Et gæt på straffen.
Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-10 12:43

Hele 180 gange snittede og stak overfaldsmanden nemlig sit offer, fremgår
det af anklageskriftet i sagen, hvor Statsadvokaten nu kræver den
libanesiske ekskæreste dømt og udvist af Danmark.

Det var 21. oktober, at Miki Sørensen lå og sov sammen med kæresten, da den
dengang 37-årige ekskæreste væltede ind og uden varsel fordelte de ca. 180
knivstik i hans ansigt, hals, bryst, mave, nakke og ryg.

http://politiken.dk/indland/article1028050.ece

Udvist bliver han ikke, for det kan man ikke byde den stakkels mand, offeret
rendte garanteret selv ind i kniven 180 gange, måske han tilkendes
erstatning for blodet på tøjet?

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 02-08-10 16:35

On Mon, 2 Aug 2010 13:43:07 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>

>Udvist bliver han ikke, for det kan man ikke byde den stakkels mand, offeret
>rendte garanteret selv ind i kniven 180 gange, måske han tilkendes

jeg mangler stadigvæk en forklaring fra diverse "humanistiske"
"velmenere" på hvorfor man ikke skal smide kriminelle udlændinge ud af
landet

kommer sikkert til at vente længe

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-10 17:33

N_B_DK wrote:
> [...]
> offeret rendte garanteret selv ind i kniven 180 gange, måske han
> tilkendes erstatning for blodet på tøjet?

Det er godt, vi er så hensynsfulde mod mellemøstere i stedet for at
tilgodese interesserne for danskere som f.eks. denne Miki Sørensen. For
ellers kunne det jo hænde, at vi fik det helt uansvarligt rart.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-10 17:46

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message

> Det er godt, vi er så hensynsfulde mod mellemøstere i stedet for at
> tilgodese interesserne for danskere som f.eks. denne Miki Sørensen. For
> ellers kunne det jo hænde, at vi fik det helt uansvarligt rart.

Sikke et samfund du her taler for, smide dybt kriminelle ud, hvilket signal
ville det ikke sende? ej det går virkelig ikke....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-10 19:11

N_B_DK wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message

> Sikke et samfund du her taler for, smide dybt kriminelle ud, hvilket
> signal ville det ikke sende? ej det går virkelig ikke....

Du har ret. Det var venstreorienteret af mig. ÅH! jeg skammer mig sådan!