Fiskeri i østjylland...
Fra : HB Nielsen

Dato : 06-08-01 21:00

Jeg er ved at lave en hjemmeside om fiskeri i Østjylland. Har du en godt
foreslag til hvad der skal med??? Kender du en god å, sø kyst eller P&T???

--
----------
Besøg også mine hjemmesider:

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-08-01 22:27

HB Nielsen wrote:

> Jeg er ved at lave en hjemmeside om fiskeri i Østjylland. Har du en godt
> foreslag til hvad der skal med??? Kender du en god å, sø kyst eller P&T???

Du kan jo tage et kik på http://www.angling-eastjutland.dk - mere så du
ikke spilder din tid med at lave noget, der eksisterer i forvejen.

Det er ligsom sjovere, hvis man finder en niche der ikke er udfyldt, det
giver også bedre resultater, for så skal man ikke kæmpe om brugernes
interesse.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : jokum snusk

Dato : 08-08-01 21:04

[...]
:
:
: Med venlig hilsen
: Niels Riis Ebbesen

Øøøhh..

Siden hvornår er noget blevet bedre af kun at blive lavet en
gang.
Jeg mener hvis man kæmper om brugernes gunst så er man jo presset
til at tænke kreativt.
For på den måde at gøre sitet bedre end den/de andre sites.

Bare min mening.

PS jeg synes da at det ville være en fin idé med et site mere om
østjyllands fiskemuligheder.
Der er mange andre vinkler end lige den
http://www.angling-eastjutland.dk tager...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-08-01 23:31

jokum snusk wrote:

> [...]
> gang.
> Jeg mener hvis man kæmper om brugernes gunst så er man jo presset

I kommerciel sammenhæng er konkurrence altid sundt, det gør at aktørerne
ikke kan sove på lauerbærerne, men når det handler om et web-site, der
servicerer brugerne med seriøs og saglig information, så er der ligsom
ikke den store gevinst ved konkurrence, det vil højst resultere i, at
nogle af aktørerne tilsidesætter sagligheden, og publicerer
sesationsprægede ting der ikke holder ude i den virkelige verden.

> For på den måde at gøre sitet bedre end den/de andre sites.

Der opstår jo ikke flere fiskevande i Østjylland, og jeg tvivler også på
at antallet af hot-spots stiger, blot fordi der er to web-sites der
informerer om dem, og alle web-sites skal jo financieres på en eller
måde, og hvis to eller flere aktører skal dele et annoncør potentiale,
så skal de også bruge resoucer på at kæmpe for indtægterne.

Så jeg vil stadig hævde, at det smarteste er at finde en uudfyldt niche
og så snuppe den, for der er også en klar tendens som viser, at det
web-site der først sætter sig på et emneområde, også et det der på lang
sigt får størst succes.

Og inden for lystfiskeri er der mange ubesatte emneområder, der endnu
ikke er dækket ind med web-sites, så der rigeligt at ta' af, et af de
store problemer er dog, at branchen er en flok fedtede nærrigrøve, det
er næsten umuligt at skaffe annoncør indtægter, og det begrænser
unægligt udfoldelsesmulighedderne.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Munck

Dato : 09-08-01 06:59

Det lyder sandsynligt, at netop du, har besvær med at skaffe annoncører.

Erik Munck

Fra : Silverflame

Dato : 10-08-01 16:44

Ja da! Fårup Sø ved Jelling, hvor fiskeriet er frit (dog kun få steder
langs bredden, men der kan lejes både til rimelige penge). Søen er kendt for
en god bestand af store aborrer, jævnt store gedder, bæk- og vist også
søørreder, samt et fortrinligt medefiskeri. Dybde op mod 11 meter. Hvis du
er interesseret, har jeg et kort over søen med dybdeangivelser som jeg kan
scanne og sende til dig.
MVH SF.