Angstprovokerende feriedage for de ubegave~
Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 11:19

Nå, skvadderhoveder. Hvordan ser det så ud med den sidste del af
ferien? Skal den spenderes i udlandet? Altså ikke sydligere end
Harzen. Bevares. Træerne vokser jo ikke ind i himlen. Man kunne jo
risikere at opleve kulturer, der ikke er dækket ind af pølsevogne.

Eller skal fritiden måske i stedet bruges i de små haver? Der er vel
et stakit, der skal males. Døre og vinduer, der skal boltes.
Muhamedaaaaanere, der skal frygtes. Man kan jo ikke bevæge sig tre
skridt uden for, uden at blive berøvet-chikaneret-narret-beskudt-slået
ned. Sådan er det. Jeg har læst det i ekstrabladet.

Husk, at selvom vejret er tilforladeligt og aftenerne lune og lange,
så lurer alskens farer. De vil os til livs, de fremmede. De tager
vores arbejde og stjæler vores piger. Hvis det altså ikke lige var
fordi de er luddovne og tvangsægter deres fætre og kusiner. Mange har
endda tillært sig evnen til at modtage overførsel fra det offentlige.
Sådan var det aldrig i gamle dage. Altså dengang med kolde vintre og
varme somre og man måtte køre uden sikkerhedsseler og banke sine børn
og holde de kamphunde man ville.

Eller er førtidspensionen alligevel for nærværende til, at man kan
tale om decideret ferie?!?

Fra : DADK

Dato : 28-07-10 18:23

Jeg har holdt ferie i 1½ måned med at drikke papvin og ryge hash. Rundt
omkring i landet. Nu er jeg træt af det, kan nærmest hverken blive fuld
eller skæv mere, så det er virkelig rart at begynde at være seriøs.

> [...]
> og holde de kamphunde man ville.
>
> Eller er førtidspensionen alligevel for nærværende til, at man kan

Jeg kan fornemme, at du Peter Bang virkelig trænger til ferie.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 19:14

DADK wrote:

> Jeg kan fornemme, at du Peter Bang virkelig trænger til ferie.

Ville kun(måske) hjælpe hvis det var fra den selv den holdt ferie.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 19:21

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> papvin og ryge hash. Rundt omkring i landet. Nu
> er jeg træt af det, kan nærmest hverken blive
> fuld eller skæv mere, så det er virkelig rart at

Jeg ser frem til at du bliver taget alvorligt af
nogen når du som hashvrag kommer med anklage mod
mig for at være kriminel i forhold til mit job som
lærer.
Jeg skal vide at gemme ovenstående, blot til en
given lejlighed.

Hashvrag som dig kan ingen tage alvorligt, og
seriøs har du aldrig været.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 19:26

ahw wrote:
> [...]
> Jeg skal vide at gemme ovenstående, blot til en
> given lejlighed.
>
> Hashvrag som dig kan ingen tage alvorligt, og

Arne, det er argumenterne, som tæller. Ikke om man ryger hash eller
bliver høj på marxisme.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 19:30

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i
meddelelsen

> Arne, det er argumenterne, som tæller. Ikke om
> man ryger hash eller bliver høj på marxisme.

Tja, når jeg bliver beskyldt for pædofili, en
rimelig alvorlig anklage for en skolelærer, så
giver jeg igen med samme mønt og tager naturligvis
mine forholdsregler.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 11:27

On 28 Jul., 19:23, "DADK" <d...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> eller skæv mere, så det er virkelig rart at begynde at være seriøs.

> Jeg kan fornemme, at du Peter Bang virkelig trænger til ferie.

Nemlig. Tre uger venter. Fremragende.

Fra : DADK

Dato : 28-07-10 18:36

Peter Bang wrote:

> Nemlig. Tre uger venter. Fremragende.

God vind! Lyder godt, især nu hvor den afskyelige varme er aftagende.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-10 19:38

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> God vind! Lyder godt, især nu hvor den afskyelige varme er aftagende.

Afskyelige? nej du det måtte gerne blive varmere og fugtigere, det ville
være dejligt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 12:25

On 28 Jul., 20:21, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
> Jeg skal vide at gemme ovenstående, blot til en
> given lejlighed.
>
> Hashvrag som dig kan ingen tage alvorligt, og

Aner ikke hvem manden er. Men det er vel ikke forbudt, at ryge hash og
drikke papvin.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 19:26

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Eller er førtidspensionen alligevel for nærværende til, at man >kan tale om
>decideret ferie?!?

Den fordomsfrie Bang slår til igen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 12:33

On 28 Jul., 20:30, "ahw" <nix> wrote:
> [...]
> giver jeg igen med samme mønt og tager naturligvis
> mine forholdsregler.- Skjul tekst i anførselstegn -

..... åh gud ... er vi nu tilbage ved pædofili og den slags?!? ... hvad
er det lige med dk.politik og misbrug af børn??? Det er sgu egentlig
ret sygt, så meget det fylder herinde!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 20:01

Peter Bang wrote:

> .... åh gud ... er vi nu tilbage ved pædofili og den slags?!? ... hvad
> er det lige med dk.politik og misbrug af børn??? Det er sgu egentlig
> ret sygt, så meget det fylder herinde!

Du er der som et søm, når pædofili nævnes.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 13:36

On 28 Jul., 21:00, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Du er der som et søm, når pædofili nævnes

Jeg er ikke sikker på, hvad du ævler om. Det er du næppe heller selv.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 20:51

Peter Bang wrote:

> Jeg er ikke sikker på, hvad du ævler om. Det er du næppe heller selv.

Selv noget så enkelt er selvfølgelig uforståeligt for dig. Det kræver
specialuddannelse at forklare dig, hvad "at være der som et søm"
betyder. Jeg skal ikke forsøge mig.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 13:37

On 28 Jul., 20:26, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Den fordomsfrie Bang slår til igen.
>
> --
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

Hvis fordomsfrihed var et adgangskrav i dette tåbelige forum, så var
her sgu stille.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 21:01

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Hvis fordomsfrihed var et adgangskrav i dette tåbelige forum, >så var her
>sgu stille.

Den var god Bang!

Jeg copy/past den lige til senere brug, når nogen beskylder mig for at være
fyldt med fordomme om fremmede.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:04

On 28 Jul., 21:51, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Selv noget så enkelt er selvfølgelig uforståeligt for dig. Det kræver
> specialuddannelse at forklare dig, hvad "at være der som et søm"
> betyder. Jeg skal ikke forsøge mig.-

Du er al for skarp for de fleste. Men underholdende.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 21:08

Peter Bang wrote:

> Du er al for skarp for de fleste. Men underholdende.

Nej, alle andre herinde er bekendt med, hvad udtrykket betyder. Kun du
har den slags problemer.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 21:30

"Henrik Svendsen" skrev i en meddelelse

> Nej, alle andre herinde er bekendt med, hvad udtrykket >betyder. Kun du
> har den slags problemer.

Bang ser dk.politik som en slags FreakShow, bare synd at han selv er en del
af udstillingen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-10 21:40

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4c509340$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Bang ser dk.politik som en slags FreakShow, bare synd at han selv er
> en del af udstillingen.

Han er hovedattraktionen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:05

On 28 Jul., 22:01, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Den var god Bang!
>
> Jeg copy/past den lige til senere brug, når nogen beskylder mig for at være
> fyldt med fordomme om fremmede.

Det skal der nok blive flittigt brug for.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 21:37

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Det skal der nok blive flittigt brug for.

Ja det! Beskyldningen om fremmede fordomme er en slags refleks argument
blandt de begavede herinde.

Jeg laver lige en henvisninge til at det er et af dine bevingede ord når jeg
bruger den, okay?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:18

On 28 Jul., 22:07, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Nej, alle andre herinde er bekendt med, hvad udtrykket betyder. Kun du
> har den slags problemer.

Fik du det indtryk, at det er et problem, at jeg ikke rigtigt bekymrer
mig om dine kommentarer om søm og pædofili?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 21:31

Peter Bang wrote:

> Fik du det indtryk, at det er et problem, at jeg ikke rigtigt bekymrer
> mig om dine kommentarer om søm og pædofili?

Det var det med "de fleste"; men det fattede du heller ikke. Du har
brudt IQ skalaen og nødvendiggjort indførelsen af begrebet "negativ
intelligens" for at beskrive din mentale kapacitet. Dine resultater i
hvadsomhelst lagde grunden til ordet 'nednået'. Kun indenfor træplanting
har du kunnet finde anvendelse - som omvandrende hul i jorden.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-10 21:39

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]
> hvadsomhelst lagde grunden til ordet 'nednået'. Kun indenfor
> træplanting har du kunnet finde anvendelse - som omvandrende hul i

LOL det der er fandme humor ;)

--
MVH. N_B_DK

Fra : .

Dato : 28-07-10 14:40

On 28 Jul., 22:04, Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> wrote:

> Det skal der nok blive flittigt brug for.

:)

Du har virkelig dine øjeblikke - Mr. Bang.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 21:52

"." skrev i en meddelelse

>du har virkelig dine øjeblikke - Mr. Bang.

Mr. Bang! Ja og du har dine kan jeg se, især når du slikker nogen i røven.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:43

On 28 Jul., 22:31, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> [...]
> hvadsomhelst lagde grunden til ordet 'nednået'. Kun indenfor træplanting
> har du kunnet finde anvendelse - som omvandrende hul i jorden.-

Novra. Men altså, de fleste herinde sidder og pøler med deres fobier
og afføring, som du jo ved. Det bekymrer mig heller ikke. Jeg forstår
dog godt, at du kunne få det indtryk, at jeg bekymrer mig om, hvad du
nu ævler om.

Næste gang du snakker lidt løst og fast med de fleste herinde,
eventuelt om de der søm og det der pædofili, kan du så ikke lige høre
om de eventuelt synes, at du er sådan skarp og interessant?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 22:02

Peter Bang wrote:

> [...]
> eventuelt om de der søm og det der pædofili, kan du så ikke lige høre
> om de eventuelt synes, at du er sådan skarp og interessant?

Nu er det dig, jeg snakker om, så 'interessant' er ikke det rette ord.
Tragikomisk kommer tættere på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-10 21:28

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
e4581eec-a100-4407-8e94-c308bf8c9086@d37g2000yqm.googlegroups.com:

> [...]
> eventuelt om de der søm og det der pædofili, kan du så ikke lige høre
> om de eventuelt synes, at du er sådan skarp og interessant?

Du har simpelthen ikke den fjerneste anelse om, hvornår du har fået
læsterlige, verbale klø, i dén grad er blevet vasket og hængt til offentligt
tørre, og i øvrigt gjort til grin på den danske del af usenets meste besøgte
gruppe, og derfor bør holde lidt lav profil. Du er sgu' noget for dig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:44

On 28 Jul., 22:29, "Michael Meidahl Jensen"

Novra.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-10 21:33

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
1243c060-e173-4d94-af8b-ff2c493bcb3b@i31g2000yqm.googlegroups.com:

> Novra.

Ikke "ævle-bævle"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:47

On 28 Jul., 22:39, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote in message

> LOL det der er fandme humor ;)

Kæmpestor humor.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 14:59

On 28 Jul., 22:51, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Mr. Bang! Ja og du har dine kan jeg se, især når du slikker nogen i røven.

Slikker i røven ... og før det var det noget med pædofili. Dk.politik
er virkelig et tempel af begavelse. Jeg forstår virkelig Henrik
Svendsens behov for at kommentere min IQ, når man her atter ser hvad
man er oppe mod af begavelse :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 22:17

> [...]

>er virkelig et tempel af begavelse. Jeg forstår virkelig Henrik
>Svendsens behov for at kommentere min IQ, når man her >atter ser hvad

Du ville sikkert få meget mere ud af dine ekspeditioner her i dk.politik
hvis du læste andre tråde end dine egne, det patruljerende punktum er lige
noget for dig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:09

On 28 Jul., 23:01, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Nu er det dig, jeg snakker om, så 'interessant' er ikke det rette ord.
> Tragikomisk kommer tættere på.

Så du er ikke interesseret i at vide, om dine "de fleste" synes du er
skarp og interessant? Det var jo dem, der i første omgang gav dig det
indtryk, at jeg synes du er betydende. Nå, men rul lidt op i teksten.
De er i gang med nogen beskyldninger om pædofili og noget med at
slikke i røven. Du har virkelig fundet en fangruppe, der kan løfte dit
vid til storslåede højder. Jeg forstår rigtig godt, at du føler at min
IQ er for ringe til dine idealer.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 22:13

Peter Bang wrote:

> Så du er ikke interesseret i at vide, om dine "de fleste" synes du er
> skarp og interessant?

Dine desperate forsøg på at blive bekræftet, skal du ikke overføre på
andre.

Fra : .

Dato : 28-07-10 15:16

On 28 Jul., 22:51, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Mr. Bang! Ja og du har dine kan jeg se, især når du slikker nogen i røven.

Det er ikke at slikke nogen i numsen, at anerkende, når nogen er både
kvikke og morsomme.
Det er egentlig en lidt bizar association at få - at nogen sådan
holder af at slikke andre i nummeren.

Det skulle vel aldrig være en seksuel ydelse, som du selv leverer til
andre herrer?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 22:39

"." skrev i en meddelelse

>Det er ikke at slikke nogen i numsen, at anerkende, når nogen >er både
>kvikke og morsomme.

I numsen?! hvor kommer du fra.

>Det er egentlig en lidt bizar association at få - at nogen sådan
>holder af at slikke andre i nummeren.

I nummeren?! der hvor jeg lommer fra hedder det røven.

>Det skulle vel aldrig være en seksuel ydelse, som du selv >leverer til
>andre herrer?

Hvorfor, intereseret`?

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:25

On 28 Jul., 23:12, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Dine desperate forsøg på at blive bekræftet, skal du ikke overføre på
> andre.-

Jeg bliver så rigeligt bekræftet, når du betragter "de fleste herinde"
som værende begavede.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 22:36

Peter Bang wrote:

> Jeg bliver så rigeligt bekræftet, når du betragter "de fleste herinde"
> som værende begavede.

Også selv om det blot er din "begavelse", jeg har udtalt mig om. Det er
dine vrangforestillinger, der bekræfter dig i et eller andet.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:34

On 28 Jul., 23:16, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> hvis du læste andre tråde end dine egne, det patruljerende punktum er lige

Du har ikke den fjerneste idé om, hvad jeg læser. Og derudover får jeg
intet ud af noget som helst herinde. Undtaget underholdningsværdien,
som er fantastisk, faktisk.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 22:43

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Du har ikke den fjerneste idé om, hvad jeg læser.

Jo jeg har en ide om hvad du læser, om den er rigtig eller ej er en ganske
anden sag.

>Og derudover får jeg
>intet ud af noget som helst herinde.

Ser man det, ja du kunne have snydt mig.

>Undtaget underholdningsværdien,
>som er fantastisk, faktisk.

Og du fik så aligevel noget ud af det herinde, modsiger du ofte dig selv?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:44

On 28 Jul., 23:36, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Også selv om det blot er din "begavelse", jeg har udtalt mig om. Det er
> dine vrangforestillinger, der bekræfter dig i et eller andet

.... og SÅ nåede du endelig frem til noget med
vrangforestillinger :) ... nu har du snart været hele paletten rundt
med dine vanligt ubegavede analyser og tilhørende gloser og
diagnoser... der er noget dejligt forudsigeligt over dk.politik.
Storslået og enfoldigt. Tak for det, Henrik Svendsen :)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 22:51

Peter Bang wrote:

> ... og SÅ nåede du endelig frem til noget med
> vrangforestillinger

Ja, du ser ting, der ikke er skrevet. Ikke noget nyt i det. Du kan læse;
men ikke forstå.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-10 02:43

> Ja, du ser ting, der ikke er skrevet. Ikke noget nyt i det. Du kan
> læse; men ikke forstå.

Kunne i mon lære at fjerne det I ikke svarer på?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:47

On 28 Jul., 23:43, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
>
> Ser man det, ja du kunne have snydt mig.

> Og du fik så aligevel noget ud af det herinde, modsiger du ofte dig selv?

Du må lære at skelne mellem en modsigelse og en undtagelse. Alt andet
afslører hvor urimeligt dum du er.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 23:04

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Du må lære at skelne mellem en modsigelse og en undtagelse.

Det er en undtagelse at du bliver underholdt i dk.politik?

>Alt andet afslører hvor urimeligt dum du er.

Lad mig se, du får intet ud af noget som helst herinde,
underholdningsværdien er en undtagelse fra "noget som helst" men det er mig
der er uriemelig dum.

Lad mig gætte på din mor spiste mange piller da du var lille.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 15:56

On 28 Jul., 23:51, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Ja, du ser ting, der ikke er skrevet. Ikke noget nyt i det. Du kan læse;
> men ikke forstå

Bliv endelig ved. Du er så berigende. Jeg forstår din fangruppe. Du er
vældig :)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 23:04

Peter Bang wrote:

> Bliv endelig ved. Du er så berigende. Jeg forstår din fangruppe. Du er
> vældig :)

I så fald skulle jeg være trængt igennem til vacuum'et mellem dine ører.
Det anser jeg hverken for sandsynligt eller ønskværdigt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-10 21:32

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
90fe2858-ec69-4641-b8fe-f1e298f91bc0@z10g2000yqb.googlegroups.com:

> Bliv endelig ved. Du er så berigende. Jeg forstår din fangruppe. Du er
> vældig :)

Henrik Svendsen har mig bekendt ingen fangruppe, men lige nu trækker han dig
rundt i manegen i dén grad. Det er i sig selv ikke særligt sjovt, da du pr.
definition er lettere at trække rund med end de fleste, men din totale
mangel på evne til at reflektere lidt give hele seancen en særlig kvalitet,
der ikke skal foragtes.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 28-07-10 15:58

On 28 Jul., 23:39, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> I numsen?! hvor kommer du fra.

Ikke den affaldsplads du kommer fra - det er jeg helt sikker på.

> I nummeren?! der hvor jeg lommer fra hedder det røven.

Det er nok brae det, jeg hentyder til. Dit vokabularium fortæller sin
egen historie om din oprindelse.

> Hvorfor, intereseret`?

Jeg spørger til, hvorfor du mon finder den type forestillinger
nærliggende. Men du vil ikke svare og det er somend svar nok for mig.
Føj, du -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 23:17

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Ikke den affaldsplads du kommer fra - det er jeg helt sikker >på.

Du er socialpædagog men betragter det arbejderhjem hvor jeg kommer fra som
en affaldsplads, fordi vi kalder "numsen" røven?

Har du flerer gode fordomme du vil lufte.

>Det er nok brae det, jeg hentyder til. Dit vokabularium >fortæller sin egen
>historie om din oprindelse.

Min oprindelse er der også noget galt med!? er du sikkker på at du
socialpædagog? det er ikke meget social forståelse du viser.

>Føj, du -

Socialpædagogen har talt, hvor herrebevares.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 23:27

Patruljen wrote:

> Jeg spørger til, hvorfor du mon finder den type forestillinger
> nærliggende. Men du vil ikke svare og det er somend svar nok for mig.
> Føj, du -

Er det dig, der gir' den som punktummet, eller er det omvendt?

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 16:06

On 29 Jul., 00:04, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> der er uriemelig dum.
>
> Lad mig gætte på din mor spiste mange piller da du var lille.

og så nåede du frem til noget med piller ... du er jo spejlblank :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 23:22

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>og så nåede du frem til noget med piller ... du er jo >spejlblank :)

Ja laaang tid efter du sædvanen tro var nået frem til noget med
underholdningsværdi.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 16:10

On 29 Jul., 00:04, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> I så fald skulle jeg være trængt igennem til vacuum'et mellem dine ører.
> Det anser jeg hverken for sandsynligt eller ønskværdigt

Fnis. Send den til din fangruppe, Henrik. Fangruppen. DE er
imponerede!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 23:28

Peter Bang wrote:

> Fnis. Send den til din fangruppe, Henrik. Fangruppen. DE er
> imponerede!

Du er kørt ubehjælpeligt fast i rillen. Kom igen.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-10 16:26

On 29 Jul., 00:22, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Ja laaang tid efter du sædvanen tro var nået frem til noget med
> [...]

Altså ... jeg prøver lige igen ... det er jo snotdumt at gætte på,
hvad jeg får ud af at være her, hvis man ikke kan holde til at læse
svaret, uden at begynde at fable om piller og vrangforestillinger og
bla bla bla. Du er jo ubegavet :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-10 23:49

> [...]

>hvad jeg får ud af at være her, hvis man ikke kan holde til at >læse
>svaret, uden at begynde at fable om piller og vrangforestillinger >og bla

Men det er begavet at være her og kun få underholdning ud af det, og
underholdningen er en undtagelse vel at mærke.
Og så for resten af pengene bedyre at man ellers ikke for noget som helst ud
af det.

Du er i højeste gear i aften Bang.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 28-07-10 17:07

On 29 Jul., 00:17, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Du er socialpædagog men betragter det arbejderhjem hvor jeg kommer fra som
> en affaldsplads, fordi vi kalder "numsen" røven?

Ikke fordi, det er et arbejderhjem. men fordi det har været en
affaldsplads, som har opdrættet et præmieeksemplar af et stykke white
trash -

> Har du flerer gode fordomme du vil lufte.

Det er ikke en fordom. jeg har ikke fordomme om mennesker, men lader
dem selv klare det indtryk, de vælger at efterlade. Jeg har ladet dig
få dine muligheder. Dem har du ikke forstået at udnytte -

> Min oprindelse er der også noget galt med!? er du sikkker på at du
> socialpædagog? det er ikke meget social forståelse du viser.

Jeg er også socialpædagog. Ja - og dermed vant til lidt af hvert. Du
tilhører den absolut tunge kategori -

> Socialpædagogen har talt, hvor herrebevares.

Jeg tror ikke, du finder mange socialpædagoger, som finder det
appetitligt, at du er optaget af den slags tankebaner. Det har intet
med social forståelse at gøre. Det er elementær (mental)hygiejne -

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 16:40

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> writes:

> Nå, skvadderhoveder. Hvordan ser det så ud med den sidste del af
> ferien? Skal den spenderes i udlandet? Altså ikke sydligere end

Hvorfor stod der ikke "Skrive masser af indlæg på Usenet"?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 16:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> Afskyelige? nej du det måtte gerne blive varmere og fugtigere, det
> ville være dejligt.

Forkert land :)

Hvad med Thailand eller Equador?

Fra : TL

Dato : 01-08-10 07:32

On Thu, 29 Jul 2010 17:40:58 +0200, in dk.politik
nospam0002+20100729@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen, 20100729)
wrote:

>Forkert land :)
>
>Hvad med Thailand eller Equador?

prøv Shanghai, 38C og høj fugtighed idag. Fy for pokker.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 18:16

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> Darwin, Australien.

Er der varmt og fugtigt nok der? Jamen, så er det jo bare flytte. Med
moderne teknologi kan du jo stadig være fuldt og helt med her i gruppen.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 19:42

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> Da jeg ankom derop kl 18.30, var der et par og 30, og en luffugtighed
> på 93%, året rundt er temperaturen mellem 31-34 (i snit), selv nu når
> de har vinter, er der pt 24 grader lidt i 3 om natten, i sidste uger
> var der et par dage hvor den ikke kom under 26.6 om natten.

Varmt er fint, men fugtigheden kan jeg godt undvære. Jeg er til det
knastørre. Godt du er glad.

> Er skam også igang med at søge om visa, det tager bare en evighed
> (9-18 mdr typisk) + assessment udover (typisk 3 mdr).

Kunsten er at få et job i en biks der udstationerer en :)

Pyt, du må bare stå tidligere op :)

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-10 20:32

On Wed, 28 Jul 2010 10:18:53 -0700 (PDT), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

> [...]
>Harzen. Bevares. Træerne vokser jo ikke ind i himlen. Man kunne jo
>risikere at opleve kulturer, der ikke er dækket ind af pølsevogne.

Trist at pølsevogne er drastisk aftagende i antal i København. pga
dyrt falaffel shawarma og kebab lort.
Min far lærte mig at eksperimentere og spise alskens mærkelige typer
eksotisk restatutantsmad når i udlandet, incl kat og struds.
Men når det ikke var ferie og sku gå hurtigt så valgte han klogt Steff
Houlberg med knæk for det ved man hvad er.
Tyskernes carrywurst slår også muslimmaden - men da jeg var i Kabul
var youghurt-marineret trækulsgrillet kebab konkurrencedygtigt - og
min tjener gjorde sig kostbar når hjemlandet sendte mig en lufttørret
parmaskinke som han sku severe for vestlige gæster.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:34

On 29 Jul., 22:33, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 1243c060-e173-4d94-af8b-ff2c493bc...@i31g2000yqm.googlegroups.com:

> Ikke "ævle-bævle"?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Hmm ... var det egentlig ikke dig, der tog til Israel for at køre taxa
eller pakke frugt, for at frigive en soldat til kampen mod nogle
palistinesere i Gaza?

Fra : Nicky

Dato : 30-07-10 06:41

> Hmm ... var det egentlig ikke dig, der tog til Israel for at køre taxa
> eller pakke frugt, for at frigive en soldat til kampen mod nogle
> palistinesere i Gaza?

Det har tilsyneladende ikke hjulpet, eftersom soldaten stadig holdes fanget
og uden nogen kontakt med omverden.

Fra : Patruljen

Dato : 30-07-10 04:17

On 30 Jul., 07:40, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Det har tilsyneladende ikke hjulpet, eftersom soldaten stadig holdes fanget
> og uden nogen kontakt med omverden.-

Administrative detention.

Administrative detention is detention without charge or trial that is
authorized by administrative order rather than by judicial decree.
Under international law, it is allowed under certain circumstances.
However, because of the serious injury to due-process rights inherent
in this measure and the obvious danger of its abuse, international law
has placed rigid restrictions on its application. According to
international law, administrative detention can be used only in the
most exceptional cases, as the last means available for preventing
danger that cannot be thwarted by less harmful means.

Israel's use of administrative detention blatantly violates these
restrictions. It is carried out under the thick cover of privilege,
which denies detainees the possibility of mounting a proper defense.
Over the years, Israel has administratively detained thousands of
Palestinian for prolonged periods of time, without prosecuting them,
without informing them of the charges against them, and without
allowing them or their attorneys to study the evidence, making a
mockery of the protections specified in Israeli and international law
to protect the right to liberty and due process, the right of
defendants to state their case, and the presumption of innocence.

B'Tselem’s position is that the government of Israel must release all
administrative detainees or prosecute them, in accordance with due
process, for the offenses they allegedly committed. As long as Israel
continues to use administrative detention, it must do so in a way that
comports with international law – only in the most exceptional cases,
when there is no other alternative, and in a proportionate manner.
http://www.btselem.org/English/Administrative_Detention/

Statistics on administrative detention

As of June 2010, Israel is holding about 203 Palestinians in
administrative detention in facilities run by the Israel Prison
Service (IPS).

The following table details the number of Palestinian residents of the
Occupied Territories who were held by Israel in administrative
detention at specified dates, during the years 2001-2010:
http://www.btselem.org/english/administrative_detention/statistics.asp

Fra : Nicky

Dato : 30-07-10 15:44

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Occupied Territories who were held by Israel in administrative
> detention at specified dates, during the years 2001-2010:

Der er en verden til forskel på at være palæstinenser i et israelsk fængsel
og at være israeler i fangenskab hos Hamas mfl. Men det ved du jo godt.

Fra : Patruljen

Dato : 30-07-10 09:34

On 30 Jul., 16:43, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Der er en verden til forskel på at være palæstinenser i et israelsk fængsel
> og at være israeler i fangenskab hos Hamas mfl. Men det ved du jo godt.-

Ja. Der er formentlig en forskel. Men vi kan ikke rigtigt vide det -
kan vi. De soldater, som er blevet frigivet - hvad har de fortalt?

Det man også kan sige er - at de er soldater og ikke civile.

Israel anvender tortur, hvis det passer dem. Og som du kan se
tilbageholdes der - ligenu - 203 palæstinensere uden helt basale
retskrav, uden viden om hvorlænge de tilbageholdes, og uden at få
oplyst hvorfor -

Sålænge Israel bryder internationale love, sålænge vil modstanden være
stiv & intens.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-10 09:45

TL <tl_dp@roadrunner.com> writes:

> prøv Shanghai, 38C og høj fugtighed idag. Fy for pokker.

Der er fordele og ulemper ved at fare Jorden rundt. Heldigvis har
hoteller både klimaanlæg og internet.

Fra : TL

Dato : 01-08-10 13:54

On Sun, 01 Aug 2010 10:44:30 +0200, in dk.politik
nospam0002+20100801@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen, 20100801)
wrote:

>Der er fordele og ulemper ved at fare Jorden rundt. Heldigvis har
>hoteller både klimaanlæg og internet.

I dette tilfælde var det en airline lounge, men ellers har du helt
ret. Det værste er nok at besøge en fabrik i Shenzhen i juli.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-10 18:05

TL <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen
9gra56t4l8nbkiruiqavmvrc3so2629v4j@4ax.com:

> I dette tilfælde var det en airline lounge, men ellers har du helt
> ret. Det værste er nok at besøge en fabrik i Shenzhen i juli.

Det værste er vel at *arbejde* på en fabrik i Shenzhen i juli?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.