Helle Thornings lille skatte eventyr....
Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 01:39

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1383145.ece

Samtidig fastslår en af Danmarks førende eksperter i strafferet,
juraprofessor ved Aalborg Universitet Lars Bo Langsted, at Helle
Thorning-Schmidt risikerer at blive straffet med bøde eller i værste fald
fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet
urigtige oplysninger.

Det ville jeg godt kunne more mig over.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-10 05:45

On Thu, 29 Jul 2010 02:39:02 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

Ja når man målrettet skadede Glistrups politik med
justitsmordfængsling for skattesvig så bur ihvertfald en overpamper
som Helle inde

(Jeg tror dog hun har været for klog til at lyve til
Justitsministeriet, men det bør undersøges).

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 08:34

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

Så burde hun så sandelig også forlade politik, eller rettere sagt partiet
burde give hende sparket som formand, så må vælgerne jo afgøre hendes
fremtid. Ellers må vælgerne ved næste valg afgøre om det er i orden at have
en statsminister som taler om at hæve skatten, mens hun selv er medvirkende
til skattesnyd.

Jeg skal love for Lene og Helle kappes om at opføre sig mest dumt og
skadeligt for deres parti i øjeblikket. Imens vokser LA og DF.

Fra : Michael Christensen

Dato : 29-07-10 04:18

On 29 Jul., 09:33, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:
> "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsennews:4c50cdae$0$280$14726298@news.sunsite.dk...

Thorning gav forkerte oplysninger
Offentliggjort 29.07.10kl. 12:08

Artiklen opdateres

Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, indrømmer, at hun
i efteråret 2009 gav Justitsministeriet forkerte oplysninger om sin
ægtemand, Stephen Kinnock.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2136360.ece

Fra : Per Rønne

Dato : 29-07-10 11:34

> [...]

> fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

<http://www.berlingske.dk/politik/helle-thorning-indroemmer-hun-har-give
t-forkerte-oplysninger>

- men som jeg altid siger, selv om en ting står i EB /behøver/ det jo
ikke at være forkert ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-10 21:16

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jme5j6.1uemwl4yqqbx0N%per@RQNNE.invalid:

> - men som jeg altid siger, selv om en ting står i EB /behøver/ det jo
> ikke at være forkert ...

Det er én af dine kæpheste, og du er helt galt afmarcheret. EB har ikke
flere kendelser mod sig end de såkaldt "seriøse" dagblade. Du har fået det
at vide mange gange, og har massevis af muligheder for selv at efterprøve
påstanden. Alligevel bliver du ved med at fremture med dit vrøvl om, at
indholdet i EB skulle have mindre sandhedsværdi end indholdet i andre
aviser.

Du kan vælge at skose EB for deres emnevalg. Dét ville være rimeligt. Men at
pålyve dem særlig utroværdighed er godt nok dårlig og letkøbt stil.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-07-10 11:39

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Du kan vælge at skose EB for deres emnevalg. Dét ville være rimeligt. Men at
> pålyve dem særlig utroværdighed er godt nok dårlig og letkøbt stil.

Det er den eneste dagligt udkommende publikation, hvor det er påvist at
interviews navngivne patienter og anklager mod navngivne læger - var
pure opsind.

Det er ikke bare emnevalg der gør EB totalt utroværdigt. Hold dig dog
til en kombination af Romanbladet og Week-end Sex - den ægte vare.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-10 15:08

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jmg06d.ugbsjr1dhzmtqN%per@RQNNE.invalid:

> [...]
>
> Det er ikke bare emnevalg der gør EB totalt utroværdigt. Hold dig dog
> til en kombination af Romanbladet og Week-end Sex - den ægte vare.

Du er noget for dig selv, Per Rønne. Hold du dig hellere til dine
feberfantasier om anal udnyttelse af "drenge" i fængsler. Det er vist *din*
spidskompetence. Viden om avisers troværdighed, som let kan erhverves ved at
besøge pressenævnet, er du tydeligvis ikke i stand til at erhverve dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mark Jensen

Dato : 29-07-10 12:46

wrote:

> [...]
>fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

Man må da håbe og påregne at medierne bruger samme energi på denne 100
% fatale og bevidste forsøg på regelomgåelse, som de har brugt på at
Lene skulle deltage i et møde ingen andre udenrigsministre har
deltaget i i 10 år.

Jeg er dog ikke imponeret over danske toppolitikere i disse år. Det
står ualmindeligt ringe til, synes jeg.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 07:01

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 15:20

Michael Christensen <michael@mathx.dk> writes:

> [...]
>
> Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, indrømmer, at hun
> i efteråret 2009 gav Justitsministeriet forkerte oplysninger om sin

SÃ¥ kan socialdemokratiet vist godt begynde at finde kronprinsen frem af
skabet.

Fra : Ivannof

Dato : 29-07-10 18:11

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

Statsminister kandidaten skattesnyder. Jeg ser rødt!

Hilsen Ivan

Fra : \"@'

Dato : 29-07-10 19:25

On Thu, 29 Jul 2010 19:11:05 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Statsminister kandidaten skattesnyder. Jeg ser rødt!
>
>Hilsen Ivan

hvis lokummet brænder sidder der som regel en socialdemokrat på det

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 29-07-10 18:46

wrote:

> [...]
>fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

jeg finder IKKE det danske skattesystem morsom, nærmere begrædeligt

men at en person som AFAIK stiler efter at blive statsminister
overhovedet bliver involveret i noget der bare dufter en smule af
"fisk" er da topmålet af tåbelighed

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 19:57

> [...]
> fængsel, hvis det viser sig, at hun bevidst har givet Justitsministeriet

Læg mærke til at venstrefløjen herinde som konstant brokker sig over at der
debatteres indvandring og kriminaliet ikke deltager i denne tråd.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 14:13

On 29 Jul., 20:57, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Læg mærke til at venstrefløjen herinde som konstant brokker sig over at der
> debatteres indvandring og kriminaliet ikke deltager i denne tråd.

Måske har sagen ikke den store praktiske betydning?!? Måske er det
bare endnu et eksempel på, at politikere ikke er en skid bedre end
alle andre. Måske er det bare endnu en sag, der sælger aviser, og som
egentlig ikke i praksis afviger særligt fra alle andres sorte arbejde
og manglende oplysninger på selvangivelsen? Måske er du ubegavet?
Eller rettere. Du er ubegavet. Hvis du var betydningsfuld på nogen
måde, så havde juraprofessoren også nævnt, at du riskerer et langt liv
i isolation. Altså en højere grad af isolation, end den du allerede nu
oplever i det daglige.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 21:39

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message

> Måske har sagen ikke den store praktiske betydning?!?

http://politiken.dk/politik/article1025959.ece?track=eblisterseneste

Så du mener ikke det har den store betydning, ja det undrer egenligt ikke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 22:59

> "Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message

> http://politiken.dk/politik/article1025959.ece?track=eblisterseneste
>
> Så du mener ikke det har den store betydning, ja det undrer egenligt ikke.

Tænk, hvis det havde været Pia Kjærsgaard der havde lavet det stunt, så
skulle du bare høre.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 23:08

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Tænk, hvis det havde været Pia Kjærsgaard der havde lavet det stunt,
> så skulle du bare høre.

Jojo, men nu er det jo en socialdemokrat, så er der helt andre regler.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:04

On 29 Jul., 22:38, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> http://politiken.dk/politik/article1025959.ece?track=eblisterseneste
>
> Så du mener ikke det har den store betydning, ja det undrer egenligt ikke.

Hvad er den praktiske betydning? Hvis det bliver for uoverskueligt med
sætninger og analyse og den slags, så kom med nogle stikord. Ikke
mange. Du skal jo ikke anstrenge dig. Hvad har det det af reel
praktisk betydning, når du skræller sensationsværdien væk?

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 18:50

On 29 Jul., 23:58, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Tænk, hvis det havde været Pia Kjærsgaard der havde lavet det stunt, så
> skulle du bare høre.

Høre hvad?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-10 05:09

> Høre hvad?

Når du nu ikke kan andet end at trolle, kunne du så ikke prøve at gøre det
lidt bedre?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 18:51

On 30 Jul., 00:08, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote in message

> Jojo, men nu er det jo en socialdemokrat, så er der helt andre regler.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Hvad mener du med andre regler?

Fra : \"@'

Dato : 30-07-10 10:24

On Thu, 29 Jul 2010 20:57:04 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

>Læg mærke til at venstrefløjen herinde som konstant brokker sig over at der
>debatteres indvandring og kriminaliet ikke deltager i denne tråd.

de er sikkert i gang med at læse "Animal Farm"

men de vil stadigvæk ikke forstå den bog

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 30-07-10 12:02

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> de er sikkert i gang med at læse "Animal Farm"
>
> men de vil stadigvæk ikke forstå den bog

Den dag de gør, brænder de bogen
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-10 16:25

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i
meddelelsen

> Den dag de gør, brænder de bogen
> --

I lyver jo hver gang i kan se jeres snit til det -
at vi ikke deltager i alle mulige grupper med nye
emner, betyder jo ikke at vi ikke har haft noget
at sige om Thornings fadæser - så om igen,
løgnhals - prøv at læse i de andre tråde og se om
der ikke netop der er sagt en hel del om de sager
som HTS har været involveret i.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-07-10 18:15

"ahw" <nix> writes:

> [...]
> at sige om Thornings fadæser - så om igen,
> løgnhals - prøv at læse i de andre tråde og se om
> der ikke netop der er sagt en hel del om de sager

Dvs du går stadig ind for Helle som statsminister?