Helle. Jeg tilgiver dig.
Fra : Petse

Dato : 31-07-10 20:24

http://www.bt.dk/bttv/clip/12/11738

Efter denne forklaring tilgiver jeg Helle og vi derfor stemme på rødblok
næste gang.
Vil gøre alt for at slippe for Lars Løkke som statsminister.

Fra : El Trabajador

Dato : 01-08-10 09:47

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/bttv/clip/12/11738
>
> Efter denne forklaring tilgiver jeg Helle og vi derfor stemme på
> rødblok næste gang.
> Vil gøre alt for at slippe for Lars Løkke som statsminister.

Stem hellerre på Pia K.
--
El Trabajador

Fra : P.N.

Dato : 01-08-10 10:12

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Stem hellerre på Pia K.
> --
> El Trabajador

Ja alle DF arbejder-stemmer der loyalt har stemt DF, de vil huske DFs
loyalitet på valgdagen. Tak for 2 års dagpengeret til DF.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 11:22

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja alle DF arbejder-stemmer der loyalt har stemt DF, de vil huske DFs
> loyalitet på valgdagen. Tak for 2 års dagpengeret til DF.

Du tror disse vælgere hellere ville have haft fastfrosset dagpenge,
bistandshjælp, pensioner krone for krone de kommende ti år?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-08-10 11:34

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Du tror disse vælgere hellere ville have haft fastfrosset dagpenge,
> bistandshjælp, pensioner krone for krone de kommende ti år?

Nu var det også kun de kommende to år der var tale om.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : P.N.

Dato : 01-08-10 12:26

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Du tror disse vælgere hellere ville have haft fastfrosset dagpenge,
> bistandshjælp, pensioner krone for krone de kommende ti år?

Det vil valgdagen vise Kim

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-08-10 14:42

<---------->
> Ja alle DF arbejder-stemmer der loyalt har stemt DF, de vil huske DFs
> loyalitet på valgdagen. Tak for 2 års dagpengeret til DF.
<---------->
er også utroligt skuffet over de 2 år, hvis dagpengesystemet var så hårdt
presset
kunne de bare ha hævet prisen pr md. gerne til den dobelte ydelse pr md.
her ville borgerne også ha brokket sig, men ville tilgengæld kunne forstå
det var
nødvendigt, mon ikke det havde givet lidt flere penge i sidste ende ?

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 19:49

On 01-08-2010 10:46, El Trabajador wrote:

> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Stem hellerre på Pia K.

Det har jeg gjort tidligere, men hun har ikke fået løst udlændinge
problemet. Det er desværre blevet værre.

Tror heller ikke at Helle kan løse det, men hun har da i det mindste en
bedre socialpolitik.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 19:52

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det har jeg gjort tidligere, men hun har ikke fået løst udlændinge
> problemet. Det er desværre blevet værre.
>
> Tror heller ikke at Helle kan løse det, men hun har da i det mindste en
> bedre socialpolitik.

Sguda ikke danskere.

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 19:56

On 01-08-2010 20:51, Kim2000 wrote:

> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Sguda ikke danskere.

Ikke forstået.

Det er ikke "danskerproblemet" det skal løses, selvom der nok er en del
på den yderste venstrefløj, som mener at danskerne er problemet. Men
problemerne med muslimerne.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 20:02

> Ikke forstået.
>
> Det er ikke "danskerproblemet" det skal løses, selvom der nok er en del på
> den yderste venstrefløj, som mener at danskerne er problemet. Men
> problemerne med muslimerne.

Det sker da absolut slet ikke. De tør end ikke se hvor mange penge der
bruges på muslimerne. Det muslimske problem kunne løses i morgen, hvis der
var vilje til det. Enhver kriminel udlænding uden dansk pas sparkes ganske
enkelt ud, hvis de ikke kan sparkes ud, må de sidde i en lejr med pigtråd
omkring indtil de kommer i tanke om de gerne vil rejse, det virkede
fortrintligt med tyske statsborgere efter 2. verdenskrig. Resten sendes i
aktivering, ingen aktivering ingen penge. Ingen penge, så må de jo
dokumentere hvordan de så lever.

Max 2 år, så var kriminalitet faldet med 70% og landet ville have 300.000
almennyttige boliger til leje.

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 20:04

On 01-08-2010 21:01, Kim2000 wrote:

> [...]
> jo dokumentere hvordan de så lever.
>
> Max 2 år, så var kriminalitet faldet med 70% og landet ville have

Det lyder fornuftig det du kommer med her.
Men ikke engang Dansk Folkeparti tør at komme med dette forslag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-10 21:15

On 2010-08-01 20:55, Petse wrote:

> Ikke forstået.

De røde vil smide masser af penge ud til deres kernevælgere -
muhamserne. Der vil så blive mindre til gammeldanskere alt imens kagen
bliver mindre og DK stille og roligt går rabundus.

Mvh
Martin