Gennemsigtig G-streng = semi-nudisme
Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 10:02

Gennemsigtig G-streng = semi-nudisme
Ekstrabladet har påstået at en skuespillerinde iført en G-streng af
see trough tekstil er tækkelig påklædt.
Dansk lov gør det ikke ulovligt at læse avis nøgen på Strøget -
blufærdighedskrænkelse kommer kun på tale ved UTERLIG ADFÆRD fx at man
promenerer og dermed "lufter den" ekshibitionistisk.

Jeg mener at have udviklet nudist-dress hvor man føler sig nøgen men
ikke kan risikre at andre end paranoide føler sig stødt
Et tyndt (flor-let, men ret uihennemsigtigt)silkesjal (½x1 m) til
piger har jeg flækket i to ens og den usømmede kant (langs
gennemklipningen) har jeg fæstet tråde til 5 steder , midt i og ved
enderne og midt imellem de tre steder.
Fra enderne går en elastik tråd , der kan nå om livet på mig. En
sjette stærk tråd går om vommens overkant så den ikke kan glide ned
pga fedtpuklen.
Den fungerer som bælte der holder lændeklædet oppe så det ikke synker
med og synliggør skridtet.
Den midterste øverste punkt på tekstilet har en kort bære-tråd op og
omkring vom-tråden
Yderpunkterne er samlet af en elastik tråd om bag ryggen og de to
kvartpunkter midt mellem yder og midterpunkt har en forklæde tråd op
om halsen , så hvis jeg sidder nøgen og nogen banker på døren kan jeg
hurtigt tage tøjet sjusket på blot ved, at det som et forklæde hænger
ned fra halsen.
Et problem er røven, men det er kun, hvis man mooner, at man er
uterlig.
Skal jeg i butikker og købe noget så kan nogle opleve ekshibitionisme
i, at ½-1 røvballe let ses når tøjet blafrer i vind eller pga
bevægelser
Så tager jeg en langærmet skjorte og binder ærmerne sammen, så den kan
hænge som bagklæde, modsat et forklæde og den er så tung at jeg kan
mærke at den hænger tækkeligt ned - det kan tyndt silkestof ikke
klare, så det dur kun på forsiden hvor jeg kan kaste et blik ned og
tjække at alt er OK.
Det tager tyve minutter at fremstille og tyve sekunder at tage af
eller på.
Jeg fæster de 5 kinesertråde ved at lave en bylt så stor som en
skjorteknap af avispapir og lade en kinesertråds løbestik fastholdt
fyldet inde i bylten/minisækken
Fordi der både er (elastisk) tråd om ryggen, bæretråd til vomtråd og
forklæde bæretråd op om halsen har jeg tredobbelt "livrem og seler og
risikerer ikke at hastig cykeltur i storm med rygsæk forskubber noget
så jeg blotter kønsorganer - og dermed er man jo sikker.
Dette bør blive fremtidens mandedress for "fri ånder"