Det offentlige vil igen blande sig
Fra : Kim2000

Dato : 03-08-10 15:22

Denne gang er det en Kolding. En politiker har fået den ide at skulle blande
sig i højden på folks træer. Han kan jo selv løbe rundt med et målebånd i
sin fritid, hvis han keder sig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-10 16:58

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c5825ef$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Denne gang er det en Kolding. En politiker har fået den ide at skulle
> blande sig i højden på folks træer. Han kan jo selv løbe rundt med et
> målebånd i sin fritid, hvis han keder sig.

Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade partier.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-10 17:15

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade partier.

Kim2000 stemmer på dette parti; Oh the irony.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-10 17:36

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> wrote in message
> Kim2000 stemmer på dette parti; Oh the irony.

Ok Kim stemmer på DF, men forslaget kommer fra venstre, kan du give en
forklaring på det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-10 18:10

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Ok Kim stemmer på DF, men forslaget kommer fra venstre, kan du give en
> forklaring på det?

Både V og DF er glade for forbud og kontrol; Det er det du ser her.

Synes du ikke det er - ahem - sjovt, at Kim stemmer på et parti, som - i
stor stil - dyrker de ting, han selv er så meget i mod? Det er lårtyk ironi,
så det batter.

Fra : Mark Jensen

Dato : 03-08-10 18:29

On Tue, 3 Aug 2010 19:09:38 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

> [...]
>stor stil - dyrker de ting, han selv er så meget i mod? Det er lårtyk ironi,

Og selvom der kommer dumme forbudsforslag fra eks. V er det vand i
forhold til det forbudshelvede der venter hvis især SF får noget at
skulle have sagt.

Alt fra prostitution, til unge der ikke må købe øl eller tage solarie,
henover duftregler i børnehaver, forbud mod reklamer henvendt mod
børn, forbud mod TEGNINGER af børn og sex - altså det første skridt på
vejen mod fiktionsforbud/tankeforbud.

etc.

Men der er faktisk kun liberal alliance der regel kæmper imod alle
disse tåbelige forbud

Fra : Petse

Dato : 03-08-10 17:39

On 03-08-2010 18:15, "-_Thomas_-" wrote:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kim2000 stemmer på dette parti; Oh the irony.

Nu er det altså byrådsmedlemmet Iver Pedersen fra Venstre, der vil have
dette forbud. Så ved ikke hvorfor DF skal blandes ind i dette for.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-10 17:34

> Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade
> partier.

Det er derfor forslaget kommer fra en venstre politiker?

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 03-08-10 21:19

On Tue, 3 Aug 2010 18:34:25 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>Det er derfor forslaget kommer fra en venstre politiker?

og analyserer man helt til bunds vil det sikkert vise sig at både USA
og Israel er indblandet på en eller anden negativ måde ;-/

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-08-10 17:44

On 2010-08-03 17:57, Jens Bruun wrote:
> Kim2000<Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> 4c5825ef$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade partier.

Iver Pedersen er fra Venstre, Kim Larsen

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-10 17:49

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4c584770$0$275$14726298@news.sunsite.dk:

> Iver Pedersen er fra Venstre, Kim Larsen

Og hvad så, Wilstrup? Kim2000 stemmer DF (eller har i hvert fald tidligere
gjort det).

Jeg fandt det bare pudsigt, at man kan være imod yderligere forbud og
kontrol og samtidig stemme på DF.

Jeg kan se, jeg skal skære det lidt mere ud i pap, når jeg i fremtiden
skriver en one-liner. Vi skal jo helst have alle med i denne gruppe...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-10 19:17

On Tue, 03 Aug 2010 18:44:28 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Iver Pedersen er fra Venstre, Kim Larsen

Det mest kontrolglade og forbudsivrige parti er SF, skarpt forfulgt af
Det har forbudt at du plukker blomster i naturen bl.a.

Fra : Kert Rats

Dato : 03-08-10 20:45

> Det mest kontrolglade og forbudsivrige parti er SF, skarpt forfulgt af
> Det har forbudt at du plukker blomster i naturen bl.a.

Virkelig? Kan du uddybe det?

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim2000

Dato : 03-08-10 20:57

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Virkelig? Kan du uddybe det?

I parker må man ikke og naturligvis heller ikke i fredet områder, fx
Fosdalen, de fleste skove på Bornholm og sikkert mange andre steder også.

Fra : Tony

Dato : 04-08-10 14:09

> [...]
> 4c5825ef$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade partier.

og heldigvis for det, for uden DF havde det set endnu mere skidt ud for
Danmark !!

Tony

Fra : Frank

Dato : 04-08-10 14:22

Hej

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Dansk Folkeparti er ét af tingets mest forbuds- og kontrolglade partier.

Og forslaget er ikke stillet i (folke-)tinget og ikke stillet af DF.

Det er stillet af en Venstre-mand i Koling byråd.

Og bare for at spille djævelens advokat - så hvorfor ikke?

Træer, deres grene, blade, nedfaldne blade, højde og skygger er noget af det
der starter nabostridigheder og efterfølgende hele processen med hegnsyn
ect.

I grovere tilfælde også chikane og selvtægt.

En hurtig google-søgning på "Naboens træer skygger" giver 6180 hits, hvor af
mange er fra kommuner og advokater.

Hvis et lokalplansforslag der omfatter nye bebyggelser kan forhindre dette
så hvorfor ikke?

Mvh
Frank