48:17 +0200, Eyvind Dk wrote:

> [...]
> "skattesag".
> Mon ikke du gør dig bedst Jens Bruun, i at vente til myndighederne

Du har ikke fattet en brik.

Det er reelt IKKE skattesagen der er problemet, men at Helle har løjet
overfor myndighederne.

Havde hun givet korrekte oplysninger og skattemyndighederne så havde dømt
hendes mand skattepligtig, så var han blevet hevet til torskegilde og så
var den historie ude.

> Det ville være rart, så slap vi måske for dine overgearede
> hate-mails om rød stue!!!

Du er ikke meget for at dit idol bliver kritiseret.

Fra : hanzen

Dato : 12-08-10 10:11

> [...]
> været en no-brainer at give korrekte informationer og dermed slippe for at
> blive hængt offentligt til tørre. Det kan du godt se - ikke?

Også for socialdemokrater?
--

hilzen
hanzen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-08-10 05:39

On Wed, 11 Aug 2010 22:31:39 +0200, Eyvind Dk wrote:

> "S.A.Thomsen"
>
> Bevidst? Hvad ved du om det?

Det er da logik for burhøns. Den eneste anden forklaring er, at hun ikke
aner hvor hendes mand er i halvdelen af weekenderne og det er ikke særligt
sandsynligt.

>Det lyder fuldstændig ulogisk hvis
> det skulle være bevidst.

Hvorfor. Man må jo ikke være for meget i Danmark, for så skal man betale
skat her. Til gengæld troede hun at han kunne være medejer af deres bolig,
hvis han var mere i Danmark. At hun ikke fik ham med ind som medejer, er
irrelevant.

>Hun vinder ikke en 50øre på det!!!

Men det troede hun. Der er altså andre grunde end økonomien, for at lyve.

> Ang. uvidenhede virker du til at have taget det korteste strå!

LOL. Flertallet i Danmark HAR gennemskuet Helle. At DU ikke vil erkende
det, må du selv ligge og rode med.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-10 07:09

"S.A.Thomsen"
> LOL. Flertallet i Danmark HAR gennemskuet Helle. At DU ikke vil erkende
> det, må du selv ligge og rode med.

Ska' vi ta' et lille vædemål på hvad denne sag ender med?
Står Helle til bøde eller fængsel?

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-08-10 07:23

On Thu, 12 Aug 2010 08:08:40 +0200, Eyvind Dk wrote:

> Ska' vi ta' et lille vædemål på hvad denne sag ender med?
> Står Helle til bøde eller fængsel?

Du har STADIG ikke fattet det.

Helle får garanteret hverken bøde eller fængsel. Hendes "jeg-er-dum"
forsvar kan jo ikke MODBEVISES, selvom alle godt ved det er løgn.

Hendes problem er at hun har mistet sin troværdighed, ved at lyve bevidst
for myndighederne.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-10 08:16

"S.A.Thomsen"
> Du har STADIG ikke fattet det.

Det er svært at fatte dit ufattelige vrøvl!

> Helle får garanteret hverken bøde eller fængsel. Hendes "jeg-er-dum"
> forsvar kan jo ikke MODBEVISES, selvom alle godt ved det er løgn.

Det vil sige at hun IKKE har gjort noget ulovligt!
Tænk sig at tilhøre det følgagtige segment, der lader
sig trække rundt i manegen ved næsen af disse
latterlige sensationsjounalister.
Men det er vel fordi der findes ignorante typer, som
dig at journalisterne fortsætter!

Jeg overlader gerne sidste ord til dig!

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-08-10 08:32

On Thu, 12 Aug 2010 09:15:38 +0200, Eyvind Dk wrote:

> "S.A.Thomsen"
>
> Det er svært at fatte dit ufattelige vrøvl!

> Det vil sige at hun IKKE har gjort noget ulovligt!

Det er hendes troværdighed der ligger i ruiner. Om hun bliver dømt eller
ej, er komplet ligegyldigt.

> Tænk sig at tilhøre det følgagtige segment, der lader
> sig trække rundt i manegen ved næsen af disse
> latterlige sensationsjounalister.

For helvede da også.

Hun har jo selv indrømmet det, bortset fra at hun kalder det en "fejl".

> Men det er vel fordi der findes ignorante typer, som
> dig at journalisterne fortsætter!

Du er totalt blind.

> Jeg overlader gerne sidste ord til dig!

Ok.