Nej, det var ikke sjusk
Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 21:42

Helle har hele dagen via sin talsmand, naturligvis nedværdiger man sig ikke
til personligt at svare på pøblens snagen ens forsøg på skattesvindel
forklaret at det udelukkende en sjuskefejl.

Imidlertid er det sådan at miniseriet spurgte tilbage og bag hende bekræfte
hendes oplysninger. Det gjorde hun så efter 3 dages betænkningstid.

http://www.bt.dk/politik/thorning-lyver-igen

Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, men Helle er da helt
klart ikke den rette til at afløse dem.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 14:44

On 29 Jul., 22:41, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:
> [...]
>
> http://www.bt.dk/politik/thorning-lyver-igen
>
> Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, men Helle er da helt

Godt, at vi har hele verdens spidskompetente top-detektiv til at
analysere for os alle sammen. Du er superskarp.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 21:48

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message
> Godt, at vi har hele verdens spidskompetente top-detektiv til at
> analysere for os alle sammen.

Du har jo brug for det, siden du kan mene der slet ikke er nogen sag i det.

>Du er superskarp.

Det kan man desværre ikke sige om dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Mark Jensen

Dato : 29-07-10 23:16

On Thu, 29 Jul 2010 13:44:02 -0700 (PDT), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

> [...]

Lige præcis.
Det er en meget meget dårlig sag, Helle er havnet i - men det er helt
og aldeles selvforskyldt.

Allerede fra da man hørte dagens søforklaring vidste man jo godt at
det var det billige forsøg på at slippe for at komme ud af kattepinen
- godt at det ikke lykkedes.

>Godt, at vi har hele verdens spidskompetente top-detektiv til at
>analysere for os alle sammen. Du er superskarp.

[-> Peter Bang
Kan du ikke holde din kæft og så prøve at diskutere emnet - det er
megabelastende at se at der er en tråd til debat af de nye afsløringer
og så skal du med det samme gøre det til en mudderkastningstråd.

Fra : Tony

Dato : 29-07-10 23:38

"Mark Jensen" <jjk@it.dk> skrev

> [...]
> megabelastende at se at der er en tråd til debat af de nye afsløringer
> og så skal du med det samme gøre det til en mudderkastningstråd.

Ignorer dog staklen, han søger blot efter lidt opmærksomhed i den korte tid
han er på ledsaget udgang.
Inden længe er han ført tilbage til sin celle.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-10 09:11

"Mark Jensen" <jjk@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Allerede fra da man hørte dagens søforklaring
> vidste man jo godt at
> det var det billige forsøg på at slippe for at

Så Lars Ulykke Rasmussen og hans formentlige
ulovlige bidrag til privathospitaler (hvilket jo
netop er at rutte med offentlige midler i
modsætning til HTPs, der dog er at rutte med egne
små midler i sammenligning) og diverse andre
forsyndelser gør ham værdig til at være
statsminister? Get real.

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-10 09:23

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> modsætning til HTPs, der dog er at rutte med egne små midler i
> sammenligning) og diverse andre forsyndelser gør ham værdig til at være

Hvad har Lars´ måske halvulovliger egentlig at gøre med Helles?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-10 09:29

On Fri, 30 Jul 2010 10:22:46 +0200, Kim2000 wrote:

> Hvad har Lars´ måske halvulovliger egentlig at gøre med Helles?

Husk på, at når Arne er klemt, så sviner han altid modstanderen til, for at
udlægge røgslør.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-07-10 13:53

Kim2000 wrote:
> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Hvad har Lars´ måske halvulovliger egentlig at gøre med Helles?

Du sammenligner selv Lars´ med Helles i dit første indlæg:
"Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, men Helle er da helt
klart ikke den rette til at afløse dem."

Du åbner altså selv døren.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-10 16:22

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid>
skrev i meddelelsen
Kim2000 wrote:
> [...]

"Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene
luddoven, men Helle er da helt
klart ikke den rette til at afløse dem."

Netop - og desuden har en af Venstrefolkene i TV i
dag heglet hende ned for at være "uvederhæftig"
m.v. og den får ikke for lidt med at hun ikke er
egnet som statsministerkandidat, og så moralsk
kvababbelse over at hun tilsyneladende ikke har
været "ærlig" og det må man være som
statsmand(kvinde) - samtidig med at hans egen
formand og statsminister bestemt ikke har haft
noget at prale med.

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-10 16:39

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> statsmand(kvinde) - samtidig med at hans egen formand og statsminister
> bestemt ikke har haft noget at prale med.

Så Lars er uegnet og da Helle er mindst meget fusker så er hun ....hvad?
Hvad er pointen?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-07-10 18:22

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Godt, at vi har hele verdens spidskompetente top-detektiv til >at analysere
>for os alle sammen. Du er superskarp.

Nej hvor jeg glæder mig til når du begynder at skrive noget om selve
"Helle-sagen", nogen bestemt grund til at du aldrig går efter bolden?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-10 20:01

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> Nej hvor jeg glæder mig til når du begynder at
> skrive noget om selve "Helle-sagen", nogen
> bestemt grund til at du aldrig går efter bolden?

Tja - jeg skal ikke tale for Peter, men jeg synes
at det lyder hyklerisk når den politiske ordfører
for Venstre udtaler sig meget bombastisk i TV,
samtidig med at han selv har en fórmand, nemlig
statsministeren, der selv er blevet grebet i rod i
regnskaberne - oven i købet som
statsministerkandidat, når Anders Fjogh Rasmussen
selv havde en skattesag og når Søren Pind også har
problemer med at forholde sig til reglerne om
au-pair-piger i forbindelse med sin skilsmisse.

Nej, jeg synes at højrefløjen har lig nok i
lasten - og så Lene Espersen ikke at forglemme,
selvom Ekstra Bladet forsøger at slå det hen med
at hun er minister og det derfor er langt værre.

Ingen undgår at begå fejl - og selvom der
naturligvis bør være særlige skrappe krav til
folketingsmedlemmer, så synes jeg altså ikke at
sagen fortjener anden opmærksomhed end den som
Lene eller statsministeren selv blev udsat for.
Jeg synes i hvert fald at Venstres politiske
ordfører skulle tage og stikke piben ind, når hans
egen partiformand ikke er et hak bedre. Hans
forargelse om "dobbeltstandarder" er præcis lige
så hyklerisk som hans eget partis medlemmer er
det, især når vi tager i betragtning af hvad
Venstre gennem tiden har lavet af skurkestreger:
Fjoghet, Lars Ulykke Rasmussen, Britta Schall
Holberg etc.

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-10 20:08

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvad Venstre gennem tiden har lavet af skurkestreger: Fjoghet, Lars Ulykke

Så igen vælger du at bare sige "de andre er ikke et hak bedre" uden på noget
tidspunkt at tage stilling til sagen.

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-10 20:13

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> når den politiske ordfører for Venstre udtaler sig meget bombastisk i TV,

Men det iøvrigt ganske rigtigt at denne unge mand burde lære at udtale sig
på en anden måde, ihvertfald indtil han ved mere. Ord som løgn og "den ene
løgn afløser den anden" er måske ikke lige den formulering jeg ville vælge
til en person som jeg ved jeg skal sidde og lave forlig med senere på året.
Jeg ville først vælge sådanne ord (på landsdækkende tv) når man er
stensikker på at det netop er løgn, og der er såmænd nok sager at tage fat
på overalt og det er lige fra EL og hele vejen over.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-10 10:04

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c53240e$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> (på landsdækkende tv) når man er stensikker på at det netop er løgn,
> og der er såmænd nok sager at tage fat på overalt og det er lige fra

Der *er* faktuelt tale om løgn. Og man lader den politiske ordfører udføre
det beskidte arbejde. Det er bl.a. dét, han er der for. Selve regeringen
holder lidt lavere profil.

Politik er et beskidt spil, hvor de fleste partier ikke har noget at lade de
andre høre for. Det eneste parti, der pt. ikke deltager i opportunistisk
mudderkastning, er LA. Og det mener jeg objektivt, selvom jeg er medlem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 31-07-10 10:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> det beskidte arbejde. Det er bl.a. dét, han er der for. Selve regeringen

Man kan jo så spørge sig selv om det er løgn, sjusk eller bare en fejl. Det
er i hvert fald noget sludder når flere af aviserne og tv beskrev at hun
havde sagt 52 uger, "hele året" kan umuligt tolkes som 52 uger, man skal jo
være rablende gal for at antage at de hver eneste weekend hele året rundt er
i Danmark. Hele året må omvendt helt klart være betydeligt mere end 33 uger,
hvis jeg skulle sætte ugetal på hvad "hele året" betyder, så må det være
43-45 eller mere. Ifølge hende har han jo været hjemme hveranden weekend
plus det løse og så meget kan man altså ikke tage fejl skulle man synes.

Gad vide iøvrigt hvem der dog tager sig af ungerne?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-07-10 12:15

On Sat, 31 Jul 2010 11:43:02 +0200, Kim2000 wrote:

> [...]
> være rablende gal for at antage at de hver eneste weekend hele året rundt er

"Hver weekend hele året", kan da IKKE betyde andet end 52 weekend'er.

>Hele året må omvendt helt klart være betydeligt mere end 33 uger,
> hvis jeg skulle sætte ugetal på hvad "hele året" betyder, så må det være
> 43-45 eller mere.

Sikke noget sludder. HVER weekend, betyder HVER weekend og ikke "de fleste"
weekend'er.

>Ifølge hende har han jo været hjemme hveranden weekend
> plus det løse og så meget kan man altså ikke tage fejl skulle man synes.

Hvilket var i TIDLIGERE år end 2009. I 2009 sagde hun at "nu er det HVER
weekend, året rundt".

> Gad vide iøvrigt hvem der dog tager sig af ungerne?

Barnepige.? Børnehave.? AuPair.? Der er mange muligheder.

Fra : Kim2000

Dato : 31-07-10 12:30

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> fleste"
> weekend'er.

> Hvilket var i TIDLIGERE år end 2009. I 2009 sagde hun at "nu er det HVER

Ifølge artiklerne så skriver hun hver weekend hele året, derefter bliver hun
spurgt hvor længe det har stået på. Altså i de tidligere år er det også hver
weekend hele året. Hvis du bliver spurgt hvor du opholder dig i 2009, så
ville du også svare at du har været hjemme hele året, underforstået at du
har været der langt den overvejende del af tiden.

Der hvor det falder til jorden er selvfølgelig at "hele året" og "33 uger"
er meget meget langt fra hinanden. Så er det netop at tolkningen med at hele
året, underforstået at selvfølgelig har der været en tur til spanien og en
tur til Frankrig, men ellers hele året. Havde hun nu oplyst 48 uger til
skat, så ville jeg kalde det hele for noget pladder og agurketid.

Men det er selvfølgelig et fortolkningsspørgsmål hvad man lægger i begrebet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-07-10 21:38

"ahw" skrev i en meddelelse

> [...]
> og når Søren Pind også har problemer med at forholde sig til reglerne om
> au-pair-piger i forbindelse med sin skilsmisse.

Ja der er åbenbart ikke mange af vores kære levebrødspolitikere der har
noget at lade andre høre.

De alle rager til sig! det er jo det jeg har prøvet at forklarer i en del
indlæg her på det sidste. Fra højre til venstre der vi den ene tåbelige
skandale efter den anden, i folketinget i amter og kommuner , der bliver ædt
på borgernes regning på de dyreste resturanter , der bliver malet portrætter
i 200.000 kr's klassen.
Forgyldte embedsmænd og direktører der via resultats kontrakter bliver sten
rige på nedskæringer og rationalisering o.s.v o.s.v

I det private er det ikke meget bedre, Bankdirktører der rager til sig og
hyler op når det så går galt. En voldsom spekulation med alt hvad der kan
spekulerers i og tjenes penge på, selv fødevare spekulerers der i, bobler
mig her og pakker mig der.

> Nej, jeg synes at højrefløjen har lig nok i lasten - og så Lene Espersen
> ikke at forglemme, selvom Ekstra Bladet forsøger at slå det hen med at hun
> er minister og det derfor er langt værre.

Eller også er hun bare blevet taget i det af pressen, var der ikke noget med
at de sidste 11 minstre heller ikke havde deltaget i det famøse møde her
fornylig.

> [...]
> skrappe krav til folketingsmedlemmer, så synes jeg altså ikke at sagen
> fortjener anden opmærksomhed end den som Lene eller statsministeren selv

Nu er akt indsigt jo en rigtig god ting, især hvis man ved hvad man skal
kigge efter
Helle-sagen kommer jo ganske belejligt lige oven på Lene-sagen.

> [...]
> eget partis medlemmer er det, især når vi tager i betragtning af hvad
> Venstre gennem tiden har lavet af skurkestreger: Fjoghet, Lars Ulykke

Ja politiker er ikke andet end skurke i pænt tøj og dyre vaner.
De lader gerne prisen på makral i tomat stige i pris, bare de selv får
laksen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 14:58

On 29 Jul., 22:48, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Du har jo brug for det, siden du kan mene der slet ikke er nogen sag i det.

> [...]

man?!? ... N_B_DK ... den dag du har kvalificeret dig til at bruge
begrebet "man", så bliver du helt sikkert ringet op. Indtil da, skal
du blot fortsætte med, at lege med din egen afføring.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 22:02

>Indtil da, skal du blot fortsætte med, at lege med din egen afføring.

Er det ved at være tid til indlæggelse igen?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:08

On 29 Jul., 23:02, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Er det ved at være tid til indlæggelse igen?

Jeg forstår, at din afførring betyder en del for dig. Men du skal nok
ikke regne med, at andre bekymrer sig synderligt. Din mpr måske. Men
ellers ikke.

Jeg er ikke helt sikker på, hvordan du nåede frem til, at andre bør
indlægges pga din noget særprægede hobby. Men så igen ... det er du jo
nok heller ikke selv.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 22:37

> Jeg forstår, at din afførring betyder en del for dig. Men du skal nok
> ikke regne med, at andre bekymrer sig synderligt. Din mpr måske. Men
> ellers ikke.

Hvad er grunden til du er så besat af andre folks afføring?

> Jeg er ikke helt sikker på, hvordan du nåede frem til, at andre bør
> indlægges pga din noget særprægede hobby. Men så igen ... det er du jo
> nok heller ikke selv.

Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om dine
fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres hobbyer.

Du minder lidt om Bo Warming.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Tony

Dato : 29-07-10 22:53

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om dine
> fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres hobbyer.

Peter ''Knald i låget'' dukker kun op engang imellem, når han er på ledsaget
udgang. Så får han lov til at lege lidt i en netcafe, inden han skal tilbage
til sin afd.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-10 12:23

On Thu, 29 Jul 2010 23:53:27 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

Vi minder alle om hinanden og at interessere sig for faste
ekskrementer er ikke en mere syg hobby end at interessere sig for
indenrigspolitik.
Aviser skriver mer om mer om tabuemnet lort, for ligesom sex engang
var fy så gælder at forbuden frugt smager bedst !

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-10 12:30

wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

Mon ikke en udenforstående altid har MINDRE indsigt i særlinges valg
af hobby?

Jeg tror ikke at hobby i betydningen en leg der optager ½ af fritid,
gælder andre end mig, der har fået optaget artikler i Ugeskrift for
Læger om disse emner.

Man må være skitzo og snob for at se problem i at have emnet so m
hobby eller kvarttidsinteresse.

Når autistiske børn leger med deres egen afføring er det ikke en
fetich men et resultat af at skiderik-behandlere "glemmer" at give
dem modelervoks og andet legitimt legetøj

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 22:58

> [...]
>
> Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om dine
> fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres hobbyer.

HVorfor i alverden skal BW nu pludselig svines til?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 23:12

Kim2000 wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> HVorfor i alverden skal BW nu pludselig svines til?

Du har ret! Jeg beklager.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 22:59

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om
> dine fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres

Også min tanke. Bangs nærmest monomane snakken om afføring har kun sin
lige hos Bo.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 23:07

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message

> Også min tanke. Bangs nærmest monomane snakken om afføring har kun sin
> lige hos Bo.

Ja han er meget optaget af afføring, måske han burde leje et værelse hos Bo,
sikke et team de kunne blive *G*

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:40

On 29 Jul., 23:37, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om dine
> fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres hobbyer.

Bo Warming?!?

Fra : Peter Heide

Dato : 30-07-10 01:43

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Du har helt ret i jeg ikke forstår hvordan du kan sidde og skrive om dine
> fantasier om afføring, og så bagefter gøre det til andres hobbyer.

Bo Warming?!?

Peter Bang VS N_B_DK : 1 - 0

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-10 08:56

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Bo Warming?!?

Du ved, det er ham med afføring i syltetøjsglas som er mentor for
No_Brain_DK og Martinsebassen.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-10 11:02

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:Zzv4o.5$H32.3@hurricane

> Du ved, det er ham med afføring i syltetøjsglas som er mentor for
> No_Brain_DK og Martinsebassen.

Kom nu ind i kampen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 18:42

On 30 Jul., 00:38, "Tony" <tonycarped...@invalid.dk> wrote:
> [...]
> han er på ledsaget udgang.
> Inden længe er han ført tilbage til sin celle.

Du snakker altid meget om celler og diagnoser :)

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 18:42

On 30 Jul., 00:16, Mark Jensen <j...@it.dk> wrote:

> [...]
> megabelastende at se at der er en tråd til debat af de nye afsløringer
> og så skal du med det samme gøre det til en mudderkastningstråd.

Så længe du kan skrive hvad du vil, så skriver jeg hvad jeg vil,
skvadderrøv :)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-10 05:06

> skvadderrøv :)

Se nu er du tilbage ved den del, du er utrolig facineret af røve og
afføring, hvorfor er du det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-10 08:44

> Se nu er du tilbage ved den del, du er utrolig facineret af røve og
> afføring, hvorfor er du det?

Du kæmper bravt for ikke at tabe ansigt, når folk kører rundt med dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-10 10:44

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> wrote in message
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Du kæmper bravt for ikke at tabe ansigt, når folk kører rundt med dig.

Så det er at køre rundt med folk, at tale om afføring, og derefter påstå det
er modpartens hobby?

Ja om ikke andet giver I da et indblik i hvad der foregår i hjerner der ikke
er helt som de burde være.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-10 12:41

On Fri, 30 Jul 2010 06:05:54 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message

>Se nu er du tilbage ved den del, du er utrolig facineret af røve og
>afføring, hvorfor er du det?

Jeg tror du bevidst mistolker

Men du er offtopic ved at stille spørgsmål om hvorfor en person har
valgt en hobby som du ikke har empati nok til at se interessse i

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-07-10 18:13

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Så længe du kan skrive hvad du vil, så skriver jeg hvad jeg vil,
>skvadderrøv :)

Godt at se du er ved at falde til blandt Freak Showets faste udstilling
Bang. Ovenikøbet på din egen ubegavede måde.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 18:44

On 29 Jul., 23:59, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Også min tanke. Bangs nærmest monomane snakken om afføring har kun sin
> lige hos Bo.

God at se, at Bo stadig har dedikerede læsere :) Du er lige
målgruppen, Henrik Svendsen :)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-10 13:09

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> God at se, at Bo stadig har dedikerede læsere :) Du er lige
> målgruppen, Henrik Svendsen :)

Man må sige at højrefjolserne sværmer omkring Bo Warming ligesom fluer
omkring en lort. Det er et yndigt syn - eller måske snarere et ynkeligt syn.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-07-10 18:20

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, >men Helle er da
> helt klart ikke den rette til at afløse dem.

Nu mangler det bare at Gucci taskerne er kopier

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-07-10 19:00

> Nu mangler det bare at Gucci taskerne er kopier

ROFL!

/Kim

Fra : Lars

Dato : 30-07-10 20:54

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, men Helle er da
> helt klart ikke den rette til at afløse dem.

Det er sikkert ikke hendes mand, der er far til børnene.
Mon ikke Postbudet har et lem med i spillet, når manden ikke er hjemme ret
mange weekender om året.
- Eller er det mon Willy ?

Fra : Helle Thorning

Dato : 30-07-10 21:21

Hej Fans.

De weekender min mand ikke er hjemme, boller jeg med Willy.
Magrethe er misundelig, fordi hun ikke må være med til en trekandt...

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-07-10 22:25

"Helle Thorning" <r@c.com> writes:

> Hej Fans.
>
> De weekender min mand ikke er hjemme, boller jeg med Willy.
> Magrethe er misundelig, fordi hun ikke må være med til en trekandt...

Han hedder Villy. Hun hedder Margrethe. Du hedder Lars.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-10 23:02

   On Thu, 29 Jul 2010 22:41:50 +0200, "Kim2000"
<Kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.bt.dk/politik/thorning-lyver-igen
>
>Det kan godt være at Lars er en klovn og Lene luddoven, men Helle er da helt

Og hendes mand er et skadedyr og at han søgte at bo her uden at betale
skat viser at jetset-Helle er uden empati for danskerne

Gucci-snobber - der er hvad partiet S er blevet til. Men forbuds-SF er
værre og EL er så Islam-elskende at Stalin var en engel i
sammenligning

R opstod af begavet indsats af den kloge jøde Edvard Brandes, som er
vor sparsommeligste og dermed dygtigste finansminister nogensinde.
Dengang skabtes Dansk Wirtshaftswunder, inspireret af Bismark og især
pr Estrup

Georg Brandes holdt taler for sin brors parti men hadede klogt
demokrati og var aldrig kulturradikal, men var Glistrup og
Nietzsche-sindet. Og Glistrup var Brandes-sindet

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-07-10 23:53

Bo Warming <bwng@bwng.dk> writes:

> Og hendes mand er et skadedyr og at han søgte at bo her uden at betale
> skat viser at jetset-Helle er uden empati for danskerne

Var det ikke dig der argumenterede for engang at den overførselsindkomst
du uberettiget havde opnået, var helt ok for så gik de penge ikke til
indvandrere (eller var det muslimer)?

Kan næsten samme argumentation ikke fint bruges i denne sag?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-10 06:02

EOn Sat, 31 Jul 2010 00:53:06 +0200, nospam0002+20100730@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100730) wrote:

> [...]
>indvandrere (eller var det muslimer)?
>
>Kan næsten samme argumentation ikke fint bruges i denne sag?

Enig - og jeg ser hellere at en walisisk S-pamper og hans danske
trofæ-kone, Helle, bruger skattepenge på luksus end at helligkrigere
køber sprængstoffer for dem

Men pengene har det bedst i borgernes lommer.
Nedsæt skat og udvis muslimer.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-07-10 11:07

> [...]

> køber sprængstoffer for dem
>
> Men pengene har det bedst i borgernes lommer.

Hvad nu hvis skatten bliver nedsat så meget at der ikke er til pension
til dig?

Det må være det endgyldige mål!

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-10 14:58

On Sat, 31 Jul 2010 12:06:44 +0200, nospam0002+20100731@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100731) wrote:

>Hvad nu hvis skatten bliver nedsat så meget at der ikke er til pension
>til dig?
>
>Det må være det endgyldige mål!

Just det har Glistrup og jeg arbejdet for i årtier.

Han anbefalede at bruge skattesmuthuller for ikke at støtte statens
ulykkesskabende aktiviteter og at misbruge socialsystemet er helt det
samme

Målet er at skrue ned på offentlig skadelig ødselhed, men jeg ville
ikke gavne ved at sige nej til fx hjemmehjælp.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-07-10 11:07

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> [...]
> andre høre for. Det eneste parti, der pt. ikke deltager i opportunistisk
> mudderkastning, er LA. Og det mener jeg objektivt, selvom jeg er medlem.

Skyldes det ikke primært at der ikke er nogen journalister der spørger LA?

Fra : Morten Lind

Dato : 31-07-10 13:11

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100731 <nospam0002+20100731@gmail.com> wrote:

> Skyldes det ikke primært at der ikke er nogen journalister der spørger LA?

Samuelsen blev da i forgårs spurgt, om han ville stemme for Dansk
Folkepartis forslag om at hæve 24-års reglen, for at sikre regeringen et
flertal.

Ifølge tabloidsprøjterne svarede han, at det koster dyrt og vi er dyre i
drift, underforstået, at under de rette omstændigheder vil han gerne.

Iøvrigt er Liberal Alliance ofte i Jyllands Posten.

M.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-10 13:30

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen
1jmhz6r.1ar3dbl1svny0qN%mortenlind@gmail.com:

> [...]
>
> Ifølge tabloidsprøjterne svarede han, at det koster dyrt og vi er
> dyre i drift, underforstået, at under de rette omstændigheder vil han

Ikke meget mudderkast dér. Bare lidt klar, "no bullshit"-tale. Men det er
der jo mange, der ikke helt kan "containe".

> Iøvrigt er Liberal Alliance ofte i Jyllands Posten.

Jepper. LA er snart større end K, og fortjener eksponering. Men nu blogger
AS jo også via JP, så der er nok en sammenhæng...

Måske gode, gamle nationalkonservative JP er ved at blive liberalistisk på
sine ældre dage?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-07-10 11:08

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> writes:

> [...]
> man altså ikke tage fejl skulle man synes.
>
> Gad vide iøvrigt hvem der dog tager sig af ungerne?

Det er vel ikke værre end en langfartskaptajn hvor fruen tager sig af
det hele selvom hun arbejder?

Måske har de en au-pair ligesom Søren Pind?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-07-10 14:29

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> [...]
>
> Ifølge tabloidsprøjterne svarede han, at det koster dyrt og vi er dyre i
> drift, underforstået, at under de rette omstændigheder vil han gerne.

Ok, så han bliver spurgt. Er det i forbindelsen med at tælle til 90,
eller sådan generelt?

> Iøvrigt er Liberal Alliance ofte i Jyllands Posten.

Jeg vil se nærmere efter når vi når august. Sig gerne til når det sker.

Fra : Morten Lind

Dato : 31-07-10 22:37

LA?

> Ok, så han bliver spurgt. Er det i forbindelsen med at tælle til 90,
> eller sådan generelt?

Ja - det første.

> Jeg vil se nærmere efter når vi når august. Sig gerne til når det sker.

Det er lidt ligegyldigt, ikke sandt?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 31-07-10 22:44

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> LA?

> Ja - det første.

Ok, så LA er interessant hvis de kan afgøre en regering, ellers ikke.

Så er det jo også ret interessant hvad hans holdning er til DF's forslag.

> Det er lidt ligegyldigt, ikke sandt?

Næh, der har jeg adgang til Jyllands Posten igen, og kan læse alle
guldkornene du påpeger overfor mig :)

Fra : Morten Lind

Dato : 31-07-10 23:15

> Ok, så LA er interessant hvis de kan afgøre en regering, ellers ikke.

Yep.

> Så er det jo også ret interessant hvad hans holdning er til DF's forslag.

Anders Samuelsen har ingen holdninger. Han er et produkt af den nye tids
egomennesker, der mener, kun de(han) er i focus. Han er
levebrødspolitiker og fred være med ham.

Nåeh - tilbage på arbejde?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-10 00:07

> Jeg er i august her om 2 minutter

Her i ferietiden starter august først sårn henomkring den sjette syvende
stykker :)

Men du må da gerne sige til når LA er i aviserne!

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-10 00:10

> Yep.

Det er jo forfriskende pragmatisk. Lidt som med Enhedslisten.

Gad vide hvornår en journalist fra JP har ringet til dem sidst?

> Anders Samuelsen har ingen holdninger. Han er et produkt af den nye tids
> egomennesker, der mener, kun de(han) er i focus. Han er
> levebrødspolitiker og fred være med ham.

Uha, det lyder som om du kan få en længere debat med Jens Bruun
desangående.

Nåja, hvad er din holdning til at dit parti mener du skal gå mere på
arbejde?

Tys. Ikke alle de fyord

Fra : Morten Lind

Dato : 01-08-10 00:28

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100801 <nospam0002+20100801@gmail.com> wrote:

> Det er jo forfriskende pragmatisk. Lidt som med Enhedslisten.

> Gad vide hvornår en journalist fra JP har ringet til dem sidst?

Der findes vist ikke "rigtige" journalister mere, blot referenter

> Uha, det lyder som om du kan få en længere debat med Jens Bruun
> desangående.

Hvorfor det? Er han da ligeså egoistisk som Samuelsen?

> Nåja, hvad er din holdning til at dit parti mener du skal gå mere på
> arbejde?

Hæ, hæ...nu er det jo ikke /mit/ parti, og jeg arbejder i forvejen 45
timer om ugen, som du ved.

Men for lige at præcisere, er socialdemokraternes forslag til en
forøgelse af arbejdstiden et gennemsnitsforslag.

Det vil ikke berøre mennesker, der i forvejen arbejder fuld tid.

(Der er blot ingen, der har fattet det(nå jo, en)).

> Tys. Ikke alle de fyord

Hæ, hæ... Jeg har først sommerferie sidst i september, først i
oktober - tager måske til Cupertino?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-10 14:26

> Der findes vist ikke "rigtige" journalister mere, blot referenter

Mnjah, det afhænger vist af hvilken avis du læser.

Der er eksempelvis en usask avis - jeg husker ikke hvilken men jeg læste
det i Information - som har brugt de sidste 2 år på at undersøge hvad
man får for pengene der går til systemer der skal opdage terrorisme. De
er ret åbenmundede i deres kritik.

> Hvorfor det? Er han da ligeså egoistisk som Samuelsen?

Mnjah, det må han vist selv svare på. Nej, Jens Bruun er erklæret
medlem af Liberal Alliance, så han står nok gerne frem og forsvarer
Samuelsens ære.

> Hæ, hæ...nu er det jo ikke /mit/ parti, og jeg arbejder i forvejen 45
> timer om ugen, som du ved.

Ikke? Her gik jeg lige og troede du tilhørte rød blok som vist er ret
enige om at folk skal arbejde mere. Mht arbejde er du så i vanen, og kan
sagtens arbejde 12 minutter mere.

> Men for lige at præcisere, er socialdemokraternes forslag til en
> forøgelse af arbejdstiden et gennemsnitsforslag.

A'hva?

> Det vil ikke berøre mennesker, der i forvejen arbejder fuld tid.
>
> (Der er blot ingen, der har fattet det(nå jo, en)).

Så må du forklare det for dem der ikke har set lyset endnu.

> Hæ, hæ... Jeg har først sommerferie sidst i september, først i
> oktober - tager måske til Cupertino?

God plan. De rige har mange glæder. Her troede jeg at dine penge var
røget i fyret, men nej.

Køb en ny Mac Pro nu du er der.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-08-10 16:42

> Mnjah, det afhænger vist af hvilken avis du læser.

Ja , men hvis man (for)holder sig til TV, radio og tabloidsprøjter,
er niveauet lavere end femte klasse i folkeskolen

> [...]
> det i Information - som har brugt de sidste 2 år på at undersøge hvad
> man får for pengene der går til systemer der skal opdage terrorisme. De

Undskyld - "usask"?????, nåeh...amerikansk??????.......LA Times?
Washington post?...

> Mnjah, det må han vist selv svare på. Nej, Jens Bruun er erklæret
> medlem af Liberal Alliance, så han står nok gerne frem og forsvarer
> Samuelsens ære.

Det gør han ikke her. Liberal Alliance er værre end Venstre, og der skal
meget til.

> Ikke? Her gik jeg lige og troede du tilhørte rød blok som vist er ret
> enige om at folk skal arbejde mere. Mht arbejde er du så i vanen, og kan
> sagtens arbejde 12 minutter mere.

Jeg er partiløs, men ja - jeg stemmer til venstre for midten.

<http://www.fairlosning.dk/images/EnFairLoesning.pdf>

> Så må du forklare det for dem der ikke har set lyset endnu.

Gider ikke....

> God plan. De rige har mange glæder. Her troede jeg at dine penge var
> røget i fyret, men nej.

Jeg er ikke rig, men tjener mange penge, som jeg siger til mine børn,
når de undrer sig over farmands gavmildhed. Ja, en del af opsparingen
røg i fyret, men så napper vi blot nogle ekstra timer

> Køb en ny Mac Pro nu du er der.

Gider ikke slæbe den hjem - var vi iøvrigt ikke blevet enige om en 27"
iMac, i7 ?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-10 17:21

> Ja , men hvis man (for)holder sig til TV, radio og tabloidsprøjter,
> er niveauet lavere end femte klasse i folkeskolen

Får man sine informationer primært fra fjernsynets nyhedsudsendelser
(dem med vejrudsigter) giver jeg dig ret, men hvis man vælger de
dybdegående udsendelser ser verden lidt anderledes ud. Frank Esmann
havde fx nogen rigtigt gode baggrundsoplysende udsendelser på P1 for et
par år siden.

Så, konklusionen må være at du må vise større omhyggelighed i hvad du
bruger din tid på at annamme dig ;)

> Undskyld - "usask"?????, nåeh...amerikansk??????.......LA Times?
> Washington post?...

Jeg kan ikke huske hvilken. Det var vist en Washington-avis. Dukker det
op igen, siger jeg til.

> Det gør han ikke her. Liberal Alliance er værre end Venstre, og der skal
> meget til.

Ikke? Nu får vi se.

> Jeg er partiløs, men ja - jeg stemmer til venstre for midten.

Nåh, jamen, så er det jo Helle du vil have som statsminister, og hele
resten af pakken. 12 minutter mere, bare igang :)

> Jeg er ikke rig, men tjener mange penge, som jeg siger til mine børn,
> når de undrer sig over farmands gavmildhed. Ja, en del af opsparingen
> røg i fyret, men så napper vi blot nogle ekstra timer

Så behøver du heller ikke fyre imens ;) Rent win-win

Men man tjener faktisk mange penge i Danmark. Desværre forsvinder de
også hurtigt igen...

> Gider ikke slæbe den hjem - var vi iøvrigt ikke blevet enige om en 27"
> iMac, i7 ?

Intet er afgjort førend der er trykket på Godkend!

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 17:32

writes:

> Så vil Bo Warming ende som de psykisk syge mænd på gaden som jeg så tit ser
> som tiggere mange steder i USA. Ikke noget kønt syn men det er

Næppe. Han sælger huset og lever i sus og dus resten af sine dage.

Formentlig i et varmere klima hvor man må gå uden underbukser.

> Uanset hvor lidt jeg end bryder mig om Bo Warming og hans ucharmerende
> egoistiske, kyniske og despotiske væsen, så ønsker jeg ikke et sekund

Har du ikke meget til overs for egoistiske, kyniske og despotiske
væsner? Der kan man se.

> ham at vores samfund udvikler sig i en retning som jeg har set i udlandet,
> især i USA. Han vil være den ubetingede taber i det spil.

Jeg kan forstå at du ikke agter personligt at gå ind i den sag?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 12-08-10 06:18

writes:

> Den ruin ??? Ingen køber da det der. Du skal ikke regne med at der er

Pjat. Du kan sælge hvad som helst bare prisen er rigtig - grunden har
jo også en værdi. Bare se Jagtvej 69...

Håndværkertilbud. Sælges til nedrivning. osv.

Prøv at læse salgsannoncer.

Og det giver penge. Som Bo kan leve af resten af sine dage.

> Ja det ville lige være noget for ham men kun hvis han kan forage nogen, det
> er ligesom essensen i hans sygdomsbillede.

Sygdomsbillede? Er Bo syg da?

> Nej ikke den store sympati.

Bare for en god ordens skyld. Hvordan kan man afgøre om en person er
egoistisk, kynisk og despotisk?

Hvordan er Bo i øvrigt despotisk?

> Nej det kan du bide spids på at jeg ikke vil.

Du er da vist kun teoretisk socialist...

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 12-08-10 18:45

writes:

> Ja men det er også en helt anden grund med langt større byggemuligheder.
> Hvad tror du at naboerne ville sige til en fire etagers bygning der hvor Bo
> Warmings hus ligger ? Der ligger formentlig regler herfor på den
> grund.

Der er regler på alle grunde. Lokalplan og den slags.

Det ændrer ikke på at grunden har en værdi og som følge deraf vil kunne
indbringe en skilling.

> Det er dyrt at få revet en bygning ned.

Og? Der er stadig penge til overs.

> Hvilken planet bor du på ???

Nu skal du ikke stille dummere spørgsmål end allerhøjst nødvendigt.
Særling ja, syg nej.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-08-10 09:08

writes:

> Hvad er det så at han får førtidspension for ? Er det ikke tossepenge ?

Det har skam tidligere været oppe. Han siger han løj sig til det.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-08-10 21:25

writes:

> Jeg tror ikke at psykiaterne tog fejl.

Hvorfor tror du ikke på hvad Bo selv siger?