Sjakalerne organiserer sig
Fra : DADK

Dato : 03-08-10 15:39

Den systematiske undergravende krig imod det danske samfund når nye højder

http://lokalavisen.dk/politibil-angrebet-med-sten-/20100802/artikler/100809861/1051

Det er den klassiske taktik, som man har set fra Algeriet over Somalia til
de franske forstæder.

Destabiliser samfundet, ødelæg institutionerne, smadr sammenhængskraften -
og om en 100-150 år er landet så uopretteligt ødelagt, at det eneste folk
kan vende sig imod er en streng religion der dikterer hvordan man skal gå på
toilettet.

Fra : P.N.

Dato : 03-08-10 15:54

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan vende sig imod er en streng religion der dikterer hvordan man skal gå

Og du mener at årsagen kun ligger på den ene side og at arbejdsløshed og
social
marginalisering ingen rolle spiller. Nogen gange spekulerer jeg på om du gør
det her for få skulderklap fra dine nye trosfæller.

Fra : DADK

Dato : 03-08-10 16:02

P.N. wrote:

> Og du mener at årsagen kun ligger på den ene side og at arbejdsløshed
> og social

Jeg er komplet ligeglad med ¨hvad du og andre kan hitte på at undskylde en
organiseret, systematisk krig imod samfundets institutioner. Som der står på
facebook-siden :

"Fuck politi og staten. Vi pisser på deres vilkår. I Ishøj går folk rundt
med pistoler og patruljer i gaderne. Vi har ikke brug for politiet. Vi er
træt af dem. Det skal bare fucking sige klik i vores hovedet. Så ser vi kun
sort. Så skal vi os nok skyde efter de der hunde! Politiet presser os. Vi
presser dem. Inderst in...de ved de godt hvem der nakker hvem når de har
fri. GHETTO OUTLAWZ G.O'"

600 medlemmer! Det er jo ikke en lille marginaliseret udstødt gruppe, men en
temmelig stor andel af Ishøjs blomstrende ungdom.

> marginalisering ingen rolle spiller. Nogen gange spekulerer jeg på om
> du gør det her for få skulderklap fra dine nye trosfæller.

Det undrer vel ingen at du motiv-søger, du har jo selv verdensrekord i at
shoppe rundt mellem ekstreme synspunkter.

Fra : P.N.

Dato : 03-08-10 17:37

> Jeg er komplet ligeglad med ¨hvad du og andre kan hitte på at undskylde en
> organiseret, systematisk krig imod samfundets institutioner. Som der står
> på facebook-siden :

Paranoia David ren paranoia, i min ungdom bekæmpede vi også systemet og var
stolte af det.

> [...]
> Vi presser dem. Inderst in...de ved de godt hvem der nakker hvem når de

Hvis vi blot kunne rekrutere disse herlige unge mennesker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-10 17:50

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i39gjm$tcq$1@speranza.aioe.org:

> Hvis vi blot kunne rekrutere disse herlige unge mennesker.

Skal jeg give dem dit navn og adresse, så I kan forsøge at skabe kontakt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 17:57

P.N. wrote:

> Paranoia David ren paranoia, i min ungdom bekæmpede vi også systemet
> og var stolte af det.

Men vi havde ikke 1,5 mia psykopater i baghånden, der var villige til at
smadre WTC, f.eks. En temmelig stor forskel.

> Hvis vi blot kunne rekrutere disse herlige unge mennesker.

De hader samfundet og den danske stat samt den danske befolkning. Jeg
observerer attituderne hver evig eneste dag. Uanset hvis skyld det er, bør
disse mennesker ikke være i Danmark.

Jeg advarede for 10 år siden i denne gruppe - alle kan vel finde det frem -
om, at hvis ikke vi gjorde noget nu, ville vi stå med 10.000 rockere. Det er
sket nu.

Og Poul, vi er nødt til at behandle forskellige folk forskelligt. Det er
ikke racisme, at tage det ildest tilredte offer, og flyve vedkommende først
til skadestuen. En person der familiesammenføres fra f.eks Tyrkiet er
statistisk set - også ift alle de lande vi sammenligner os med - i høj grad
i risikozonen for at indgå et

1) anti-integrerende ægsteskab fra landsbyen, fætteren giftes med kusinen
2) arrangeret ægteskab
3) tvangsægteskab
4) proformaægteskab

En tyrker er i større grad i risikozonen for det, end f.eks en amerikaner
eller en israeler, og derfor skal folk fra Tyrkiet behandles anderles ift
deres familiesammenføringsansøgninger, end folk fra USA eller Israel.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-08-10 21:53

On Tue, 3 Aug 2010 17:02:00 +0200, DADK wrote:

> [...]
>
> 600 medlemmer! Det er jo ikke en lille marginaliseret udstødt gruppe, men en
> temmelig stor andel af Ishøjs blomstrende ungdom.

Indtil for circa 2 år siden overnattede vi jævnligt på vandrehjemmet i
Ishøj, og gik gennem boligkvarteret når vi skulle med S-toget.

Vi blev aldrig generet.

Alligevel har vi fundet et andet sted at overnatte.

--
MVH
Bruno

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 16:00

Bruno Christensen wrote:

> [...]
>
> Vi blev aldrig generet.
>
> Alligevel har vi fundet et andet sted at overnatte.

Så bed du vel mærke i de mange gustent udseende vagter i Ishøjcentret?
Naturligvis bør kriteriet ikke være, om man selv personligt igen og igen
overfaldes, det er den reelle risiko som må være i fokus. Jeg kommer af og
til i Ishøj, pga en ven / forretningspartner, som er flyttet dertil med sin
udenlandske kone fra Malmö. Fra at sidde lidt forundret når vi talte om
problemer i Ishøj er de nu selv på vej væk - overvejer Canada. Selv i et
helt nybygget kvarter - nogle højhuse på 3-4 etager - går der ca en uge fra
at det nyplantede græs og de nye træer plantet i blomst er ødelagt. Enten af
hærværk eller fordi beboerne har kunne bruge dem i madlavningen eller sådan
noget. Området er stadig ufattelig smukt - nybyggeri ala 2009, med al
komfort, men grafittien : "Frit Kurdistan" osv osv dukker allerede op. Om en
5-10 år er beboerne blevet så deprimeret af at bo i deres egne ødelæggelser,
at det i sig selv bliver et argument for at gå i krig med omverdenen. "Vi
vil ikke bo i en ghetto" - "danskerne er racister fordi de placerer os i
ghettoer" - "ingen vil bo her" osv osv - men ghettoen skabes altså af dem
der bor der, og passer på området. Et gammelt ordsprog siger : Man pisser
ikke i sin egen madskål, men det gælder ikke visse typer indvandrere.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-08-10 18:17

On Thu, 5 Aug 2010 16:59:54 +0200, DADK wrote:

> Så bed du vel mærke i de mange gustent udseende vagter i Ishøjcentret?

Nej, vi gik fra "strandvejen" og til S-toget. Selve Ishøjcentret har vi
aldrig besøgt.
> Naturligvis bør kriteriet ikke være, om man selv personligt igen og igen
> overfaldes, det er den reelle risiko som må være i fokus.

Der skete et eller andet for omkring 3 år siden, hvad ved jeg ikke; men vi
følte pludseligt at der blev kigget meget intenst.
Vi følte os ikke længere velkomne/accepterede som turister.

Næh desværre.

--
MVH
Bruno

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 19:01

Bruno Christensen wrote:

> Nej, vi gik fra "strandvejen" og til S-toget. Selve Ishøjcentret har
> vi aldrig besøgt.

Altså parkeringspladsen? Man SKAL igennem Ishøjcentret (i hvert fald i dag)
for at komme op på perronen.

> Der skete et eller andet for omkring 3 år siden, hvad ved jeg ikke;
> men vi følte pludseligt at der blev kigget meget intenst.
> Vi følte os ikke længere velkomne/accepterede som turister.

Nu er det jo langt fra sikkert, at der har været noget - og selv hvis der
har været noget, så har det måske ikke med indvandrere at gøre.

Men,

Kender følelsen - man går rundt i sit eget land, og føler sig kigget på, som
om man er en fremmed, der går ind på nogle enemærker. Jeg droppede
Albertslund Centrum af samme årsag, men måske også fordi jeg er pirrelig.
Jeg tog ned til Albertslund Centrum jeg ikke havde været i, i 100 år - tog
bussen : Buschaufføren var perker, alle i bussen var perkere. så kom jeg ned
til Centrum - der blev talt indvandrersprog overalt - flygtede ind i
bageren, hvor 3 indvandrere fik forrang selvom jeg kom før dem, og i øvrigt
foregik det meste af kommunikationen på volapyksprog. Så hastede jeg op i
DSB-butikken, hvor der udenfor blot sad en masse perkere som brød reglerne
med rygning og stoffer, og jeg gik ind i tøget, hvor jeg satte mig i en
stille-kupé, hvor der sad 4 pakistanere der kæftede op, og helt åbenlyst
talte om kriminalitet og hærværk.

Normalt bruger jeg Glostrup. Det er forfærdeligt at se, hvordan der ved
6-7-8-9 tiden om morgenen står en kødrand af frustrerede DANSKE mennesker på
vej til arbejde, frustrerede fordi der ikke er råd til at holde DSB
uptodate - på vej til at forsørge alle perkerne, og så kan man gå op i
centret ved 11-12 tiden, og se alle indvandrerfamilierne gå afslappet rundt
og shoppe for danskernes skatteindbetalinger.

Sådan er det på Vestegnen - men beslutningtagernes afgørelser træffes ud
fra, at gå i Matas kl 11 lørdag formiddag i Hellerup Nord, og da ser man jo
ikke mange indvandrere nasse på samfundet.

Det er 100% tydeligt - jeg vil opfordre alle som har lyst til at lave en
film om disse strukturelle forskelle i at gå ud og filme på Glostrup station
et par dage, og så de samme dage gå op og se hvem der render rundt i
centrene.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-10 19:22

On Thu, 5 Aug 2010 20:01:02 +0200, DADK wrote:

> Altså parkeringspladsen? Man SKAL igennem Ishøjcentret (i hvert fald i dag)
> for at komme op på perronen.

Vi gik gennem nogle beboelsesblokke, jeg mener at huske at der var et
indkøbscenter ovenfor S-toget.

> Nu er det jo langt fra sikkert, at der har været noget - og selv hvis der
> har været noget, så har det måske ikke med indvandrere at gøre.

De der fik mig og familien til at føle sig utrygge, var noget mere
solbrændte end vi.

> Men,
>
> Kender følelsen - man går rundt i sit eget land, og føler sig kigget på, som
> om man er en fremmed, der går ind på nogle enemærker.

Det ligner meget vores følelse.

Da jeg ikke kender noget til Albertslund er resten droppet.

--
MVH
Bruno

Fra : El Trabajador

Dato : 03-08-10 17:04

> Den systematiske undergravende krig imod det danske samfund når nye
> højder
> http://lokalavisen.dk/politibil-angrebet-med-sten-/20100802/artikler/100809861/1051

Det er vist på tide at vi får tømt vores land for krigsliderlige
muhamedanere. Halalhippier, hvornår indser I, hvad det er for noget pak I
har lukket ind i vort land? Lad os stå sammen om at redde Danmark fra
muhamedanismen.
--
El Trabajador

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 17:19

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen news:i39elv$qeb$1@speranza.aioe.org...

> [...]
> muhamedanere. Halalhippier, hvornår indser I, hvad det er for noget pak I
> har lukket ind i vort land? Lad os stå sammen om at redde Danmark fra

Lige siden at DF(i form af Karsten Bjørnholt og Bodil Egeberg) for 12 år siden gjorde,
Dannebrog til Forræder Kluden, har jeg haft lyst til at der skule være en halvmåne på istedet,
så flaget kan holde op med at stå for forræderi,væsleri,kujoneri,svineri og modbydelighed!

Spiste 2 pizza´er idag, for første gang i lang tid! Der stod et sted at der var tilbud på en pizza med
Kylling og Pesto, men dem ved skiltet var ikke kylling, jeg valgte istedet nogen andre!

Der var lidt svinekød på!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Patruljen

Dato : 03-08-10 11:42

On 3 Aug., 18:50, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Skal jeg give dem dit navn og adresse, så I kan forsøge at skabe kontakt?

Vi kunne give dem dit - Jens Bruun. Det kunne arrangeres i en ruf. Og
præsentere dem for dine skriverier på usenet. How about that -

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 17:59

Patruljen wrote:

> Vi kunne give dem dit - Jens Bruun. Det kunne arrangeres i en ruf. Og
> præsentere dem for dine skriverier på usenet. How about that -

Kan alle ikke finde det, lige som mine oplysninger? Og i øvrigt P.N's. Det
nedrige er de lumpne typer der lukker al mulig pis ud, men ikke tør stå ved
eget navn.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 03-08-10 18:59

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> Hvis vi blot kunne rekrutere disse herlige unge mennesker.

Vi? Til hvad?

Fra : Patruljen

Dato : 04-08-10 11:43

On 3 Aug., 22:53, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> [...]
>
> Vi blev aldrig generet.
>
> Alligevel har vi fundet et andet sted at overnatte.

Ja, da. Man må hellere tage livrem, seler og hagesmæk på -

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-08-10 22:34

On Wed, 4 Aug 2010 10:43:21 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Ja, da. Man må hellere tage livrem, seler og hagesmæk på -

Se positivt på det. Vi overnatter tættere på Nørrebro nu.

--
MVH
Bruno

Fra : Patruljen

Dato : 04-08-10 15:46

On 4 Aug., 23:34, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Se positivt på det. Vi overnatter tættere på Nørrebro nu.

Tag et par dybe indåndinger og lav nogle afspændingsøvelser i toget
næste gang i er på vej til København -

Man kan f.eksempel sagtens gå en tur og hygge sig helt fantastisk på
Strøget uden at blive tæsket og sat i offentlig gabestok eller få sit
hoved sat på en stage af muslimerne :)