Indvandrer haderne.
Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 12:03

Bloggen er gabende tom. Se selv på http://indvandrerhaderne.wordpress.com/

Gabende tom - nok af gode grunde.

Kunne en behjertet sjæl mon overtales til at nedlægge den famøse blog? Den
tjener jo intet formål!
Måske Niels Brunn kunne tage en snak med dem, der har oprettet bloggen?
For det er jo ikke Niels Bruun himself, der har oprettet bloggen!
Sådant noget kunne Niels Bruun jo aldrig finde på

Venligst

Kert Rats

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 05:13

On 6 Aug., 13:03, "Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote:
> [...]
> For det er jo ikke Niels Bruun himself, der har oprettet bloggen!
> Sådant noget kunne Niels Bruun jo aldrig finde på

Det er ikke mig som skriver på den side eller citerer debatører og
lægger det på der.

Jeg kikkede på den inat ca.kl.01.30. Der var den rent faktisk spækket
med citater fra forskellige debatører, som hver havde fået sit helt
eget kapitel. Hvorfor det er taget af nu må guderne vide - men mon
ikke sagen er at den endnu er under udarbejdelse?

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 12:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> eget kapitel. Hvorfor det er taget af nu må guderne vide - men mon
> ikke sagen er at den endnu er under udarbejdelse?

Mon ikke det skyldes du så siden i en ikke offenliggjort, sådan er det jo at
være administrator på den slags sider.

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 12:53

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 05:29

On 6 Aug., 13:16, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Mon ikke det skyldes du så siden i en ikke offenliggjort, sådan er det jo at
> være administrator på den slags sider.

Jeg er heller ikke administrator. Jeg kikkede på den da jeg var færdig
med at arbejde.

Tingene var offenligtgjorte inat. Jeg tror. der er nogle natteravne
som sidder og roder med tingene sent på aftenen og ud på de sene
nattetimer. Men det er kun et gæt -

Du var iøvrigt på med et helt afsnit. Det var @ også. Malene P. Jens
Bruun. Kim2000. El trabador? Nicky, DADK. Michael Laudahn, TL. SA-
Manden. Der er dem jeg lige kan huske -

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 12:35

On Fri, 6 Aug 2010 04:28:53 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
>
> Du var iøvrigt på med et helt afsnit. Det var @ også. Malene P. Jens
> Bruun. Kim2000. El trabador? Nicky, DADK. Michael Laudahn, TL. SA-

Hey.... ))

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 12:41

On Fri, 6 Aug 2010 13:34:34 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Hey.... ))

Glemte lige at det kunne være sjovt hvis det var min lokale smeds adresse
der var blevet offentliggjort. Han hedder næsten det samme som mig og har
samme initialer.

Fra : Mendoza

Dato : 06-08-10 20:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Glemte lige at det kunne være sjovt hvis det var min lokale smeds adresse
> der var blevet offentliggjort. Han hedder næsten det samme som mig og har
> samme initialer.

Ja, Søren er en god dreng.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 21:29

On Fri, 6 Aug 2010 21:26:48 +0200, Mendoza wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ja, Søren er en god dreng.

Jeps, vi legede sammen da vi var små (vi boede i samme gade).

Bortset fra det, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg var kommet på
"fremmedhader"-siden for. For hvis der er noget jeg IKKE er, så er det
fremmedhader.

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 21:35

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på
> "fremmedhader"-siden for. For hvis der er noget jeg IKKE er, så er det

Så vidt jeg kan se, er bloggen stadig gabende tom.

Venligst

Kert Rats

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 21:42

On Fri, 6 Aug 2010 22:34:56 +0200, Kert Rats wrote:

> Så vidt jeg kan se, er bloggen stadig gabende tom.

Den er måske et telepatisk billede af det aktuelle indhold i Patruljens
hovede.?

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 12:48

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sådant noget kunne Niels Bruun jo aldrig finde på

Det er ikke mig som skriver på den side eller citerer debatører og

Kert:
Det er vi jo alle fuldt og fast overbevist om.

[...]

Jamen, det er da sikkert helt sandt! Blot var der ingen andre, der kunne
læse de påståede citater

Venligst

Kert Rats

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 12:53

On Fri, 6 Aug 2010 04:12:47 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Det er ikke mig som skriver på den side eller citerer debatører og
> lægger det på der.

Og det er storken der kommer med børnene.

> [...]
> eget kapitel. Hvorfor det er taget af nu må guderne vide - men mon
> ikke sagen er at den endnu er under udarbejdelse?

Mon ikke det nærmere er dig der ikke har klikket på "publish-knappen".?

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 07:20

On 6 Aug., 15:02, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100806) wrote:

> Så det var altså ALT, ALT for tidligt du annoncerede dens eksistens?

Jeg skrev det, da jeg blev opfordret til det. Hvad der siden sker er
ikke rigtigt noget jeg har indflydelse på -

> Det var da ærgeligt.

Syntes du det :)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 16:57

> Jeg skrev det, da jeg blev opfordret til det. Hvad der siden sker er
> ikke rigtigt noget jeg har indflydelse på -

Det er heldigt du ikke blev opfordret til at skrive mordtrusler mod f.eks
top politikere, nu du som en anden lemming gør hvad du får besked på uden at
tænke en selvstændig tanke, du er i sandhed en nyttig idiot.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Fister

Dato : 07-08-10 19:47

N_B_DK pretended :
> [...]
> politikere, nu du som en anden lemming gør hvad du får besked på uden at
> tænke en selvstændig tanke, du er i sandhed en nyttig idiot.

Det var lige min tanke, nyttig idiot.
Dem findes der mange af, men weekendens absolutte 1'er har bestemt
kåret sig selv
Tillykke, dig med utallige nicks, som startede reklamen.
Kai

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-08-10 12:38

On Fri, 6 Aug 2010 13:03:08 +0200, Kert Rats wrote:

> [...]
>
> Gabende tom - nok af gode grunde.
>
> Kunne en behjertet sjæl mon overtales til at nedlægge den famøse blog? Den

Øv. Selv Julemandens kommentar er slettet.

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 12:59

S.A.Thomsen wrote:

> Øv. Selv Julemandens kommentar er slettet.

Hvad er det modsatte af Viral markedsføring?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-08-10 14:02

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> writes:

> Bloggen er gabende tom. Se selv på http://indvandrerhaderne.wordpress.com/
>
> Gabende tom - nok af gode grunde.

Måske har de - belært af diskussionen herinde - konstateret at det er
klogt at det er korrekt dansk der lægges på, og det tager noget tid at
få de mange indlæg korrekturlæst?

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 14:22

""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100806" <nospam0002+20100806@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:m2wrs3x5bq.fsf@gmail.com...

> Måske har de - belært af diskussionen herinde - konstateret at det er
> klogt at det er korrekt dansk der lægges på, og det tager noget tid at
> få de mange indlæg korrekturlæst?

I hvert flad er korrekturlæsning ikke højt priorteret hos folkne bag
bloggen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 08:03

On 6 Aug., 15:21, "Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote:
> [...]
> i en meddelelsenews:m2wrs3x5bq.fsf@gmail.com...

> I hvert flad er korrekturlæsning ikke højt priorteret hos folkne bag

Jeg tror mere, det drejer sig om hvor mange oplysniger man kan lægge
ud om folk. Om man kan offentliggøre deres familiære forhold, fotos af
dem osv -

Sådan så det ihvertfald ud på de sider jeg læste.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 16:59

> [...]
> dem osv -
>
> Sådan så det ihvertfald ud på de sider jeg læste.

Sikke et indblik du har i de sider som du slet intet har med at gøre, du er
i den grad en syg mand,

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 11:40

On 6 Aug., 17:58, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Sikke et indblik du har i de sider som du slet intet har med at gøre, du er
> i den grad en syg mand,

Der blev skrevet - jeg tror.

Der stod ikke - jeg ved. kan du få øje på en forskel?

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 19:16

> Der blev skrevet - jeg tror.

Aha, så du tror altså det så sådan ud sidst du kiggede?

> Der stod ikke - jeg ved. kan du få øje på en forskel?

Så du det, eller så du det ikke?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 19:21

> [...]
> i den grad en syg mand,

Der blev skrevet - jeg tror.

Der stod ikke - jeg ved. kan du få øje på en forskel?

***********

Din ihærdighed mht. den famøse blog er i hvert fald påfaldende og
bemærkelsesværdig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 12:20

N_B_DK skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Aha, s� du tror alts� det s� s�dan ud sidst du kiggede?

Jeg kunne se, at der var foto`s ja. Navne og adresser mv.
Jeg ville selv være i tvivl om, hvorvidet der er tilladt at tage
foto`s af folk, deres familier osv og lægge dem ud på webben. Så det
er mit bedste bud -

> S� du det, eller s� du det ikke?

Du er som sædvanligt så ubegavet, at du ikke er værd at spilde tiden
på -

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 19:38

> [...]
> Jeg ville selv være i tvivl om, hvorvidet der er tilladt at tage
> foto`s af folk, deres familier osv og lægge dem ud på webben. Så det

Var det detfor du skyndte dig at fjerne det igen?

> Du er som sædvanligt så ubegavet, at du ikke er værd at spilde tiden
> på -

Hehe som du dog spræller.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 12:25

Kert Rats skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Der blev skrevet - jeg tror.
>
> Der stod ikke - jeg ved. kan du f� �je p� en forskel?
>
> ***********
>
> Din ih�rdighed mht. den fam�se blog er i hvert fald p�faldende og
> bem�rkelsesv�rdig.

Det er da interessant at iagttage den paranoia, der pludselig er
opstået ved tanken om pludselig at skulle stå frem fra anonymiteten
med citater af de holdninger og tilsvinninger af indvandrere, som man
mener at kunne skrive, sålænge man er anonym.

Spændende -

Eksempelvis er denne "skolelærer" pludselig - pist væk. og ærlig talt.
Det forstår jeg sandelig godt -

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 19:40

> [...]
> med citater af de holdninger og tilsvinninger af indvandrere, som man
> mener at kunne skrive, sålænge man er anonym.

Så dit mål er opfyldt eller hvad?

> Eksempelvis er denne "skolelærer" pludselig - pist væk. og ærlig talt.
> Det forstår jeg sandelig godt -

Ja det er jo også en måde at kvæle enhver debat, trusler osv. du er i den
grad en taber.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 19:56

Kert Rats skrev:
> [...]

med citater af de holdninger og tilsvinninger af indvandrere, som man
mener at kunne skrive, sålænge man er anonym.

Kert : Vi er alle rædselsslagne

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-10 20:27

"Patruljen" skrev i en meddelelse

> [...]
>med citater af de holdninger og tilsvinninger af indvandrere, >som man
>mener at kunne skrive, sålænge man er anonym.

Og du gør naturligvis ingen ting for at holde dig anonym?
Det vil alså sige at jeg gerne må offentligør dit navn og adresse her i
gruppen?

>Eksempelvis er denne "skolelærer" pludselig - pist væk. og >ærlig talt.
>Det forstår jeg sandelig godt -

Og så kan du vist ikke synke dybere!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 12:41

N_B_DK skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Var det detfor du skyndte dig at fjerne det igen?

Jeg har hverken lagt det på eller fjernet det igen.

Nu gider jeg virkelig ikke gentage migselv mere- Det er end of story.
Du hører ikke et ord mere fra mig om dether -

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 19:54

> Jeg har hverken lagt det på eller fjernet det igen.

Din troværdighed er på højde med Helle Thornings.

> Nu gider jeg virkelig ikke gentage migselv mere- Det er end of story.
> Du hører ikke et ord mere fra mig om dether -

Haha lad os nu se.

--
MVH. N_B_DK

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-08-10 14:03

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-08-10 15:54

Kert Rats wrote:

> Bloggen er gabende tom. Se selv på
> http://indvandrerhaderne.wordpress.com/
>
> Gabende tom - nok af gode grunde.
>
> Kunne en behjertet sjæl mon overtales til at nedlægge den famøse blog?

Du kan klage til Datatilsynet. Det er ikke tilladt at lave registre over
folk med bestemte meninger. Hvis det altså er formålet med bloggen (?)
som indtil videre bare drukner i fancy grafik.

--
Jesper Lund

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 11:42

On 6 Aug., 16:53, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Du kan klage til Datatilsynet. Det er ikke tilladt at lave registre over
> folk med bestemte meninger. Hvis det altså er formålet med bloggen (?)
> som indtil videre bare drukner i fancy grafik.

Der findes adskillige sider, hvor der er registreret folk, der
udtrykker særlige holdninger - deltager i demonstrationer osv.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 19:19

> Der findes adskillige sider, hvor der er registreret folk, der
> udtrykker særlige holdninger - deltager i demonstrationer osv.

Ja det undrer mig ikke du ved den slags, hvorfor mon du er så besat af det?

--
MVH. N_B_DK