Titlen på Episode II er.... [spoiler]
Fra : CybaMerc

Dato : 06-08-01 20:50

Star Wars: Episode II: Attack of the Clones

Lyder ikke specielt godt IMO; men på den anden side brød jeg mig
heller om titlen "The Phantom Menace", da den først blev annonceret
(det gør jeg så idag).

http://www.starwars.com/episode-ii/news/2001/08/news20010806.html

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 07-08-01 07:03

Titlen på 1'eren lyder ellers fed nok, synes jeg...

Bare synd den ikke er på højde med 4-6'erene..

Fra : Thïngmand

Dato : 07-08-01 08:01

> Star Wars: Episode II: Attack of the Clones

Det er sådan lidt "Attack of the Killer Tomatoes" over den...

Fra : Zwupper

Dato : 07-08-01 08:54

Attack of the 50 Foot Woman.......

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-08-01 12:22

> Star Wars: Episode II: Attack of the Clones
>
> Lyder ikke specielt godt IMO; men på den anden side brød jeg mig
> heller om titlen "The Phantom Menace", da den først blev annonceret
> (det gør jeg så idag).

Næh, hvorfor ikke The Clone Wars. Den titel har været oppe at vende
i snart tyve år.

Mark

Fra : J.O.H.

Dato : 07-08-01 16:51

...hvad skulle 3'eren ellers hedde?

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 07-08-01 21:43

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> ..hvad skulle 3'eren ellers hedde?

"Star Wars: Nærkontakt af Tredje Grad"?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : John Hinge

Dato : 08-08-01 10:03

"J.O.H." wrote:

> ..hvad skulle 3'eren ellers hedde?

Hvad med : Rise of the Empire ?
Det ville jo lissom være logisk..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : CybaMerc

Dato : 08-08-01 22:03

A long time ago in a galaxy far, far away....
Mark Thomas Gazel wrote:

>Næh, hvorfor ikke The Clone Wars. Den titel har været oppe at vende
>i snart tyve år.

Det ville næppe være en passende titel. For det første vil *selve*
klon-krigene næppe udgøre en central del af handlingen i filmen. For
det andet, er det mere en overordnet titel på linie med Star Wars.

Jeg er iøvrigt ved at vænne mig til "Attack of the Clones" :P

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-08-01 00:43

> Det ville næppe være en passende titel. For det første vil *selve*
> klon-krigene næppe udgøre en central del af handlingen i filmen. For
> det andet, er det mere en overordnet titel på linie med Star Wars.

Måske, men det er en mere overordnet betegnelse af en periode,
i stedet for en beskrivelse af én begivenhed eller et slag.

> Jeg er iøvrigt ved at vænne mig til "Attack of the Clones" :P

Det er for tidligt! Jeg har kun lige vænnet mig til fantomenageriet.

Mark

--
The generation that would change the world
is still looking for its car keys.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-08-01 10:41

> Næh, hvorfor ikke The Clone Wars. Den titel har været oppe at vende
> i snart tyve år.

Ja hvorfor lavede Lucas ikke bare en afstemning om hvad den skulle hede? Og
lod fans skrive manuskript og instruere? Hvoror skal Lucas have noget at
sige i den sag? Kunne det tænkes at han kunne finde en passende titel fordi
han rent faktisk med sikkerhed ved hvad filmen handler om og indeholder,
fremfor fans der har læst rygter på Internettet?

Desuden, lyt lige til den her: Star Wars II: The Clone Wars. Vi prøver lige
igen: StarWARS: The Clone WARS.
Wars Wars: The Wars Wars....
Og hvorfor er "Return of the Jedi", så meget bedre end "Attack of the
Clones"? Og her snakker jeg om titlen ikke indholdet, da jeg har svært ved
at tro at Lucas har afholdt sig fra at lave en børnefilm mere. Han skal jo
tjene penge på merchandising og det er nu engang børn der køber mest
legetøj.

Joakim

Fra : mig

Dato : 08-08-01 03:12