Religionsstifterne var hysterikere dvs psy~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-10 19:53

Religionsstifterne var hysterikere dvs psykotiske
Fordi Jesus,Muhamed, HCAndersen og Nietxsche og profeterne var
egocentriske hypokondere ku de gennemskue menneskesindet og fabrikere
virkelighedsflugt som ku sælges
Buddha og Konfutze filosoferede på modent plan højt hævet over tro og
var sjæleligt sunde.
Vesten plages af jødisk nid og nag og ynk, kiv og kævl og angst for
åbenhed og ærlighed og derfor har danskerne hvad DF korrekt kalder en
MØLLESTEN OM BENET
Slavemoralen som asatro var fri for men som plager os intolerante
enguderi-fjolser skyldes at aggressioner fortrænges og lever deres
eget liv i underbevidstheden. Det gir fin kunst, men islam-frit DK
ville være bedre

   "   Hysteri er en karikatur af kunstnerisk system,
tvangsneurotisk er en karikatur af religiøst system og paranoid er en
karikatur af et filosofisk system. Freud
   "Må jeg ikke tale om mine smerter, har jeg ingen fornøjelse af
dem. H.C. Andersen

   "I have cultivated my hysteria with joy and terror C
Baudelaire
"   After a personal quarrel between a man and a woman ,
the former suffers chiefly from the idea of having wounded the other,
while the latter suffers chiefly from the idea of not having wounded
the other enough. Thus she will endeavour by tears, sobs and
discomposed mime to make his heart even heavier. Nietzsche