Så blev det nr 35 36 til at dø i Afghanist~
Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 17:42

http://nyhederne.tv2.dk/article/32742994/?forside

Hvor længe skal unge danskere dø i Afghanistan for at glæde USA, det her
ligner mere og mere en ren kødhakker hvor unge danskere ryger i kødhakkeren.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 17:54

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i3mmrc$q1$1@speranza.aioe.org:

> Hvor længe skal unge danskere dø i Afghanistan for at glæde USA, det
> her ligner mere og mere en ren kødhakker hvor unge danskere ryger i
> kødhakkeren.

Du plejer da at juble, når "danskersvin" dør i Afghanistan, Flemse. Nye
toner?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 18:55

> Du plejer da at juble, når "danskersvin" dør i Afghanistan, Flemse. Nye
> toner?
>
> --
> -Jens B.

Ja men i dag overtog empatien, det virker efterhånden fuldstændigt
meningsløst at se unge mennesker gå i krig som marionetdukker for den store
satan USA og se dem komme hjem i kister efter en tur i Talebans store
kødhakkemaskine. Pointen er at de her stakler er taget afsted for få en på
opleveren, i den alder er de styret af hormoner, der skal ske noget. Men kan
de se klart, er de klar over at de bliver udnyttet af samvittighedsløse
mennesker, der tjerner penge på deres død.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 19:10

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i3mr40$fkg$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> skal ske noget. Men kan de se klart, er de klar over at de bliver
> udnyttet af samvittighedsløse mennesker, der tjerner penge på deres

Hvem er det, der tjener penge på deres død, Flemse? Taleban?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 12:41

Jens Bruun skrev:

> Hvem er det, der tjener penge p� deres d�d, Flemse? Taleban?

Tjener de ligefrem penge på at skyde danske tropper, nu?
Mon ikke bare din fantasi løber lidt af med dig - nu :)

Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 19:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Jens Bruun skrev:

> Hvem er det, der tjener penge p? deres d?d, Flemse? Taleban?

Tjener de ligefrem penge på at skyde danske tropper, nu?
Mon ikke bare din fantasi løber lidt af med dig - nu :)

Har jeg skrevet at Taleban tjener penge på at plaffe unge danskere????? Nej,
men når vi nu er ved det, så ved vi at i Tjetjenien arbejder de muslimske
hellige krigere efter et akkord system, de får kun penge når de skyder
russere, de skal kunne dokumentere at de dræbt dem ved at optage
nedskydningen. Er der noget der tyder på at det skulle være anderledes hos
Taleban???. Gider du indstille din newsreader så man kan læse hvad du
skriver Niels Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 20:04

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i3munr$tln$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> der tyder på at det skulle være anderledes hos Taleban???. Gider du
> indstille din newsreader så man kan læse hvad du skriver Niels Bruun.

Men Flemse. Du har stadig ikke fortalt hvilke "samvittighedsløse mennesker,
der tjener penge på deres død".

Vil du svare nu, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 21:45

> Men Flemse. Du har stadig ikke fortalt hvilke "samvittighedsløse
> mennesker, der tjener penge på deres død".
>
> Vil du svare nu, Flemse?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Jaeh for eks de der startede krigen, foreks tidligere vicepresident Dick
Cheney der skulle sidde i bestyrelsen for firmaet Halliburton der har fået
kontrakter af den amerikanske stat og tjener styrtende med penge, foreks
våbenindustrien i USA og alle de andre krigsmagere der tjener styrtende på
vores unge mennesker skal dø fordi de bliver lokket til at deltage i
besættelsen af andre lande. En besættelse der efterhånden er gået grufuldt
galt.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 18:34

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> Hvor længe skal unge danskere dø i Afghanistan for at glæde USA, det her
> ligner mere og mere en ren kødhakker hvor unge danskere ryger i kødhakkeren.

Du har ikke tænkt over at jo flere unge danskere der dør i Afghanistan
jo færre er der der mangler inden den af dig ønskede magtovertagelse i
Danmark kan finde sted?