Redningsfolk får nu eskorte i Ishøj
Fra : /John

Dato : 05-08-10 21:04

"Hvis brandbiler eller ambulancer skal rykke ud til en alarm i visse
boligområder i kommunen, så skal de først vente på politiet. Først når en
patruljevogn er fremme kan redningsmandskabet køre ind i området":

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/05/212137.htm?rss=true

Der - var - et yndigt land :(

John

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 05-08-10 21:39

"/John" <nogen@pladderballe.ok> writes:

> [...]
> boligområder i kommunen, så skal de først vente på politiet. Først når en
> patruljevogn er fremme kan redningsmandskabet køre ind i området":

Så er det nu de personer der gerne vil have skydevåben til menigmand,
skal stå sammen og tilbyde et frivilligt korps til at mandsopdække
brandmændene. De kan nok hurtigere komme frem end politiet, som så kan
varetage andre opgaver.

Fra : \"@'

Dato : 05-08-10 21:57

On Thu, 05 Aug 2010 22:39:17 +0200, nospam0002+20100805@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100805) wrote:

>Så er det nu de personer der gerne vil have skydevåben til menigmand,
>skal stå sammen og tilbyde et frivilligt korps til at mandsopdække
>brandmændene.

alt forbesværligt, brandbilerne skal bare medbringe det rette udstyr

http://www.opticstalk.com/uploads/1253/GatlingF.jpg

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 22:13

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote in message

> alt forbesværligt, brandbilerne skal bare medbringe det rette udstyr
>
> http://www.opticstalk.com/uploads/1253/GatlingF.jpg

nej da, det er jo deres område, ergo må de også selv sørge for et
brandvæsen, brænder det hele ned, ja så er det jo bare allahs vilje.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 06-08-10 16:05

On Thu, 5 Aug 2010 23:13:03 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote in message

>nej da, det er jo deres område, ergo må de også selv sørge for et
>brandvæsen, brænder det hele ned, ja så er det jo bare allahs vilje.

ikke gennemtænkt

problemet i dit forslag er at når/hvis hele Ishøj er brændt af, hvad
tror du så sker -

hele horden af "vemenende" "humanister" venstresnoede røde abekatte
Claus Rifbjerg Rune Engelbræk og hvad der ellers kan krybe frem af
slimede padder vil kræve at marodørerne genhuses andetsteds -

vil DU genhuse dem?

næ, en salve fra en Gatling Gun vil lynhurtigt lære hyænerne at opføre
sig bare lidt ordentligt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-10 23:42

""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100805" <nospam0002+20100805@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:m2d3twdcay.fsf@gmail.com...

> [...]
> skal stå sammen og tilbyde et frivilligt korps til at mandsopdække
> brandmændene. De kan nok hurtigere komme frem end politiet, som så kan

For det første vil dette jo pt. ikke være lovligt for foll, der har
skydevåben.
For det andet er det jo slet ikke sikkert de har skydevåben, idet formålet
ikke hjemler adgang til våbentilladelse.
For det tredje er der usandsynligt at nok af dem bor i lokalområdet.
For det fjerde medfører retten til at bære våben til selvforsvar IKKE retten
til at opsøge og nedkæmpe forbrydere - på samme måde som retten til at
foretage en civil anholdelse IKKE omfatter retten til at anholde eftersøgte
forbrydere. Selvtægt og selvforsvar er ikke det samme.

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 00:02

Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> ""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100805" <nospam0002+20100805@gmail.com>
> skrev i en meddelelse news:m2d3twdcay.fsf@gmail.com...

Jeg har købt en pistol og 2.000 patroner/skud. Det er en "Glock" (hæng mig
ikke op på det, er ikke ekspert udi pistoler) men da jeg købte den, lagde
jeg vægt på at jeg skulle have skud nok til at øve. Så jeg har brugt ca 100
skud på - ude i Vestskoven - at perfektionere mine evner ud i at skyde med
hånden - det er noget andet end med riffel/haglgevær. Hvis jeg bliver
knaldet af politiet får jeg nok 1 år, ift stramningerne i våbenloven. Men
jeg har købt mit våben som sikkerhed, så det er en risiko jeg må løbe.

Mit spørgsmål til dig er helt simpelt, for du virker til at have en
professionel mening : En sådan en Glock et godt valg, tror jeg, men hvis jeg
nu skulle have en endnu bedre - hvilken skulle jeg så vælge? Jeg tænker
faktisk på at tage til USA og sende en remington til mig selv i dele, men
hvad er den PERFEKTE gun?

Ser frem til dit svar..

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 00:13

Og evt kan man sende en mail til mig på davidkonrad@gmail.com

Fra : Tony

Dato : 06-08-10 01:10

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg nu skulle have en endnu bedre - hvilken skulle jeg så vælge? Jeg
> tænker faktisk på at tage til USA og sende en remington til mig selv i

her er den perfekte gun, prøv den, hvis du er i stand til at løfte den !!!

http://www.youtube.com/watch?v=RoW8nHIVuRk&feature=related

Tony

Fra : Peter Heide

Dato : 06-08-10 01:15

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> her er den perfekte gun, prøv den, hvis du er i stand til at løfte den !!!
>
> http://www.youtube.com/watch?v=RoW8nHIVuRk&feature=related

Er der ikke noget med mænd der har behov for en stor gøb har en lille pik ?

Fra : Tony

Dato : 06-08-10 01:34

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Er der ikke noget med mænd der har behov for en stor gøb har en lille pik
> ?

Har du været pigespejder ?

Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 01:36

"Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message

> Er der ikke noget med mænd der har behov for en stor gøb har en lille
> pik ?

Vil det sige du har den her stående i baghaven?
http://en.wikipedia.org/wiki/Paris_Gun

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 06-08-10 02:22

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message

> Vil det sige du har den her stående i baghaven?
> http://en.wikipedia.org/wiki/Paris_Gun

Ikke mig, men helt sikkert Tony eller DADK

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 01:16

Tony wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> her er den perfekte gun, prøv den, hvis du er i stand til at løfte
> den !!!
> http://www.youtube.com/watch?v=RoW8nHIVuRk&feature=related

Jeg ser salgsvideoen, men Smith & Wesson koster da bare kassen i dk. Også
grunden til at jeg "valgte" Glock. Jeg gav 5.000 for skydevåbenet og 5.000
for 2.000 skud. Lyder det vildt eller af for meget? Har hørt SW drejer til
venstre, og de derfor er dårlige i direkte konfrontation?

Fra : Tony

Dato : 06-08-10 01:40

> [...]
> 5.000 for 2.000 skud. Lyder det vildt eller af for meget? Har hørt SW
> drejer til venstre, og de derfor er dårlige i direkte konfrontation?

Lyder rimeligt.

Om SW drejer til venstre afhænger af hvem der holder den .

Tony

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 02:26

Tony wrote:

> Lyder rimeligt.
>
> Om SW drejer til venstre afhænger af hvem der holder den .

Det er ikke en udmelding jeg kan bruge..

Fra : \"@'

Dato : 06-08-10 16:46

On Fri, 6 Aug 2010 02:16:19 +0200, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>for 2.000 skud. Lyder det vildt eller af for meget? Har hørt SW drejer til
>venstre, og de derfor er dårlige i direkte konfrontation?

kommer helt an på stand og slidtage, hvis pistolen er næsten ny er det
billigt

5000 for 2000 skud!!!!! det er vel ikke 9mm. du giver den slags
apotekerpris for??

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Tony

Dato : 06-08-10 01:15

> [...]
> jeg nu skulle have en endnu bedre - hvilken skulle jeg så vælge? Jeg
> tænker faktisk på at tage til USA og sende en remington til mig selv i

http://www.youtube.com/watch?v=4EoJowwbhu8&NR=1&feature=fvwp

Her er den !!!

Tony

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 01:40

Tony wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=4EoJowwbhu8&NR=1&feature=fvwp
>
> Her er den !!!

Foerk fork fuck den er sej.Ufattelig sej.

Giv med den, og beføjelser, så garanterer jeg fred i lokalområdet..

Fra : Tony

Dato : 06-08-10 01:51

> Foerk fork fuck den er sej.Ufattelig sej.
>
> Giv med den, og beføjelser, så garanterer jeg fred i lokalområdet..

Ingen tvivl om det....heheh

Tony

Fra : Peter Heide

Dato : 06-08-10 02:24

> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen tvivl om det....heheh

Pas på I ikke spermer i underhylerne.

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 02:28

Peter Heide wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Pas på I ikke spermer i underhylerne.

Hvorfor skulle man passe på det?

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 02:31

DADK wrote:

> Hvorfor skulle man passe på det?

Når du fyrer en LTR af og er forkølet, så står snotten ud af dig hver gang
der trigges.

Fra : DADK

Dato : 06-08-10 02:35

DADK wrote:

> Når du fyrer en LTR af og er forkølet, så står snotten ud af dig hver
> gang der trigges.

har jeg hørt

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-10 20:56

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=4EoJowwbhu8&NR=1&feature=fvwp
>
> Her er den !!!
>
> Tony

Kan den købes i Danmark?

Venligst

Kert Rats

Fra : \"@'

Dato : 06-08-10 16:40

On Fri, 6 Aug 2010 01:02:18 +0200, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>nu skulle have en endnu bedre - hvilken skulle jeg så vælge? Jeg tænker
>faktisk på at tage til USA og sende en remington til mig selv i dele, men

til at have i lommen:
http://media-2.web.britannica.com/eb-media/93/9593-004-515E8E49.jpg

til at forsvare sit hjem:
http://ch.indymedia.org/images/2004/03/20207.jpg

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-08-10 13:56

> [...]
> jeg nu skulle have en endnu bedre - hvilken skulle jeg så vælge? Jeg
> tænker faktisk på at tage til USA og sende en remington til mig selv i

En Glock er et fint valg, ligesom de fleste andre pistoler også ville være
det. Den er driftsikker og 9mm'eren er nok til at give den indtrængende en
RIGTIG dårlig dag. Træn med dit våben. Lær at blive fortrolig med det det,
så betjening af sikring og ladegreb bliver ren rutine. Sørg for at opbevare
våbnet tæt på hvor du sover om natten. Mange mennesker når slet ikke at få
fat i deres våben. Og skulle den dag komme hvor du lister rundt i huset om
natten efter hjemmerøvere så sørg altid for at pistolen peger i samme
retning som dine øjene -altid. Dernæst så lad være med at gå med våbnet i
udstrakt arm. Du er ALT for sårbar overfor et angreb fra siden. Hold
pistolen tæt ind mod kroppen, selv om det ser lidt fjollet ud. Husk de
fleste skud bliver afgivet på klods hold, så du får ingen problemer med at
ramme. Og så vil jeg anbefale dig at sigte ordentligt. De fleste
hjemmerøvere er bevæbnet, så du er ikke interesseret i at de er i stand til
at skyde tilbage. Efterfølgende fortæller du politiet og domstolen, at du
sigtede mod armen, men han flyttede sig lige da du trykkede af.

Om der findes bedre våben end Clock'en er et åbent spørgsmål. Det mest
effektive våben i Verden til skud mod mennesker på klods hold (hvor de
fleste skud i selvforsvar bliver afgivet) er og bliver et jagtgevær ladet
med "dyrehagl" (store haglstørrelser). Chancen for at overleve en
fuldtræffer i brystkassen er tæt på nul. Til gengæld fylder våbnet en del
mere. Et oversavet jagtgevær er noget pop-hø. Virker kun på de korteste
afstande og spreder over et helt tønde land - dog ville jeg nødig tage mod
et skud i røven fra sådan en fætter

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : \"@'

Dato : 05-08-10 21:52

On Thu, 5 Aug 2010 22:04:13 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>boligområder i kommunen, så skal de først vente på politiet. Først når en
>patruljevogn er fremme kan redningsmandskabet køre ind i området":

det læste jeg om for mange år siden i en Morten Korch roman,
tror jeg nok

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-10 23:10

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
> boligområder i kommunen, så skal de først vente på politiet. Først når en
> patruljevogn er fremme kan redningsmandskabet køre ind i området":

Gaaab. En syg person skriver noget der ligner en joke "Mine brødre hvergang
I ser en politibil den skal bare smadres". ...og straks er der en idiot der
falder i. Det rene Pladderballe.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 23:23

> Gaaab. En syg person skriver noget der ligner en joke "Mine brødre
> hvergang I ser en politibil den skal bare smadres". ...og straks er
> der en idiot der falder i. Det rene Pladderballe.

Så du mener det er sygeligt? Var det så også sygeligt da de autonome havde
diverse brandbomber osv, eller er det noget helt andet?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-10 23:33

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message
>
> Så du mener det er sygeligt? Var det så også sygeligt da de autonome havde
> diverse brandbomber osv, eller er det noget helt andet?

Jeg mener det er en "ingen-nyhed" og fatter ikke at DR vil spilde tid på
bringe den.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 23:36

> Jeg mener det er en "ingen-nyhed" og fatter ikke at DR vil spilde tid
> på bringe den.

Du glemte at svare på spørgsmålet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-10 11:28

> Du glemte at svare på spørgsmålet.

Og det kommer fra dig, dit mentalt underernærede skvat.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 11:50

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> wrote in message
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Og det kommer fra dig, dit mentalt underernærede skvat.

Men du burde da med den store viden og intellekt du besidder da kunne svare
på det simple spørgsmål ikke?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-10 12:01

> Men du burde da med den store viden og intellekt du besidder da kunne
> svare på det simple spørgsmål ikke?

Du kan føje "hykleriske skvat" til dit CV.

Lol.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-10 12:21

> Du kan føje "hykleriske skvat" til dit CV.
>
> Lol.

Men du kan altså ikke svare?

--
MVH. N_B_DK

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-08-10 00:09

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> writes:

> [...]
> i en meddelelse news:m2d3twdcay.fsf@gmail.com...

> For det første vil dette jo pt. ikke være lovligt for foll, der har

Pyt, der er ikke politi derinde så der er ikke et problem med dét.

> For det andet er det jo slet ikke sikkert de har skydevåben, idet formålet
> ikke hjemler adgang til våbentilladelse.

Målet helliger midlet. Der kan sikkert skaffes våben uden de helt store
problemer når man ikke behøver bekymre sig om politiet.

> For det tredje er der usandsynligt at nok af dem bor i lokalområdet.

Det kan der selvfølgelig være noget om. Hmmm... Så må de flytte ind
eller bosætte sig lige op til.

Nejda. Men nu er politiet der jo ikke.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-10 16:11

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> boligområder i kommunen, så skal de først vente på politiet. Først
> når en patruljevogn er fremme kan redningsmandskabet køre ind i

Når man ser det her:
http://www.facebook.com/pages/-Ishoj-Ghetto-/274237939022,

så kan man tydeligt se at politiet virkelig svigter kriminalitetsbekæmpelsen
samt i det hele taget at holde lov og orden. Jeg var ikke klar over at det
stod så slemt til ovre i Ishøj, det ser skræmmende ud. Når man læser på
Ishøj-Ghetto-siden på Facebook (som jeg fandt oplysninger om i en artikel i
den trykte udgave af Ekstra Bladet i dag på side 10), så er det helt
tydeligt for mig at der er en hel del kriminelle indvandrere som trænger
alvorligt til en udvisningsdom med livsvarigt indrejseforbud i Danmark med
meget høje straffe (til afsoning i deres hjemlande) ved efterfølgende
overtrædelse.

Den er hel gal den udvikling som vi ser nu, det er meget alvorligt, og vi
kan ikke acceptere så dybt kriminelle og på ethvert tænkeligt plan afsporede
person at de skal opholde sig i Danmark. Jeg er ikke blevet fremmedhader men
jeg vil fandme ikke have det forbandede kriminelle afskum i landet som disse
personer repræsenterer. Uuud med lortet ved endt afsoning af domme og det
kan kun gå for langsomt. En narkodom (alle typer), tyveri/røveri eller en
voldsdom (herunder naturligvis drab og voldtægt) = UD af landet ved endt
afsoning.

Således er det fra min side ikke alene en opfordring til politiet om at
passe deres arbejde men også et opråb til politikerne til at stramme meget
alvorligt op på det her område med kriminelle udlændinge, således at de her
tilstande som vi efterhånden har her i landet ikke bliver til en ny
normalitet. Vi kan sagtens standse udviklingen med kriminelle indvandrer og
rulle det hele tilbage igen men så kræver det at vi kan smide dem ud af
landet ved endt afsoning af deres forbrydelser.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-08-10 21:57

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> writes:

> Kan den købes i Danmark?

Er det et krav at den er lovlig?

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 15:33

On 6 Aug., 02:16, "DADK" <d...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> for 2.000 skud. Lyder det vildt eller af for meget? Har hørt SW drejer til
> venstre, og de derfor er dårlige i direkte konfrontation?-

Man har forskellige våbentyper til forskellige formål -

10.000 spir for en Glock med 2000 søm :)
Du er blevet tørret godt og grundigt -

For de penge kunne du have erhvervet dig en AK 47 med omkring 1000 søm
og 4 magasiner. Ked af at sige det, men sådan er prisen på gaden -

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-10 09:01

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> 10.000 spir for en Glock med 2000 søm :)
> Du er blevet tørret godt og grundigt -
>
> For de penge kunne du have erhvervet dig en AK 47 med omkring 1000 søm
> og 4 magasiner. Ked af at sige det, men sådan er prisen på gaden -

Du virker til at kende det kriminelle miljø særdeles godt, gad vide hvorfor.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 15:38

On 6 Aug., 13:00, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint> wrote:

> Du kan føje "hykleriske skvat" til dit CV.

Du skyder langt over målet - Han har ikke et CV.

Det er noget med: Røg ud af 7.klasse og har haft besvær med at læse og
forstå enkle tekster lige siden ...

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-10 09:02

> Du skyder langt over målet - Han har ikke et CV.
>
> Det er noget med: Røg ud af 7.klasse og har haft besvær med at læse og
> forstå enkle tekster lige siden ...

Haha, du er sq et tågehorn.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-10 15:41

On 6 Aug., 17:11, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rulle det hele tilbage igen men så kræver det at vi kan smide dem ud af
> landet ved endt afsoning af deres forbrydelser

Jeg er ikke uenig med dig Kim Larsen. Vores system er ikke gearet til
detder -
Problemet er at vi ikke kan få sendt dem ud af landet. Så der skal
andre boller i suppen -

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-10 09:03

> Problemet er at vi ikke kan få sendt dem ud af landet. Så der skal
> andre boller i suppen -

Problemet er at dommerne ikke VIL sende dem ud af landet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 07-08-10 07:35

N_B_DK skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Du virker til at kende det kriminelle milj� s�rdeles godt, gad vide hvorfor.

Jep. Jeg er socialarbejder - og ved mere om den slags end du bryder
dig om at tænke på.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-08-10 15:14

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Jep. Jeg er socialarbejder - og ved mere om den slags end du bryder
> dig om at tænke på.

LOL! Ja, du er en faaaaarlig mand!

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-10 19:22

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jep. Jeg er socialarbejder - og ved mere om den slags end du bryder
> dig om at tænke på.

Tror gerne du kender meget til det kriminelle miljø ja,

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-10 04:17

On Sat, 7 Aug 2010 06:35:29 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jep. Jeg er socialarbejder - og ved mere om den slags end du bryder
>dig om at tænke på.

Vi bryder os alle mægtig meget om at tænke på helvedsscenarier så
FORTÆL, FORTÆL

Fra : Patruljen

Dato : 07-08-10 09:25

Kim Frederiksen skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> LOL! Ja, du er en faaaaarlig mand!

Syntes du, at det er specielt farligt at kende lidt til priser og
varerne der er i omløb?
Men ærligt talt - så ved jeg formentlig en del, som du ikke ved :)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-08-10 18:13

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Syntes du, at det er specielt farligt at kende lidt til priser og
> varerne der er i omløb?
> Men ærligt talt - så ved jeg formentlig en del, som du ikke ved :)

Idioten er vel bare lidt misundelig over at han ikke rigtig selv har indsigt
i noget som helst.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-10 19:23

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Men ærligt talt - så ved jeg formentlig en del, som du ikke ved :)

Jeg tror Kim F har glemt mere, end du har lært.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-08-10 20:05

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>
> Jeg tror Kim F har glemt mere, end du har lært.

Jeg tvivler stærkt på at båtnakken (KF) har lært noget videre andet end det
lort han lukker ud i gruppen her og det er bestemt ikke imponerende.