Vi behøver ikke en stor undersøgelse
Fra : DADK

Dato : 03-08-10 02:36

DF foreslår en kommission som skal undersøge de forskelllige etniske og
religiøse gruppers "bidrag" til almenvellet.

Mange "eksperter" har påstået i medierne, at det praktisk set er umuligt at
lave en sådan type undersøgelse.

I present for you , den den dahhhhhh : Lad mig præsentere - truttrutdada :
http://www.dreammodel.dk/

de kan levere alle de tal som "eksperter" og oppositionen siger ikke kan
findes, eller vil være meget dyre at finde. Peter Stephensen som er leder,
siger at på pikære ting såsom bestemt kriminalitet tager det måske mere end
en dag at samkøre, men de kan gøre det med andre lande også, f.eks Holland
osv.

De kan sige noget statistisk ift lande versus hinanden.

Og Peter Stephensen er ikke bleg for at indrømme, at indvandrere er
overkriminelle.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-10 06:58

On Tue, 3 Aug 2010 03:35:43 +0200, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>De kan sige noget statistisk ift lande versus hinanden.
>
>Og Peter Stephensen er ikke bleg for at indrømme, at indvandrere er

Hvem kan komme på et positivt bidrag udover døgnåbne butikker og
risretter? Og at de passer familiens gamle bedre end os.

Fra : Nicky

Dato : 03-08-10 07:53

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> De kan sige noget statistisk ift lande versus hinanden.
>
> Og Peter Stephensen er ikke bleg for at indrømme, at indvandrere er

Fint, så er det konstateret. Hvad skal vi så egentlig bruge den undersøgelse
til?

Fra : \"@'

Dato : 03-08-10 16:44

On Tue, 3 Aug 2010 08:52:36 +0200, "Nicky" <notvalid@hotnotmail.com>
wrote:

>"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

>Fint, så er det konstateret. Hvad skal vi så egentlig bruge den undersøgelse
>til?

til at gøre op med sig selv hvem man vil stemme på til valgene

vi har ikke fuld beskæftigelse
riget fattes (som altid) midler

hvorfor så importere overskudspopulation fra andre lande, når det
tilligemed viser sig at nogle af de importerede begår kriminalitet i
større omfang end landets egen borgere?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 17:49

Nicky wrote:

> Fint, så er det konstateret. Hvad skal vi så egentlig bruge den
> undersøgelse til?

Når nu man taler om, at indvandring skal sikre Danmarks velfærd - så er det
relevant.

Hvis de 17.000 somaliere i bund og grund blot skaber behov for 5.000 flere
speciallærere, 500 flere sagsbehandlere, 100 flere tolke, 1 mia i udgifter
til børnebidrag, fængselsophold og SSP-arbejde - osv osv - ja, så er der god
grund til at stille spørgsmålstegn ved, om indvandrere fra lige præcis
somalia er med til at løse problemet, eller om de ikke i sig selv er med til
at forværre det.

Fra : \"@'

Dato : 05-08-10 18:43

On Thu, 5 Aug 2010 18:49:04 +0200, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>somalia er med til at løse problemet, eller om de ikke i sig selv er med til

sådan et spørgsmål må slet ikke stilles

Det Rabiate Venstre og alle de venstresnoede røde abekatte får både
slagtilfælde og hjerteflimmer af sligt

--
Si vis pacem - para bellum