2010 uge 31 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 02-08-10 08:53

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-08-02, Monday, day no 214 in the year ... ]
[ ... ]
> 518 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

tamim0007
http://www.youtube.com/user/tamim0007
15. mar 2010
Delirious?: "Holy Is The Lord / History Maker" Encore Concert Performance (HQ)
http://www.youtube.com/watch?v=uAx5Ma_oYMY#t=06m49

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/6/uAx5Ma_oYMY

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/holy-is-the-lord

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11419 news:4c541326$0$276$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11420

Fra : Kall, Mogens

Dato : 02-08-10 08:59

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c567954$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/01/214720.htm

USA har plan for angreb på Iran

01. aug. 2010 21.53 Udland

USA har en plan klar for et angreb mod Iran for at hindre landet
i at få atomvåben, siger forsvarschef. Iran advarer om, at et
angreb vil få store konsekvenser.

Planen er klar

Det amerikanske militær har planer liggende klar for et muligt angreb
mod Iran, hvis det er nødvendigt for at stoppe præstestyret i
at udvikle atomvåben.

Det bekræfter USA's forsvarschef, admiral Michael Mullen, i et
interview på amerikansk tv.

Han understreger samtidig, at han er "meget bekymret" for de mulige
følgevirkninger af et sådant angreb.

Atomvåben ikke acceptabelt

Mullen frygter, at et angreb kan få "utilsigtede konsekvenser, der er
vanskelige at forudsige i denne utroligt ustabile del af
verden".

Men det er heller ikke acceptabelt at tillade Iran at udvikle
atomvåben, fastslår han.

- For at være helt ærlig, er jeg meget bekymret for begge muligheder,
siger han i tv-programmet "Meet the Press".

Sikkerheden i fare

Samtidig advarer den næstkommanderende for Irans Revolutionsgarde,
Yadollah Javani, om store konsekvenser, hvis USA angriber.

- Hvis amerikanerne begår den mindste fejl, vil sikkerheden i regionen
blive bragt i fare. Sikkerhed i Den Persiske Golf bør være
for alle eller for ingen, siger han til nyhedsbureauet Irna.

- Den Persiske Golf er en strategisk region, og hvis den bringes i fare,
vil de lide store tab og vores respons vil være kraftig,
siger Javani.

Israel udelukker intet

Tidligere på dagen havde Mohammad Khazai, der er Irans udsending i
FN, advaret om, at Iran "vil sætte hele frontlinjen og Tel Aviv i
brand", hvis Israel angriber Iran.

Israel har ikke udelukket militæraktion for at forhindre, at Iran fortsætter
den omstridte uranberigelse.

Israel og USA frygter, at Iran i hemmelighed forsøger at fremstille
atomvåben. Det afviser regeringen i Teheran.

11421

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 11:59

>Israel og USA frygter, at Iran i hemmelighed forsøger at fremstille
>atomvåben. Det afviser regeringen i Teheran.

Muslimlande bør slet ikke eje avancerede våben. Men Kina og Israel har
så god etik som USA og samme ret til at eje avåben

Fra : Kall, Mogens

Dato : 02-08-10 09:03

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/01/202633.htm

Rusland: 86.000 evakueret

01. aug. 2010 20.36 Udland

De voldsomme skovbrande i Rusland har fået myndighederne til at
evakuere 86.000 mennesker fra de regioner, der er berørt af
brandene.

Det oplyser det russiske katastrofeministerium til nyhedsbureauet
Itar-Tass ifølge Ritzau.

238.000 hjælper
35 mennesker har allerede mistet livet på grund af de enorme
skovbrande. En situation, som præsident Dmitrij Medvedev kalder "meget,
meget alvorlig".

Han har derfor sendt 2.000 soldater til katastrofeområdet, hvor 238.000
mand allerede er i gang med slukningsarbejdet.

Den varmeste sommer

Skovbrandene raser i 14 regioner, hvor 400 brande hærger et areal på
omkring 120.000 hektarer.

I år har været den varmeste sommer Rusland nogensinde har oplevet
med vedvarende temperaturer over 35 grader.

11422

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 11:15

> [...]
>omkring 120.000 hektarer.
>
>I år har været den varmeste sommer Rusland nogensinde har oplevet
>med vedvarende temperaturer over 35 grader.

Er tørvemoser selvantændende eller er straf for pyromani for lille?

Hærens mange fly bør hente vand med store skovle og slukke fra luften
- hvorfor sker det ikke?
For at skabe job til soldater?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-08-10 12:22

Bo Warming <bwng@bwng.dk> writes:

> Muslimlande bør slet ikke eje avancerede våben. Men Kina og Israel har
> så god etik som USA og samme ret til at eje avåben

Det er et beklageligt faktum at der er meget stor forskel på hvordan man
bliver behandlet af fx USA hvis man har atomvåben i forhold til at man
ikke har. Motivationen til at få atomvåben er derfor stor.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 22:09

On Mon, 02 Aug 2010 13:22:19 +0200, nospam0002+20100801@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100801) wrote:

>Det er et beklageligt faktum at der er meget stor forskel på hvordan man
>bliver behandlet af fx USA hvis man har atomvåben i forhold til at man
>ikke har. Motivationen til at få atomvåben er derfor stor.

Hvorfor?

WW2 mod Japan var afgjort af konventionelle våben da avåben afsluttede
Ingen krige siden er blevet påvirket af kernevåben.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-08-10 22:30

> Hvorfor?
>
> WW2 mod Japan var afgjort af konventionelle våben da avåben afsluttede
> Ingen krige siden er blevet påvirket af kernevåben.

Hvorfor? Det er da ligetil - har man atomvåben så kan man slå hårdt
NOK, og så bliver man behandlet pænere end hvis man ikke har.

Som så mange andre steder, er _muligheden_ nok til at påvirke ting.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 03-08-10 19:25

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/32636719/

Rusland jagter desperat nye skovbrande

Tirsdag d. 3. aug. 2010; kl. 17:10 af ritzau

Modstridende meldinger om, at en flådebase med mange fly nær
Moskva er opslugt af flammerne. Ingen udsigt til at hedebølgen aftager.

Meget høje temperaturer og springende vind i løbet af tirsdagen
har gjort det svært for brandfolk at bekæmpe de flere hundrede
skovbrande i Rusland, der foreløbig har kostet mindst 40 mennesker
livet.

Præsident Medvedev har erklæret undtagelsestilstand i syv regioner,
hvor titusinder af hektar land står i flammer. Mange hundrede
mennesker er fordrevet fra deres hjem.

En opsigtsvækkende melding fra statsadvokatens kontor lyder, at
branden har opslugt 13 flyhangarer og ødelagt udstyr på en flådebase
nær Moskva. Andre oplysninger taler om, at 200 fly skulle være
oplugt af flammerne.

Men det bliver energisk modsagt af det russiske forsvarsministerium.

- Der findes ingen flådebase i distriktet Kolomna. Alle oplysninger
om, at 200 fly og helikoptere er ødelagt under brandene, er
intet andet end påstande fra journalister, siger forsvarsministeris
pressetjeneste ifølge nyhedsbureauet Itar-Tass.

Myndighederne siger, det er lykkes brandmandskab at slukke flere
hundrede brande, men 300 til 400 nye kommer til hver dag.

Meteorologer siger, at der ikke er nogen bedring på vej. Der er ingen
udsigt til regn, og temperaturen i Moskva vil de kommende dage
nå op på 38 grader.

Præsident Dmitrij Medvedev tog tirsdag imod et tilbud fra Ukraine og
Aserbajdsjan, der vil sende slukningsfly til Rusland.

Han siger, at andre lande også har tilbudt assistance, men de har fået at
vide, at det ikke er nødvendigt.

En stor del af Ruslands hvedehøst er slået fejl under hedebølgen, og
landbrugsministeriet i Moskva siger tirsdag, at det kan ramme
den betydelige hvedeeksport. Det ventes at føre til stærkt stigende priser
på brød verden over.

/ritzau/

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Saturday, August 09, 2008, CET 14:52, GMT 12:52
Subject: Russian warcrimes. Put their leaders on trial at the
International Court of Justice, the Hague
07758 news:g7k3u5$2rgl$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a70abfbc7034e936

[ ... ]
> ET-Break:
> (2008-08-09, Saturday, day no 222, CET 14:36, GMT 12:36)
[ ... ]
> CET 14:43:
> - "Skriv."
>
> Yes Sir:
>

> To the International Court of Justice,
>

> Der rejses hermed *tiltale* mod ledelsen i Rusland...
>
> (to Hague and her friends):
> CET 14:41
> - "Comprenez ?"

Counter now ...

+146 (366-220)
+365
+215
= 726

File no: 11428

Fra : Kall, Mogens

Dato : 03-08-10 20:09

"Kall, Mogens" skrev ...

> [...]
> Subject: Russian warcrimes. Put their leaders on trial at the
> International Court of Justice, the Hague

Hmm ...

Searchstring on (fire)

Found 1:

Sent: Saturday, August 16, 2008, CET 22:50, GMT 20:50
Subject: Hviderussisk oppositionsleder fri -
Was: ... (the letter to Serbia) ...
07839 news:48a73d82$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/e051fb7e4ac4bd1a

> ET-Break
> (2008-08-16, Saturday, day no 229, ...
[ ... ]
> And Russia ?
>
> CET 22:36
> - "I warned you."
>
> CET 22:36
> - "Kremlin."
>
> Warned ... *da*-tid,
>
> What's going on inside Kremlin, ET ?
>
> Are You doing business ?
>
> (I see no smoke yet!)
>
> CET 22:47
> - "It's coming out, the fire."
>
> Well. Let's find out!

Time-delay:

+137 (366-229)
+365
+215
= 717

"Decoder":

Unknown

Found 2:

Sent: Wednesday, September 10, 2008, CET 03:04, GMT 01:04
Subject: Fortsat spændt mellem EU og Rusland -
Was: Kim Jong-il udebliver fra parade
07974 news:ga76g6$iaf$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3a5ebf1a0b5a05e3

> ET-Break:
> (2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 02:23:44, delay 0, GMT 00:23:44)
> - "Shall I ?"
>
> Do what ?
>
> Hmm ...
>
> Nordkorea => 7.600 + boss
>
> Ja, selvfølgelig. En *úlovlig* besættelse af Georgisk territorium.
[ ... ]
> CET 03:01
> - "Fire!"

Time-delay:

+112 (366-254)
+365
+215
= 692

"Decoder":

Perhaps:
6. ... Little Boy (1945-08-06)
9. ... Fat Man (1945-08-09)
2. ... version 2

Found 3:

Sent: Friday, June 05, 2009, CET 15:00, GMT 13:00
Subject: Tyv tror hvem mand stjæler, ikke sandt Russia ?
08793 news:4a2916f9$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/e68e581c2024fe85

> [...]
> - "Mig."
>
> CET 14:51
> - "Det kommer du til at fortryde."
>
> CET 14:52
> - "Min ven."
>
> Det må være ment ironisk (ordene 'min ven')
>
> Gate 61 ?
>
> CET 14:52
> - "Fire."
>
> ... (Dette ord betyder på dansk ild eller affyr/skyd)...
>
> CET 14:54
> - "Ildkraft."
>

> Hmm ...
>
> Skal tyvekosterne (de nordlige dele af Georgien) afleveres tilbage ?

Time-delay:

+209 (365-156)
+215
= 424

"Decoder":

Still unknown, I'm sorry ...

File no: 11429

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:50

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c58693b$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kall, Mogens" skrev ...

Interrupt from ...

Fra : Kall, Mogens

[ ... ]

More searchstring: "smoke them out"

Found 2

Sent: Saturday, September 06, 2008, CET 23:50, GMT 21:50
Subject: ICJ-v2 Indicator 001 *aktiveret* (Borgergade-nr-16-syndromet)
07964 news:48c2fb2f$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/5c69e1c3cc586a8f

[ ... ]

[ ... ]

> News (from Borgergade nr 16 syndromet):
[ ... ]
> Borgergade-nr-16-syndromet on, ET ?
>
> ET-Break:
> (2008-09-06, Saturday, day no 250, CET 23:23, GMT 21:23)
> - "Yep."
>

> Hmm ... (memory on from) ...
>
> 7963 news:48c2a582$0$90275$14726298@news.sunsite.dk

> Inside Russia ?
>

> And then I heard another ET-voice said:
> CET 23:36
> - "Burn them out."

Time-delay:

2008-09-06, Saturday, day no 250, CET 23:36, GMT 21:36)
2010-08-07, Saturday, day no 219

delta =

+116 (366 - 250)
+365
+219
= 700

Der er vist ingen tvivl her længere:

Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

Reminder-program on...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2010-08-07, Saturday, day no 219, CET 11:11, GMT 09:11)
- "Fire."

With kind regards,
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11455

Fra : Kall, Mogens

Dato : 07-08-10 11:38

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c5d2405$0$274$14726298@news.sunsite.dk...
> Interrupt RETURN from ...
>
> Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 10:07, GMT 08:07
> Subject: Re: Jeg kan umulig modtage så mange penge!
>
> -
>
> "Kall, Mogens" skrev ...
>
> Sent: Friday, August 06, 2010, CET 09:50, GMT 07:50
> 11446 news:4c5bbebe$0$275$14726298@news.sunsite.dk
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/9f2499a6e561c8a9
> http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/9f2499a6e561c8a9

> [ ... ]

I was searching and found this one:

Sent: Tuesday, July 01, 2008, CET 20:04, GMT 18:04
Subject: Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 (0700 local time) knækket
(ET *copyright* behind)
07616 news:g4e0vg$24o6$1@newsbin.cybercity.dk T
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/dd023a00cd8b684a

Compare with ...

Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 12:16, GMT 10:16
Subject: Moskva kvæles i røg fra skovbrande, Get out of Georgia !!! -
Was: 2010 uge 31 (news samlet)
11456B news:4c5d3280$1$276$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/07d5fdc340e454f3

> = 700
>

> Der er vist ingen tvivl her længere:
>
> Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

ALARM:

Maybe the "program" is calling up 'Tunguska meteor' version 2 !!!

Internal references:

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

2008-07-14 ... Asteroid near impact
2009-03-02 ... Asteroid near impact
2010-01-13 ... Asteroid near impact

File no: 11457

Fra : Kall, Mogens

Dato : 03-08-10 22:02

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://gazeti.dk/iran-vil-forbyde-musik-4602

Iran vil forbyde musik

3. aug 2010 kl. 16:57 af Anders Holt, Newspaq

Den magtfulde iranske ayatollah Khamenei vil stramme de i
forvejen meget hårde regler om musik i Iran. Det skal være helt forbudt.

Ayatollah'en vil stramme reglerne mod al musik

I Iran er det meget svært at få lov at spille koncerter, og mange
musikere kan ikke få tilladelse til at udgive deres plader.

Præsident Mahmoud Ahmadinejad slog slog hårdt ned på musik,
da han kom til magten for fem år siden.

Men nu vil den meget magtfulde religiøse leder, ayatollah Ali
Khamenei, stramme yderligere.

Ayatollah Kamenei er ingen hr.-hvem-som-helst rent lovgivningsmæssigt.
Hans regler, bliver meget ofte fulgt af lovgiverne i landet.

Og han siger nu at, musik ikke går i spænd med den islamiske
republiks værdier. Derfor skal al udøvelse og undervisning forbydes
helt.

Efter den iranske revolution i 1979, hvor Khamenei selv i en overgang
var præsident, slog han så hårdt ned på al vestligt inspireret
musik, at mange musikere rejse ud af Iran til et liv i eksil.

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/majesty-here-i-am

andreyestevao
14. feb 2007
Majesty(Here I am) - Delirious
http://www.youtube.com/watch?v=vNjH8QDpBFY

Det bli'r da også mer' og mer' kedeligt at være "muslim"-a-al-Khamenei ! ...

File no: 11431

Fra : Kall, Mogens

Dato : 04-08-10 16:33

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/04/145824.htm

Medvedev fyrer folk efter brand på base

04. aug. 2010 15.02 Udland

Ruslands præsident, Dmitrij Medvedev, har givet sin flådechef en
skideballe og fyret en række ledende flådeofficerer efter en større
brand på en base uden for Moskva.

Skovbranden ødelagde mindst 13 hangarer med flyvemateriel på
Kolomna-basen 100 km sydøst for den russiske hovedstad. Branden fandt
sted torsdag i sidste uge, men oplysninger om den slap først ud tirsdag.

- Til trods for, at vi har bedt forsvarsministeriet om hjælpe med
slukke brande, der truer befolkningen, så kan ministeriet i det
fleste tilfælde ikke beskytte sig selv, sagde Medvedev til ledende
embedsmænd i Kreml.

Medvedev sagde, at flådechefen, admiral Vladimir Vijsotskij, ikke
har passet sit job ordentligt, og beordrede afskedigelsen af flere
ledende officerer, heriblandt lederen af flådens flyveenhed, lederen
af flådens logistiske afdeling og lederen af selve
Kolomna-basen.

File no: 11434

Fra : Kall, Mogens

Dato : 04-08-10 16:33

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

104 SVT Text Onsdag 04 aug 2010

SVT Text

* = efter kl 16 Nyhetsrullen 188

Wyclef presidentkandidat i Haiti...130

Golf-läckan uppges vara tätad......131
Ännu en miljardstämning mot BP.....132
Oljekatastrofen dag för dag.......160>

28.000 döda i Mexikos knarkkrig....133
En död efter israeliskt angrepp....134

Matkris hotar i Pakistan...........135

* Evakueringar undan ryska bränder...136
Åtal för ryska bränder.............137
Fakta: Ryska bränderna i siffror...162

-

136 SVT Text Onsdag 04 aug 2010
UTRIKES Publicerad 4 augusti

Evakueringar undan ryska bränder

Radioaktivt material flyttades på
onsdagen undan de ryska skogsbränder-
na som nu rasar vid två strategiskt
viktiga anläggningar för kärnenergi-
forskning.

President Dmitrij Medvedev beordrade
även evakuering av fängelser i risk-
områden. Han sparkade också flera
militärchefer efter att en militärbas
eldhärjats.

Åtta döda hittades under dagen i
utbrända hus. Därmed steg dödstalet
till 48. Katastrofen är den dödlig-
aste i sitt slag sedan 1972, då över
100 människor omkom i bränder i skog.

File no: 11435

Fra : Kall, Mogens

Dato : 04-08-10 16:34

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/04/104219.htm

Iran har jord-til-luft missiler

04. aug. 2010 10.47 Udland

Iran siger, at det nu er besiddelse af fire S-300 jord-til-luft missiler.

Det iranske styre underskrev i 2007 en kontrakt med Rusland om at
købe S-300 raketter. Men raketterne er aldrig blevet leveret og i
juni sagde Rusland at det, i lyset af de nye FN-sanktioner, der er
indført mod Iran, ikke ville være i stand til at levere
raketterne til Teheran.

Iran har fastholdt, at Rusland havde pligt til at levere raketterne ifølge
kontrakten.

To raketter fra Hviderusland

Nu siger det nyhedsbureau Fars, at det har fået to raketter fra
Hviderusland og to fra et andet ikke navngivet land. Fars
nyhedsbureauet har forbindelser til den magtfulde iranske
specialstyrke revolutionsgarden.

S-300 raketterne vil styrke det iranske luftforsvar betydeligt. Raketterne
har en rækkevidde på 144 kilometer og kan flyve i en
højde på over 27 kilometer.

Fars siger at Iran nu vil forsøge selv at bygge flere af raketterne.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Tuesday, August 03, 2010, CET 21:08, GMT 19:08
Subject: Fire-searchstring - Found 2 -
Was: Rusland jagter desperat nye skovbrande ...
2010 uge 31 (news samlet)
11429 news:4c58693b$0$276$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f47b62b9b3f8eccf

Kanske det såkaldte 'ikke navngivet land' *afsløres* ved, at røgfaner
går til vejrs !

File no: 11436

Fra : Kall, Mogens

Dato : 04-08-10 16:35

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/04/105910.htm

Irans præsident slap uskadt fra attentat

04. aug. 2010 11.02 Udland Opdat.: 04. aug. 2010 11.46

Den iranske præsident Mahmoud Ahmadinejad har været udsat
for et bombeattentat.

Ifølge Reuters skete angrebet, da Ahmadinejad skulle holde tale i
den vestlige by Hamadan.

En mand kastede en hjemmelavet bombe mod præsidentens
kortege, og ifølge flere tv-stationer blev flere såret; heriblandt
journalister og folk fra præsidentens stab. Eksplosionen skete
ud for en minibusl med journalister, som følges med Ahmadinejad,
cirka 100 meter fra præsidentens bil.

Angrebsmanden er blevet tilbageholdt, og Ahmadinejad afholdte
sin tale uden at nævne episoden.

Den iranske regerings officielle engelsksprogede gren afviser, at der
har været et attentat mod præsidenten.

Imod jøder

Mahmoud Ahmadinejad er i Vesten blandt andet kendt for sine
meget radikale udtalelser om jøder og sine benægtelser af, at Holocaust
nogensinde har fundet sted.

Så sent som i denne uge har han udtalt, at zionister var ude på at slå
ham ihjel.

=== citat slut ===

Nu her senere på dagen gør det officielle Iran et stort nummer ud af
at hævde, at der blot var tale om fyrværkeri (fireworks).

File no: 11437

Fra : Kall, Mogens

Dato : 05-08-10 09:42

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/04/232000.htm

Israel advarer Libanon

04. aug. 2010 23.32 Udland

Israels premierminister, Benjamin Netanyahu, advarer Libanon
om, at det vil stå over for en "kraftig israelsk reaktion", hvis det
kommer til yderligere uro på de to landes fælles grænse.

- Jeg vil gøre det klart for Hamas og også for regeringen i Libanon,
som vi holder ansvarlig for de voldelige provokationer af vore
soldater: forsøg ikke at teste vores vilje til at forsvare Israels civile
og soldater, siger Netanyahu.

USA, som er Israels vigtigste allierede, støtter Israels forklaringer
om, at dets soldater var ved at gennemføre rutinemæssige
opgaver ved grænsen, da de blev angrebet af libanesiske soldater.

Støtte fra USA og FN

- De skud, som blev affyret af Libanons væbnede styrker, var
fuldstændigt uberettigede, siger en officiel talsmand for det
amerikanske udenrigsministerium. Også FN har støttet Israels
udlægninger af sagen.

Under tirsdages skudveksling ved grænsen mellem Israel og Libanon
blev en israelsk oberst, to libanesiske soldater og en libanesisk
journalist dræbt. Skudvekslingen var det seneste af en række
sammenstød ved grænsen i de seneste dage.

Tirsdagens sammenstød, der er det første siden krigen mellem Israel
og Hizbollah i 2006, kom samtidig med, at volden eskalerer ved
Israels sydlige grænse, efter en relativt rolig periode siden den tre uger l
ange krig i 2009.

Så sent som natten til onsdag affyrede en israelsk tank flere
granater mod mål i Gaza efter et nyt raketangreb. Et medlem af
Fatah-bevægelsens militære gren, Homat al-Aqsa, blev ifølge
nyhedsbureauet dpa dræbt, mens to andre blev såret.

File no: 11438

Fra : Kall, Mogens

Dato : 05-08-10 09:43

"Kall, Mogens" skrev ...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/32671807/

Obama fejrede fødselsdag med hunden Bo

Torsdag d. 5. aug. 2010; kl. 08:48 af Natali Braagaard

Den amerikanske præsident Barack Obama kunne i går fejre sin 49
års fødselsdag, men da hverken hustruen Michelle eller døtrene Malia
og Sasha var hjemme, måtte han fejre den med hunden Bo.

Bo fløj med præsidenten fra Andrews Air Force Base i nærheden af
Washington tilbage til Chicago, hvor Barack Obama skulle være
sammen med venner om aftenen til en fødselsdagsmiddag.

Michelle og Sasha holder ferie i Spanien, mens Malia er på sommerlejr.

=== citat slut ===

Hmm ...

Normalt holder man da fødselsdag med sin ægtefælle, så ...

Hva' ... Har præsidenten ægteskabelige problemer ?

Tillad mig - i så fald - at genopfriske:

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/05/094643.htm

Russiske brande har nu kostet 50 menneskeliv

05. aug. 2010 09.50 Udland

De voldsomme skov- og markbrande i Rusland har nu kostet 50
mennesker livet. Redningsfolk har fundet et lig i et udbrændt hus i en
landsby, der er blevet ædt af flammerne og endnu et offer er død på
et hospital.

Det russiske ministerium for nødsituationer siger, at der i øjeblikket
er 600 brande, der hærger rundt om i Rusland. De fleste i den
vestlige del af landet.

File no: 11441

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/32693208/

and ...

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/05/222006.htm

Brande i Rusland kan udløse radioaktivitet

05. aug. 2010 22.31 Udland

Skovbrandene i Rusland kan komme til at udgøre en radioaktiv
trussel, hvis de ikke inddæmmes.

Ilden nærmer sig Brjansk-regionen, der er radioaktivt forurenet
efter Tjernobyl-katastrofen i 1986.

Katastrofeminister Sergej Sjoigu advarer om, at varmen fra
brandene i regionen kan frigive skadelige radioaktive partikler i
atmosfæren. Det kan resultere i en "ny forureningszone", siger
han til russisk tv.

To brande i regionen

Han uddyber ikke sin udtalelse, men nøjes med at sige, at alt
bliver gjort for at forhindre en sådan situation, skriver
nyhedsbureauet Ria Novosti.

To brande er allerede brudt ud i Brjansk-regionen, der ligger
omkring 400 kilometer sydvest for hovedstaden Moskva, men de kom
hurtigt under kontrol, siger ministeren.

Brandene har også fået myndighederne til at give ordre til, at
al ammunition skal fjernes fra militære depoter i hovedstadsområdet,
skriver Ria Novosti.

Fjernet radioaktivt materiale

- På grund af faren fra brandene i regionen og efter beslutning
fra distriktets militærkommandant, er artilleri og våbendepoter
blevet flyttet til et sikkert sted, siger en talsmand for forsvarsministeriet.

Nisjnij Novgorod er en af de regioner, der er hårdest ramt af
skovbrandene. Her ligger også atomforskningscentret Sarov, omkring 400
kilometer øst for Moskva.

Tidligere på ugen besluttede myndighederne at fjerne alt radioaktivt
og eksplosivt materiale derfra, og hidtil har et stort antal
frivillige forhindret, at flammerne kommer for nær.

File no: 11442

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

132 SVT Text Fredag 06 aug 2010
UTRIKES Publicerad 5 augusti

Översvämningar i svältens Nordkorea

Nordkorea har drabbats av omfattande
översvämningar som förstört över 5.000
hus och dränkt stora jordbruksområden.
Det förvärrar matbristen i landet som
redan lider av en hungerkatastrof.

"Det kan konstateras att regnovädren i
juli har orsakat stora skador i folks
liv, drabbat järnvägstransporter,
jordbruket och andra ekonomiska
sektorer", uppgav den statligt styrda
nyhetsbyrån KCNA på torsdagen.

Även dödsfall ska ha förekommit, men
KCNA uppgav inga dödssiffror. Enligt
FN:s beräkningar lider en tredjedel
av Nordkoreas barn av undernäring.

File no: 11443

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Russiske brande kan udløse atomtrussel

06. aug. 2010 02.13 Indland

Skovbrandene i Rusland kan udgøre en radioaktiv trussel, hvis
de ikke inddæmmes, advarer landets regering.

Ilden nærmer sig Brjansk-regionen, der er radioaktivt forurenet
efter Tjernobyl-katastrofen i 1986.

Katastrofeminister Sergej Sjoigu advarer om, at varmen fra
brandene i regionen kan frigive skadelige radioaktive partikler som kan
skabe en ny forureningszone.

Han understreger, at alt bliver gjort for at forhindre situationen i at
opstå.

Myndighederne har givet ordre til, at al ammunition skal fjernes fra
militære depoter i hovedstadsområdet, skriver nyhedsbureaet Ria
Novosti.

File no: 11444

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 08:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/32694519/

Ammunitionsdepot nær Moskva truet af brand

Fredag d. 6. aug. 2010; kl. 07:48 af krja / ritzau / AFP

Skovbrandene omkring Moskva har tvung­et det russiske
forsvarsministerium til at beordre et militærdepot nær Moskva
tømt for våben og ammunition, skriver nyhedsbureauet Ria Novosti.

"På grund af den fare, som brandene i området udgør, er våben,
artilleri og missiler i et depot i Alabinsk omkring 70 kilometer
sydvest for Moskva blevet flyttet til et sikkert sted," siger en
talsmand for forsvarsministeriet.

Der blev ikke givet yderligere oplysninger om depotet, og hvad der
var fjernet.

Men hæren har tidligere erkendt, at en flådebase nær Moskva er
blevet ødelagt af de voldsomme brande.

Nyheden om, at militærdepotet er blevet evakueret, kommer dagen
efter, at Kreml beordrede større sikkerhed ved militære og
strategiske anlæg i forbindelse med brandene, der hærger det
centrale og vestlige Rusland.

-

Perhaps coming up:
Searchstring: Smoke them out !!!

File no: 11445

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 11:20

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/06/100005.htm

Skovbrande udgør lokal radioaktiv risiko

06. aug. 2010 10.04 Udland

Den russiske regering advarer nu om at landets værste skovbrande
i tæt på fyrre år truer med at ende som en radioaktiv katastrofe.

Brandene nærmer sig nemlig Bryansk-regionen, der er radioaktivt
forurenet efter Tjernobyl-katastrofen i 1986.

Problemer forude

Katastrofeminister Sergej Sjoigu advarer om, at varmen fra brandene
i regionen kan frigive skadelige radioaktive partikler, som
hermed kan skabe en ny forureningszone.

Overfor nyhedsbureaet Ria Novosti understreger han, at der bliver gjort
alt for at forhindre situationen i at opstå.

Radioøkolog på Risø/DTU Svend Nielsen mener dog ikke faren er så stor.

Ingen fare her

- For nogle år siden var der tilsvarende brande i forurenede områder i
nærheden af Tjernobyl og dengang kunne vi se forhøjet neveau
af radioaktivt materiale i atmosfæren på vores overvågningsapparatur,
men det var ikke niveauer der på nogen måde gav anledning til
bekymring for noget i Danmark, siger han til DR-Nyheder og forventer
det vil være tilsvarende målinger man kommer til at se nu.

Kød og mælk kan forurenes

Tilgengæld kan der lokalt, i Rusland, være fare for at landbrugsprodukter
kan blive forurenet af ophvirvlet radioaktivt støv, men
det må følges derfra og tages hånd om lokalt, mener Svend Nielsen.

Han forventer derfor heller ikke at nyophvirvlet støv spredes udover de
allerede forurenede Tjernobyl-områder.

- Det vil i så fald være helt marginalt og i småtingsafdelingen i forhold til
den massive forurening efter ulykken i 1986, siger han
til DR-Nyheder

Cæsium 137

Det er specielt den radioaktive isotop Cæsium 137, som kan fordampe
ved de høje temperaturer der opstår under en brand. Herved
kommer den op i atmosfæren og føres med vinden til nye områder, hvor
den kan dumpe ned med regnvand og så optages af græssende dyr.

- Hermed kan det forurene kød og mælkeprodukter, forklarer Svend
Nielsen.

Alt overvåges

Han pointerer dog, at man her i Danmark hele tiden foretager målinger
af atmosfæren og vil komme ud med advarsler, hvis der bliver
grund til alarm.

- Men det vil, som sagt, undre mig miget om det bliver tilfældet, beroliger
radioøkologen fra Risø.

File no: 11448

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 11:26

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/32703526/

Røg i Moskva truer dansk ambassade

Fredag d. 6. aug. 2010; kl. 11:46 af nabr, ritzau

Hedebølgen, de omfattende skovbrande og den tætte røg, som har
lagt sig over Moskva, får den danske ambassade til at overveje at
trække en del af sit personale væk.

Søren Liborius, der er fungerende leder på ambassaden, siger, at de
ansatte foreløbig holder ud. De sørger for at holde sig inden
døre hele dagen og undgår at lufte ud i ambassaden.

"Jeg vil ikke udelukke, at hvis situationen er, som den er nu, eller bliver
værre på mandag, at vi så må gå ned på reduceret
bemanding," siger han.

Han siger samtidig, at det er "intenst ubehageligt udenfor."

Der var en kort mildning torsdag, da vinden var i nord, men siden er
vinden vendt, og fredag lagde røgen sig igen tæt over Moskva.

Der er ikke tilløb til panik i Moskva

Vejrudsigten for de kommende dage varsler temperaturer i slutningen af
30'erne og en vindretning, der kunne tyde på, at røgen
fortsat vil hænge tungt over byen.

Søren Liborius siger, at der ikke er tilløb til panik blandt Moskva-borgerne.
De sørger for at bære masker og tætne vinduer i deres
hjem, så de ikke får for kraftige reaktioner på røgen.

Kunne ikke se bygning på 100 meters afstand

Han fortæller, at de ansatte på ambassaden også har fået udleveret masker,
og at der organiseres biltransport for dem, når de skal
frem og tilbage mellem deres hjem og ambassaden.

Hvor tæt røgen er, illustrerer Liborius med det syn, der mødte ham, da han
fredag morgen passerede Det Hvide Hus - den berømte
bygning, hvor Boris Jeltsin i 1991 gjorde oprører mod kommunistiske
kupmagere. På 100 meters afstand var det næsten ikke til at se
bygningen.

Myndighederne oplyser, at flytrafikken er ramt i storbyens lufthavne. Her er
sigtbarheden ikke meget over 300 meter, skriver
nyhedsbureauet Itar-Tass.

11449

Fra : Kall, Mogens

Dato : 06-08-10 14:23

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/08/06/131547.htm

Brandproblemer tager til i Moskva

06. aug. 2010 13.39

Trængslerne for de 10,5 millioner indbyggere i Ruslands hovedstad,
Moskva, blev fredag værre, da forureningen fra de løbske brande i
hovedstadsregionen og den vedvarende hedebølge fik forureningen
til at stige til fem gange det normale.

Det britiske nyhedsbureau Reuters skriver, at det er den værste
forurening, der er målt i Moskva, siden hedebølgen begyndte for en
måned siden.

150.000 bekæmper ild

Samtidig bliver problemet med brandene værre. Myndighederne siger
ifølge Reuters, at der torsdag var ild i 37,5 hektarer i
hovedstadsregionen, mens 65,7 hektarer fredag stod i brand, selv om
henved 150.000 mennesker arbejder på at nedkæmpe flammerne.

På Danmarks ambassade i det smogplagede Moskva sagde Søren Liborius,
der er fungerende leder på ambassaden, fredag, at de ansatte
foreløbig holder ud. De sørger for at holde sig inden døre hele dagen og
undgår at lufte ud i ambassaden.

- Det er intenst ubehageligt udenfor. Jeg vil ikke udelukke, at hvis situationen er,
som den er nu, eller bliver værre på mandag, at
vi så må gå ned på reduceret bemanding, sagde han.

Mere varme

Vejrudsigten for de kommende dage varsler temperaturer i slutningen af
30'erne og en vindretning, der kunne tyde på, at røgen
fortsat vil hænge tungt over byen.

Situationen har skabt problemer for flytrafikken. Fly, der skulle lande i
Moskva, er blevet omdirigeret, og natten til fredag
flyttede militæret ifølge nyhedsbureauet AFP raketter, andre våben og
ammunition fra en base uden for Moskva.

Branden omkring byen Sarov har specielt vakt bekymring, da Ruslands
vigtigste atomforskningscenter ligger her. Men atommyndighederne
har sagt, at radioaktivt og eksplosivt materiale er bragt i sikkerhed.

Udleverer masker

[...]

Perhaps comin up:
Hvor stor er risikoen for at udvikle kræft ved røgforgifting ?
(Det hjælper ikke at bære maske. Dioxinerne trænger også ind i bygningerne)

File no: 11451

Fra : Kall, Mogens

Dato : 07-08-10 11:16

, Get out of Georgia !!! - Was: 2010 uge 31 (news samlet)

Non Maskable Interrupt RETURN from ...

Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 11:14, GMT 09:14
Subject: Re: Searchstring 'smoke them out' found -
Was: Fire-searchstring - Found 2 ...
11455 news:4c5d2405$0$274$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/9279d2250bfb2220
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/9279d2250bfb2220

> Der er vist ingen tvivl her længere:
>
> Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

News:

=== citat start ===

=== citat slut ====

Get out of Georgia !!!

(Eller vil *forbandelsen* ingen ende tage, må det antages, 1.Pet. 4,17-18)

File no: 11456

Fra : Kall, Mogens

Dato : 07-08-10 11:17

Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 11:14, GMT 09:14
> [...]
>
> Der er vist ingen tvivl her længere:
>
> Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

http://nyhederne.tv2.dk/article/32722639/

=== citat start ===

Moskva kvæles i røg fra skovbrande

Lørdag d. 7. aug. 2010; kl. 12:02 af krja / ritzau

Skovbrandene i Rusland fortsætter med uformindsket styrke, og
borgerne i Mos­kva oplever i dag den værste smog, som nogensinde har
hængt over byen.

Koncentrationen af giftige partikler er næsten fem gange højere,
end det er sundhedsmæssigt forsvarligt.

"Situationen er oprigtig talt ekstrem. Folk befinder sig i
omstændigheder, som de ikke burde leve under," siger en af Ruslands
førende læger, Ivan Jurlov. Moskvas vartegn såsom Kreml og de
guldbelagte kirkekupler forsvinder i røgen.

Ser ikke ud til at forsvinde

Ruslands ministerium for nødberedskab advarer om, at der ikke
er noget tegn på, at den udmattende hedebølge og røgen fra de
hundredvis af skovbrande er i aftagende. Meteorologer siger, at
situationen vil være den samme de kommende dage med temperaturer i
slutningen af 30'erne.

Bilisterne i Moskva har lygterne tændt i dagtimerne for at kunne følge
med i den røgfyldte trafik, og i hovedstadens store lufthavne
er der mange aflysninger, og fly omdirigeres til andre lufthavne.

Røgen trænger ind i private hjem og kontorer og ned i Moskvas metro,
der er en af de dybeste og største i verden.

Overvejer at reducere staben

Tyskland har lukket sin ambassade på ubestemt tid og advaret om,
at tyske borgere kun bør foretage uopsætlige rejser til området.
Den danske ambassade oplyser til Ritzau, at man mandag vil tage
stilling til, om en del af ambassadens stab skal reduceres.

Skovbrandene, der har skabt røgforureningen, viser ikke noget tegn
på at blive færre. 193.500 hektar land er berørt. I døgnet frem
til lørdag lykkedes det at slukke 244 skovbrande, men 290 nye opstod.

Blandt de byer, der er truet, er den lukkede by Sarov, hvor Rusland
har sit største atomforskningscenter. Regeringen har sendt flere
tusinde arbejdere til området.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 07-08-10 16:57

Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 11:14, GMT 09:14
> [...]
>
> Der er vist ingen tvivl her længere:
>
> Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

Danskere frarådes rejser til Moskva

07. aug. 2010 13.47 Indland

På linje med flere andre lande fraråder Danmark nu også rejser til det
røgplagede Moskva og til fire andre områder, hvor røgen fra
de talrige skovbrande også er stærkt generende og belastende for helbredet.

Rådet gælder alle unødvendige rejser. Det oplyser Danmarks fungerende
Moskva ambassadør:

- Vi fraråder rejser til visse områder, blandt andet Moskva, på
grund af, at forureningsniveauet i luften nu er så højt, at det
vurderes at være sundhedsskadeligt, siger Poul Jacob Erikstrup
til DR Nyheder.

Holde sig inden døre

De danskere der opholder sig i Moskva opfordres til om muligt at holde
sig inden døre og til at bære maske, hvis man vover sig uden
døre, lyder opfordringen fra Udenrigsministeriet.

Tyskland har lukket sin ambassade i Moskva på ubestemt tid og
ligeledes advaret om, at tyske borgere kun bør foretage uopsætlige
rejser til området.

File no: 11459

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-10 04:20

> [...]
>på at blive færre. 193.500 hektar land er berørt. I døgnet frem
>til lørdag lykkedes det at slukke 244 skovbrande, men 290 nye opstod.

Hvis naboen brænder vådt affald af os hele kvarteret er i tåge så er
det vel som de værste dele af Moskva pt

Men at advare - ingen dør af det - rent pjat

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-08-10 15:01

Sent: Saturday, August 07, 2010, CET 11:14, GMT 09:14
> [...]
>
> Der er vist ingen tvivl her længere:
>
> Det er Putins angrebskrig på Georgien, der straffes for !

Gyllevogne kan slukke brande i Moskva

08. aug. 2010 08.09 Indland

I Rusland kæmper man fortsat for at slukke de mange brande, der
har indhyllet dele af landet i en kvælende røg.

Ud over de mange skovbrande, har man også kendskab til 47
mosebrande, fortæller den fungerende danske ambassadør i Moskva, Poul
Jacob Erikstrup.

- Der har du har tørv, nogen gange i temmelig dybe jordlag, og det
vil kunne brænde meget lang tid og meget dybt ned i jorden, siger
han.

Danske gyllevogne til Rusland

Han mener, der skal meget store mængder vand til at bekæmpe
mosebrandene. Og derfor er der behov for de rigtige køretøjer, der kan
bringe vandet frem til brandene.

Det kunne for eksempel være gamle, danske gyllevogne, siger Poul
Jacob Erikstrup.

- Hvis man er landmand, maskinhandler eller maskinfabrikant og
har vogne, man kunne tænke sig at donere, så kan man faktisk bare
sende en mail til den danske ambassade her i Moskva, og så vil vi
forsøge og formidle det videre - herunder også at sørge for
transport til Rusland, siger Poul Jacob Erikstrup.

De russiske myndigheder har dog endnu ikke hørt om den danske
ide, siger Poul Jacob Erikstrup.

- Vores metodik er at spørge, om der er nogen, der vil donere det
her. Og hvis der er nogen, der er interesserede i det, så vil vi
formidle det her projekt til den russiske beredskabsstyrelse, siger han.

=== citat slut ====

Ja, jo ... men en del af problemet er jo, at det ikke har regnet i flere
måneder i meget store områder, så alting er udtørret og altså knastørt ! ...

Get out of Georgia !!!

(Eller vil *forbandelsen* ingen ende tage, må det antages, 1.Pet. 4,17-18)

File no: 11473

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-10 17:10

On Sun, 8 Aug 2010 16:01:14 +0200, "Kall, Mogens"
<Jesus.loves.you.et@gmail.com> wrote:

> [...]
>måneder i meget store områder, så alting er udtørret og altså knastørt ! ...

Der dyrkes intet på tørv så hvorfor gøde det?

Moskva-er olle svineproduktionsområde så gylle er mangelvare

At alle moskovitter pisser på mosen er for lidt

De må undgå antændelserne og det kan ikke være svært for det er ikke
som en tør fyrreskov der tænder af en gnist.

Hvem har antændt de dybe klæge tørv som ikke har let adgang til ilt?

Professionelle problemskabere?

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-08-10 18:34

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c5eb8a8$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>

> Get out of Georgia !!!
>
> (Eller vil *forbandelsen* ingen ende tage, må det antages, 1.Pet. 4,17-18)

Interrupt RETURN from ...

Sent: Sunday, August 08, 2010, CET 11:17, GMT 09:17
Subject: 2-års dagen for Ruslands angrebskrig på Georgien -
?????? ?????????? ? ????. ??? ?? ??????! -
Was: 2010 uge 31 (news samlet)
11461 news:4c5e761b$0$272$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/065351be36729940
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/065351be36729940

(begin asteroide-countdown to russian impact !)

Hmm ...

Sukkersød klisterstads frabedes. Tak !

Det russiske folks tavshed er det samme som en stiltiende accept af
massemordet, begået af de russiske soldater i Georgien, og dermed
bliver man *medskyldig* i forbrydelsen (og fortjener straf) !!!

File no: 11476

Fra : Kall, Mogens

Dato : 09-08-10 12:10

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c5eea95$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/065351be36729940
>
> (begin asteroide-countdown to russian impact !)

Det hedder - for øvrigt - "vist nok" *spytslikkeri* på dansk !

> [...]
> massemordet, begået af de russiske soldater i Georgien, og dermed
> bliver man *medskyldig* i forbrydelsen (og fortjener straf) !!!

11488