Information: Nyt tiltag
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-08-10 22:56

Jeg er blevet bedt af anonyme iagttagere om at offentliggøre
meddelelse vedrørende oprettelsen af en ny blog som især vil omhandle
indholdet på dk.politik og informationer om de debatører som færdes her.

De anonyme iagttagere samler informationer om holocaustbenægterer, jeg har
fundet en del udsagn fra en unavngiven skribent her i gruppen, skal jeg nu
sende mine oplysninger til den nye blog eller burde jeg lade være?

Citat:
"Det er frækt spurgt, men alligevel - det er nærliggende.
Vil det ikke være mere korrekt at anbringe historien om gaskamre i samme
selskab, som historier om alfer og spøgelser, flad - jordbevægelser,
rumvæsner, bortførelser og seksuelle undersøgelser mellem Mars og Saturn ? "

Citat
"Har vi andet end vidneudsagn, der understøtter gaskammerhistorien? Og hvis
ikke - hvordan da adskille historien fra øvrige folklore eventyr ?"

Citat:
"Der er ingen grund til at være bekymrede over Plankeværket i Greve. Der er
mere anledning til at bekymre sig over rabiate muslimske agendaer "

Citat:
"På nuværende tidspunkt tjener dine indlæg alene det formål, at flytte fokus
fra den ubehagelige kendsgerning, at der ikke er det fjerneste bevis for
gaskamre og at du selvfølgelig derfor heller ingenting kan levere. "

Kilde:
http://groups.google.com/group/dk.videnskab/browse_thread/thread/4787a00d6552c91f/54a739747eaffabc?q=patruljen+triblinka+group%3Adk.politik&lnk=ol&

Citat:
"Holocaust er et spørgsmål om tro"

Kilde :
http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/1deb00442cfdf682/fc3c651bf1e73e39?q=patruljen+triblinka+group:dk.politik

Citat:
"Nu du skriver om at benægte kendsgerninger - så er det en
kendsgerning, at det ikke kan bevises, der har eksisteret gaskamre - Eller
vil du benægte den kendsgerning ? "

Kilde:
http://groups.google.com/group/dk.videnskab.historie/browse_thread/thread/beb81cd7f3bd7811/339b3d42b4c0265f?q=patruljen+holocaust+group:dk.politik

"(tekst i anførelsestegn er en anden debatør)
> -Jeg kender ikke alle fotografier -jeg har set en hel del af
> disse modbydelige menneskedynger i forskellige >sammenhæng, fx
> i TV og i diverse bøger. Jeg har ikke til sinds at
> kildehenvise til dem alle. Det er almindelig kendt. "

Citat:
"Billederne viser tyfusofre. Og ikke gaskamre mv".

Kilde:
http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/5e3195c255e8afd1/256bed5ed5652668?q=patruljen+holocaust+group:dk.politik

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-08-10 23:23

On Sat, 7 Aug 2010 23:56:26 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>

> "(tekst i anførelsestegn er en anden debatør)
>
> Citat:
> "Billederne viser tyfusofre. Og ikke gaskamre mv".

Nice uppercut.

Fra : Patruljen

Dato : 07-08-10 17:24

On 7 Aug., 23:56, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> [...]
> fundet en del udsagn fra en unavngiven skribent her i gruppen, skal jeg nu
> sende mine oplysninger til den nye blog eller burde jeg lade være?

Det må du selv om -
Jeg ska gerne kommentere lidt på det, du har kunne støve op.

> [...]
> selskab, som historier om alfer og spøgelser, flad - jordbevægelser,
> rumvæsner, bortførelser og seksuelle undersøgelser mellem Mars og Saturn ? "

Det er et spørgsmål og ikke en konklusion -

> Citat
> "Har vi andet end vidneudsagn, der understøtter gaskammerhistorien? Og hvis
> ikke - hvordan da adskille historien fra øvrige folklore eventyr ?"

Endnu et spørgsmål og ikke en konklusion.

> Citat:
> "Der er ingen grund til at være bekymrede over Plankeværket i Greve. Der er
> mere anledning til at bekymre sig over rabiate muslimske agendaer "

Det er fuldstændigt korrekt. Endnu har Johnny-drengen ikke fyret
bomber af. Det er der tilgengæld en del andre, der har.

> [...]
> fra den ubehagelige kendsgerning, at der ikke er det fjerneste bevis for
> gaskamre og  at du selvfølgelig derfor heller ingenting kan levere. "

Der er ingen enkeltstående beviser for gaskamre. Det er fuldstændigt
korrekt. Der er en række indicier - men ingen endegyldige beviser.

Det betyder ikke, at der dermed er formuleret en benægtelse af
gaskamre eller af begivenheden - Holocaust.

> Kilde:http://groups.google.com/group/dk.videnskab/browse_thread/thread/4787...
>
> Citat:
> "Holocaust er et spørgsmål om tro"

Ja. Præcist. og det er iøvrigt heller ikke en benægtelse af Holocaust
at skrive sådan. Der står eksempelvis ikke - "jeg tror ikke på
Holocaust."

> [...]
> "Nu du skriver om at benægte kendsgerninger - så er det en
> kendsgerning, at det ikke kan bevises, der har eksisteret gaskamre - Eller

Det er faktisk rigtigt. Der findes ingen endegyldige beviser -

Der er stadig ikke formuleret, at De ikke fandtes eller at Holocaust
ikke fandt sted. Der er skrevet, at der ikke findes beviser for
gaskamrenes eksistens.

> Kilde:http://groups.google.com/group/dk.videnskab.historie/browse_thread/th...
>
> "(tekst i anførelsestegn er en anden debatør)

> Citat:
> "Billederne viser tyfusofre. Og ikke gaskamre mv".

Som også er fuldstændigt korrekt. De foto`s som Bo Mogensen
præsenterede viste dynger af lig, der alle var tyfusofre - som blev
buldozet rundt af engelske soldater.

Der findes ikke en eneste obduktionsrapport hvor dødsårsagen beskrives
som "død af gasning". Eller noget i den retning. Til trods for at der
faktisk var retsmidicinere, som ledte efter tyske krigsforbrydelser -
så lykkedes det ikke at dokumentere gasninger.

> Kilde:http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/5e3195...
>
> --
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

a) Der er ikke skrevet at Holocaust ikke fandt sted.
b) Der er heller ikke skrevet at gaskamrene ikke fandtes. Citaterne er
klippet ud af en diskussion om bevismaterialet.

Det er et faktum at der ikke findes enkeltstående beviser, men en
række indicier, som alle peger i samme retning. Og som ikke kan
ignoreres. men endegyldigt bevis? Nope -

Kom igen - Fister.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-10 01:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> række indicier, som alle peger i samme retning. Og som ikke kan
> ignoreres. men endegyldigt bevis? Nope -

Så du er altså holocaust benægter. Dine forældre må være stolte af dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 11:13

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c5df5c8$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Niels Jørgen Bruun Pedersen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Så du er altså holocaust benægter. Dine forældre må være stolte af
> dig.

Øh, det går først op for dig nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 08-08-10 07:44

On Sat, 7 Aug 2010 16:23:58 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det må du selv om -
>Jeg ska gerne kommentere lidt på det, du har kunne støve op.

>Det er et spørgsmål og ikke en konklusion -

Hvad mener du svaret på spørgsmålet er?

>Endnu et spørgsmål og ikke en konklusion.

Hvad mener du svaret på spørgsmålet er?

[...]
>Ja. Præcist. og det er iøvrigt heller ikke en benægtelse af Holocaust
>at skrive sådan. Der står eksempelvis ikke - "jeg tror ikke på
>Holocaust."

Tror du Holocaust er foregået, eller gør du ikke?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : J. Nielsen

Dato : 08-08-10 09:16

wrote:

>Det er et spørgsmål og ikke en konklusion -

Niels Bruun i en nøddeskal: Masser af spørgsmål - ingen konklusioner.
Masser af antydninger - ingen direkte påstande. Altid holdes der en
flugtvej åben, når den sandhedssøgende ridder uden frygt og dadel,
Stikker-Niels, går til kamp mod de vantro.
--

-JN-

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 11:12

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
7sos56hkq1el5qa4or8mebb2cokuu38s63@4ax.com:

> [...]
> flugtvej åben, når den sandhedssøgende ridder uden frygt og dadel,
> Stikker-Niels, går til kamp mod de vantro.

Nu er holocaust-benægtelse og antisemitiske holdninger ikke ulovligt i
Danmark, så Niels Jørgen Bruun Pedersens mange finurlige, sproglige fif for
at undgå at sige tingene ligeud spiller ingen rolle, da dette ikke drejer
sig om jura.

Jeg gad godt se hvilken arbejdsgiver, der ønsker en medarbejder ansat, der
skriver indlæg på usenet som dem, Niels Jørgen Bruun Pedersen skriver.

Og for at det ikke skal være løgn, så har Niels Jørgen Bruun Pedersen ved
flere lejligheder brovtende fortalt om, at hans "søgen efter sandheden"
vedr. holocaust sker i forbindelse med "uddannelse" af unge mennesker. Niels
Jørgen Bruun Pedersen prøver altså at "undervise" unge mennesker i sine
holocaust-benægtende og antisemitiske synspunkter.

Jeg mener, han især slog sine folder med sin sygelige interesse for at sætte
spørgsmålstegn ved holocaust og gaskamrene for et par år siden i
dk.videnskab/dk.videnskab.historie, skulle nogen have lyst til at forske
lidt videre...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 13:30

> Jeg gad godt se hvilken arbejdsgiver, der ønsker en medarbejder ansat, der
> skriver indlæg på usenet som dem, Niels Jørgen Bruun Pedersen skriver.

Ja det er jo noget du kender alt til kære Jens *LOL* selv om du er
dataingeniør så var de altså ikke helt vilde med hårdtslående muskelmænd på
KMD og for lige at sætte regnskabet op så har jeg arldrig stukket dig selv
om du påstår det modsatte. Men de hårde trusler som du kom med nede i
mudderet indbragte dig en fyreseddel. korrekt? og min kone er ikke
sexarbejder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 13:53

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i3m82b$770$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> trusler som du kom med nede i mudderet indbragte dig en fyreseddel.
> korrekt? og min kone er ikke sexarbejder.

Luk nu bare arret, Flemse, inden du roder dig ud i noget, du slet, slet ikke
ønsker at rode dig ud i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : J. Nielsen

Dato : 08-08-10 21:13

On Sun, 8 Aug 2010 12:11:48 +0200, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>spørgsmålstegn ved holocaust og gaskamrene for et par år siden i
>dk.videnskab/dk.videnskab.historie, skulle nogen have lyst til at forske

Jeg husker Niels Bruun og Ole Kreiberg i www.videnskab.dk i et par
holocaust tråde. De var der som en trold af en æske.
(og ligesom vi har set det i dk.politik krakelerede Niels pæne facade
ret hurtigt)

Tråden kan ses her:

http://videnskab.dk/content/dk/samfund/holocaust_dode_mennesker_brander_hurtigt
--

-JN-

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-08-10 19:02

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Det må du selv om -
>Jeg ska gerne kommentere lidt på det, du har kunne støve op.

Kommentere du blot alt det du vil, uanset om noget er taget ud af sammenhæng
eller formuleret som spørgsmål, så er det dig der har skrevet det! om som du
kan se står det fint alene.

>Kom igen - Fister.

Helt sikkert!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 07-08-10 17:25

On 8 Aug., 00:23, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Nice uppercut. -

Tja. Michael Meidahl Jensen havde nær slået sigselv ned :)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-08-10 16:52

On Sat, 7 Aug 2010 16:24:44 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

<snip

> Tja. Michael Meidahl Jensen havde nær slået sigselv ned :)

Nix. For øvrigt må du hellere ind og holde øje med din hade-blog.
Julemandens kommentar har stået der i 2 dage nu.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 15:56

Volger Garfield  <Volger@nowhere.invalid> writes:

> Jojo - Patruljen kan fjerndiagnosticere i bedste brevkursusstil.

Ret beset KAN "højrerabiat tågehorn" ikke være en diagnose, da Patruljen
ikke er læge.

Det er åbenbart heller ikke et pejorativ :(

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-08-10 22:57

On Tue, 10 Aug 2010 16:55:47 +0200, nospam0002+20100810@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100810) wrote:

>Ret beset KAN "højrerabiat tågehorn" ikke være en diagnose, da Patruljen
>ikke er læge.

Nah - Det var mere det med at kunne definere, jeg tænkte på.
Kan man det ene kan man nok også det andet.

>Det er åbenbart heller ikke et pejorativ :(

Næ - Det er nok bare et par onomatopoietika..

Volger

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-08-10 13:58

Volger Garfield  <Volger@nowhere.invalid> writes:

> Tja, når han ikke en gang selv ved det, så er det sgu svært... (Selvom
> jeg har et par forslag)

Det kan du have ret i. Jeg tror problemet ligger i at det Patruljen
faktisk er - uanset hvad det er - godt kan kritiseres og ses ned på og
anses for tåbeligt, og det tror jeg ikke han har det specielt godt med.

Naturligvis bare et lægmandsgæt.

> Tja man starter med at spørge een. Så spørger man en mere og en mere.
> Til sidst ved man hvad de tænker. Hvor svært kan det være?
>
> LOL

Logik er ikke hans stærke side. Det kan bekymre lidt for så er han
sikkert nem at snøre

> Det er sgu mere bekymrende at du kan tro at han er en X-man...

Det er ganske rigtigt to interessante muligheder der bliver stillet op
overfor hinanden her, især i betragning af at manden åbenbart lever af
den slags. Måske bliver det næste at han tror jeg er en strubegnasker.

Bemærkede du iøvrigt hovsadiagnosen, igen blot på korrespondance. Nå,
han er nok bare vred.

> Altså, hvis han ikke er en X-man (som jo ikke findes, det ER kun film
> og fiction) så er han psykotisk - Det må jo så være en af dine
> fjerndiagnosticeringer.

Ah, det gjorde du :)

> Ja - Dér har i ikke ret meget at lade hinanden høre.

Jeg bøjer mig i støvet. Det er Patruljen der er den ubestridte mester -
jeg er kun en nybegynder.

> Selvfølgelig er der en reel risiko. Det er før forekommet, at mænd har
> været iført burka og har haft en maskinpistol med sig - Godt nok ikke
> i DK, men hvor der er en burka, er der en mulighed.

Det er igen det med logikken. MÃ¥ske er Patruljen Superman med
Røngtensyn og kan se igennem burkaerne? Det kunne forklare en del.

> (Det var iøvrigt en underlig måde at spørge på: Giv et eksempel, ja
> eller nej)

Logik _og_ sprog...

> http://theopinionator.typepad.com/my_weblog/2009/11/the-muslim-population-of-great-britain-has-put-strong-effort-into-convincing-the-british-that-it-is-a-right-and-mandate-for-m.html

Jamen dog, der er mænd i burkaer med pistoler. Der kan man se.

Nå, nu sniger Patruljen sig nok udenom ved at insistere på at det skulle
være i Danmark.

> DU er nok ikke den rigtige at fortælle ting, hvis han ønsker at
> modtage en nobelpris. (Jeg regner ihvertfald ikke med, at du tilhører
> nobelpriskomiteen)

Måske gør Nobelpriskommiteen alt hvad Patruljen siger?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 16:19

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Nope. Jeg er ikke læge. Og det er nok heller ikke en læge der er behov
> for her - jeg tror f.eksempel ikke at antibiotika kan afhjælpe
> situationen. Måske lobotom, men så er det nok nærmere en kirug, der er
> behov for :)

Du mener ikke kirurger er læger? Der kan man se.

> Højrerabiate tågehorn er ikke en diagnose. Det er et symptom - i stil
> med dette. Fyren her taler også om imaginære trusler. Det eneste der

Javel, ja. Og hvad præcis er det så et symptom på?

Og er det også et symptom hvis man går rundt og betegner alle andre end
en selv som det?

> mangler er at han ved, hvordan deder 1.5 milliarder muslime tænker,
> sådan at han kan forklare hvorfor de ikke gør, som han gerne vil have
> de skal gøre :)

Nå men så er der håb endnu.

Det der virkelig undrer mig er at du bliver ved med at gentage og
gentage dig selv. Det troede jeg ikke du gad.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 16:55

> Det var vist ikke det jeg skrev - var det.

Det er ikke en læge der er behov for her, nok snarere en kirurg.

Eller hva'?

> Nu er det afgjort ikke alle, jeg går rundt og betegner som:
> højrerabiate tågehorn.

Ok. Hvem er så ikke højrerabiate tågehorn? Måske er der en tendens.

Og hvad er du egnetligt selv?

> Jeg behøver ikke gentage de ting, som enhver kan læse sig til
> iforvejen. Men jeg kan være vældigt vedholdende, når der er noget som
> jeg ikke har fået svar på, hvis jeg eksempelvis er tilstrækkeligt
> nysgerrig eller bare oprgtigt bekymret. Og nu lovede du jo at svare -

Ligefrem oprigtigt bekymret, jamendussedog. Hvem er det dog du er SÃ…
bekymret for?

> Jeg kan oprigtigt kun komme i tanke om - telepati, når du beretter om,
> at du ved, hvorfor 1.5 milliarder mennesker ikke gør, som du syntes de

Jeg kan da ikke gøre for at du ikke har

> skal gøre. Men du har måske mailet til dem og fået svar? Eller ringet
> til dem fra mobilen og spurgt dem ad? Eller anvendt Post Danmark,sendt
> breve ud og modtaget 1.5 milliarder svarkuverter?

Ah, lige som dengang du mente at der var kvinder i enhver burka i Danmark?

Hvad blev egentligt konklusionen p ådet. Hvorfor kunne du udtale dig
så kategorisk?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 17:40

> Står der da, at en kirurg ikke er en læge - nej, vel. Fister.
> Har en læge de samme kvalifikatioer, som en kirurg?

Du har lige skrevet der ikke er brug for en læge. Og så skriver du der
kan være brug for en kirurg.

Det modsvarer:

"Vi har ikke brug for et køretøj. Men der kan være brug for en bil".

Kan du snart se at det ikke rigtigt giver mening?

> Du kan eventuelt selv gå gennem trådene og se om der findes en
> tendens?

Det kunne jeg. Men hvorfor ikke bare spørge kilden selv. Du af alle må
vel vide det?

> Ikke et højrerabiate tågehorn. Det er sikkert og vist.

Nøh, du er heller ikke en giraf, eller en overvismand eller en kirurg.
Spørgsmålet var hvad du var, ikke hvad du ikke var.

> Stod der nu også at jeg er SÅ bekymret -

Der stod "oprgtigt bekymret". Jeg går ud fra - tillader mig dumdristigt
- at formode at der skulle have stået "oprigtigt bekymret".

SÃ¥, ja, det stod der.

> Eller må du pludselig tilføje et eller andet og gad vide hvorfor du
> bliver nødt til det?

Nej. Du er velkommen til at læse hvad du selv skrev. Det står der
søreme endnu.

> Det har jeg aldrig skrevet. Jeg har skrevet at det endnu ikke er
> forekommet her i landet at en person i en burka har været en mand med
> en maskinpistol. Du er velkommen til at dokumentere, at jeg tager fejl

Ok, så siger vi det var det du sagde. Ikke noget problem.

Spørgsmålet er så hvordan du kan afgøre det? Er du Superman? Kan du se
under kludene? Eller har du skrevet til alle muslimer og spurgt? Eller
noget helt tredie?

> Nu skrev jeg så heller ikke det, som du gengiver.

Pyt. Så skrev du det du siger du skriver. Det ændrer ikke på at det er
noget der er rigtigt, rigtigt svært at bevise, og det har du STADIG ikke
løftet. Jeg venter stadig i spænding på at høre hvordan man beviser at
der "endnu ikke er forkommet her i landet at en person i en burka har
været en mand med en maskinpistol".

Men det tror jeg ikke du kan :)

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 22:28

> Måske forstår du bare ikke rigtigt tingene. En kirurg er en læge, der
> har en lang række krav til kvalifikationer udover at være læge.
> http://www.lkf.gl/nak301/kirurg.htm
>
> Derefter bliver man speciallæge, som kan være specialiseret på en lang
> række områder: http://da.wikipedia.org/wiki/Kirurgi
>
> Dit eksempel er ikke så smart er det.

Det er fint. Det er dig der ikke kan se at du har skrevet noget vrøvl.

> Det reelle eksempel er egentlig, at vi har brug for et køretøj, der
> kan køre 360 km/t. Derfor nytterer det ikke at komme dalrende med en
> Skoda - vel Fister.

Og hvordan modsvarer du det med "Vi har ikke brug for en læge"?

> Jeg har netop svaret i en anden tråd. Og det er så anden gang jeg
> besvarer spørgsmålet. Skal jeg virkelig gentage migselv en 3.gang før
> du kan finde ud af tingene?

Du er ikke nogen god pædagog, hva'? Ting skal siges mere end een gang.

Herudover lider dine svar under at ... æh... ikke altid være lige
fyldestgørende.

> Ok - og hvad så.

Ja. Hvad _er_ du så?

> Oprigtigt bekymret betyder oprigtigt bekymret som ikke betyder SÃ…
> bekymret. Hvor svært kan det egentlig være_ikke_ at omformulere andres
> tekster?

Hvem er mest bekymret? Den der blot er "bekymret" eller den der er
"oprigtigt bekymret"?

Men du er bekymret. Oprigtigt bekymret endda.

Hvem er det så du er bekymret for? (Hvilket jo var spørgsmålet)

> Som du så blev nødt til at omformulere. Gad vide hvorfor -

Det er ikke noget problem. Kan du forholde dig til det nu, hvor jeg har
fjernet den lille afvigelse der fylder så meget i din perception?

> Det siger vi, fordi det var det jeg skrev. Hvordan kan det egentlig
> være, at du har SÅ svært ved ikke at omformulere mine formuleringer?

Godt spørgsmål, som altid når det er en af dine. Ikke, Fister?

> Du er som sagt velkommen til at dokumentere at det er forekommet. Kan
> du det?

Ser du, havde du nu hørt lidt bedre efter i skolen ville du vide at DIN
påstand bare kræver et enkelt modeksempel for at falde, og MIN påstand
kun kræver et enkelt eksempel for at være lykkedes.

Dvs for at man kan vide med sikkerthed at du ikke tager fejl, er man
nødt til at undersøge alle i burka altid i al for at kontrollere at det
ikke er dér modeksemplet er. Det er en større opgave.

Nu kender jeg ikke muslimer så godt at jeg kigger under deres burkaer,
og kan derfor ikke give personlige erfaringer (som du jo nok ville se
dokumenteret alligevel). Nå, der er adskillige tilfælde af terrorister
fundet i burka og niqab i England. Der er selvmordsbombere i burka i
Mumbai.

Så mon ikke det skulle være muligt at finde bare en eneste lille bitte
en? Arbejdsindsatsen er i hvertfald betydeligt mindre end for dig.

> Som sagt: Jeg har også kendt unge mennesker, der måtte have
> beroligende midler fordi de ikke kunne falde i søvn ved angsten og
> forestillingen om, at der måske stod en pulsåre-gnasker på lur udenfor
> vinduet, som gemte sig, hver gang nogen kikke derud. Og hvordan ved
> man dog, at der ikke står en pulsåre-gnasker på lur bagved træerne?

Hvis vi nu går ud fra at hverken du eller jeg lider af den slags - jeg
gør i hvertfald ikke - og i stedet forholder sig realistisk til
påstanden, så er det måske nemmere for dig? Man har lov at håbe.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-08-10 14:05

> Er det noget vrøvl at en læge ikke er en kirurg?

Det er noget vrøvl at en kirurg ikke er en læge.

Og derfor har vi hermed et konkret eksempel på at 1) du tager fejl og 2)
ikke vil indrømme det.

> Det er formentlig mere et udtryk for modtagerens tilstand at han skal
> have den samme sætning skrevet 3 gange før den trænger ind gennem den
> tykke pandeskal -

Med mindre naturligvis, det man siger - eller spørger om - er dumt. Det
har jeg skam fra højeste sted :)

> Eller også fatter du bare ikke rigtigt hvad svaret går ud på -

Det må i så fald skyldes at du har svært ved at formulere dig
forståeligt for målgruppen. ELlers havde jeg jo fattet det.

> Det må andre vurdere. Her på dk.politik er jeg en af dem, der er gået
> alvorligt i klinch med racister, fremmedhadere og fascistoide
> personager.

Og ikke kun det.

> Jeg er bekymret for dig og dine omgivelser. Læser du også din naboers
> tanker?

Pænt af dig. Det er de færreste på usenet der bekymrer sig om mig og
mine omgivelser.

Hvis du VIRKELIG er bekymret - og ikke bare oprigtigt - så må du da
gerne skrive en udtalelse som fagmand jeg så vil forevise min læge ved
lejlighed. Jeg håber naturligvis jeg får lov at gå derfra bagefter, og
ikke bliver akutindlagt, men skulle det ske, er det naturligvis det
bedste.

> Du vil meget nødig svare på de spørgsmål du modtager, der kan
> illustrere din sindstilstand?

Nej. (Se, jeg svarede på et spørgmsål jeg modtog).

> Men jeg er jo (også) pædagog og derfor en usædvanlig tålmodig fyr. Så:
> fortæl dog om dine metoder?

Er du? Er det ikke meget svært når man nu bliver vred så let? Det tror
jeg faktisk er pral og lånte fjer :)

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 00:57

-_Thomas_- skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> S� du er alts� holocaust ben�gter. Dine for�ldre m� v�re stolte af dig.

Sig mig. Kan du ikke læse?

Kan du læse nogen steder, at jeg har skrevet at Holocaust ikke fandt
sted, at jeg ikke tror på, at begivenhederne foregik eller at jeg
benægter Holocaust?

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-10 14:09

> Sig mig. Kan du ikke læse?
>
> Kan du læse nogen steder, at jeg har skrevet at Holocaust ikke fandt
> sted, at jeg ikke tror på, at begivenhederne foregik eller at jeg
> benægter Holocaust?

Er du Holocaust benægter? Bare svar på spørgsmålet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 14:43

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c5eac8d$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Niels Jørgen Bruun Pedersen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Er du Holocaust benægter? Bare svar på spørgsmålet.

Selvfølgelig er Niels Jørgen Bruun Pedersen ikke holocaust-benægter. Han
sætter bare gode og åbenlyse spørgsmålstegn ved, om der overhovedet fandtes
gaskamre i tyske kz-lejre, ved antallet af ofre for nazismens "endlösung",
og ved, om der overhovedet var tale om en systematisk udryddelse af jøder.
Han har f.eks. rigtigt gode teorier for, hvorfor antallet af jødiske ofre er
stærkt overdrevne ligesom hans teorier for, hvorfor gaskamrene angiveligt
bare er fantasiprodukter, også er værd at dvæle lidt ved.

Derudover er hans noget... ahem... alternative tilgang til emnet
"mellemøsten", jøder og Israel da bare et udtryk for en god portion naturlig
skepsis, som man lærer det på seminariet. Ingen antydning af antisemitisme
dér. Bare en sund skepsis overfor de tonsvis af fakta, der er blevet
dokumenteret til hudløshed en million milliard gange af alt, hvad der kan
krybe og gå af øjenvidner, videnskabsfolk og historikere.

Der er selvfølgelig - også dér - tale om en verdensomspændende jødisk
konspiration, hvor "smovserne" - som Flemse fra sin "anonyme" adresse i en
større, midtjysk by så charmerende kalder jøderne - med stor energi skjuler
"sandheden" i forsøget på at overtage verden. Sådan er de jo, de dersens
jøder. Det ved enhver.

Jeg synes, du skal bladre lidt tilbage i Niels Jørgen Bruun Pedersens
skribleriet på f.eks. dk.videnskab. Måske du selv er i stand til at danne
dig et billede af, om Niels Jørgen Bruun Pedersen er holocaust-benægter og
antisemit eller ej i stedet for blot at spørge en presset mand, der hastigt
ser sine fremtidsudsigter forsvinde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 08-08-10 16:29

> [...]
> større, midtjysk by så charmerende kalder jøderne - med stor energi
> skjuler "sandheden" i forsøget på at overtage verden. Sådan er de jo, de

Aha så det er altså antisemitisme hvis man stiller spørgsmål tegn ved
smovsernes medie monopol, jamen vi ved jo alle at de amerikanske tv medier
er ejet af individer af jødisk herkomst, ved alle ikke det. Ved alle ikke at
jøderne er voldsomt overrepræsenteret i dansk journalist forbund.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 16:42

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i3mihr$o19$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> medier er ejet af individer af jødisk herkomst, ved alle ikke det.
> Ved alle ikke at jøderne er voldsomt overrepræsenteret i dansk

Flemse, du er jo min ven, og jeg har derfor holdt hånden over dig længe. Lad
nu være med at spænde buen for hårdt. Ellers ryger Ringsted også med i
puljen. Og en sydlig lokalitet.

Hold du dig til at blogge lidt med din anden ven, Niels Jørgen Bruun
Pedersen. I har jeres store glæde ved nazisme og islamisme til fælles. Lad
det være godt med det...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-10 10:56

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
4c5dd68c$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
>

> "(tekst i anførelsestegn er en anden debatør)
>
> Citat:
> "Billederne viser tyfusofre. Og ikke gaskamre mv".

Jeg glæder mig til den blog. Skal vi gætte på, Niels Jørgen Bruun Pedersen
kan skyde en hvid pind efter et job i det offentlige, når indholdet kommer
ud til en bredere kreds?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-10 13:46

> [...]
> Pedersen kan skyde en hvid pind efter et job i det offentlige, når
> indholdet kommer ud til en bredere kreds?

Og på den måde kan vi konstatere, at ud over at betonslum-bumsen inde fra
Hvidovrevej er imod både ytringsfrihed (trusler imod diverse skribenter) og
imod demokrati (ønsker at fratage alle som ikke er enige med ham
stemmeretten), så går slumdoggen nu også ind for *berufsverbot* kva at alle
som ytrer sig om ting som det ikke passer slumdoggen nu ikke skal have
arbejde i det offentlige. Man mærker tydeligt hvordan betonslumbumsen ruller
sig mere og mere ud i sine sande ucharmerende virkelige holdninger. Mon ikke
vi snart ser en bevægelse fra Liberal Alliance over til mere højreradikale
støvletrampende miljøer hos slumdoggen inde fra Hvidovrevej...

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 05:17

J. Nielsen skrev:

> Niels Bruun i en n�ddeskal: Masser af sp�rgsm�l - ingen konklusioner.
> Masser af antydninger - ingen direkte p�stande. Altid holdes der en
> flugtvej �ben, n�r den sandhedss�gende ridder uden frygt og dadel,
> Stikker-Niels, g�r til kamp mod de vantro.

Det er nemlig rigtigt. Masser af spørgsmål og en del undersøgelser.

De konklusioner, jeg rent faktisk har skrevet går på: dels at det ikke
er muligt at benægte Holocaust. Dertil; at der er så mange indicier
der alle peger i samme retning, nemlig på eksistensen af gaskamre, og
at de ikke kan ignoreres.

Der er nogen her, som har vældigt travlt med at tillægge mig alle
mulige perfide holdninger og synspunkter. De kan ikke dokumenteres og
de kan ikke substantieres. Og det er egentlig ikke så mærkeligt -
anklagerne er nemlig ikke rigtige.

Dem der har travlt, er formentlig nogen som har sine grunde til det.
Og hvis deres egne skriverier undersøges lidt nærmere, så kan det
egentlig ikke undre, at man gerne vil skyde på sine modparter.

Jens Bruuns er - Jens Bruuns indlæg. Hvis han ikke kan slippe afsted
med at true med tæsk, så kan han da heldigvis erklære sine
meningsmodstandere for pædofile. Og går den heller ikke, så kan han
sørme de bare kalde dem for racister - holocaustbenægtere eller skrive
at deres hustru er en luder.

Manden har mistet enhver troværdighed i hans iver efter at tilsvine
andre mennesker.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-08-10 13:09

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Der er nogen her, som har vældigt travlt med at tillægge mig alle
> mulige perfide holdninger og synspunkter.

Nej den sdel står du selv for, med de udtalelser du kommer med.

> Manden har mistet enhver troværdighed i hans iver efter at tilsvine
> andre mennesker.

SÃ¥ er i 2.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-10 14:32

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Nej den sdel står du selv for, med de udtalelser du kommer med.

Det skal du ikke tage så højtideligt - det er den sædvanlige tilsvining fra
højrefløjens side som vi på venstrefløjen er så vant til, intet nyt under
solen desangående.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-10 14:37

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:mly7o.131232$tB1.43957@hurricane
> [...]
>
> Det skal du ikke tage så højtideligt - det er den sædvanlige
> tilsvining fra højrefløjens side som vi på venstrefløjen er så vant

Den bemærkning var naturligvis til rettet til Patruljen og ikke til
No_Brain. Kan desværre ikke trække indlægget tilbage.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-08-10 19:19

> [...]

> Det skal du ikke tage så højtideligt - det er den sædvanlige >tilsvining
> fra højrefløjens side som vi på venstrefløjen er så vant til, intet nyt

Så er det da godt at I på venstrefløjen nu har fået en Jøderhader og
holocaustbenægter i lejeren, heller at han pisser ud end han pissser ind i
lejeren, er det sådan.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-10 14:36

Fra : Jens G

Dato : 08-08-10 14:52

On Sun, 8 Aug 2010 06:36:11 -0700, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>højrefløjens side som vi på venstrefløjen er så vant til, intet nyt under

Du lytter til nazi-radio, du lufter sommetider holdninger der ligger
til højre for Dansk Folkeparti, og nu giver du skulderklap til en
holocaust-benægter. Hvad slags socialist er du egentlig, Kim Larsen?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-10 15:01

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du lytter til nazi-radio,

Ja for sjov, to gange på et år hvor jeg sad i min bil og kedede mig på en
parkeringsplads mens jeg ventede på min bedre halvdel og derfor ville have
noget at høre på som jeg kunne grine lidt af... Dooooooh....

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-08-10 15:05

Datemas.de) wrote:

> [...]
> højrefløjens side som vi på venstrefløjen er så vant til, intet nyt under

Er det nu tilsvining, at citere folk for det de har skrevet.?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-08-10 19:17

> [...]

>muligt at benægte Holocaust. Dertil; at der er så >mange indicier
>der alle peger i samme retning, nemlig på eksistensen af >gaskamre, og at

øhh fjols .... dine egne ord "Holocaust er et spørgsmål om tro"

Og her "Vil det ikke være mere korrekt at anbringe historien om gaskamre i
samme selskab, som historier om alfer og spøgelser, flad - jordbevægelser,
rumvæsner, bortførelser og seksuelle undersøgelser mellem Mars og Saturn ?"

SÅ det et er ikke muligt at benægte holocaust, man skal bare være troende
for at det er virkeligt?!

Det er ikke muligt at benægte holocaust og gaskamre, man skal bare anbringe
historien sammen med alfer og spøgelser?!

ER DU SIKDE SKØR ELLER HVAD?

> [...]
>de kan ikke substantieres. Og det er egentlig ikke så >mærkeligt anklagerne

Jeg har lige dokumenteret dit vrøvl, din ord står for sig selv.

"Holocaust er et spørgsmål om tro"

overstående gør dig til holocaustbenægter, andet er ikke muligt lægge i
sætningen, ordene er ikke taget ud af sammenhæng eller andet, det er dine
ord og kun dine!

>Dem der har travlt, er formentlig nogen som har sine grunde til >det.
>Og hvis deres egne skriverier undersøges lidt nærmere, så kan >det egentlig
>ikke undre, at man gerne vil skyde på sine >modparter.

Var det det du gjorde ved Kim2000!?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 06:35

N_B_DK skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Nej den sdel står du selv for, med de udtalelser du kommer med.

Åhh - ja. Når jeg citerer fra Amnesty International, FN`s højkommisær
for menneskerettigheder, B`TSelem og andre
menneskerettighedsorganisationer, så er det jo, at du er nødt til at
mene, at jeg er rabiat, antisemit, jødehader osv.

Det fortæller utvivlsomt mere om dig end om mig - Fister.

> Så er i 2.

Imodsætning til jens Bruun og det øvrige kor af højre-rabiate
tågehorn, så bringer jeg altid et par citater, som kan begrunde og
illustrere det jeg skriver.

Hvis du kikker på denne tråds ophavsmand så citerer han mig også. Men
der er ikke et eneste citat, som kan anvendes som dokumentation eller
substantiere de anklager eksempelvis han selv og Jens Bruun disker op
med.

Det bliver så til en retorik: Noget med, at jeg ikke tør sige de ting
- ligeud, som Jens Bruun og ligesindede lidelsesfæller er så
telepatiske at " vide, - at jeg mener, selvom jeg ikke skriver det.

Det er jo lattervækkende -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 06:43

P.N. skrev:

> Ja det er jo noget du kender alt til k�re Jens *LOL* selv om du er
> dataingeni�r s� var de alts� ikke helt vilde med h�rdtsl�ende muskelm�nd p�
> KMD og for lige at s�tte regnskabet op s� har jeg arldrig stukket dig selv
> om du p�st�r det modsatte. Men de h�rde trusler som du kom med nede i
> mudderet indbragte dig en fyreseddel. korrekt? og min kone er ikke
> sexarbejder.

Jens Bruun aner til tider ikke, hvad han skal skrive i sin iver efter
at tilsvine og devaluere. Eksempelvis så er jeg - også - offentligt
ansat og har været de de sidste 20 år. Facts forhindrer ikke Jens
Bruun i noget som helst -

Det er helt reelt sådan som jeg skriver - når jeg har begrundet
hvorfor jeg har en arbejdsmæssig interesse i at få styr på facts,
sådan at jeg kan skille dem fra misinformation i relation til:
Holocaust. Der findes en udbredt Holocaust-benægtelse i islamistiske
kredse. Disse kredse fører til tider opsøgende virksomhed i forhold
til unge marginaliserede indvandrere, som de mener er kommet bort fra
" det rette spor" og er blevet ledt på vildveje af de "fristelser",
som findes i de vestige samfund. I den forbindelse dukker diskussionen
om Holocaust op -

Og medmindre du er særdeles godt gearet, så kan du hurtigt komme
alvorligt på glatis i den diskussion, hvis du alene læner dig op af de
ressourcer, som findes på webben -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 06:57

Jens Bruun skrev:

> Luk nu bare arret, Flemse, inden du roder dig ud i noget, du slet, slet ikke
> �nsker at rode dig ud i.

Du har fået det afvide før. Og jeg skal gerne gentage det igen. Du er
ikke en person man skal frygte - du er et menneske man kan have ondt
af.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 07:11

-_Thomas_- skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Er du Holocaust benægter? Bare svar på spørgsmålet.

Nej - vel er jeg da ej - Holocaust-benægter. Må jeg være fri -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 07:47

Jens Bruun skrev:
> [...]
> konspiration, hvor "smovserne" - som Flemse fra sin "anonyme" adresse i en
> st�rre, midtjysk by s� charmerende kalder j�derne - med stor energi skjuler
> "sandheden" i fors�get p� at overtage verden. S�dan er de jo, de dersens
> j�der. Det ved enhver.
>
> Jeg synes, du skal bladre lidt tilbage i Niels J�rgen Bruun Pedersens
> skribleriet p� f.eks. dk.videnskab. M�ske du selv er i stand til at danne
> dig et billede af, om Niels J�rgen Bruun Pedersen er holocaust-ben�gter og
> antisemit eller ej i stedet for blot at sp�rge en presset mand, der hastigt

Gab -

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 15:07

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> writes:

> Du lytter til nazi-radio, du lufter sommetider holdninger der ligger
> til højre for Dansk Folkeparti, og nu giver du skulderklap til en
> holocaust-benægter. Hvad slags socialist er du egentlig, Kim Larsen?

Nationalsocialist? Nah, kan ikke passe...

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 08:12

S.A.Thomsen skrev:

> Er det nu tilsvining, at citere folk for det de har skrevet.?

Nej. Men når der ikke er skrevet der, som man anklager for, så er der
tale om;pefid, belyvende tilsvinning.

Jeg vil lige citere J. Nielsens ord: "Masser af spørgsmål - ingen
konklusioner."

Fra : N_B_DK

Dato : 08-08-10 16:10

> Nej. Men når der ikke er skrevet der, som man anklager for, så er der
> tale om;pefid, belyvende tilsvinning.

Så anlæg da en sag imod ham, så må retten tage stilling til dine udtalelser,
jeg tvivler dog på du ville turde anlægge sag. (men på den anden side, du er
dum nok til det)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 09:18

N_B_DK skrev:
> [...]
> jeg tvivler dog på du ville turde anlægge sag. (men på den anden side, du er

Anlæg sag mod hvem -
Er det Jens Bruun, du hentyder til - her?

Hvis jeg havde ville bringe jens bruun i vanskeligheder, så havde jeg
gennemført anmeldelsen af ham for at kalde mig for pædofil. I
virkeligheden skadede han sigselv mere end han skadede mig.

Ærligt talt - de personer som skriver således, uden af kunne aflevere
anden dokumentation end et par enkelte sætninger fra diskussioner om
eksempelvis beviser på gaskamres eksistens osv. fortæller mere om dem
selv end de fortæller om ret meget andet.

Hvis jeg virkelig havde benægtet Holocaust, så havde det utvivlsomt
kunne dokumenteres en anelse bedre, mon ikke -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-08-10 19:36

> [...]
>anden dokumentation end et par enkelte sætninger fra >diskussioner om
>eksempelvis beviser på gaskamres eksistens >osv. fortæller mere om dem selv

Du var nu ellers hurtig og fordømme Kim2000 selv om dokumentationen ikke var
andet end enkelte sætninger fra diskussioner om eksempelvis fremmede og
fremmedekriminalitet.

På den baggrund dømmer du andre som racister! men nu er sagen så en ganske
anden kan jeg forstå.

>Hvis jeg virkelig havde benægtet Holocaust, så havde det >utvivlsomt kunne
>dokumenteres en anelse bedre, mon ikke -

Hvis Kim2000 virkelig er racist,så havde det utvivlsomt kunne dokumenteres
en anelse bedre, mon ikke

fjols!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 10:24

Jens Bruun skrev:

> Flemse, du er jo min ven, og jeg har derfor holdt h�nden over dig l�nge. Lad
> nu v�re med at sp�nde buen for h�rdt. Ellers ryger Ringsted ogs� med i
> puljen. Og en sydlig lokalitet.
>
> Hold du dig til at blogge lidt med din anden ven, Niels J�rgen Bruun
> Pedersen. I har jeres store gl�de ved nazisme og islamisme til f�lles. Lad
> det v�re godt med det...

Endnu en helt uhyrlig løgn fra Jens Bruuns lejede værelse

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 18:25

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> [...]
> er ejet af individer af jødisk herkomst, ved alle ikke det. Ved alle ikke at
> jøderne er voldsomt overrepræsenteret i dansk journalist forbund.

Det vidste jeg fx ikke. Har du en officiel henvisning til dette faktum?

Iøvrigt: Hvis de er overrepræsenterede, er de måske mere entusiastiske end
resten?

Fra : Jens G

Dato : 08-08-10 18:58

On Sun, 08 Aug 2010 19:25:02 +0200, nospam0002+20100808@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100808) wrote:

>Det vidste jeg fx ikke. Har du en officiel henvisning til dette faktum?
>
>Iøvrigt: Hvis de er overrepræsenterede, er de måske mere entusiastiske end
>resten?

Eller dygtigere.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 18:26

> Endnu en helt uhyrlig løgn fra Jens Bruuns lejede værelse

Han siger bare du har glæde ved det? Har du skrevet andet da?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 18:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Sat, 7 Aug 2010 16:24:44 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>
> <snip

> Nix. For øvrigt må du hellere ind og holde øje med din hade-blog.
> Julemandens kommentar har stået der i 2 dage nu.

Hvor? Der er gabende tomt allevegne jeg kan se.

Iøvrigt er jeg spændt på hvornår min spådom om at det bare fes ud i
sandet ikke kan modsiges længere.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-08-10 19:26

On Sun, 08 Aug 2010 19:27:17 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen, 20100808
wrote:

> Hvor? Der er gabende tomt allevegne jeg kan se.

Se under "leave a comment", men patrulje-drengen har allerede været inde og
slette kommentaren.

> Iøvrigt er jeg spændt på hvornår min spådom om at det bare fes ud i
> sandet ikke kan modsiges længere.

Gad vide hvornår patrulje-drengen sletter den igen.?

Fra : Patruljen

Dato : 11-08-10 13:38

On 10 Aug., 23:27, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100810) wrote:

> Det er fint.  Det er dig der ikke kan se at du har skrevet noget vrøvl.

Er det noget vrøvl at en læge ikke er en kirurg?
Jeg vil afgjort nødig opereres af min praktiserende læge. Men det vil
du så gerne?

> Og hvordan modsvarer du det med "Vi har ikke brug for en læge"?

En læge er ikke en kirurg. Er det meget svært for dig at forstå?

> [...]

Jeg finder det ærligt talt bekymrende. Du må da enten være en af deder
X-men, der er muteret til et højere niveau eller også er du bare

Men nu har du fået spørgsmålet adskillige gange, så du kan forklare,
hvordan du bærer dig ad. Og du har slettet det ligeså mange gange. Er
det en eller andet top-hemmelig tilstand, som du ikke vil berette om,
før du har sikret dig et patent på sindstilstanden?

> [...]

Jeg kan ikke undgå at bemærke, at du hellere sniger dig udenom og
skriver halve og hele kapitler om andre ting, end du svarer. Mon ikke

Spørgsmålet lød: Hvordan kan det egentlig være, at du har SÅ svært
ved ikke at omformulere mine formuleringer?
Svarer du eller afleverer du hellere et par fortællinger om
terrorister i Mimbai i burkaer?

> Ser du, havde du nu hørt lidt bedre efter i skolen ville du vide at DIN
> påstand bare kræver et enkelt modeksempel for at falde, og MIN påstand
> kun kræver et enkelt eksempel for at være lykkedes.

Og nu ved du så også om jeg har hørt efter i skolen. Hvordan bærer du
dig dog egentlig ad med at vide alt sådan noget - Åh, ja. Når du ved,
hvordan 1.5 milliarder mennesker tænker, så ved du vel også om jeg har
hørt efter i skolen. Det er vel en smal sag for sådan en fyr som dig.

> [...]

> påstanden, så er det måske nemmere for dig?  Man har lov at håbe.

Du vil meget nødig svare på de spørgsmål du modtager, der kan
Men vil hellere snige dig udenom, sltte hele baduljen og skrive om
noget andet -

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-08-10 21:42

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

>Men jeg er jo (også) pædagog og derfor en usædvanlig tålmodig fyr. Så:

Jvf. ovenstående, hvordan kan du så VIDE at mænd med maskinpistoler
ikke "fiser rundt i Danmark" iklædt burka?

> [...]
>til dem fra mobilen og spurgt dem ad? Eller anvendt Post Danmark,sendt
>breve ud og modtaget 1.5 milliarder svarkuverter?

Jeg kan oprigtigt kun komme i tanke om telepati, når du beretter at
der ikke er mænd med maskinpistoler i burka i Danmark.....

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 09:04

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 09:08

http://www.youtube.com/watch?v=zA1hyqA6UTY Det eneste der mangler er

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 09:39

On 10 Aug., 17:19, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100810) wrote:

> [...]

> en selv som det?

Nu er det afgjort ikke alle, jeg går rundt og betegner som:

Ja. Han er vist ikke så slemt angrebet, som andre jeg har stiftet
bekendtskab med her på dk.politik.

> [...]

jeg ikke har fået svar på, hvis jeg eksempelvis er tilstrækkeligt
nysgerrig eller bare oprgtigt bekymret. Og nu lovede du jo at svare -
efter lidt betænkningstid. Du har vist haft adskillige dage, nu til at
tænke og reflektere.

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-08-10 22:57

Det snerpede ihvertfald godt derhen ad.

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 10:24

?

-

> Hvad blev egentligt konklusionen p ådet.   Hvorfor kunne du udtale dig
> så kategorisk?

Nu skrev jeg så heller ikke det, som du gengiver.
Men du svarede ikke - mon det var derfor du istedet måtte skrive lidt
om herrer med maskinpistoler i burkaer?

Jeg skal da gerne gentage spørgsmålet - jeg er en tålmodig sjæl: og nu
lovede du jo at svare -
efter lidt betænkningstid. Du har vist haft adskillige dage, nu til at
tænke og reflektere.

Så fortæl dog om dine metoder? Der står måske en Nobelpris og venter
på dig.

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 13:52

On 10 Aug., 18:40, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100810) wrote:

> [...]

vinduet, som gemte sig, hver gang nogen kikke derud. Og hvordan ved
man dog, at der ikke står en pulsåre-gnasker på lur bagved træerne?

Kan du bevise, at der ikke står sådan en hyggelig fyr derude?

Der findes også mennesker, som ikke kan køre i en elevator uden at få
panikangst. Kan du bevise, at elevatoren ikke falder ned?

Eller vil du bare omtale forestillingerne som imaginære fobier -
indtil det rent faktisk forekommer og kan påvises at være en reel
risiko?

> [...]
> løftet.  Jeg venter stadig i spænding på at høre hvordan man beviser at
> der "endnu ikke er forkommet her i landet at en person i en burka har

Du beviser lige, at der ikke står en pulsåre-gnasker på lur i
Ørstedsparken?
Ingen har ganske vist set sådan en fætter. Men du kan ikke bevise, at
der ikke findes en pulsåre-gnasker, kan du?

Og sådan undgik du måske - håber du - at svare på. hvordan du ved,
hvad 1.5 milliarder mennesker tænker og hvad der motiverer dem
til_ikke_ at gøre det, du syntes de skal gøre?

Men jeg er jo pædagog og derfor en usædvanlig tålmodig fyr. Så -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 11:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100808 skrev:

> Han siger bare du har glæde ved det? Har du skrevet andet da?

Korrektion: "Store glæde."

Mener du virkelig, at hvis jeg ikke specifikt har skrevet noget om
noget-som-helst, så er Jens Bruun i besiddelse af kvalifikationer, som
betyder at han kan afgøre, hvad jeg oplever glæde ved?

NÃ¥ - ja. Du mener jo selv, at du ved hvorfor rundt regnet 1.5 milliard
mennesker - ikke - gør, som du gerne vil have, at de skal gøre. Så
forestillingen er velsagtens ikke helt fremmed for dig. Ovenikøbet må
det vel være en mindre detalje at kunne erklære, at man kender et
enkelt andet menneskes tanker og følelser, når du mener helt alvorligt
at du kan præstere same thing mht.1.5 milliarder mennesker.

Sig mig lige: Er det aldrig faldet nogle af jer højrerabiate tågehorn
ind, at man ender op i en særlig kategori, når man mener, at man ved
hvad andre mennesker mener og tænker - helt uden at de har udtrykt sig
om noget som helst?

Fra : Volger Garfield

Dato : 09-08-10 21:58

On Sun, 8 Aug 2010 10:57:33 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Mener du virkelig, at hvis jeg ikke specifikt har skrevet noget om
>noget-som-helst, så er Jens Bruun i besiddelse af kvalifikationer, som
>betyder at han kan afgøre, hvad jeg oplever glæde ved?

Det er jo hans egen definition, så ja.
(Remember?)

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 12:38

Michael Meidahl Jensen skrev:

> �hh fjols .... dine egne ord "Holocaust er et sp�rgsm�l om tro"
>
> Og her "Vil det ikke v�re mere korrekt at anbringe historien om gaskamre i
> samme selskab, som historier om alfer og sp�gelser, flad - jordbev�gelser,
> rumv�sner, bortf�relser og seksuelle unders�gelser mellem Mars og Saturn ?"
>

> S� det et er ikke muligt at ben�gte holocaust, man skal bare v�re troende
> for at det er virkeligt?!
>
> Det er ikke muligt at ben�gte holocaust og gaskamre, man skal bare anbringe
> historien sammen med alfer og sp�gelser?!
>
> ER DU SIKDE SK�R ELLER HVAD?

Nej. Men det tror jeg afgjort, at du er.

Diskussionen drejer sig om, at hvis der alene er vidneudsagn, som kan
berette om forløbet, så er der faktisk også vidner som højtidiligt
erklaærer at de er blevet bortført af Aliens. jeg mener, at rundt
regnet 3 millioner mennesker fortæller sådan.

Men nu er der så heller ikke bare - vidneudsagn - er der.

> Jeg har lige dokumenteret dit vr�vl, din ord st�r for sig selv.

Og der står så ikke, at jeg ikke tror på Holocaust, at Holocaust ikke
er sket eller at der ikke har eksisteret gaskamre - gør det - Fister?

> "Holocaust er et sp�rgsm�l om tro"
>
> overst�ende g�r dig til holocaustben�gter, andet er ikke muligt l�gge i
> s�tningen, ordene er ikke taget ud af sammenh�ng eller andet, det er dine
> ord og kun dine!

Du er afgjort et fjols. Du kan vælge at tro på den etablerede
historievidenskab og du kan vælge -ikke - at tro på den etablerede
historievidenskab. Udsagnet er fuldstændigt korrekt.

Men er der skrevet, at jeg ikke tror på den etablerede
historievidenskab eller at jeg ikke tror på at Holocaust fandt sted -
nej, vel - lille ven.

> Var det det du gjorde ved Kim2000!?

Jeg tillagde ikke Kim2000 for holdninger som han ikke havde. SÃ¥ nej.
overhovedet ikke og langt fra enddog.

NÃ¥r han skriver direkte, at 99% af alle indvandrere ikke arbejder og
at deres kvinder er luddovne kællinger - at de har meldt krig mod os -
at de eneste mennesker man kan regne som gode mennesker fra
mellemøsten er dem, der ikke bekender sig til islam, og at det er
vores forbandede pligt at bekæmoe muslimer, som det var vores pligt at
bekæmpe nazister, og at han _mobber_ muslismske elever sådan som nogle
lærere angiveligt kan finde på at gøre ved elever, der ryger, så er
der virkelig ikke megen grund til at tilføje noget, som han ikke har
skrevet. Sådan som du nu bliver nødt til at gøre for at forsøge at
miskreditere mig. Det er pokkers til forskel.

Jeg har intet skrevet, der eksempelvis kan betyde, at mit job
pludselig er i farezonen. Det samme kan sandelig ikke siges om Kim2000
- hvis - han er skolelærer.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 12:40

Michael Meidahl Jensen skrev:
> "Kim Larsen (p� AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
> i en meddelelse

> S� er det da godt at I p� venstrefl�jen nu har f�et en J�derhader og
> holocaustben�gter i lejeren, heller at han pisser ud end han pissser ind i
> lejeren, er det s�dan.

Du er en perfidt belyvende fætter. Det er da godt at du selv kan
kategorisere digselv. Flot -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 12:43

S.A.Thomsen skrev:

> Se under "leave a comment", men patrulje-drengen har allerede v�ret inde og
> slette kommentaren.

Gab -

Keder du dig, siden du bevidstløs gentager digselv, igen, igen og
igen?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:04

> Korrektion: "Store glæde."

Der er da ikke meget potens i en "lille glæde".

> Mener du virkelig, at hvis jeg ikke specifikt har skrevet noget om
> noget-som-helst, så er Jens Bruun i besiddelse af kvalifikationer, som
> betyder at han kan afgøre, hvad jeg oplever glæde ved?

Har du skrevet noget specielt afstandstagende fra nazisme eller
islamisme da? Jeg ved jo godt du foretrækker de vage formuleringer, men
det er vel en af de nemme?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:07

> Eller dygtigere.

Jeg så engang en undersøgelse der viste at bortset fra visse fysiske
begrænsninger var der ikke nogen parametre der på forhånd begrænsede
hvad et menneske - uanset køn og race - kunne opnå. Derfor er jøder som
udgangspunkt ikke dygtigere end andre, men de kan have haft bedre
skolegang osv. Det gælder vel som sådan ikke i Danmark?

Fra : J. Nielsen

Dato : 09-08-10 16:05

On Sun, 08 Aug 2010 23:07:03 +0200, nospam0002+20100808@gmail.com
> [...]

>udgangspunkt ikke dygtigere end andre, men de kan have haft bedre
>skolegang osv. Det gælder vel som sådan ikke i Danmark?

Vi er allesammen lige kloge. Jøderne laver bare flere lektier og får
alle Nobelpriserne. Det er vist sådan det hænger sammen.
--

-JN-

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:08

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> Er du da nuts, nej officielt er Rupert Murdoch Australier og ikke jøde, mens
> hans mor var jøde og derved opfylder han kriteriet for at i synagoge. Jeg
> gider ikke skrive om dem alle, men divs antisemitiske hjemmesider svælger i
> smovsernes medie monopol. Ja man skulle have været jøde.

Ok, det er bare en ubegrundet påstand trukket op af en hat. Bare man
ved det.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:17

> [...]

> erklaærer at de er blevet bortført af Aliens. jeg mener, at rundt
> regnet 3 millioner mennesker fortæller sådan.

Aliens hedder rumvæsener på dansk i den sammenhæng.

Du har godt hørt at nazisternes arkiv om jøderne i lejrene er dukket op,
ikke? Tyskere er jo kendt for deres grundighed og det gælder også her.

Det er ikke bare utroværdige jøders mundtlige øjenvidneudsagn...

(og så er der jo faktisk en masse mennesker der ikke lige er til at
finde).

Bortset fra det, har du hørt om lejren i Belzec? Hyggeligt sted - bare
i én af massegravene fandt de adskillige kubikmeter smeltet fedt af
menneskelig oprindelse.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 15:19

On 8 Aug., 22:13, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> holocaust tråde. De var der som en trold af en æske.
> (og ligesom vi har set det i dk.politik krakelerede Niels pæne facade

Jamen dog - mener du, at min facade krakelerede?

Egentlig kan jeg ikke forestille mig at jeres interesse går på det
historiefaglige og jeg forventer egentlig ikke, at et eneste tågehorn
her agter at indgå i en sober diskussion af emnet. Men jeg vælger
alligevel at bringe et par kommentarer - her.

Sagen er - at Mikkel Anderson må gøre adskillige indrømmelser, på
baggrund af kritik som er fuldstændigt redelig.
Og det til trods for, at redaktionen kommer fyren til undsætning og
klipper det ene af mine indlæg ud efter det andet -

Der er faktisk en diskussion af redaktionens indblanding - andetsteds
www.videnskab.dk.

Tilsidst må redaktionen rent faktisk sende en mail til mig, hvor de
beder mig undlade at skrive flere indlæg :)

Jeg skammer mig på ingen måde over, der som er skrevet der. Og læser
du tråden igennem vil dukunne læse, at jeg anerkender fuldt ud, at der
har været gaskamre, at jeg anerkender at der var tale om et folkemord
og sidst; At jeg anerkender helt og aldeles at der var en
ledelsesintention, der gik på at gennemføre et folkemord. Dermed kan
jeg på ingen måde anbringes i den kategori af holocaust-benægtelse,
som Mikkel Anderson definerer, og som er den almindeligt anerkendte
begrebsafklaring vedr.benægtelse. Jeg er ked af at måtte skuffe jer
venner - men sådan er det. Og havde det været anderledes havde jeg
utvivlsomt figureret på den liste der kan læses her: http://www.holocaust.dk/sw328.asp

Min kritik går på helt specifikke områder. Dels at der endnu
videreformidles forkerte informationer på adskillige
undervisningsressourcer, der - som Mikkel Anderson medgiver - ikke kan
dokumenteres endsige - sandsynliggøres.
Dertil, at det kildemateriale man meget ofte anvender er under al
kritik og ville blive droppet - instant - i andre historiefaglige
sammenhænge.

Læs tråden og blive klogere -

Jeg ska give et eksempel her: Kik grundigt på dette foto -
http://www.vho.org/D/gzz/WalendyA-krema3.jpg

De øvrige fotos som findes i denne fotoserie medgives at være
retoucherede. Hvad mener du om dette foto ?
Er det virkelig et historisk dokument eller er det et retoucheret
foto?

Den slags - misk mask - er utilstedeligt. Og det er der min kritik
befinder sig -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-08-10 03:52

> Og det til trods for, at redaktionen kommer fyren til undsætning og
> klipper det ene af mine indlæg ud efter det andet -

Ja de har sikkert grænser for hvor rabiate indlæg de tillader.

--
MVH. N_B_DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 09-08-10 16:05

On Sun, 8 Aug 2010 14:18:31 -0700 (PDT), Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>og sidst; At jeg anerkender helt og aldeles at der var en
>ledelsesintention, der gik på at gennemføre et folkemord.

Så fik vi dét på plads. Niels. Det var da ikke så slemt, vel?
--

-JN-

Fra : J. Nielsen

Dato : 09-08-10 16:05

wrote:

> [...]
>retoucherede. Hvad mener du om dette foto ?
>Er det virkelig et historisk dokument eller er det et retoucheret

Det ligner en forstørrelse af en del af et billede.

>Den slags - misk mask - er utilstedeligt. Og det er der min kritik
>befinder sig -

Du mener at "nogen" bevist har svindlet med billedet? Fortæl endelig.
--

-JN-

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:19

> Gab -
>
> Keder du dig, siden du bevidstløs gentager digselv, igen, igen og
> igen?

Han gentager da ikke sig selv. Det var nyt at julemandens kommentar var
væk. Og lidt trist jeg ikke nåede at se den.

Nå, det er da godt de anonyme skribenter følger med her i gruppen så de
kan opdage der sker noget på bloggen, når du nu ikke vil blandes ind i
sagen.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 15:20

On 8 Aug., 23:03, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> [...]
>
> Har du skrevet noget specielt afstandstagende fra nazisme eller
> islamisme da?  Jeg ved jo godt du foretrækker de vage formuleringer, men

Vor herre bevars - er det virkelig nødvendigt for ikke at blive
erklæret som skabsnazist af jer - tågehorn ?
Tag jer dog sammen -

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 15:38

On 8 Aug., 23:19, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> Han gentager da ikke sig selv.  Det var nyt at julemandens kommentar var
> væk.  Og lidt trist jeg ikke nåede at se den.

Tågehornet gentager kontinuerligt at det er mig, der kan slette og
kontrollere bloggen. Han er sikkert en nogenlunde ligeså selvindblidt
telepatisk personage som dig -

> Nå, det er da godt de anonyme skribenter følger med her i gruppen så de
> kan opdage der sker noget på bloggen, når du nu ikke vil blandes ind i
> sagen.

Jeg gider virkelig ikke blive ved med at gentage migselv - Fister.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-08-10 06:01

On Sun, 8 Aug 2010 14:37:32 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Tågehornet gentager kontinuerligt at det er mig, der kan slette og
> kontrollere bloggen. Han er sikkert en nogenlunde ligeså selvindblidt
> telepatisk personage som dig -

Jeg mindes nu ellers ikke at jeg har påstået at du kan slette og
kontrollere bloggen, men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:52

> Vor herre bevars - er det virkelig nødvendigt for ikke at blive
> erklæret som skabsnazist af jer - tågehorn ?

Nå, det havde du så ikke. Der kan man bare se.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 22:55

> TÃ¥gehornet gentager kontinuerligt at det er mig, der kan slette og
> kontrollere bloggen. Han er sikkert en nogenlunde ligeså selvindblidt
> telepatisk personage som dig -

Det kan være. Det vigtige var nu bemærkningen om at kommentaren var
slettet.

> Jeg gider virkelig ikke blive ved med at gentage migselv - Fister.

Betyder det at du snart vil holde op med udtryk som "højrerabiate" og
"tågehorn" eller er det kun NOGEN udtryk du ikke gider blive ved med at
gentage?

Lidt fornyelse i dine fornærmelser ville være en forfriskelse, og
ligesom udvande min formodning om at det er ren rygmarvsreaktion. Det
kan være det falder dig nemmere når du ikke sidder og arbejder intenst
mens du skriver her?

NÃ¥ja, fik ikke skrevet noget her. Men jeg er da glad for det ikke er
din blog, for det er da godt nok snart en pinlig affære når det nu er
officelt annonceret.

Fra : Patruljen

Dato : 08-08-10 16:38

On 8 Aug., 23:51, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> Nå, det havde du så ikke.  Der kan man bare se.

Der er unægtelig ting, som burde være indlysende. Men igen. jeres
selvproklarmerede telepatiske egenskaber tilskynderjer tilsyneladende
til at kunne være siker på hvad som helst.

Har du taget afstand fra de afrikanske kristnes forkærlighed for at
hælde petrolium i øjnene på 3 til 5 årige bør for derefter at daske
dem oven i hovedet med en hammer ?

Nå - ikke. Der kan man bare se. Du er sikker en skabs sympatisør af at
hælde petrolium i øjnene på 3 årige heske og tæske djævelen ud af dem
via hammerslag til issen - ikke sandt?

Det er jo helt indlysende. Du er en "skabs petroliums øjenhælder og
tæske med hamre til hovedet på 3 årige hekse" - sympatisør. Det ved vi
jo begge 2 ganske udmærket -

Du kan ikke selv høre hvor rablende vanvittige den type ræsonementer
er ?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 23:44

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Der er unægtelig ting, som burde være indlysende. Men igen. jeres
> selvproklarmerede telepatiske egenskaber tilskynderjer tilsyneladende
> til at kunne være siker på hvad som helst.

Du bedes venligst henvise til et indlæg hvor jeg skriver jeg har
telepatiske egenskaber (qua. "selvproklamerede"). Kan du det?

> Har du taget afstand fra de afrikanske kristnes forkærlighed for at
> hælde petrolium i øjnene på 3 til 5 årige bør for derefter at daske
> dem oven i hovedet med en hammer ?

Billedet er fabrikeret i Photoshop. Beklager.

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 00:55

On 9 Aug., 04:52, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Ja de har sikkert grænser for hvor rabiate indlæg de tillader.

Måske har du ikke læst tråden?

Der er intet, der, som er rabiat. Men jeg har læst på lektien - og kan
efterhånden mit historiefaglie kram. Når nu www.videnskab.dk
fortæller, at de har indhentet en stud.historiker, som har indhentet
teknisk -know how, så er det formentlig ikke så morsomt for dem, at
iagttage at han kommer til kort og alligevel ikke kan levere den
tekniske ekspertise, der efterspørges. Men roder sig ud på den tynde
is -

Som du kan læse dig til så er der adskillige undervisningsressourcer,
der bliver påvist at bidrage med informationer, som kun kan henføres
til USSR`s propagandavirksomhed. Her iblandt den danske
undervisningsressource: http://www.holocaust-uddannelse.dk/ Det er
mildest talt - for dårlig historiefaglighed. Og det er iøvrigt også en
af grundende til at en socialpædagog eller en skolelærer risikerer at
komme ud i alvorlige vanskeligheder, hvis han/hun indgår i diskussion
med unge, der har hørt efter i timen. Hvis ikke du har et indgående
kendskab til begivenhederne så risikerer du pludselig at stå og
fortælle - citeret fra disse sider - om begivenheder, der ganske
enkelt ikke lader sig gøre.

Websiderne beretter eksempelvis at der blev kremeret 9000 ofre -
dagligt. Det er et kadaver pr.7.5 minut. Døgnet rundt. Ikke engang det
eksempel som Mikkel Anderson afleverer, nemlig et højteknologisk
forbrændingsanlæg med 4 direkte oxygenindsprøjtninger fra 2004 kan
klare den opgave -

Hvis du gerne vil det, så tager jeg gerne en diskussion med dig om de
historiefaglige perspektiver. Men det er formentlig slet ikke det, som
har din/jeres interesse i denher forbindelse. I vil gerne miskreditere
mig og vil meget gerne kunne placere mig som - Holocaust-benægter. Det
er bare det, som er jeres agenda. Men - sorry drenge. Beklager at
måtte skuffe jer. Sådan spiller klaveret ikke -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-08-10 10:58

> Måske har du ikke læst tråden?

Hvordan skal man kunne læse díne slettede indlæg?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 02:31

On 8 Aug., 23:55, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> Det kan være.  Det vigtige var nu bemærkningen om at kommentaren var
> slettet.

Det er måske den kommentar, som du finder vigtig. Jeg finder det mere
vigtigt, at fyren kontinuerligt beretter, at jeg kan slette
kommentarer og iøvrigt er administator af siden. Jeg har indtil flere
gange skrevet her, at det er ikke mig, som styrer hvad der står og
eller hvad der ikke er skrevet på bloggen.

> [...]
> ligesom udvande min formodning om at det er ren rygmarvsreaktion.  Det
> kan være det falder dig nemmere når du ikke sidder og arbejder intenst

Jeg finder det på ingen måde fornærmende, at kalde et højrerabiat
tågehorn for et højrerabiat tågehorn.

Et - tågehorn - vil trutte nøjagtigt de samme båtlyde ud - ligegyldigt
hvor mange facts, bøger og redelige informationer du står og læser op
foran det. Det har sit helt eget formål -

> Nåja, fik ikke skrevet noget her.  Men jeg er da glad for det ikke er
> din blog, for det er da godt nok snart en pinlig affære når det nu er
> officelt annonceret.

Måske var det en venlig reminder om, at der er nogen som læser med -
her. Og at det ikke er helt ligegyldigt hvor mange gange man
overtræder racisme-lovgivningen eller defamerer andre etniske eller
relgiøse grupper. Jeg ved det ikke - men det er faktisk et budskab,
jeg finder ganske nærliggende.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-08-10 10:48

On Mon, 9 Aug 2010 01:31:15 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Det er måske den kommentar, som du finder vigtig. Jeg finder det mere
> vigtigt, at fyren kontinuerligt beretter, at jeg kan slette
> kommentarer og iøvrigt er administator af siden.

Jeg mindes nu ellers kun at jeg har nævnt det EN gang, hvilket i mine øjne
IKKE kan betegnes som "kontinuerligt".

>Jeg har indtil flere
> gange skrevet her, at det er ikke mig, som styrer hvad der står og
> eller hvad der ikke er skrevet på bloggen.

Det er da ellers pudsigt at kommentaren blev slettet lige efter at jeg
fortalte dig at den var der.

> Jeg finder det på ingen måde fornærmende, at kalde et højrerabiat
> tågehorn for et højrerabiat tågehorn.

Hvad når du kalder folk "højrerabiat tågehorn", som IKKE er det.?

> [...]

> hvor mange facts, bøger og redelige informationer du står og læser op
> foran det. Det har sit helt eget formål -

Altså Wilstrup-typer.?

> [...]
> overtræder racisme-lovgivningen eller defamerer andre etniske eller
> relgiøse grupper. Jeg ved det ikke - men det er faktisk et budskab,

Nu undrer det mig bare, at DU påstod at jeg på et tidspunkt stod på
bloggen, selvom jeg ALDRIG har udtalt mig racistisk, eller defameret andre
etniske eller relgiøse grupper.

Det kunne tyde på at det var dine EGNE forskruede definitioner på disse
ting der blev brugt, da andre sikkert ville have mere objektive kriterier,
end "folk de ikke kunne lide".

Godt nok siger du at du ikke er "bagmanden" bag bloggen, men der er mere og
mere der tyder på, at du er fuld af løgn.

Fra : Volger Garfield

Dato : 09-08-10 21:58

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 02:40

On 9 Aug., 00:44, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> Du bedes venligst henvise til et indlæg hvor jeg skriver jeg har
> telepatiske egenskaber (qua. "selvproklamerede").  Kan du det?

Du forklarer lige hvilket apparatur, du anvender, når du kækt
beretter, at du ved, hvorfor 1.5 milliarder mennesker _ikke_ gør, som
du gerne ser, at de skal gøre?

Jeg forstår, at du vedkender dig, at Arne Wilstrup er klogere end dig,
og derfor ræsonerer at han derfor ved - alt - som du også ved.
Tilgengæld er jeg ikke helt sikker på, at Arne Wilstrup vil begive sig
ud at at erklære, at han ved, hvorfor 1.5 milliarder mennesker vælger
at gøøre som de gør. Men lad nu bare den del ligge for ikke at
konplicere tingene for meget. Jeg vil meget gerne have en forklaring
på mit første spørgsmål. Har du spurgt deder 1.5 milliarder muslimer
om, hvorfor de ikke går på gaden og demonstrerer mod de rabiate
muslimske grupper?

> Billedet er fabrikeret i Photoshop.  Beklager.

Ok. Hvilket billede taler du om ?

Og betyder det så, i din optik, at afrikanske kristne ikke forfølger
småbørn eller tæsker løs på dem, smider dem ud af deres familier fordi
de angiveligt er - hekse?

Tingene er ellers ganske godt dokumenterede -

Sidst: Hvorfor mener du ikke, at andre kristne skal tilkendegive, at
de er dybt uenige med disse overgreb mod småbørn?
Du og jeg ved måske også godt, hvorfor?

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 03:37

On 8 Aug., 23:07, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100808) wrote:

> Ok, det er bare en ubegrundet påstand trukket op af en hat.  Bare man
> ved det.

Nej. Det er ikke bare en - ubegrundet påstand. Ihvertfald ikke når det
drejer sig om medierne i USA.

Jeg har ikke set nogle undersøgelser på hvormange journalister, som er
af hvilken oprindelse. Men jeg har da læst om de jødisk ejede mider i
USA. Du skulle sætte dig ind i stoffet. De første gange, jeg læste om
det blev jeg omtrent overvældet af overraskelse -

Jeg angav for kort tid siden informationer ved.CBS. Der kan du
evt.starte, hvis du ikke selv kan finde informationerne -

Jeg forholder mig lidt anderledes til tingene spørger forst og
undersøger efterfølgende på: Hvem er CBS?
http://www.cbsnews.com/

CBS. Columbia Broadcasting System. Startet af Arthur Judson i 1927:
Chicago.
Vi kan så kikke på denne, så må betragtes som et redeligt redskab.
"Jewish Achievement."

Dette er nemlig en side, hvor man roser sigselv, så vi nu ikke skal
til at høre lange sange om jødehad og antisemitisme.
http://www.jewishachievement.com/

One way of looking at the growth of radio and television involves the
creation of the major networks. They were the vehicle that made radio
and television into national, and later international, mediums.
Sarnoff realized that organizing local stations into a system of
affiliates (a "network") allowed programming and advertising to
benefit from economies of scale and the simultaneous transmission of
programs to "coast to coast" audiences.

Over the first few years, there were only three significant networks:
NBC Red, NBC Blue, and what we now call CBS. Later, in 1934, the
Mutual Broadcasting System was created, followed by Dumont (1946) and
the Liberty Broadcasting System (1946). In 1943, NBC was forced to
sell NBC Blue and it became today's ABC. Of those six, three (Mutual,
Dumont, and Liberty) soon died out. Only NBC, CBS and ABC remained
until the 1980s when cable and satellite, facilitated the creation of
CNN, Fox, Warner, and others. Of the three original networks, all
three had Jewish roots.

Columbia Broadcasting System (CBS): Arthur Judson, a leading talent
agent, was miffed that David Sarnoff had failed to include any of his
stars among the NBC roster. In 1927, with help from the Levy brothers
of Philadelphia, Judson founded the Columbia Phonograph Broadcasting
System. Within a year of its first broadcast, the Company was nearly
bankrupt with only sixteen affiliate radio stations. Judson sold out
to Jerome Loucheim, Ike, and Leon Levy (who was engaged William
Paley's sister.) Paley was the son of Ukranian Jewish immigrants and a
second generation cigar maker.

Twenty seven years old, Paley discovered radio advertising helped him
sell cigars and he was sufficiently well off that in January 1929, he
bought majority control for $400,000 and renamed it the Columbia
Broadcasting System. Through the '30s, Paley expanded CBS. He
pioneered the offer of free programming to affiliate stations in
exchange for an option to sell advertising, which he sold in huge
chunks. He had an unerring eye for talent, signing up Bing Crosby,
Kate Smith, Lucille Ball, and Ed Sullivan. He also showed his survival
skills by cutting a depression era deal with Abraham Zukor of
Paramount. It helped keep Columbia afloat through the tough times.

From 1955 on, Paley's talent and instincts for popular programming
such as "I Love Lucy," and "The Ed Sullivan Show" made CBS the ratings
leader for twenty one years.

Paley also pioneered first rate news coverage encouraging the
reporting of Edward R. Murrow and historian William Shire during World
War II. They, in turn, fathered a generation of excellent successors
including: Eric Sevaried, Howard K. Smith, and later, Walter
Cronkite.

Despite the failure of the innovative CBS approach to color
television, the same CBS inventor, Peter Goldmark, next created the
long playing 33 rpm record. It helped make CBS Records America's
leading record company.

Until non-Jew Ted Turner arrived on the scene in 1986 and threatened a
takeover, CBS was Paley's fiefdom. Responding to Turner's takeover
attempt, Paley turned over control to Lawrence Tisch who had purchased
25 percent of CBS's stock. Tisch ran CBS until 1995 when Westinghouse
bought it. A few years later, in a deal that brought Paramount and CBS
back together as siblings, Sumner Redstone's Viacom, took over CBS.
For a time, Viacom's Mel Karmazin served as President. As such, CBS
has remained under Jewish management in one form or another for nearly
its entire existence.
http://www.jewishachievement.com/domains/rad.html

Efter hele denne forhistorie om CBS og de øvrige nyhedsmedier i USA,
så skal du især bemærke den sidste sætning:

"As such, CBS has remained under Jewish management in one form or
another for nearly its entire existence."

Jeg orker ikke lave hele arbejdet omkring kildeanalysen selv. Men jeg
kan give dig nogle informationer og lad os så se, hvad du kan få ud
af
det.

Det skulle være muligt for dig, at gå videre og undersøge på hvorvidt
disse informationer er korrekte.

http://www.simpletoremember.com/
MORTIMER ZUCKERMAN, owner of NY Daily News, US News & World Report
and
chair of the Conference of Presidents of Major Jewish American
Organizations, one of the largest pro-Israel lobbying groups.

LESLIE MOONVES, president of CBS television, great-nephew of David
Ben-
Gurion, and co-chair with Norman Ornstein of the Advisory Committee
on
Public Interest Obligation of Digital TV Producers, appointed by
Clinton.

JONATHAN MILLER, chair and CEO of AOL division of AOL-Time-Warner

NEIL SHAPIRO, president of NBC News

JEFF GASPIN, Executive Vice-President, Programming, NBC

DAVID WESTIN, president of ABC News

SUMNER REDSTONE, CEO of Viacom, “world’s biggest media
giant” (Economist, 11/23/2) owns Viacom cable, CBS and MTVs all over
the world, Blockbuster video rentals and Black Entertainment TV.

MICHAEL EISNER, major owner of Walt Disney, Capitol Cities, ABC.

RUPERT MURDOCH, Owner Fox TV, New York Post, London Times, News of
the
World (Jewish mother)

MEL KARMAZIN, president of CBS

DON HEWITT, Exec. Director, 60 Minutes, CBS

JEFF FAGER, Exec. Director, 60 Minutes II. CBS

DAVID POLTRACK, Executive Vice-President, Research and Planning, CBS

SANDY KRUSHOW, Chair, Fox Entertainment

LLOYD BRAUN, Chair, ABC Entertainment

BARRY MEYER, chair, Warner Bros.

SHERRY LANSING. President of Paramount Communications and Chairman of
Paramount Pictures’ Motion Picture Group.

HARVEY WEINSTEIN, CEO. Miramax Films.

BRAD SIEGEL., President, Turner Entertainment.

PETER CHERNIN, second in-command at Rupert Murdoch’s News. Corp.,
owner of Fox TV

MARTY PERETZ, owner and publisher of the New Republic, which openly
identifies itself as pro-Israel. Al Gore credits Marty with being his
“mentor.”

ARTHUR O. SULZBERGER, JR., publisher of the NY Times, the Boston
Globe
and other publications.

WILLIAM SAFIRE, syndicated columnist for the NYT.

TOM FRIEDMAN, syndicated columnist for the NYT.

CHARLES KRAUTHAMMER, syndicated columnist for the Washington Post.
Honored by Honest Reporting.com, website monitoring “anti-Israel
media.”

RICHARD COHEN, syndicated columnist for the Washington Post

JEFF JACOBY, syndicated columnist for the Boston Globe

NORMAN ORNSTEIN, American Enterprise Inst., regular columnist for USA
Today, news analyst for CBS, and co-chair with Leslie Moonves of the
Advisory Committee on Public Interest Obligation of Digital TV
Producers, appointed by Clinton.

ARIE FLEISCHER, Dubya’s press secretary.

STEPHEN EMERSON, every media outlet’s first choice as an expert on
domestic terrorism.

DAVID SCHNEIDERMAN, owner of the Village Voice and the New Times
network of “alternative weeklies.”

DENNIS LEIBOWITZ, head of Act II Partners, a media hedge fund

KENNETH POLLACK, for CIA analysts, director of Saban Center for
Middle
East Policy, writes op-eds in NY Times, New Yorker

BARRY DILLER, chair of USA Interactive, former owner of Universal
Entertainment

KENNETH ROTH, Executive Director of Human Rights Watch

RICHARD LEIBNER, runs the N.S. Bienstock talent agency, which
represents 600 news personalities such as Dan Rather, Dianne Sawyer
and Bill O’Reilly.

TERRY SEMEL, CEO, Yahoo, former chair, Warner Bros.

MARK GOLIN, VP and Creative Director, AOL

WARREN LIEBERFORD, Pres., Warner Bros. Home Video Div. of AOL-
TimeWarner

JEFFREY ZUCKER, President of NBC Entertainment

JACK MYERS, NBC, chief.NYT 5.14.2

SANDY GRUSHOW, chair of Fox Entertainment

GAIL BERMAN, president of Fox Entertainment

STEPHEN SPIELBERG, co-owner of Dreamworks

JEFFREY KATZENBERG, co-owner of Dreamworks

DAVID GEFFEN, co-owner of Dreamworks

LLYOD BRAUN, chair of ABC Entertainment

JORDAN LEVIN, president of Warner Bros. Entertainment

MAX MUTCHNICK, co-executive producer of NBC’s “Good Morning Miami”

DAVID KOHAN, co-executive producer of NBC’s “Good Morning Miami”

HOWARD STRINGER, chief of Sony Corp. of America

AMY PASCAL, chair of Columbia Pictures

JOEL KLEIN, chair and CEO of Bertelsmann’s American operations

ROBERT SILLERMAN, founder of Clear Channel Communications

BRIAN GRADEN, president of MTV entertainment

IVAN SEIDENBERG, CEO of Verizon Communications

WOLF BLITZER, host of CNN’s Late Edition

LARRY KING, host of Larry King Live

TED KOPPEL, host of ABC’s Nightline

ANDREA KOPPEL, CNN Reporter

PAULA ZAHN, CNN Host

MIKE WALLACE, Host of CBS, 60 Minutes

BARBARA WALTERS, Host, ABC’s 20-20

MICHAEL LEDEEN, editor of National Review

BRUCE NUSSBAUM, editorial page editor, Business Week

DONALD GRAHAM, Chair and CEO of Newsweek and Washington Post, son of

CATHERINE GRAHAM MEYER, former owner of the Washington Post

HOWARD FINEMAN, Chief Political Columnist, Newsweek

WILLIAM KRISTOL, Editor, Weekly Standard, Exec. Director
Project for a New American Century (PNAC)

RON ROSENTHAL, Managing Editor, San Francisco Chronicle

PHIL BRONSTEIN, Executive Editor, San Francisco Chronicle,

RON OWENS, Talk Show Host, KGO (ABC-Capitol Cities, San Francisco)

JOHN ROTHMAN, Talk Show Host, KGO (ABC-Capitol Cities, San Francisco)

MICHAEL SAVAGE, Talk Show Host, KFSO (ABC-Capitol Cities, San
Francisco) Syndicated in 100 markets

MICHAEL MEDVED, Talk Show Host, on 124 AM stations

DENNIS PRAGER, Talk Show Host, nationally syndicated from LA. Has
Israeli flag on his home page.

BEN WATTENBERG, Moderator, PBS Think Tank.

ANDREW LACK, president of NBC

DANIEL MENAKER, Executive Director, Harper Collins

DAVID REMNICK, Editor, The New Yorker

NICHOLAS LEHMANN, writer, the New York

HENRICK HERTZBERG, Talk of the Town editor, The New Yorker

SAMUEL NEWHOUSE JR, and DONALD NEWHOUSE own Newhouse Publications,
includes 26 newspapers in 22 cities; the Conde Nast magazine group,
includes The New Yorker; Parade, the Sunday newspaper supplement;
American City Business Journals, business newspapers published in
more
than 30 major cities in America; and interests in cable television
programming and cable systems serving 1 million homes.

DONALD NEWHOUSE, chairman of the board of directors, Associated
Press.

PETER R KANN, CEO, Wall Street Journal, Barron’s

RALPH J. & BRIAN ROBERTS, Owners, Comcast-ATT Cable TV.

LAWRENCE KIRSHBAUM, CEO, AOL-Time Warner Book Group
............................................................................­...................

Du kan eventuelt undersøge på disse informationer og tjekke ud om de
er korrekte?

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 04:03

On 9 Aug., 11:48, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Jeg mindes nu ellers kun at jeg har nævnt det EN gang, hvilket i mine øjne
> IKKE kan betegnes som "kontinuerligt".

All right - then. Det er muligt at jeg ikke kan skelne dig fra de
øvrige truthorn :)
I ligner unægtelig hinanden :)

> Det er da ellers pudsigt at kommentaren blev slettet lige efter at jeg
> fortalte dig at den var der.

Jeg ved fra mine egne blokke, at kommentarer skal godkendes før de
kommer på. Jeg har aldrig set din kommentar - men det er da en tid
siden jeg har kikket på siden. Hvad skrev du egentlig?

> Hvad når du kalder folk "højrerabiat tågehorn", som IKKE er det.?
>
> Husk på, at du på ingen måde er kvalificeret til at definere hvad et
> "højrerabiat tågehorn" er.

Det er min egen formulering. Så naturligvis er jeg da det -

> Altså Wilstrup-typer.?

Nope. Wilstrup er hverken højrerabiate eller et tågehorn.

> Nu undrer det mig bare, at DU påstod at jeg på et tidspunkt stod på
> bloggen, selvom jeg ALDRIG har udtalt mig racistisk, eller defameret andre
> etniske eller relgiøse grupper.

Jeg læste ikke, hvad du var citeret for, at skrive. Så jeg ved det
ikke -
Jeg læste dit nick på headeren. Der var en lang række navne opgivet
på hver deres side. Jeg sad ikke og nærstuderede siderne. De fleste
gik jeg end ikke ind på -

Jeg så på et par stykker. Der var opgivet ip-adresser og lokaliteter.
Foto`s også - det var især det der optog mig.
Men du. Jeg finder jer fudstændigt uinteressante som mennesker. Jeg
ville hellere rense ud i en kloak med en tandbørste end at sidde og
rode rundt med informationer om jer -

Ja, ja. Det er godt med dig -

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-08-10 11:16

On Mon, 9 Aug 2010 03:02:43 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> All right - then. Det er muligt at jeg ikke kan skelne dig fra de
> øvrige truthorn :)

Det du reelt skriver er: Jeg tog fejl, men jeg har ret alligevel.

> I ligner unægtelig hinanden :)

At DU ikke kan se forskel, er altså dit eget problem.

> Jeg ved fra mine egne blokke, at kommentarer skal godkendes før de
> kommer på.

Hvilket IKKE er tilfældet her.

>Jeg har aldrig set din kommentar - men det er da en tid
> siden jeg har kikket på siden. Hvad skrev du egentlig?

Mener du at det er MIG der er Julemanden.? ))

> Det er min egen formulering. Så naturligvis er jeg da det -

Altså: Hvis jeg nu kaldte dig for "en racistisk rødfascistisk snotskovl",
så er du det fordi det er MIN formulering.?

> Nope. Wilstrup er hverken højrerabiate eller et tågehorn.

Han er et venstrerabiat tågehorn (udfra din egen definition).

> [...]
> Men du. Jeg finder jer fudstændigt uinteressante som mennesker. Jeg
> ville hellere rense ud i en kloak med en tandbørste end at sidde og

Men alligevel færdes du i de kredse.

Når du nu "kender" dem der er bagmændene for bloggen, kan du så ikke lige
bede dem om at maile mig, hvad der stod om mig på bloggen.?

Hvis de har den mindste anstændighed og troværdighed, så burde det ikke
være noget problem.

PS: Jeg holder IKKE vejret imens.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-08-10 18:56

>Jeg ved fra mine egne blokke, at kommentarer skal >godkendes før de kommer
>på.

Hvilke blokke er det? mig bekendt er der ingen blogs hvor du optræder på den
ene eller anden måde!.

>Jeg ville hellere rense ud i en kloak med en tandbørste end at >sidde og
rode rundt med informationer om jer -

Ja ja og månen er lavet af grøn ost!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 07:21

On 8 Aug., 11:56, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Michael Meidahl Jensen <m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
> 4c5dd68c$0$56773$edfad...@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg glæder mig til den blog.

Gør du det Jens Bruun?

Hvis hensigten er at påklistre en label på mig, som hedder: Holocaust-
benægter så anlægger jeg fluks en injuriesag. Anklagen kan nemlig ikke
dokumenteres -

Måske skal jeg bare oprette dender lille kollektion af dine citater,
hvor du truer med vold og mord, kalder dine meningsmodstandere for
holocaustbenægtere, nazister, tiltaler dine meningsmodstanderes
kærester som ludere og lægge dem ud på din helt egen blog, som jeg
tænkte på at gøre tidligere.

Så kan den stå som en venlig lille advarsel mod overhovdet at indgå i
dialog med dig, sådan at man kan få et blik på, hvilke ricisi man
løber -
Jeg har jo indsamlet en del materiale iforvejen -

Og også Forælle at du hader muslimer og hvorfor osv.og så bare lade
dine ord stå for sigselv. Det varer sikkert ikke længe før nogle
muslimer vil få øje på den. Hvilket navn til bloggen vil du mene er
passende?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 15:52

> Det er måske den kommentar, som du finder vigtig. Jeg finder det mere
> vigtigt, at fyren kontinuerligt beretter, at jeg kan slette

Det er det sikkert. Det er jeg så ret ligeglad med.

Men hvis det kan hidse dig op til at kalde folk tågehorn så er du da
næsten _for_ nem.

> Jeg finder det på ingen måde fornærmende, at kalde et højrerabiat
> tågehorn for et højrerabiat tågehorn.

Så er det da godt at du har gruppen her til at hjælpe dig til at erkende
at der er rigtigt mange der har en anden opfattelse af almindelig
høflighed og pli end dig, og måske endda lykkes at formidle bare
antydningen af hvor grænsen for dette går?

> Måske var det en venlig reminder om, at der er nogen som læser med -
> her. Og at det ikke er helt ligegyldigt hvor mange gange man

Måske var det bare en ualmindelig mislykket stråmand? Mulighederne er
mange.

Så længe de her "nogen" ikke magter at skrive hverken her eller på den
af dig annoncerede blog, er det lidt svært at tage din påstand herom
alvorlig.

> overtræder racisme-lovgivningen eller defamerer andre etniske eller
> relgiøse grupper. Jeg ved det ikke - men det er faktisk et budskab,
> jeg finder ganske nærliggende.

Gad vide om der er nogen nærtagende jøder der læser med?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 15:53

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Men du. Jeg finder jer fudstændigt uinteressante som mennesker. Jeg
> ville hellere rense ud i en kloak med en tandbørste end at sidde og
> rode rundt med informationer om jer -

Pjat med dig. Du forsømmer endda dit arbejde for at sidde og hævde dig
lidt på de såkaldte tågehorns bekostning.

Der er ikke mange andre steder du har mulighed for at hævde dig?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 16:10

> Du forklarer lige hvilket apparatur, du anvender, når du kækt
> beretter, at du ved, hvorfor 1.5 milliarder mennesker _ikke_ gør, som
> du gerne ser, at de skal gøre?

Det er ikke et svar at stille et modspørgsmål, ikke engang et
pseudoretorisk.

Henvis venligst til et indlæg hvor jeg skriver jeg har telepatiske
egenskaber.

Det tæller ikke med indlæg hvor DU skriver det.

Kan du det?

> Jeg forstår, at du vedkender dig, at Arne Wilstrup er klogere end dig,
> og derfor ræsonerer at han derfor ved - alt - som du også ved.

Givet præmisset er konklusionen da ligetil?

Dit svage punkt er så om præmisserne i dine forskellige scenarier
holder.

> Ok. Hvilket billede taler du om ?

Var der ikke et billede? Eller er det et eller andet rygte du nu har
valgt at trække med ind i debatten, bare fordi det er sjovest at sprede
det lidt?

> Og betyder det så, i din optik, at afrikanske kristne ikke forfølger
> småbørn eller tæsker løs på dem, smider dem ud af deres familier fordi
> de angiveligt er - hekse?

Øh, hvor skriver jeg nu dét?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 16:11

> Nej. Det er ikke bare en - ubegrundet påstand. Ihvertfald ikke når det
> drejer sig om medierne i USA.

Har du dokumentation på påstanden? Hvis ikke, er den ubegrundet.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 16:11

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Hvis hensigten er at påklistre en label på mig, som hedder: Holocaust-
> benægter så anlægger jeg fluks en injuriesag. Anklagen kan nemlig ikke
> dokumenteres -

Jamen det er da meget enkelt: Skete Holocaust?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 17:33

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> "Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100808 <nospam0002+20100808@gmail.com> skrev i
> meddelelsen m262zj95yw.fsf@gmail.com:

> Som Niels Jørgen Bruun Pedersen har skrevet:
>
> "Holocaust er et spørgsmål om tro"
> (http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2fbf7026a7890ef3)
>
> "Nu du skriver om at benægte kendsgerninger - så er det en kendsgerning, at
> det ikke kan bevises, der har eksisteret gaskamre - Eller vil du benægte den
> kendsgerning ?"
> (http://groups.google.com/group/dk.videnskab.historie/msg/5fb9f71894c75636)

Nu skal du jo lade ham selv svare...

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 13:29

On 9 Aug., 17:04, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

>  Så fik vi dét på plads. Niels. Det var da ikke så slemt, vel?

Måske var det mere slemt for jer, at jeres fnidder og forsøg på perfid
tilsvinning og devaluering endnu engang faldt til jorden med et brag?

Du kan somend blot gøre dig den ulejlighed at læse den debat, du selv
har henvist til.. Der har jeg skrevet præcist sådan. Samtlige
holdninger er formuleret i den pågældende tråd.

Tråden kan læses her: http://videnskab.dk/content/dk/samfund/holocaust_dode_mennesker_brander_hurtigt

Det er egentlig ret utroligt at I ikke gør jer den ulejlighed, at
undersøge tingene og få styr på jeres facts - før - I begynder på
jeres tilsvinninger.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-08-10 20:43

>Det er egentlig ret utroligt at I ikke gør jer den ulejlighed, at
>undersøge tingene og få styr på jeres facts - før - I begynder >på jeres
>tilsvinninger.

Det er altså tilsvining at henvise til hvad du har skrevet i en debat
engang?

Du kan vride dig lige så meget du vil "holocaust er et spørgsmål om tro" det
er dit og kun dit udsagn, kan du ikke få det ind i hovedet.

Det er ikke taget ud af nogen som helst større sammenhæng, dit udsagn kan
ikke bortforklares, eller du mener måske nu at holocaust ikke er et
spørgsmål om tro?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 14:09

On 9 Aug., 17:04, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

>  Det ligner en forstørrelse af en del af et billede.

Det ligner ikke bare en forstørrelse af et foto. Der er visualiseret
en hidtil ukendt anatomi. Jeg har en idrætseksamen. Og har haft
anatomistudier. Men jeg kan næsten ikke tro at den kvalifikation er
nødvendig for at nå samme konklusion. Kik på de ekstremiteter, der
findes på billedet. http://www.vho.org/D/gzz/WalendyA-krema3.jpg

Der er flere eksempler på den samme ukendte anatomi. Men det bedste
eksempel finder du ved højre ben af den levende person - nederst og op
til fyrens knæ. Der er noget som skal forestille enten en arm eller et
ben. Problemet - eller det som er helt afgørende er, at der ikke er et
led, i form af et knæ eller en albue. Ekstremiteten, hvad enten det er
en arm - en overekstremitet - eller et ben - en underekstremitet - er
formet som en bue.

Dertil er der disse oplysninger om dette foto. Billedet er taget af
David Szmulewski, som var indsat i Auschwitz. Han fik smuglet et
kamera ind og tog 4 billeder. Disse kan ses her og er opgivet som foto
15 - 16 - 17 og 18.

Om foto 17 lyder teksten:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::
(Photo 17), three different versions of which are known to the
author:

1. The original [PMO neg. no. 282 and its enlargement, neg. no.
279]
2. First retouched version (minor retouches only: reference not
known):
3. Second retouched version. the “exhibition photograph” hung on the
first floor of Block 4 (“Extermination”), opposite the cutaway plaster
model of Krematorium II (Photo 17a [PMO neg. no. 252a])

The major changes made to Photo 17 are to be found on Photo
17a:

· The attribution of faces to the three naked women, whereas they
are totally indistinguishable on the original, each of the three
bodies received a distinct face, with the lighting matching that of
the rest of the picture:
· Transformation of their bodies, those of OLD women (thus unfit for
work and destined for gassing and cremation) into those of YOUNG women
(thus fit for work, so they should not be there, an embarassing
contradiction which escaped the "retoucher"), their breasts. fallen on
the original. being lifted and redrawn.

What is more, contrary to popular belief. the women are not “running
towards the gas chambers”, but are waiting to enter them. The two on
the left are taking a few steps and the one on the right is walking
normally. The location of the scene makes it possible to state that
the western part of Krematorium V, containing the gas chambers, is
BEHIND them, not in front.

This “enhanced” photograph has caused considerable emotional havoc,
the results of which can be judged from three extracts from
“Excursion: Auschwitz-Birkenau” by Andrzej BRYCHT (NRF Gallimard,
Paris 1980, pages 37, 54 and 79). They show the extraordinary
intellectual confusion of an intelligent man, certainly far more lucid
than most visitors to the camp.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/pressac0422.shtml

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/pressac0423.shtml
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vi skal altså forstå at et foto er retoucheret, mens de andre ikke er
retoucherede. Og også selvom de fremstiller en fuldstændigt ukendt
anatomi. Dertil er der den lille besynderlighed, at røgen er kridhvid,
selvom der angiveligt brændes kød/lig. Desuden kan der ikke ses de -
pits - eller huller - som man brændte ligene af i.

Jeg ville meget gerne have en nøje undersøgelse af disse foto`s, som
kan dokumentere, at de, som hævdet og i modsætning til et andet foto
fra samme fotoserie - ikke - er retourcherede og det skal være
foretaget af en fotoekspert. Det er et mindstemål af kildeanalyse man
kan foretage før de fremstilles som et historisk dokument - ikke?

Billederne er de eneste, der findes af kremeringer. Videre: De
dokumenterer rent faktisk ikke, at de døde ofre er gasset. Blot at de
er døde.

>  Du mener at "nogen" bevist har svindlet med billedet? Fortæl endelig..

" Nogen" har bevidst retoucheret med det ene foto, men ikke med det
andet ?

Samtidig lyder teksten til de fingrede foto - at det er kvinder på vej
til et gaskammer. Hvordan kan vi være sikre på, at det ikke er kvinder
som eksempelvis er på vej til aflusning? Eller kan du få øje på et
gaskammer på billedet -

Det er helt ordinære spørgsmål, som der rent historiefagligt rettes
mod ethvert materiale af denher type. Men så ikke her -
Måske kan du forklare hvorfor der er en undtagelse i denne situation?

Oplysningerne her om billederne - og de spørgsmål, som jeg stiller her
- var ivørigt et af de indlæg, som ikke kunne bringes i www.videnskab.dk.
Men blev klippet ud af redaktionen. Der er intet rabiat ved den tekst,
som er formuleret her. Det er tværtimod helt ordinær historiefaglighed
og redelig kildeanalyse -

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-08-10 21:42

> [...]

> til et gaskammer. Hvordan kan vi være sikre på, at det ikke er kvinder
> som eksempelvis er på vej til aflusning? Eller kan du få øje på et

Så fordi du har fundet nogen retoucherede billeder på nettet, så er det
ikke sket? Eller hva'?

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 14:44

On 9 Aug., 22:41, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100809) wrote:

> Så fordi du har fundet nogen retoucherede billeder på nettet, såerdet
> ikke sket?  Eller hva'?

Jeg behøver ikke gentage migselv i en uendelighed -
Jeg er ikke i forhør - her. Du kan læse mine indlæg, der finder du
svaret.

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 14:48

On 9 Aug., 21:43, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
>
> Det er ikke taget ud af nogen som helst større sammenhæng, dit udsagn  kan
> ikke bortforklares, eller du mener måske nu at holocaust ikke er et

Jeg vrider mig ikke det mindste. Jeg har netop været så venlig at
begrebsdefinere ordet tro for dig. Sætningen kunne også have været
formuleret således: Holocaust er et spørgsmål om tiltro. Og
formuleringen havde i givet fald betydet præcist det samme -

Fra : Patruljen

Dato : 09-08-10 16:18

On 9 Aug., 15:20, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> dine ord stå for sigselv. Det varer sikkert ikke længe før nogle
> muslimer vil få øje på den.  Hvilket navn til bloggen vil du mene er

Jens Bruun?

Du svarede ikke -
Hvad vil du foretrække, at din helt egen blog skal hedde?

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-10 06:04

Andersen, 20100809) wrote:

> Så fordi du har fundet nogen retoucherede billeder på nettet, så er det
> ikke sket?  Eller hva'?

Jeg har ikke skrevet, at Holocaust ikke er skrevet - har jeg.
Men det er måske også en af de situationer, hvor vi begge 2 godt ved
noget andet?

Billedet er ikke bare -fundet - på nettet. Det pågældende foto
optræder i den artikel, som der er linket til her på:
wwww.videnskab.dk
Det er helt reelt en skarp kritik af de historikeres niveau, der
præsteres - der. Og de det er afgjort ikke rosende for www.dk.videnskab.

Muligvis derfor man hellere vil klippe kritikken ud?

Det er iøvrigt også et foto, der anvendes i mange andre sammenhænge i
beretninger om Holocaust. Det er den slags - makværk, som overhovedet
gør det muligt at stille spørgsmål ved hele begivenheden. Og jeg
forstår virkelig ikke, hvorfor man ikke anstrenger sig lidt mere for
at præstere et ordentligt stykke historiefagligt arbejde.

Hvis du kikker i den pågældende tråd, kan du finde 3 eller 4
undervisningsressourcer, der opgiver at der er myrdet og kremeret 9000
personer pr. dag. Som du også kan læse så bliver Mikkel Anderson nødt
til at erkende at det ikke lader sig gøre. Han gør det sandelig ikke
uden store hækkeløb. Men ikke desto mindre - han bliver nødt til det.

Kan du forklare mig, hvorfor begivenhederne bliver mindre uhyrlige af,
at der er myrdet færre mennesker ?

Er det centrale egentlig ikke bare, at der er myrdet mennesker i et
helt uhyrligt omfang -

Historien om Lejren Maidanek angives de fleste steder at have kostet
1.5 million jøder livet. Den seneste forskning fortæller imidlertid at
det reelle tal er 78 - 79.000 hvoraf de 19.000 ikke var jøder.

Hvorfor bibeholde forkerte informationer?
Er det ikke slemt nok, at der døde 78.000 mennesker til at man kan
forstå at det var en forbrydelse?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 15:54

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Jeg behøver ikke gentage migselv i en uendelighed -

Nejda. Skete Holocaust? Ja/nej.

> Jeg er ikke i forhør - her. Du kan læse mine indlæg, der finder du
> svaret.

Næh, for du skriver aldrig noget definitivt.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 16:06

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Jeg har ikke skrevet, at Holocaust ikke er skrevet - har jeg.

Skrevet?

www.videnskab.dk er nede. Det gør det lidt bøvlet.

> undervisningsressourcer, der opgiver at der er myrdet og kremeret 9000
> personer pr. dag. Som du også kan læse så bliver Mikkel Anderson nødt
> til at erkende at det ikke lader sig gøre. Han gør det sandelig ikke

Hvad kan SÅ lade sig gøre? Du må have nogen tal

(Tilsyneladende kunne Birkenau klare 6000 i døgnet i 1944.)

> Kan du forklare mig, hvorfor begivenhederne bliver mindre uhyrlige af,
> at der er myrdet færre mennesker ?

Dvs du mener ikke de bliver mindre uhyrlige? Så må det vel også gælde
at de ikke bliver mere uhyrlige af at der bliver dræbt _flere_
mennesker.

Og det mener du vel ikke, vel?

Formentligt går det på målrettetheden.

Fik du kigget på Balzec i øvrigt?