Desværre er det ikke løgn
Fra : Kim2000

Dato : 02-08-10 13:48

Mens en masse har skændtes, og mig selv, så har jeg læst og efterset de
fleste af bloggers påstande. Og det værste er at de er sande:

http://omnial.wordpress.com/2010/07/13/guds-gave-til-socialdemokraterne-en-kronik-om-helle-thorning-schmidt/

Det kan opsummeres ved at man bare må konstatere at løgn og manipulation er
et af Helles karaktertræk.

Fra : P.N.

Dato : 02-08-10 14:11

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan opsummeres ved at man bare må konstatere at løgn og manipulation

Om hun så havde begået drab .........

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-08-10 19:37

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Om hun så havde begået drab .........

Man kan sige meget skidt om Omnials måde at behandler HTS på, men det ser i
hvert fald ud til at indlægget forsøger at diskutere politik fremfor
personen som sådan: man forsøger at forklare læserne hvilke selvmodsigelser
der er mellem det hun siger hun står for og hvad hun reelt gør. AT artiklen
så er tendentiøs og dæmoniserer hende, samt at man ikke på redelig vis
fremlægger hende de synspunkter som man har og som man anklager hende for at
hun har, betyder at de står uimodsagt og derfor er lidet troværdige når man
ser på artiklen i sin helhed.

Hatten af for hvad artiklen forsøger at gøre i noget af sit indlæg, hatten
på for de mange fejl den også begår og sine mange forsøg på at hetze mod
hende - fx kunne det være interessant hvad man hos Omnial mener om Anders
Fjogh Rasmussens skattepolitik som skatteminister -det der medførte at han
måtte forlade posten i sin tid. Ingen talte dengang om hans egnethed som
statsminister. Vi har nuværende statsministers synderlige rod i bilagene,
Søren Pinds manglende kendskab til reglerne for au-pair-pigers ophold ved en
skilsmisse, Lene Espersens fejl, der medførte at hun modtog 60.000 kr. for
meget, som statsministeren blot udlagde som en fejl, og som han så lod hene
beholde, eller hvad med fhv. udenrigsministers spiritussag og løgne over for
offentligheden som alligevel ikke hindrede ham i at blive minister.

Alle har lig i lasten, ikke mindst de borgerlige - så når jeg nu får
reflekteret over tingene, så er artiklen måske ikke så god endda -jeg tænker
fx på Karen Jespersen der begyndte som VSer og som endte som borgerlig
minister fordi der var penge i lortet.

Nej, jeg må alligevel konkludere at artiklen er ringe og hetzsende uden
nuancer eller proportioner. Desuden er HTS jo ikke den eneste der har stemt
og deltaget i et andet parti i sin ungdom.

Fra : Kim2000

Dato : 02-08-10 20:43

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> nuancer eller proportioner. Desuden er HTS jo ikke den eneste der har
> stemt og deltaget i et andet parti i sin ungdom.

"Jeg må erkende at det er rigtig altsammen, men sådan er nogle af de andre
også, og derfor så må Helle også"-holdning.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-08-10 21:31

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Nej, jeg må alligevel konkludere at artiklen er ringe og >hetzsende uden
> nuancer eller proportioner.

Jamen er artiklen faktuel rigtig, det er spørgsmålet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen