Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kunstneriske luftfotos!!
Fra : Casio

Dato : 06-08-01 20:44

Yann Arthus-Bertrand:
http://home.fujifilm.com/efa/
Sindssygt flotte luftfotos - meget kunstneriske, og desuden en smuk hjemmeside! Han udstiller på Kgs. Nytorv i København (?) for
øjeblikket. Der har været en udsendelse på DR2 om ham, som bliver genudsendt lørdag (?)

Så vil jeg lige tilføje at jeg kender en fotograf privat, som laver nøjagtig samme slags billeder - Jan Winther. Det var derfor jeg
stoppede ved udsendelsen på DR2 da jeg zappede forbi, fordi først troede jeg at det var en udsendelse om Jan Winther, indtil jeg så
at det var en franskmand ved navn Yann.

- nyd hjemmesiden!

--
Casio

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-08-01 07:48

I øvrigt en RIGTIG flot udstilling på Kgs. Nytorv.. Værd at ta hen og se
hvis man da bor i nærheden