DF´s mordere på besøg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 12:42

Var lige nede på apoteket, da jeg kome hjem var min ekstra lås på
hoveddøren ikke sat på, det har selvfølgelig været sket mange gange før
(softwaren i mit alarm system er lavet om af professionelle)

Det der startede med en depression, er nu 12år senere!

Det sjove er det ar "ALTID" når jeg ikke er hjemme!
At folk vader ind i min bolig!

Jeg hadet mennesker der altid der gør sådan noget!
Jeg kan huske engang som knægt da jeg samme med en ven
gik ind hos anden ven og spille de computer spil i et par timer,
jeg nævnte det selv for ham senere! Og det rørte ham ikke!

Det har irriteret mig selv lige siden!(på det tidspunkt, burde det ikke have foregået!)

Nå, det er på tide at jeg prøver at have godt liv!
Efter 12 år med alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan. pga. programmering!

Det skal lige siges, at i løbet af siden 2005 maj måned, har jeg ikke kunne købe ind,
og have madvare stående i mit køleskab, uden at få sår på hænderne, blodskudte øjne,
hvis jeg rør ved noget som helst, som har været stående mens jeg har været ude af min bolig!

Det har foregået lige siden, da jeg tog Karsten Bjørnholt i forræderi, da jeg gik med til at prøve EMDR pga. en Depression!

Jeg har været uvågen lige siden, jeg har aldrig fået chancen for at forsvare mig selv!

Altid været låst af programmering!

Idag er første i 12år hvor min umiddelbare reaktion var vrede! Da jeg opdagede låsen ikke var låst!

Bjørnholts mordprogrammering, havde 30 sekunder senere sået tvivl om hvorvidt jeg havde låst den!
For at sikre at jeg ikke stopper vanviddet, og ved med sikkerhed at der har været nogen inde!

ting er blevet stjålet konstant, jeg bliver stoppet fra at gøre ordentligt rent af programmering!
Så min lejlighed ligner en klassisk sindsyge bolig(og det er altsammen programmering)

Det er altid når jeg sover eller ikke er hjemme!

Jeg har selvfølgelig spurgt mine naboer om de har set nogen, men svaret har altid været nej!

Skulle jeg en enkelt gang få fat på nogen, er jeg overbevist om at jeg får emn labotomi af Bjørnholt og Co.
hvis jeg gør det mindste!

Hvilket selvfølgelig ville passe ham fint! Den skide forræder som kun kan få den op at stå.
år han tortere folk der ikke bevæge sig! Efter han har krøblet dem med EMDR!

Se det sjove er, hvis jeg var et sygeligt møgsvin som ham! Så måtte jeg gerne gøre sådan noget!
Hvis jeg gør det, så er det religiøse mirakler!
(jeg aner simpelthen ikke hvordan man får folk i en trance med hypnose og emdr,
jeg kan få mig selv i en trance når jeg ligger på en sofa)

Det er ren kvante mekanik!

uanset hvem det end er Bjørnholt og Forædder partiet(DF) bruger!
Så er det en forbrydelse at bryde ind i min bolig!

Når jeg kender Bjørnholt, så forventer jeg, at hans netværk af sindsyge og ligegyldige mennesker(det burde de være)
står klar med tilsvininger og løgnhistorier, det helle holder selvfølgelig op, når deres ofre begynder at forsvare sig!

han har sikkert flere hundrede sindsyge kvindemennesker der påstår at jeg har været gift med dem,
og har levet et lang lykkeligt liv med dem, før jeg smed dem ud for en anden!
(altsammen programmerede vragforestillinger i sindsyge mennesker!)

Og allesammen ude på at myrde mig!

Det sjove er hvorfor er kujonerne bange for at banke på mens jeg er hjemme og vågen?
Bare en eneste gang? Hvad er de bange for?
Jeg har aldrig været kendt for at være fysisk voldelig!

(Jeg har i 2008 måtte påstå at have slået et familiemedlem! Hvilket jeg aldrig har gjort! Jeg er fuldstændig bundprogrammeret i så mange år,
og når jeg får besked på, slå din mor, køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit fjernsyn, og snif lightergas! Jeg mener et, familiemedlem er allerde blevet myrdet! Hvis det redder hendes liv, at jeg påstår at jeg har slået hende, så gør jeg det!)

Ikke længere er så voldtaget i Hjernen, at jeg er istand til at tænkes selv?

Er det fordi torturen har været så ekstrem at jeg nu er blevet kvante mekanisk af tortur?
Så fuldstændig torteret at jeg bare behøver at tænke tanken, for at flå folk i to? Det er ikke så sjovt når tortur ofrene kan forsvare sig, er det?

Sadist kujon!

Her er frit lejde, du/i må gerne ringe på, mens jeg er hjemme ,uden at jeg bruger andet end mine egne to hænder til at forsvare mig!

Hvad er det der foregår i sindsyges hoveder, når de overflader en person der sidder i en dyb trance og ikke kan bevæge sig?
En person der er kommet hjem fra hospitalet efter at have fejlet i at slå sig selv ihjel?
Hvad er det, der får desindsyget til at sidde og tortere sådan en person?
Hvad er det der får de sindsyge til at tisvine personene i hele landet og hele verden, ved at filme dele af torturen,
og insende de dele der kan anses for sjove af dem der ikke har set andet end klippet?
Når tortur ofret er sad til at svine sig selv til, foran et kamera?
Hvad er det for nogen sindsyge, der myrder et uvågent menneskes far, og bagefter får personen til at forestille sig ,at han selv har begået mordet,
og optage det han har fået besked på at forestille sig og fortælle højt om ,for slet ikke at tale om at lave personen så meget om i psyken og følelser
at han er istand til at forestille sig at han gør det?

Hvad er det for nogen sindsyge? De er slet ikke sindsyge!

Hvad er det for nogen usindsyge, der er så rasende over en lille fejl, at de indsætter en fejl i hovedet på personen med programmering bagefter?

Fordi de usindsyge mordere og foræddere, begik den fejl, at gå ud fra at personen vidste med sikkerhed, i hvilket rum mordet havde foregået i?

Er det fordi at ude sindsyge og inkompetente røvhuller, simpelthen er så narsisistiske at de ikke kan leve med tanken om, at de ikke engang,
kan overfalde en deprimeret og bagefter torteret og programmeret person! Og få personen spærret inde for et mord de selv har begået!

Sandheden er, at lige siden jeg gik med til at prøve EMDR, og indså i samme sekund som jeg kom i en dyb trance, at det er helt galt,
fordi hypnotisøren/programmøren er et sadiststisk møgsvin! Talemåde og alting, alle instinkter vidste det med det samme!

Har jeg ikke haft nogen som helst mulighed for at forsvare mig! Alting har været som en pakke løsning, alting valgt i forvejen af andre,
uden mulighed for at bryde væk pga. programmering, bare sat på et spor, og så være en tilskuer uden nogen somhelst inflydelse, der kun kan
observer ødelæggelsen af mit eget liv!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 13:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5800a2$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Hvem kan finde på at kræve eller at programmere et andet menneske til ikke at måtte forsvare sig?

Hvem kan finde på at derefter sig , hvis du for forsvare dig, så må det først være efter skaden er sket!
(så er det jo ligegyldig at forsvare sig!)

Hvem kan finde på at sige, hvis du har det dårligt så skal du have det godt, hvis du har det godt så skal have det dårligt?

Og bagefter sige, du må helbrede dig selv med gift?

Du må aldrig fjerne gift, før skaden er sket!

Og det vel og mærke, efter at have sagt "du skal fortså alting på en måde, som er værst for dig selv"

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 13:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c58066a$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
>Og det vel og mærke, efter at have sagt "du skal fortså alting på en måde, som er værst for dig selv"

Det er ret uheldigt med Karsten Bjørnholts og Co. mangel på selvkontrol!

Spørgsmålet er hvad det kræver at få et øjebliks fred for første gang i 12år!
Det er jo ikke ligefrem sådan at jeg sidder og sviner folk til med løgnhistorier,
og forsøger at gøre dem rasende, med fuldt overlæg!
Fordi jeg syntes det er sjovt at gøre folk rasende!

Eller tror det beviser et eller andet positivt om mig selv, ved at tilsvine folk med løgnhistorier!

Sandheden er, det jeg skriver er sandheden!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 13:10

Fra : Patruljen

Dato : 03-08-10 06:26

On 3 Aug., 14:14, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Eller tror det beviser et eller andet positivt om mig selv, ved at tilsvine folk med løgnhistorier!
>
> Sandheden er, det jeg skriver er sandheden!

Jeg tror, du ville have godt af at vise din læge de ting, som du må
skrive på usenet og høre efter hvad vedkommende siger.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-10 19:15

On Tue, 3 Aug 2010 05:26:10 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg tror, du ville have godt af at vise din læge de ting, som du må
>skrive på usenet og høre efter hvad vedkommende siger.

Lægen vil så erklære at internetdiskussiongrupper har forskellig humor
og frisprog så selv bloddryppende trusler er ikke nok til psykiatrisk
diagnose